Filmy te dobre i te przereklamowane |
Autor |
Wiadomość |
Juska
Dołączyła: 10 Mar 2013 Posty: 3084 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Sie 16, 2015 9:13 pm
|
|
|
Ostatnio zupełnie przypadkiem trafiam na świetne filmy na AleKino+
1. Dziewczynka w trampkach - baaaaaardzo polecam
2. Po tysiąc razy dobranoc - świetna, jak zawsze Juliette Binoche
|
_________________
|
|
|
|
|
szaorma
Dołączyła: 05 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sro Wrz 09, 2015 10:12 am
|
|
|
Mnie zachwyciła ostatnio animacja "W głowie się nie mieści". |
|
|
|
|
Catylyn89
Wiek: 34 Dołączyła: 03 Kwi 2013 Posty: 1836 Skąd: Krk
|
Wysłany: Sro Wrz 09, 2015 1:35 pm
|
|
|
szaorma napisał/a: | Mnie zachwyciła ostatnio animacja "W głowie się nie mieści". |
O tak, bardzo fajna bajka
Troszkę się przestraszyłam, jak moja chrześnica się zapytała czy te ludziki mieszkają w jej głowie. Bidulka prawie się rozpłakała, bo ona nie chce, żeby ktoś tam nią kierował |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Catylyn89 Sro Wrz 09, 2015 1:36 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
szaorma
Dołączyła: 05 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sro Wrz 23, 2015 2:49 pm
|
|
|
Wcale się nie dziwię. Też bym takimi ludzikami nie pogardziła |
|
|
|
|
kordoba63
Dołączyła: 06 Paź 2015 Posty: 0 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Paź 06, 2015 10:54 am
|
|
|
Ostatnio oglądaliśmy Piksele, fajny filmik |
|
|
|
|
Haliśka Band
Firma
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Paź 06, 2015 3:36 pm
|
|
|
Jak dla mnie przereklamowanym filmem jest "Ziarno prawdy" spodziewałem się czegoś mocniejszego.
|
_________________ Niebanalny repertuar + wykonania na odpowiednim poziomie artystycznym = Wesele Marzeń z zespołem muzycznym Haliśka Band
|
|
|
|
|
zenix
Dołączył: 13 Paź 2015 Posty: 0 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto Paź 13, 2015 1:54 am
|
|
|
Ja zawsze będę polecać wszystkie filmy z Clintem Eastwoodem
Usunęłam reklamę z podpisu. Moderatorka Asiek |
Ostatnio zmieniony przez Asiek Wto Paź 13, 2015 7:54 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lodzki.rafal
Wiek: 45 Dołączył: 07 Paź 2015 Posty: 0 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sro Paź 14, 2015 12:56 pm polecam
|
|
|
6 tygodni |
|
|
|
|
krzygorniak
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 1 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon Paź 19, 2015 6:27 pm
|
|
|
A ja ostatnio się wkręciłem w serial American Horror Story. Polecam |
|
|
|
|
Smerfetkaa
Wiek: 33 Dołączyła: 28 Sie 2015 Posty: 70 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Paź 19, 2015 7:54 pm
|
|
|
Ostatnio w kinie byłam na "Legend" POLECAM ! |
_________________
|
|
|
|
|
Lentää_Karpanen
Dołączyła: 09 Paź 2015 Posty: 10 Skąd: Bałuty
|
Wysłany: Wto Paź 20, 2015 10:26 am
|
|
|
Natomiast ja ostatnio widziałam w kinie "Black Mass". Na prawdę polecam. Świetnie wykreowany świat lat '70, charakteryzacje aktorskie na prawdziwych, surowych, twardych irlandzkich bandziorów i Johnny Depp nareszcie całkiem inny niż u Burtona i jako pirat z Karaibów
Wczoraj wieczorem wbijałam się w "halloweenowy" klimat oklądając "Trick or Treats". Polecam... bo nigdy nie wiesz co wyjdzie z ukrycia w taką noc... |
|
|
|
|
kyms
Wiek: 38 Dołączyła: 21 Paź 2015 Posty: 0 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro Paź 21, 2015 9:02 am
|
|
|
Mad Maks - Polecam, bardzo fajny film, sporo akcji, lubię takie klimaty
W nowym zwierciadle, wakacje - Średnia komedia, ale miała swoje śmieszne momenty
Usunęłam reklamę z podpisu. Moderatorka Asiek |
Ostatnio zmieniony przez Asiek Sro Paź 21, 2015 9:07 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
polanik
Dołączyła: 02 Lis 2015 Posty: 2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon Lis 02, 2015 1:12 pm
|
|
|
ja oglądałem tylko jedną część mad maxa, ale myślę, że jeszcze nadrobię pozostałe:) |
|
|
|
|
LouCphR
Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Sty 17, 2016 11:37 am
|
|
|
"Mad Maks" fajny- król post-apo wrócił |
|
|
|
|
KasiaKond
Dołączyła: 16 Lut 2016 Posty: 6 Skąd: Bałuty
|
Wysłany: Wto Lut 16, 2016 2:12 pm
|
|
|
Ja ostatnio byłem na Pitbull 2 nowe porządki - bardzo mi się podobał |
|
|
|
|
annaponikla
Dołączyła: 10 Mar 2016 Posty: 9 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw Mar 10, 2016 4:56 pm
|
|
|
Mnie ostatnio wciągną serial Nocny recepcjonista (ang. The Night Manager) na podst. powieści Johna le Carré. W rolach głównych Hugh Laurie (znany jako dr House) i Tom Hiddleston, którego nie kojarzę ale bardzo dobra rola. |
_________________ "Zwyciężajcie nienawiść miłością, nieprawdę - prawdą, przemoc - cierpieniem." - Mahatma Gandhi |
|
|
|
|
*Asiek
Moderator Czarownica vel Anioł
Dołączyła: 05 Sty 2004 Posty: 2217 Skąd: Kiedyś Łódź
|
Wysłany: Nie Wrz 18, 2016 2:22 pm
|
|
|
Ok. Po raz pierwszy w życiu polecam polską komedię romantyczną.
I jest nią Planeta Singli.
Obejrzałam na DVD i mi się autentycznie spodobała. Pierwsza komedia romantyczna produkcji polskiej, którą oglądałam z uśmiechem, bez zażenowania, a i momentami ze wzruszeniem. Jak na swój gatunek to jest to dobra pozycja.
Kilka lat temu ludzie zachwycali się Listami do M., które były wg mnie ok, ale "Planeta Singli" podobała mi się dużo bardziej. |
_________________
|
|
|
|
|
alekul89
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Maj 2014 Posty: 1360 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Wrz 19, 2016 3:50 pm
|
|
|
Asiek też muszę pochwalić Planetę Singli. Byliśmy na tym w kinie zimą. I mój mąż, który pewnie jak każdy facet nie jest fanem komedii romantycznych a już zwłaszcza polskich i chodzi ze mną czasami jak go wyciągnę, wyszedł z kina zadowolony i naprawde mu się podobało. Nawet polecał film znajomym. |
_________________
|
|
|
|
|
marikakak
Dołączyła: 20 Wrz 2016 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Wrz 20, 2016 2:33 pm
|
|
|
Akurat Pamiętnik Księżniczki jest żenujący Z popularnych produkcji to mam taki znienawidzony serial - Grę o Tron. Za to Utopia jest moim zdaniem doskonała i niedoceniana. |
|
|
|
|
Be_Mine
Dołączyła: 24 Kwi 2016 Posty: 141 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Wto Wrz 20, 2016 3:26 pm
|
|
|
Mogłabym się wypowiadać godzinami bo uwieeeelbiam filmy i seriale Z serialu ostatnio oglądam "W garniturach", "Synowie Anarchii", "Pakt", "Narcos", "Salem". A z filmów może z takich mniej znanych polecam "In Your Eyes" - piękny, romantyczny ale nie głupi. "Róża", "Midnight Express".
Wczoraj oglądałam rosyjską baśń, fantasy "On-Drakon". Przepiękny film.
"Miss you already" - również piękny film, o kobiecej przyjaźni. |
_________________
|
|
|
|
|
Sajgonka
Dołączyła: 22 Gru 2012 Posty: 99 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Wrz 23, 2016 12:28 pm
|
|
|
Dawno nie widziałam dobrego filmu... |
|
|
|
|
kacperro1
Wiek: 31 Dołączyła: 29 Wrz 2016 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Paź 03, 2016 8:12 pm
|
|
|
Ja wczoraj oglądałam z narzeczonym "Agentka" - komedia obłędnie genialna! Dawno się tak nie ubawiłam, polecam!
usunięty podpis z reklamą. Dorotka_ |
Ostatnio zmieniony przez Dorotka_ Pon Paź 03, 2016 8:20 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
studentka
Dołączyła: 25 Lip 2015 Posty: 22 Skąd: Łódź - Luboń
|
Wysłany: Wto Paź 18, 2016 7:15 pm
|
|
|
Ja nie widziałam tego. |
|
|
|
|
1dorota
Dołączyła: 18 Sty 2016 Posty: 17 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob Paź 22, 2016 9:50 pm
|
|
|
Polecam dość stary film Ludzie Honoru z Tomem Criuse i Demi Moore |
|
|
|
|
madziulaa
Dołączyła: 26 Wrz 2016 Posty: 7 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Wto Paź 25, 2016 12:44 pm
|
|
|
potwierdzam planeta singli bardzo spoko, jezeli chodzi o polskie kino to mogę polecić nowy polski serial BELFER i film WOŁYŃ. |
|
|
|
|
montumag
Dołączyła: 06 Gru 2016 Posty: 11 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 10:31 am
|
|
|
Nie sądziłam, że ten film mi się spodoba, ale przekonałam siędo Pitbulla. Polecam dziewczyny! |
|
|
|
|
Sofia
Dołączyła: 23 Lis 2016 Posty: 13 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw Gru 08, 2016 1:30 pm
|
|
|
Zastanawiam się dlaczego polskie komedie romantyczne są tak nudne |
|
|
|
|
Muszka88
Wiek: 36 Dołączyła: 14 Cze 2016 Posty: 27 Skąd: Kutno
|
Wysłany: Sob Gru 10, 2016 12:43 am
|
|
|
Planeta Singli bardzo fajny film Pamiętam że uśmiałam się z przyjaciółką co nie miara w kinie
Ostatnio oglądałam Mechanika:konfrontacja - nie polecaaam, zasnełam chyba po 30 minutach taka nuda |
_________________
|
|
|
|
|
roben21
Wiek: 27 Dołączył: 14 Lip 2022 Posty: 0 Skąd: warszawa
|
|
|
|
|
kinomaniak
Wiek: 25 Dołączył: 03 Lis 2022 Posty: 0 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw Lis 03, 2022 7:10 pm
|
|
|
roben21 napisał/a: | dziewczyny z dubaju cda - mi sie podoba |
Moim zdaniem to mocno średni film, ale co kto lubi |
|
|
|
|
polskiekino
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2022 Posty: 0 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Lis 11, 2022 3:20 pm
|
|
|
kinomaniak napisał/a: | roben21 napisał/a: | dziewczyny z dubaju cda - mi sie podoba |
Moim zdaniem to mocno średni film, ale co kto lubi |
Bez przesady, to nie taki zły film |
|
|
|
|
krainafilmow
Dołączył: 26 Gru 2022 Posty: 0 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Gru 26, 2022 10:07 pm
|
|
|
polskiekino napisał/a: | kinomaniak napisał/a: | roben21 napisał/a: | dziewczyny z dubaju cda - mi sie podoba |
Moim zdaniem to mocno średni film, ale co kto lubi |
Bez przesady, to nie taki zły film |
Dokładnie zły nie jest, jest tragiczny |
_________________ Gra Fortuny |
|
|
|
|
Dariofi
Dołączyła: 14 Mar 2023 Posty: 0 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto Mar 14, 2023 3:25 pm
|
|
|
kinomaniak napisał/a: | roben21 napisał/a: | dziewczyny z dubaju cda - mi sie podoba |
Moim zdaniem to mocno średni film, ale co kto lubi |
Najgorszy film |
|
|
|
|
sammy2
Dołączyła: 31 Mar 2023 Posty: 0 Skąd: Barcelona
|
|
|
|
|
nadiaa
Dołączyła: 08 Kwi 2023 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob Kwi 08, 2023 5:17 pm
|
|
|
Super..................... Uwielbiam dobre kino. |
|
|
|
|
filmiarz
Dołączył: 10 Kwi 2023 Posty: 0 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon Kwi 10, 2023 10:26 pm
|
|
|
John wick moim zdaniem w porządku, czekam na trzeci sezon belfra, ostatnio oglądałem "krucjata" i też był ok. |
_________________ Zapraszam na mojego bloga. |
|
|
|
|
Dariofi
Dołączyła: 14 Mar 2023 Posty: 0 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro Maj 17, 2023 5:46 pm
|
|
|
Najlepszy film jaki dotąd widziałam to John Wick 4 |
_________________ Ulubiony film: Spuszczone ze smyczy cda |
|
|
|
|
kamillo
Dołączył: 04 Wrz 2023 Posty: 0 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Wrz 04, 2023 2:05 pm
|
|
|
John Wick 4 jest świetny, polecam też obejrzeć Barbie |
_________________ Zapraszam na mój blog o filmach |
|
|
|
|
graczpc
Wiek: 33 Dołączył: 13 Paź 2023 Posty: 0 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią Paź 13, 2023 8:00 am
|
|
|
Oppenhaimer, gad, a już niedługo wjeżdża diuna - część druga. Trzeci sezon belfra taki sobie. |
_________________ Zapraszam na mojego bloga. |
|
|
|
|
ewelina32
Dołączyła: 05 Lip 2017 Posty: 1 Skąd: kraków
|
|
|
|
|
|