Seriale |
Autor |
Wiadomość |
Maria353
Wiek: 30 Dołączyła: 09 Maj 2016 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Maj 09, 2016 8:07 pm seriale
|
|
|
Uwielbiam seriale o tematyce medycznej oczywiście nie te polskie moi faworyci to podstawowo dr House i Chirurdzy |
|
|
|
|
Kaszanek
Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 0 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon Maj 16, 2016 2:18 pm
|
|
|
Ja uwielbiam ten nowy serial, Lucifer |
|
|
|
|
tramplo
Dołączył: 27 Maj 2016 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Maj 27, 2016 12:17 am
|
|
|
Zdecydowanie "BREAKING BAD" Rzadko wzruszają mnie jakieś filmy, ale ten serial sprawił, że popłakałem się kilka razy. Postać Jessego jest po prostu genialna. Polecam w szczególności dla osób, które nie mają serca z kamienia. |
|
|
|
|
Pejczen
Dołączył: 22 Cze 2016 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Cze 22, 2016 10:09 am
|
|
|
Ja uwielbiam serial Lucifer, co prawda nieco sexistowski jednak z ciekawą dozą humoru. |
|
|
|
|
domi45
Dołączyła: 07 Lip 2016 Posty: 3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw Lip 07, 2016 10:11 am
|
|
|
Do moich ulubionych seriali należą; Gra o tron, dr house. Natomiast jeśli chodzi o polskie seriale to bardzo lubię rodzinke.pl |
|
|
|
|
Hasiok
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 0 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Sie 02, 2016 12:30 pm
|
|
|
Z polskich seriali, nie oglądam żadnych Uwielbiam natomiast Supernatural, Bones oraz Last Ship
usunięto podpis z reklamą. Dorotka_ |
Ostatnio zmieniony przez Dorotka_ Wto Sie 02, 2016 4:03 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Haliśka Band
Firma
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Sie 17, 2016 11:50 am
|
|
|
Wcześniej wspominany Lucifer jest ok, oprócz tego ostatnio oglądam Wayward Pines - (początek bardzo obiecujący, klimat a'la Twin Peaks, potem niestety poszedł nie w tą stronę, bardziej sci-fi, ale nie jest źle) i Mr Robot.
Niezły też jest komediowy serial Silicon Valley taki poważniejszy the Big Bang Theory ale pośmiać się można. |
_________________ Niebanalny repertuar + wykonania na odpowiednim poziomie artystycznym = Wesele Marzeń z zespołem muzycznym Haliśka Band
|
|
|
|
|
Be_Mine
Dołączyła: 24 Kwi 2016 Posty: 141 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Sro Sie 17, 2016 11:23 pm
|
|
|
Oglądam sporo seriali. Z tych już obejrzanych w całości to polecić mogę Breaking Bad, Wataha, Pacyfik, Kompania braci, American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona, Pakt, Tajemnice Laketop, Detektyw, Prawo Ulicy, Dexter, Rzym, Lost, 666 Park Avenue , Prawo Agaty, Przyjaciele, Sex w wielkim mieście.
W dalszym ciągu oglądam i czekam na nowe sezony - Salem, W garniturach, Lucyfer, Bates Motel, Narcos, House of Cards, Wikingowie, Daredevil.
|
_________________
|
|
|
|
|
Gorenak
Dołączył: 18 Sie 2016 Posty: 0 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Sie 18, 2016 10:29 am
|
|
|
Dla mnie w tym sezonie nie ma żadnych ciekawych.
usunięty podpis z reklamą. Dorotka_ |
Ostatnio zmieniony przez Dorotka_ Czw Sie 18, 2016 11:16 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Haliśka Band
Firma
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Sie 18, 2016 2:12 pm
|
|
|
Cytat: | W dalszym ciągu oglądam i czekam na nowe sezony - ... W garniturach... |
W garniturach właśnie leci 6 sezon 5 odcinków chyba już było. Mnie ostatni sezon pokonał tak samo jak 3 sezon House of Cards i sobie odpuściłem, ale pewnie do nich wrócę
A jeżeli ktoś lubi klimaty dzikiego zachodu to godny polecenia jest serial Hell on Wheels |
_________________ Niebanalny repertuar + wykonania na odpowiednim poziomie artystycznym = Wesele Marzeń z zespołem muzycznym Haliśka Band
|
|
|
|
|
Trowemeina
Dołączyła: 20 Paź 2016 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 3:01 am
|
|
|
Boston Legal - bardzo fajny i zabawny serial prawniczy |
|
|
|
|
1dorota
Dołączyła: 18 Sty 2016 Posty: 17 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob Paź 22, 2016 9:50 pm
|
|
|
dla mnie dwoma serialami forever są Przyjaciele i Chirurdzy |
|
|
|
|
montumag
Dołączyła: 06 Gru 2016 Posty: 11 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 10:38 am Re: Seriale
|
|
|
Sex w wielkim mieście i Chirurdzy to moje dwa typy! |
|
|
|
|
mocca
Dołączyła: 28 Sty 2017 Posty: 7 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Sob Sty 28, 2017 2:13 am
|
|
|
Mnie właśnie został do obejrzenia ostatni 4 odcinek doskonałego miniserialu Olive Kitteridge. Świetna rola Frances McDormand (znana z Fargo, filmu nie serialu). |
Ostatnio zmieniony przez mocca Sob Sty 28, 2017 2:13 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kfr89
Dołączyła: 27 Mar 2016 Posty: 154 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Sty 29, 2017 9:17 am
|
|
|
Przyjaciół mogę oglądać na okrągło i zawsze się uśmiecham Teoria wielkiego podrywu też jest fajna. Dr House zaliczony. Obecnie wzięłam się za Lost - Zagubieni. |
_________________
Dzienniczek przedślubny |
|
|
|
|
LinaMiódMalina
Wiek: 37 Dołączyła: 05 Gru 2015 Posty: 239 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Sty 29, 2017 1:22 pm
|
|
|
Moje ostatnie serialowe typy to zdecydowanie "The Young Pope" (Młody Papież) - mega, "Black Mirror"(!), "Westworld" i "Humans". No i oczywiście czekam na dalszą "Grę o tron" |
_________________
|
|
|
|
|
Haliśka Band
Firma
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sty 30, 2017 5:13 pm
|
|
|
LinaMiódMalina napisał/a: | Moje ostatnie serialowe typy to zdecydowanie "The Young Pope" (Młody Papież) - mega, |
Zacząłem, jestem po 2 odcinku i nie powiem ciężko się oderwać. Jude Law świetny.
Następny będzie Black Mirror może być naprawdę dobry serial + lubię angielskie filmy i to nie tylko sci-fi.
A z ostatnio oglądanych mogę polecić:
- Nocny recepcjonista (The Night Manager, miniserial 2016)
- Chance (serial TV 2016)
Oba z Hugh Laurie (Dr House) |
_________________ Niebanalny repertuar + wykonania na odpowiednim poziomie artystycznym = Wesele Marzeń z zespołem muzycznym Haliśka Band
|
|
|
|
|
cotumka
Wiek: 34 Dołączyła: 01 Kwi 2010 Posty: 1142 Skąd: Beauty Bałuty
|
Wysłany: Nie Lut 12, 2017 10:37 am
|
|
|
Moje dwa typy to zdecydowanie Wikingowie no i niesamowity Sposób na morderstwo ze znakomitą główną rolą Violi Davis
Co do Wikingów, to ja akurat jestem zafascynowana mitologią nordycką i germańską, więc jak najbardziej mnie porwało natomiast Sposób na morderstwo polecam gorąco każdemu, kto lubi seriale prawnicze (tutaj naprawdę jest werbalna miazga na sali sądowej) i różne gierki kryminalne dla mnie obecnie zdecydowanie nr 1 w w/w kategoriach |
_________________
|
|
|
|
|
Tinny
Dołączyła: 02 Mar 2013 Posty: 73 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2017 12:14 pm
|
|
|
Kończa mi się "Pamiętniki Wampirów", ale za chwilę wchodzi nowy sezon "Wentworth" |
|
|
|
|
nelka66
Dołączyła: 19 Sie 2016 Posty: 1 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw Mar 09, 2017 11:45 am
|
|
|
Ja uwielbiam Grę o tron i Chirurgów Fajny jest też polski Pakt |
|
|
|
|
czarnamagia
Dołączyła: 11 Kwi 2017 Posty: 21 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sro Kwi 12, 2017 2:30 pm
|
|
|
tych medycznych jest ostatnio wysyp az mam tego dosyc. Supernatual jest fajny a z polskich nie mam ulubionego
Usunęłam link z podpisu. Odsyłam do regulaminu forum. Moderatorka Asiek |
Ostatnio zmieniony przez Asiek Pią Wrz 13, 2019 4:28 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sienna_081
Dołączyła: 11 Kwi 2017 Posty: 12 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sro Maj 10, 2017 7:22 pm
|
|
|
Najbardziej lubię seriale fantasy jak Gra o tron czy Supernatural |
|
|
|
|
netpozyczka24
Dołączył: 07 Sty 2020 Posty: 0 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Sty 07, 2020 12:10 pm
|
|
|
Boston Legal - bardzo fajny i zabawny serial prawniczy
Usunęłam link z podpisu. Odsyłam do regulaminu forum. Moderatorka Asiek |
Ostatnio zmieniony przez Asiek Pon Gru 14, 2020 9:53 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Wroniec
Dołączył: 25 Paź 2020 Posty: 0 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią Lis 13, 2020 9:49 pm
|
|
|
Uwielbiam Supernatural!
Usunęłam link z podpisu. Odsyłam do regulaminu forum. Moderatorka Asiek |
Ostatnio zmieniony przez Asiek Pon Gru 14, 2020 9:53 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Zakupoholiczka
Dołączyła: 03 Paź 2017 Posty: 37 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: Czw Gru 03, 2020 8:04 am
|
|
|
Dla mnie numer jeden to Dom z papieru <3 Jak nie lubię serialów, to ten mnie całkowicie pochłonął. Jeśli szukasz czegoś ciekawego, to na http://www.gloskultury.pl...o-przez-widzow/ masz też listę polecanych seriali, które zostały docenione przez widzów, ale też nagrodzone w różnych festiwalach. |
|
|
|
|
agnieszka1ca
Dołączyła: 04 Gru 2020 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Gru 04, 2020 9:51 pm
|
|
|
Pamiętam jak oglądałam doktora House i super mi się podobał, lubie do niego wracać po latach |
|
|
|
|
wbfoto
Dołączył: 18 Gru 2020 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Gru 23, 2020 2:29 pm
|
|
|
3 chyba mniej znane, ale fajne:
The Wire (na HBO)
The Man in the High Castle (Amazone Prime)
Rubicon |
|
|
|
|
|