Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Sale OSP
Autor Wiadomość
Terry 


Dołączyła: 04 Sie 2013
Posty: 1725
Skąd: łódzkie
Wysłany: Pon Mar 17, 2014 11:06 am   

agniesia0588 napisał/a:
Myślę, że ta informacja przyda się w przyszłości nie jednej parze.

Na pewno. Jeszcze chyba nikt o niej nie pisał.

ithanielle napisał/a:
na pocieszenie napiszę, że byłam na weselu, gdzie sala oddalona była od kościoła o ok. 60 km, więc głowa do góry
Wybierz taką salę, która Ci się spodoba

Zgadzam się w 100%. Nawet jeśli nie wybierzesz Piątkowiska. Przede wszystkim musisz ją obejrzeć. A odległość 30 km, to żadna odległość. Przecież do rodziny z Zduńskiej Woli też byś pojechała na wesele. I nie ważne by było ile km musisz pokonać. Do mnie dojeżdżają goście z okolic Adnrespolu, Radomska, z Sędziejowic. Nikt nie narzekał na odległość. :razz:
 
 
Mistra 

Dołączyła: 24 Mar 2014
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Maj 09, 2014 9:16 pm   

Hej :)
Mam pytanie, czy ktoś może wie coś o OSP w Łagiewnikach (Pszelna 84)
_________________
Mistra


 
 
kapatka 


Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2014
Posty: 902
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Maj 17, 2014 4:43 pm   

Ja z kolei jestem ciekawa czy ktoś coś wie o salach OSP w okolicach Widzewa (tzn. Mileszki, Nowosolna, Wiączyń, Andrzejów, Andrespol). Jak duże są to sale (czy w ogóle brać je pod uwagę jeśli na weselu będzie ok. 120 osób), bo jest też Sikawa,ale u nich na stronie wyczytałam, że sala mieści do 60 osób... Czy ktoś coś wie i mógłby napisać (także z perspektywy gościa, niekoniecznie pary młodej)?
 
 
qlaudia 


Dołączyła: 21 Lip 2013
Posty: 569
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Maj 17, 2014 6:24 pm   

kapatka, andrespol ladna sala i odremontowana :] bylam tam z 2 lata temu. z tego co pamietam w takiej oliwkowej zeleni.w andrzejowie chyba bedzie malutka patrzac na sama straz.jeszcze jest w bedoniu ale tam obskurna jakas :/

[ Dodano: Sob Maj 17, 2014 6:25 pm ]
i w andrespolu bylam wlasnie na 120 osob chyba
_________________

http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=16477 <<mój dzienniczek :]
 
 
kapatka 


Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2014
Posty: 902
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lip 03, 2014 9:55 pm   

Gdyby ktoś był zainteresowany to byłam dziś na Mileszkach. Sali co prawda w środku nie widziałam, ale rozmawiałam z panem, który odpowiada za wynajem. Wszystko wygląda tak:
sala mieści do 100 osób,
koszt - 500 zł + gaz, prąd i wywóz śmieci,
klucze dostaje się w środę po południu, salę trzeba oddać we wtorek.
I (moim zdaniem najciekawsze, choć może to nic nadzwyczajnego, jeśli tak proszę oświećcie mnie): gdyby ktoś chciał zarezerwować salę na przyszły rok to dopiero...w przyszłym roku. Pan nie wykracza poza dany rok kalendarzowy, czyli na ten rok można śmiało zaklepać sobie termin, ale na przyszły najwcześniej w styczniu.
I jeszcze jedno: pan może dać namiary na kucharza, który na co dzień pracuje w Hadesie w Andrespolu.

[ Dodano: Nie Lip 06, 2014 9:15 pm ]
Byłam też na sali OSP w Nowosolnej: jak dla mnie niestety za mała bo mieści do 80 osób. A żałuję, bo sala naprawdę bardzo ładnie wygląda. Akurat mieliśmy z moim narzeczonym okazję zobaczyć jak prezentuje się przy zastawionych stołach, bo organizowane były tam chrzciny (bodajże na 50 osób więc tak sobie teraz myślę, że w przypadku wesela, gdzie potrzebne jest też np. miejsce da orkiestry to wcześniej wspomniane 80 może mieć ciasno) i powiem wam szczerze, że jeśli któraś szuka sali w tej okolicy na taką ilość osób to polecam. Z tego co się dowiedziałam koszt to 600 zł, klucze bodajże od czwartku do wtorku. Nie pytałam o nic więcej bo dla nas i tak jest za mała, ale gdyby ktoś był zainteresowany to myślę, że warto tam zawitać.

Poza tym: gdyby ktoś był zainteresowany to mogę podesłać na priw numer telefonu do osób odpowiedzialnych za salę w Andrespolu (duża sala, na 200 osób), Andrzejowie (choć ta już z zewnątrz wygląda tak, że ja tam wesela mieć bym nie chciała) Bedoniu i Wiśniowej Górze.
Przejeżdżałam też przez Bedoń więc widziałam tamtą OSP: z zewnątrz wygląda ładnie, do środka mam nadzieję zajrzeć w tym tygodniu bo postaram się umówić z panem zajmującym się wynajmem tej sali. Po wizycie podzielę się wrażeniami i zdobytymi informacjami.

[ Dodano: Czw Sie 21, 2014 1:09 pm ]
My się zdecydowaliśmy na Bedoń także gdyby ktoś miał jakieś pytania to zapraszam. Sala mieści do 140 osób, moim zdaniem nie wymaga zbyt dużej pracy przy dekoracjach (ale to zależy co kto lubi bo widziałam zdjęcia udekorowanej i jak dla mnie była wtedy zbyt udekorowana), osobna część sali do tańca i jedzenia, z tym, że siedząc w części konsumpcyjnej można swobodnie obserwować tańczących. Gdyby ktoś chciał namiary to służę ;)

[ Dodano: Czw Sie 21, 2014 1:11 pm ]
qlaudia, obskurna to właśnie ta w Andrzejowie, a w Andrespolu na 220 (i że w zieleni to się zgadza) ;)
 
 
qlaudia 


Dołączyła: 21 Lip 2013
Posty: 569
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 03, 2014 2:38 pm   

ku przestrodze ludzi ktorzy biora osp w starej gadce.sprawdzajcie kazda szklanke i talrze bardzo dokladnie.bo oddajac sale baby sprawdzaja wszystko.i nawet jak jest cos zle odlane to trzeba za to zaplacic.tak wiec za 5 literatek i dwie cukienice zaplacilismy 280 zl...
_________________

http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=16477 <<mój dzienniczek :]
 
 
madzialena88 

Dołączyła: 29 Sty 2014
Posty: 12
Skąd: łódzkie
Wysłany: Pią Paź 03, 2014 3:27 pm   

[quote="qlaudia"]ku przestrodze ludzi ktorzy biora osp w starej gadce.sprawdzajcie kazda szklanke i talrze bardzo dokladnie.bo oddajac sale baby sprawdzaja wszystko.i nawet jak jest cos zle odlane to trzeba za to zaplacic.tak wiec za 5 literatek i dwie cukienice zaplacilismy 280 zl...[/quote]


teść mojej siostry przy oddawaniu naczyń, w podobnej sytuacji- sprawdzanie każdej ryski, uszczerbku etc- po prostu zaczął każdy talerz"wyszczerbiony" tłuc. Reakcja Pań po 3 talerzach? doszły do wniosku, że reszta jest ok:)
 
 
mimeczka 


Wiek: 38
Dołączyła: 19 Wrz 2010
Posty: 817
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 03, 2014 7:45 pm   

O konieczności bardzo dokładnego sprawdzania zastawy pisałam w wątku o sali w Gadce Starej. Panie są pod tym względem bardzo skrupulatne. No, ale są dwie strony medalu, gdyby tego nie robiły to po kilku weselach zastawa byłaby mocno zdekompletowana a tak to każdy się jednak liczy z wydatkiem i zwraca uwagę żeby szczególnie te "grubsze" rzeczy były całe. Panie nam opowiadały, że zaczęły bardzo dokładnie wszystko sprawdzać jak po jednym z wesel zaginął jeden z koszy na śmieci:) My o opłacie za stłuczki wiedzieliśmy, więc przy przyjmowaniu sali czepiałam się każdego zgrubienia na kieliszku i panie od ręki wymieniały na inny. Jeśli coś miało jakieś nadtłuczenia a panie mówiły, że to jest ok to robiliśmy zdjęcia jak pani trzymała daną rzecz w ręku:) Przy oddawaniu sali zapłaciliśmy parę złotych za kilka zbitych kieliszków, więc dramatu nie było:)
_________________

 
 
 
qlaudia 


Dołączyła: 21 Lip 2013
Posty: 569
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 05, 2014 10:58 am   

madzialena88, my zabralismy wszystko co im sie nie podobalo bo takto pewnie bo zostawily my bysmy zaplacili i kolejni tez.
zdaje sobie sprawe ze to jest z jednej strony dobre bo naczynia sa ladne,ale nikt nie poinformowal zeby sprawdzic je rowniez pzed odbiorem sali.takto bysmy mieli pewnisc ze my to "zniszczylismy"
_________________

http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=16477 <<mój dzienniczek :]
 
 
kapatka 


Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2014
Posty: 902
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 05, 2014 2:36 pm   

qlaudia napisał/a:
nikt nie poinformowal zeby sprawdzic je rowniez pzed odbiorem sali


To nie wiedzieliście o tym decydując się na wesele w OSP? Przy odbieraniu sali nie sprawdzaliście zastawy? Wydaje mi się, że to jedna z bardziej oczywistych rzeczy. Ale nikt Was nie poinformował bo może liczyli na to, że tego nie wiecie i będą mogli Was później "podliczyć" - smutne ale prawdziwe.
_________________


 
 
mimeczka 


Wiek: 38
Dołączyła: 19 Wrz 2010
Posty: 817
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 05, 2014 7:19 pm   

qlaudia to w jaki sposób przyjmowaliście salę? Przecież kuchnia jakoś Wam została przekazana, zastawa musiała zostać policzona. Rozumiem Twoje rozgoryczenie, że musieliście aż tyle dopłacić, ale niestety przy organizowaniu wesela w ten sposób samemu trzeba zadbać o swoje interesy, spisanie zastawy i dokładna wiedza o tym za co się odpowiada jest tu podstawą.
_________________

 
 
 
qlaudia 


Dołączyła: 21 Lip 2013
Posty: 569
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 06, 2014 9:40 pm   

nie ja przejmowalam sale tylko tesciowa.i to bylo moje pierwsze wesele :P wiec niewiedzialam pewnych rzeczy.naczynia byly liczone takt ale nie ogladane.rozumiem ze uszczerbic sie moglo ale nie nalalo sie na szklanke podczas uzytkowania :P
_________________

http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=16477 <<mój dzienniczek :]
 
 
kapatka 


Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2014
Posty: 902
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 06, 2014 9:44 pm   

qlaudia napisał/a:
i to bylo moje pierwsze wesele :P


i oby ostatnie :razz:
_________________


 
 
ithanielle 


Wiek: 36
Dołączyła: 07 Wrz 2013
Posty: 1947
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Pon Paź 13, 2014 11:18 am   

qlaudia napisał/a:
ku przestrodze ludzi ktorzy biora osp w starej gadce.sprawdzajcie kazda szklanke i talrze bardzo dokladnie.bo oddajac sale baby sprawdzaja wszystko.i nawet jak jest cos zle odlane to trzeba za to zaplacic.tak wiec za 5 literatek i dwie cukienice zaplacilismy 280 zl...


U nas w OSP mieliśmy możliwość samodzielnego odkupienia uszkodzonych/stłuczonych naczyń i ta opcja była lepsza, bo gdyby sala musiała odkupić to pewnie też byśmy tyle zapłacili. Warto przy przejmowaniu naczyń dopytać o takie rzeczy :)
_________________

 
 
mimeczka 


Wiek: 38
Dołączyła: 19 Wrz 2010
Posty: 817
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 13, 2014 5:26 pm   

W Gadce Starej też jest taka opcja, my sami kupiliśmy kilka kieliszków od szampana z Ikei.
_________________

 
 
 
kapatka 


Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2014
Posty: 902
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 13, 2014 9:48 pm   

Nasza sala też przewiduje możliwość odkupienia ewentualnych strat i pewnie tak zrobimy.
_________________


 
 
Pani Misiowa 


Dołączyła: 02 Paź 2014
Posty: 46
Skąd: z Łodzi
Wysłany: Pią Paź 17, 2014 12:17 am   

A w Łodzi są w ogóle jakieś sale OSP ?
_________________
 
 
kapatka 


Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2014
Posty: 902
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 17, 2014 8:20 am   

Są, ale problem w tym, że (moim zdaniem) wiele z nich swoim wyglądem raczej nie zachęca do tego, żeby organizować tam wesele. Może już prędzej jakieś działki? Ja też jak szukałam sali to chciałam w Łodzi bo tu mieszkamy, tu mamy ślub więc fajnie, żeby było blisko, no ale jak trochę pojeździliśmy i pooglądaliśmy to doszliśmy do wniosku, że sala za miastem najbardziej nam odpowiada. A w którym rejonie Łodzi i na ile osób potrzebujesz sali?
_________________


 
 
Catylyn89 


Wiek: 34
Dołączyła: 03 Kwi 2013
Posty: 1836
Skąd: Krk
Wysłany: Pią Paź 17, 2014 12:42 pm   

Szukaliśmy sali OSP za namową rodziców (bo taniej), ale biorąc pod uwagę stan i wygląd tych sal, od razu się rozmyśliliśmy... Nie polecam sal OSP w okolicach Łasku, tam wszystkiego brakuje, a o warunkach sanitarnych nie wspomnę. Poza tym, nauczona tą robotą od wtorku do wtorku następnego tygodnia (do późnych godzin nocnych), przy weselach mojego brata i mojej siostry, chciałam postawić na restaurację lub inny obiekt weselny. No i niczym się nie martwiliśmy, jedynie w piątek przed weselem na salę pojechaliśmy powiesić inicjały. Moi rodzice też zadowoleni, bo nie trzeba było jeździć, sprzątać, myć, pilnować by niczego nie zabrakło. Sami powiedzieli, że w końcu się wybawili na weselu córki :)

Jak ktoś lubi, bądź chce zatrzymać klimat tradycyjnego wesela, to nic nie stoi na przeszkodzie :) W moim przypadku, trzeciego wesela na OSP, moja rodzina by nie wytrzymała :P

ithanielle Wyluzuj się ;) Tylko wyraziłam swoją opinię, nie musisz się odnosić do każdej mojej wypowiedzi... Poza tym mieliśmy wpływ na całe nasze wesele, przy ustalaniu każdego malutkiego szczegółu i uroku organizowania wesela nie straciliśmy. Po prostu wybraliśmy mniej pracy i nie angażowaliśmy do tego rodziny :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Catylyn89 Pią Paź 17, 2014 1:12 pm, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
ithanielle 


Wiek: 36
Dołączyła: 07 Wrz 2013
Posty: 1947
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Pią Paź 17, 2014 12:56 pm   

Catylyn89 napisał/a:
nie trzeba było jeździć, sprzątać, myć, pilnować by niczego nie zabrakło.


a to właśnie cały urok przygotowań wesela na sali OSP, czujesz, że bierzesz udział w tworzeniu Waszego dnia i za nic w świecie bym tego nie zmieniła. Wszystko zależy od właściwego podejścia - jeśli nastawimy się, że wesele na sali OSP to ciężka praca i zero przyjemności, to tak będzie. U nas nikt nie siedział na sali do późnych godzin nocnych - kucharki pracowały do 18, dekoratorki do 20 - my wymiennie z rodzicami kręciliśmy się po sali w ciągu dnia. Sala była gotowa na przyjęcie gości już w piątek o 20. Kwestia dobrego zorganizowania takich przygotowań.

Ale nie o tym dyskutowały dziewczyny, Catylyn89.

Wracając do tematu: Pani Misiowa, rozejrzyj się za salą blisko granic miasta - wyremontowana ładna sala jest w Wiśniowej Górze, czy Starej Gadce. Ok jest też nasza sala - w Grodzisku, czy na Bronisinie. Co więcej, w okolicy tych sal jest pełno hosteli, więc jakbyś potrzebowała noclegu - nie będzie problemu.
_________________

Ostatnio zmieniony przez ithanielle Pią Paź 17, 2014 2:23 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kapatka 


Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2014
Posty: 902
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 17, 2014 1:04 pm   

ithanielle napisał/a:
rozejrzyj się za salą blisko granic miasta


Ja też polecam takie rozwiązanie. Sami też tak zrobiliśmy, choć początkowo szukaliśmy sali na terenie Łodzi. Kilka sal widziałam (i w Łodzi i poza miastem) i gdyby uogólnić to te poza miastem prezentują się lepiej, choć wiadomo, że są wyjątki, które potwierdzają regułę :wink:
_________________


 
 
bambolea 


Dołączyła: 22 Lut 2012
Posty: 397
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 17, 2014 1:24 pm   

Wracając jeszcze do tematu odkupywania naczyń - my również musieliśmy odkupić (badź zapłacić, ale cennik zawierał ceny z kosmosu :o ). Ale u nas wyszła taka sprawa, że przy liczeniu talerzy okazało się, że większość jest po prostu brudna.. I musieliśmy przed weselem zmywać całą zastawę! Talerze były tłuste, gdzieniegdzie poprzylepiane, zaschęte resztki jedzenia - obrzydlistwo! Oczywiście zrobiliśmy awanturę, pani się wielce oburzyła na nas, że robimy awanturę jak to nie jej wina, bo to poprzedni młodzi tak zostawili.. no kurde, za coś się jednak płaci... Dalsze jej kroki były wręcz złośliwe w naszym kierunku.. Ale mimo wszystko, nie zmieniłabym tej sali na inną, bo mi się bardzo podobała i urok przygotowań (poza zmywaniem), tak jak pisała ithanielle, był bardzo pozytywnym doświadczeniem :)
_________________
 
 
ithanielle 


Wiek: 36
Dołączyła: 07 Wrz 2013
Posty: 1947
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Pią Paź 17, 2014 2:22 pm   

bambolea napisał/a:
. Ale u nas wyszła taka sprawa, że przy liczeniu talerzy okazało się, że większość jest po prostu brudna.. I musieliśmy przed weselem zmywać całą zastawę! Talerze były tłuste, gdzieniegdzie poprzylepiane, zaschęte resztki jedzenia - obrzydlistwo!


u nas było to samo - na szczęście na sali mieliśmy zmywarkę :)
_________________

 
 
mimeczka 


Wiek: 38
Dołączyła: 19 Wrz 2010
Posty: 817
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 17, 2014 6:43 pm   

U nas też kilka rzeczy było nie do końca lśniących czystością, ale panie od razu same umyły i nie było problemu, także jak widać wszystko zależy na kogo się trafi i jakie ma podejście:)
_________________

 
 
 
Terry 


Dołączyła: 04 Sie 2013
Posty: 1725
Skąd: łódzkie
Wysłany: Sob Paź 18, 2014 1:54 pm   

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
 
 
*Dorotka_ 
Moderator


Wiek: 36
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 5060
Skąd: Łódź/Wrocław
Wysłany: Sob Paź 18, 2014 9:35 pm   

My na rocznice wynajęliśmy sale pod Sieradzem, zastawę jak coś możemy odkupić :)
_________________


 
 
emiiskaa 


Dołączyła: 20 Gru 2013
Posty: 459
Skąd: EZG
Wysłany: Sob Paź 18, 2014 9:50 pm   

ja się zgadzam z Catylyn89, mnie również nie chciałoby się siedzieć i męczyć z przygotowaniem tego wszystkiego. nie dość, że tyle stresu i wrażeń, to jeszcze tyle rzeczy robić :o choć jak bylam młoda, to marzyłam o sali, nie powiem, ale jednak wygoda zwyciężyła :)
ale oczywiście, jak kto woli. i oczywiście trzeba dobrze poszukać, a akurat się znajdzie jakaś perełka.
_________________


 
 
kapatka 


Wiek: 36
Dołączyła: 12 Maj 2014
Posty: 902
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 19, 2014 11:13 am   

A moim zdaniem tak jak pisała ithanielle, wszystko to kwestia dobrej organizacji. Ja już jedno takie wesele przeżyłam przy okazji ślubu mojej siostry i koniec końców nie było tak źle. Oczywiście były też chwile nerwów i stresu, ale to zdarza się zawsze. Na szczęście ile ludzi tyle opinii i dzięki temu jakoś się te wesela różnią :wink:
_________________


 
 
Marlin 

Dołączyła: 19 Kwi 2015
Posty: 5
Skąd: łódź
  Wysłany: Czw Kwi 23, 2015 9:29 am   

Hej, nie wiem czy w dobrym wątku piszę ale szukam sali gdzie mogę wejść z własnym kucharzem na ok 80 osób. Sale w lodzi lub bliskie okolice.Co ładnego możecie polecic??? Prosze o radę :-)
Ostatnio zmieniony przez Marlin Czw Kwi 23, 2015 9:50 am, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pati_88 


Wiek: 35
Dołączyła: 16 Lut 2013
Posty: 334
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 23, 2016 9:41 pm   

a kochane OSP w dlutowie widzialyscie ?? ? mega :)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl