BIAŁY PAŁAC - Niesięcin |
Autor |
Wiadomość |
AnnEff
Dołączyła: 14 Wrz 2012 Posty: 9 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 5:14 pm
|
|
|
Malinka1987 my tą datę dopiero uczynimy wyjątkową:D
A tak a propos sali, to macie jakieś zastrzeżenia, o których warto wspomnieć przy ustalaniu szczegółów? Coś powinno być inaczej, własne wskazówki?:D Czy wszystko jest idealnie i nie ma się czym martwić?:)
Korzystał tam ktoś z tego kredensu "wiejskiego"? |
|
|
|
|
mart1987
Dołączyła: 12 Paź 2012 Posty: 2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 7:08 pm
|
|
|
My mamy 31 sierpnia w Sali Diamentowej:) |
|
|
|
|
martuska88
Dołączyła: 04 Lut 2012 Posty: 141 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Sob Paź 13, 2012 2:45 pm
|
|
|
mart1987, ja mam wesele 31 sierpnia w sali krolewskiej:) |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez martuska88 Sob Paź 13, 2012 2:48 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
_stwicher
Dołączyła: 13 Kwi 2012 Posty: 148 Skąd: ldz
|
Wysłany: Pon Paź 22, 2012 11:09 pm
|
|
|
Podbijam temat kredensu:) ma ktoś może foto "gotowego"kredensu? Takiego z jedzonkiem i napitkiem?? Dziś widziałam sam kredens i jak dla mnie jest dość maleńki, nie wyobrażam sobie jak ma się tam wszystko zmieścić, byłam przygotowana na coś z lekka bardziej okazałego... |
_________________ Leonard mój |
|
|
|
|
troszka88
Dołączyła: 14 Wrz 2011 Posty: 1395 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw Paź 25, 2012 5:50 pm
|
|
|
Kalanchoe napisał/a: |
ZoltyTulipan napisał/a:
dziękuje za filmiki, obejrzałam i zastanawiam się czy tam na sali przez całe wesele jest tak jasno w części tanecznej?
Na to wygląda Pewnie ze względu na ten żyrandol |
dementuję.. jak się poprosi, to wyłączają żyrandol w części tanecznej... Tak było u mnie,zaraz po pierwszym tańcu zgasło światło, a na oczepiny znowu je zapalono. |
|
|
|
|
ZoltyTulipan
Wiek: 35 Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 1217 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 25, 2012 8:22 pm
|
|
|
troszka88 napisał/a: | dementuję.. jak się poprosi, to wyłączają żyrandol w części tanecznej... Tak było u mnie,zaraz po pierwszym tańcu zgasło światło, a na oczepiny znowu je zapalono. |
ooo super bardzo się ciesze, że jest taka możliwość |
_________________
|
|
|
|
|
sylwik03
Dołączyła: 31 Paź 2012 Posty: 4 Skąd: Konstantynow
|
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 1:12 pm
|
|
|
Witam, czy jest na tym forum ktoś kto ma wesele w Białym Pałacu- dnia 6 lipca 2013??
odnośnie okrągłych stołów- trzeba za nie dodatkowo płacić?
ja mam wesele na sali królewskiej ( nie dawno byłam ja oglądać- jednak nie było wtedy rozstawionych stołów i wydawała mi się ona okropnie duża:( )
myślałam również, że będzie w niej wiecej tych figurek podobnie jak na dwoch salach obok i troszke sie rozczarowałam - mam umowę podpisaną na min 130 osob.. boję się ze ta sala bedzie za duża i mi ludzie zginą w przestrzeni..co o tym myslicie?
chyba bardziej podoba mi sie teraz sala diamentowa..hmm
prosze- niech sie ze mna skontaktuje osoba ktora ma wesele w tym samym dniu co ja:)pozrawiam |
_________________ Sylwik03 |
|
|
|
|
troszka88
Dołączyła: 14 Wrz 2011 Posty: 1395 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 1:42 pm
|
|
|
sylwik03, za okrągłe stoły nic się ie dopłaca... a ile planujesz osób...?? jak są okrągłe stoły sala bardziej się "wypełnia" |
|
|
|
|
sylwik03
Dołączyła: 31 Paź 2012 Posty: 4 Skąd: Konstantynow
|
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 2:32 pm
|
|
|
my planujemy 140 osob.. ale ile dopisze- jest wielka zagadką.. różnie w zyciu bywa. 140 osób prosimy a może okazać się ze będzie 120.
jak rezerwowalismy sale - mielismy do wyboru sale diamentowa albo krolewska ktora wtedy nie byla wykonczona. Szefostwo powiedzialo ze na ok 130 osob ta diamentowa bedzie stanowczo za mala i lepeij wziasc ta wieksza wiec skusilismy sie na krolewska, a teraz mam dylemat nie wiedzialam ze ona bedzie az taka duza.
Może jak sie ustawi te okragłe stoły bedzie inaczej.. lecz tez mnie to martwi bo stoly moga byc chyba do wejscia tylko ustawione wiec i tak sie nie zabierze miejsca z parkietu:(
[ Dodano: Sro Paź 31, 2012 2:40 pm ]
troszka88, a ty tez planujesz tam swoj slub? ktora sala Ci się najbardziej podoba?:)
[ Dodano: Sro Paź 31, 2012 2:42 pm ]
martuska88, Hej MARTA:) NA ILE OSÓB PLANUJECIE WESELE W SALI KRÓLEWSKIEJ? zdasz mi relacje jak było:P
[ Dodano: Sro Paź 31, 2012 2:44 pm ]
troszka88, o przepraszam- wlasnie doczytalam, że ty już jesteś upieczoną szczesliwą mężatka:) napisz jak było na weselu- ktora mialas sale?jesli wolisz- napisz na mojego maila |
_________________ Sylwik03 |
|
|
|
|
troszka88
Dołączyła: 14 Wrz 2011 Posty: 1395 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 3:04 pm
|
|
|
sylwik03, ja miałam wesele na Perłowej na 109 osób i było akurat Jeśli chodzi o obsługę, jedzenie, dekoracje kwiatowe to wszystko było super, na niczym się nie zawiodłam |
|
|
|
|
malenstwo12
Dołączyła: 01 Lut 2012 Posty: 47 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 7:48 pm
|
|
|
A jak było z oświetleniem na sali Perlowej? Wydaje mi się, że jest ono nieco gorsze od Diamentowej. Jak ostatnio tam bylismy, panował zupełnie inny nastrój niż na Diamentowej-powiedziałabym nawet, że ujmował jej uroku. Nie mówię tu rzecz jasna o róznicy w dekoracjach i wystroju obu sal... Troszkę mnie to martwi. |
|
|
|
|
troszka88
Dołączyła: 14 Wrz 2011 Posty: 1395 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw Lis 01, 2012 3:54 pm
|
|
|
malenstwo12, mnie tam nie przeszkadzało, goście i tak zazyczycli sobie by w części tanecznej wyłączyć światło. |
|
|
|
|
malenstwo12
Dołączyła: 01 Lut 2012 Posty: 47 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Lis 01, 2012 6:41 pm
|
|
|
Jednym słowem, Ty byłaś zadowolona z tej sali pod względem wizualnym oraz funkcjonalnym? |
|
|
|
|
troszka88
Dołączyła: 14 Wrz 2011 Posty: 1395 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw Lis 01, 2012 9:08 pm
|
|
|
malenstwo12, tak dokładnie.. w dniu wesela, naprawdę to wszytsko nie ma zupełnie żadnego znaczenia. |
|
|
|
|
zuziaczek
Wiek: 38 Dołączyła: 29 Paź 2012 Posty: 38 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lis 05, 2012 8:48 pm
|
|
|
Byłam na weselu w Białym Pałacu w czerwcu, generalnie nie jest najgorzej, fajne są dziedzińce z fontannami, okolica spokojna, wystrój jak ktoś lubi takie rzeczy to się może podobać. Niestety nie ze wszystkim jest tak kolorowo, toaleta na parterze jest jedna i to w dodatku wspólna. Menu i jego realizacja se takie, ale może takie miało być, dobił mnie jednak deser w postaci mrożonego kremu z ogromną ilością margaryny, najgorszy deser w moim dotychczasowym życiu. Generalnie całość tak na 3+ (w starej skali szkolnej) |
|
|
|
|
malenstwo12
Dołączyła: 01 Lut 2012 Posty: 47 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 11:36 am
|
|
|
A w jakiej sali byłaś? |
|
|
|
|
zuziaczek
Wiek: 38 Dołączyła: 29 Paź 2012 Posty: 38 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 2:01 pm
|
|
|
W sali perłowej, ale problem toalet chyba dotyczy wszystkich trzech sal bo konstrukcja ich jest ta sama, jeden kibelek na dole i jeden na górze w części apartamentowej. Ja raczej u nich wesela nie zrobię, tragicznie może nie było ale za taką cenę jak u nich można już wybierać w wielu innych miejscach. |
|
|
|
|
martuska88
Dołączyła: 04 Lut 2012 Posty: 141 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 7:44 pm
|
|
|
W sali krolewskiej sa 3 lazienki meska damska i wspolna, na sali diamentowej dwie podzielone na meska i damska, co do menu to wybieraja mlodzi jakie dania chca miec zaserwowane |
_________________
|
|
|
|
|
malenstwo12
Dołączyła: 01 Lut 2012 Posty: 47 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 11:44 pm
|
|
|
Czy na sali diamentowej na dole są podzielone łazienki wg płci czy tylko na piętrze? Na perłowej na pewno jest taki podział na górze, czyli tam, gdzie są główne łazienki... Nie wiedziałam, że na dole jest jakieś dodatkowe miejsce na toaletę. Wydawało mi sie, że goście chodza wlasnie do tych na górze, ktore są bardzo ladnie urządzone i oczywiście z podziałem na męska i damska. |
|
|
|
|
ZoltyTulipan
Wiek: 35 Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 1217 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Lis 07, 2012 8:03 am
|
|
|
na dole jest jedna łazienka bez podziału na płeć.
Jest ona przeznaczona raczej dla osób starszych tak, żeby nie musiały chodzić po schodach |
_________________
|
|
|
|
|
malenstwo12
Dołączyła: 01 Lut 2012 Posty: 47 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Lis 07, 2012 11:43 am
|
|
|
W takim razie nie bardzo rozumiem w czym jest problem. Są 2 ładne łazienki z podziałem na płeć na górze - nawet nie wyobrażam sobie żeby gdziekolwiek nie było takiego podziału, heroizm!
Desery wybierają państwo młodzi, także może dla nich był to wyśmienity zestaw smakowy:) |
|
|
|
|
Please
Wiek: 41 Dołączyła: 07 Sie 2012 Posty: 11 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 4:45 pm
|
|
|
Chyba powstalo jakies sztuczne zamieszane zwiazane z toaletami
Sala Perlowa - jedna, wspolna toaleta na parterze, dwie toalety pietro wyzej - jedna damska, druga meska.
[ Dodano: Pon Lis 12, 2012 5:30 pm ]
A tu teledysk-skrot z wesela, pod koniec widac Sale Perlowa
Teledysk 30.06.2012 |
|
|
|
|
zuziaczek
Wiek: 38 Dołączyła: 29 Paź 2012 Posty: 38 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lis 13, 2012 8:24 am
|
|
|
No tych dwóch na górze nie widziałam, wiem tylko o jednej, może błędem było to że młodzi nie powiedzieli nikomu o tych kibelkach na górze i u nas się solidna kolejka ukonstytuowała... |
|
|
|
|
mala89
Dołączyła: 23 Lip 2012 Posty: 17 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Nie Gru 02, 2012 11:58 am
|
|
|
Powiedzcie mi proszę...czy na sali królewskiej pasuje zrobić stolik ze słodyczami w prowansalskim stylu, bądź w stylu retro ? jeśli nie ten styl to jaki ? czy kwiaty i dekoracje np. stół ze slodyczami mogą byc w kolorach turkusowych i białych ? co myślicie ? czy ktoś robił na tej sali oś takiego ?
Powiedzcie, czy wjazd do Białego Pałacu jest jeden dla trzech par mlodych ? a Jak to jest z fajerwerkami ?
Pomóżcie |
|
|
|
|
Chrupka
Dołączyła: 16 Paź 2012 Posty: 94 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 10:57 am
|
|
|
My bylismy wczoraj - pytalismy własnie o te dodatkowe atrakcje - nie było problemu - menadżer podchodził do naszych propozycji ze zrozumieniem - nie widział przeszkód w zorganizowaniu fajerwerków czy jakichs pokazów. Mysle, że możecie na spokojnie domówić w którym miejscu by wam odpowiadało zorganizowanie atrakcji dla gości.
Jesli chodzi o wprowadzenie dodatkowego koloru - to może byc już trudniej - my chcielismy inny kolor serwetek, ale "nie przeszło" - rozumiem, że trudno im kupowac wiele kompletów w różnych kolorach, dlatego obstają przy białych (pewnie nazwa miejsca zobowiązuje... Biały Pałac , ale na jednym stoliku moze uda sie Wam przeforsować ten turkusowy kolor
Nie wiem co rozumiesz pod nazwą "dekoracja w stylu prowansalskim" ? Wystrój jest pałacowy i faktycznie nie wszysko do niego pasuje - stąd naprzykład robią kredens z jadłem wiejskim, a nie wiejski w wyglądzie stół...
Natomiast mają w ofercie fontannę z czekolada, więc i stół ze słodkościami tez pewnie można sobie zażyczyć, chociaż z tego co pytaliśmy słodkości generalnie sa rozstawiane na stołach. |
|
|
|
|
martuska88
Dołączyła: 04 Lut 2012 Posty: 141 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Pon Gru 17, 2012 12:30 pm
|
|
|
czy orientujecie się jakie kolory są do wyboru jeśli chodzi o dekoracje?czy mogę wybrać dowolny kolor przewodni czy może mają tylko kilka do wyboru? |
_________________
|
|
|
|
|
Chrupka
Dołączyła: 16 Paź 2012 Posty: 94 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Gru 17, 2012 3:01 pm
|
|
|
Przewodni kolor to u nich... biały Kolor wprowadzasz chyba tylko w kolorach kwiatów... i ewentulanie kolorach etykietek itp. |
|
|
|
|
martuska88
Dołączyła: 04 Lut 2012 Posty: 141 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Pon Gru 17, 2012 3:32 pm
|
|
|
Chrupka, no właśnie chodzi mi o kwiaty i dekoracje stołów:) może źle sprecyzowałam wcześniejszy post:) czyli mogę wybrać dowolny kolor kwiatów i dodatków na stół? w sumie powinnam zadzwonić do właścicielki ale może któraś z Was miała już tam wesele i wie jak to wygląda |
_________________
|
|
|
|
|
pestka87
Dołączyła: 13 Wrz 2012 Posty: 22 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Gru 20, 2012 11:02 am
|
|
|
Ja ostatnio dwa razy spotkałam się z włascicielką na dlugie spotkania i wypytałam o wszystko. Nie ma problemu ze zmiana, dostosowaniem, wyborem przez nas menu, jak niektorzy mowili. To ktore wlascicielka przesyla (typowo polskie) to jest przykladowe. Wlascicielka jest swietą osobą. Ja nie ogladalam zadnej innej sali i juz podpisalam umowe na sale krolewska.
Jesli chodzi o dekoracje na stolach to zrobią co bedziemy chcieli, ale mysle ze mozna tez zdac sie na ich doswiadczenie. ja np chcialam tulipany, ale powiedziala mi ze tulipany szybko oklapną.
Wg mnie nie ma co myslec nad zmiana koloru np serwetek. Sala jest mega gustownie urzadzona i wydaje mi sie ze jedyne co my powinnismy modyfikowac i wybierac kolory to tylko kwiaty. tam nic wiecej nie potrzeba.
Jesli chcemy ciasta na oddzielnych stolach- nie ma problemu. praktycznie wszystko co sobie wymyslelismy Wlascicielka mowila ze da sie zrobic
co do tych stolow wiejskich itp- nie ma co dodatkowo placic bo to i tak bedzie stalo i wiekszosci goscie nie przejedza. jedzenia z gownego menu bedzie naprawde sporo.
Ja bede miala w sali krolewskiej, okragle stoly. mysle ze od 100 osob wzwyz mozna tam przy takich stolach robic. dochodzi miejsce zajete przez orkestre, stoly dla nich i fotografow, boczne stoly z przystawkami itp, wiec jak patrzylam ostatnio, to wcale nie jest juz az tak duza sala.
Takze polecam zamiast snucia domyslow, umowic sie z wlascicielka i samemu wszystko obgadac
Jakby co pytajcie.
Wypytalam ją chyba o wszystko co tylko się da.
Nawet polecila nam zespol i barmana. |
|
|
|
|
mwit24
Dołączyła: 05 Sty 2013 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Sty 05, 2013 6:31 pm
|
|
|
Serdecznie polecam wszystkim Biały Pałac w Niesięcinie. Sale piękne, jedzonko pyszne i pani Beatka to naprawdę wspaniała kobieta...doradzi, pomoże, nie "wydziwia" jeżeli ktoś ma jakieś własne sugestie, jest bardzo otwarta na wszelkie propozycje.
[ Dodano: Sob Sty 05, 2013 6:35 pm ]
Mój ślub niestety nie dojdzie do skutku, ale i tak serdecznie polecam Biały Pałac. Ceny nie są, aż tak wygórowane jak na taki standard i ilość jedzonka, która ma być podana.
Ja podpisując umowę w roku 2012 miałam ceną 200zł/os, cena dotyczyła piątku. |
|
|
|
|
sylwik03
Dołączyła: 31 Paź 2012 Posty: 4 Skąd: Konstantynow
|
Wysłany: Wto Sty 15, 2013 12:17 pm
|
|
|
witaj Pestka87:) mam pytanko do ciebie-kiedy masz wesele na sali krolewskiej?i na ile osob podpisaliscie umowe? u mnie bedzie 120 osob i wlasnie mysle jakby tu zrobic by zapelnic tak wielka sale -a ty w swoim poscie pisalas cos o pomysle by nie wydawala sie ona taka duza:) czy za stoly osobne na ciasto sie doplaca jakas kwote? ja rowniez bede miala okragle stoly. napisz mi jeszcze co masz za pomysl z tymi stolami odnosnie przystawek? ty mialas taki pomysl czy wlascicielka ci to zaproponowala?i napisz odrazu czy jest za to dodatkowy koszt:) czekam niecierpliwie na twoja odpowiedz
[ Dodano: Wto Sty 15, 2013 12:18 pm ]
pestka87, witaj Pestka87:) mam pytanko do ciebie-kiedy masz wesele na sali krolewskiej?i na ile osob podpisaliscie umowe? u mnie bedzie 120 osob i wlasnie mysle jakby tu zrobic by zapelnic tak wielka sale -a ty w swoim poscie pisalas cos o pomysle by nie wydawala sie ona taka duza:) czy za stoly osobne na ciasto sie doplaca jakas kwote? ja rowniez bede miala okragle stoly. napisz mi jeszcze co masz za pomysl z tymi stolami odnosnie przystawek? ty mialas taki pomysl czy wlascicielka ci to zaproponowala?i napisz odrazu czy jest za to dodatkowy koszt:) czekam niecierpliwie na twoja odpowiedz |
_________________ Sylwik03 |
|
|
|
|
ant0sia
Wiek: 40 Dołączyła: 22 Kwi 2010 Posty: 72 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Sro Sty 16, 2013 9:49 am
|
|
|
witajcie
my również będziemy mieć wesele na sali królewskiej, nasz termin 26.10.2013
sylwik03 jeżeli chodzi o wielkość sali to my także będziemy mieć na 120 osób i pan Piotr powiedział że przy okrągłych stołach sala nie jest taka duża i będzie ok, stoły będą tak rozstawione by nie było ciasno- każdy będzie mógł swobodnie usiąść itp. Ale jednego faktycznie się nie dopytałam, jak to będzie z przystawkami, ponieważ wiadomo jak są tradycyjne stoły to nie ma problemu, natomiast przy okrągłych nie wiem jak to będzie, gdyż w menu jest bardzo dużo przekąsek a stół okrągły nie ma tak wiele miejsca wolnego jeżeli któraś z was wie jak sobie radzą z tym problemem to również czekam na odpowiedź. pozdrawiam |
_________________ mój dzienniczek http://www.forum.wesele-l...857e0cd7#706246
|
|
|
|
|
sylwik03
Dołączyła: 31 Paź 2012 Posty: 4 Skąd: Konstantynow
|
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 12:36 pm
|
|
|
ant0sia, oh to kamien spadl mi z serca bo stresowalam sie ze 120 osob na tej sali bedzie o wiele za malo (mozna bylo by sie wprost ganiać po sali i miedzy stołami:) ale juz jestem spokojniejsza:) stresowal mnie fakt ze ktos mial np na sali perlowej 127 osob i pisal ze bylo ok- a jak wiemy sala krolewska jest duzo wieksza. ja mam wesele 6 lipca 2013-jesli jest na forum ktos kto ma ten sam termin przyjecia -prosze napisz do mnie:)
[ Dodano: Czw Sty 17, 2013 12:45 pm ]
zostawiam moj nr gg 9013319 |
_________________ Sylwik03 |
|
|
|
|
sylaa
Dołączyła: 21 Sty 2013 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sty 21, 2013 3:24 pm
|
|
|
Witam Będę miała wesele w sali diamentowej 12.10.2013, czy jest ktoś kto ma w tym samym dniu?
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Sty 21, 2013 3:27 pm ]
My planujemy wesele na około 130 osób i mamy zaklepaną sale diamentową, zastanawiam sie teraz czy to nie bedzie za mala sala.... czy któraś poprzedniczka ktora miala swoje wesele w sali diamentowej przy zblizonej ilosci gosci moglaby sie wypowiedziec na ten temat? proszee.. |
_________________ sylaa |
|
|
|
|
troszka88
Dołączyła: 14 Wrz 2011 Posty: 1395 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pon Sty 21, 2013 8:45 pm
|
|
|
sylaa, moi znajomi mieli wesele na diamentowej na 130 osób i była akurat.
bez stresu |
|
|
|
|
ppola
Birdwoman
Wiek: 42 Dołączyła: 05 Wrz 2008 Posty: 2189 Skąd: Kanzas
|
|
|
|
|
pozmajk
Dołączyła: 22 Sty 2013 Posty: 1 Skąd: Pietrowice Wielkie
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 11:12 am czy ktos mial w styczniu 2013 wesele Bialym Palacu?
|
|
|
Witam,
czy ktos mial wesele w listopadzie, grudniu 2012 lub w styczniu 2013 w Bialym Palacu? poszukuje (szczerej) opinii i prosze ewnet. maila w tej sprawie (lub chetnie porozmawiam przez tel.).
Interesuje mnie tez, czy slychac muzyke z innych sal? My planujemy wesele w sali krolewskiej.
z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam |
|
|
|
|
pestka87
Dołączyła: 13 Wrz 2012 Posty: 22 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 4:23 pm
|
|
|
odpisalam Ci na priv
sylwik03 napisał/a: | witaj Pestka87:) mam pytanko do ciebie-kiedy masz wesele na sali krolewskiej?i na ile osob podpisaliscie umowe? u mnie bedzie 120 osob i wlasnie mysle jakby tu zrobic by zapelnic tak wielka sale -a ty w swoim poscie pisalas cos o pomysle by nie wydawala sie ona taka duza:) czy za stoly osobne na ciasto sie doplaca jakas kwote? ja rowniez bede miala okragle stoly. napisz mi jeszcze co masz za pomysl z tymi stolami odnosnie przystawek? ty mialas taki pomysl czy wlascicielka ci to zaproponowala?i napisz odrazu czy jest za to dodatkowy koszt:) czekam niecierpliwie na twoja odpowiedz
[ Dodano: Wto Sty 15, 2013 12:18 pm ]
pestka87, witaj Pestka87:) mam pytanko do ciebie-kiedy masz wesele na sali krolewskiej?i na ile osob podpisaliscie umowe? u mnie bedzie 120 osob i wlasnie mysle jakby tu zrobic by zapelnic tak wielka sale -a ty w swoim poscie pisalas cos o pomysle by nie wydawala sie ona taka duza:) czy za stoly osobne na ciasto sie doplaca jakas kwote? ja rowniez bede miala okragle stoly. napisz mi jeszcze co masz za pomysl z tymi stolami odnosnie przystawek? ty mialas taki pomysl czy wlascicielka ci to zaproponowala?i napisz odrazu czy jest za to dodatkowy koszt:) czekam niecierpliwie na twoja odpowiedz |
|
|
|
|
|
Aisak
Dołączyła: 23 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lut 18, 2013 1:01 pm
|
|
|
Cześć, szukam osób, które mają wesele w Białym Pałacu w tym samym czasie co my - 11.05.2013 r. Zostało nam trochę ponad dwa miesiące do naszego dnia Na szczęście opinie, które słyszę odnośnie Białego Pałacu utwierdzają mnie w przekonaniu, że podjęliśmy dobrą decyzję |
_________________
You raise me up |
|
|
|
|
mala89
Dołączyła: 23 Lip 2012 Posty: 17 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Sro Lut 20, 2013 12:19 pm
|
|
|
Czy macie jakieś nowe zdjęcia, bądź filmiki ? pozdrawiam |
|
|
|
|
ZoltyTulipan
Wiek: 35 Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 1217 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Lut 20, 2013 2:21 pm
|
|
|
mala89 napisał/a: | Czy macie jakieś nowe zdjęcia, bądź filmiki ? |
Z chęcią bym obejrzała jakieś zdjęcia z aranżacjami stołów |
_________________
|
|
|
|
|
mala89
Dołączyła: 23 Lip 2012 Posty: 17 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 1:22 pm
|
|
|
Są nowe zdjęcia na stronie BP ! |
|
|
|
|
ZoltyTulipan
Wiek: 35 Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 1217 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 1:45 pm
|
|
|
Widziałam Mnóstwo jedzenia |
_________________
|
|
|
|
|
Aisak
Dołączyła: 23 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 11:58 am
|
|
|
Pięknie to wygląda! Pani Beata nie robi żadnego problemu z modyfikacjami menu (z naszej strony będą niewielkie, ale zawsze to jakaś niestandardowa prośba ). Zastanawiam się, czy nie uprzedzić gości, żeby skończyli na lekkim śniadaniu w sobotę, bo naprawdę będzie co jeść |
_________________
You raise me up |
|
|
|
|
mala89
Dołączyła: 23 Lip 2012 Posty: 17 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 12:36 pm
|
|
|
Czy macie jakieś nietypowe pomysły co do wystroju sali, robienia kredensu ze słodyczami itp ? Chętnie zainspiruję się Waszymi pomysłami...
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Aisak
Dołączyła: 23 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Mar 14, 2013 9:46 am
|
|
|
Pomysłów mieliśmy dużo na początku, m.in. właśnie stolik ze słodyczami, wiejski stół itp. Ale po głębszym zastanowieniu się - zrezygnowaliśmy Jedzenia (i słodyczy, ciast) jest tyle, że stolik z cukierkami/babeczkami/muffinkami to tylko niepotrzebne zajęcie miejsca i koszta... Wiejski stół w zderzeniu z ogromem jedzenia znowu: moim zdaniem nie do przejedzenia
Z "niestandardowych" pomysłów - pozmienialiśmy tylko trochę rzeczy w menu |
_________________
You raise me up |
Ostatnio zmieniony przez Aisak Czw Mar 14, 2013 9:47 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mala89
Dołączyła: 23 Lip 2012 Posty: 17 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Czw Mar 14, 2013 10:15 pm
|
|
|
Aisak napisał/a: | Pomysłów mieliśmy dużo na początku, m.in. właśnie stolik ze słodyczami, wiejski stół itp. Ale po głębszym zastanowieniu się - zrezygnowaliśmy Jedzenia (i słodyczy, ciast) jest tyle, że stolik z cukierkami/babeczkami/muffinkami to tylko niepotrzebne zajęcie miejsca i koszta... Wiejski stół w zderzeniu z ogromem jedzenia znowu: moim zdaniem nie do przejedzenia
Z "niestandardowych" pomysłów - pozmienialiśmy tylko trochę rzeczy w menu |
Powiedz mi Kochana, a czy robicie jakieś "atrakcje" dla gości ? robicie coś "innego" ? Aha, i jakim samochodem będziecie jechać ? Nie martwisz się, że 3 auta "Młodych Par" spotkają się pod bramą ? Pozdrawiam |
|
|
|
|
Aisak
Dołączyła: 23 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Mar 19, 2013 1:47 pm
|
|
|
Nie, nie martwię się takimi rzeczami Z tego, co wiem - w naszym dniu mają być tylko dwa wesela, więc co najwyżej pod bramą spotkają się dwa auta
O atrakcjach jeszcze myślimy
Nie ma stresu - nie słyszałam, żeby w Białym Pałacu coś się nie udało |
_________________
You raise me up |
|
|
|
|
MaryAnn
Dołączyła: 22 Mar 2013 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 12:45 pm
|
|
|
Mam do Was takie pytanie, na czym polega rezerwacja terminu? Jeżeli robi się to dwa lata wcześniej więc nie wszystkie szczegóły są ustalone a po prostu martwie się o termin, bo na 2014 nie ma już wolnych miejsc. |
_________________
|
|
|
|
|
Chrupka
Dołączyła: 16 Paź 2012 Posty: 94 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 3:40 pm
|
|
|
Rezerwacja terminu polega na tym, że "zaklepujesz" sobie termin, który ci odpowiada, podpisując umowę otrzymujesz gwarancję, ze np. cena nie ulegnie zmianie, albo że wzrośnie o jakąs wartość, np. inflacji.
Oczywiście przy podpisywaniu umowy wpłacasz zaliczkę i jeśli coś nie wyjdzie, to zaliczka przepada (możesz wtedy próbować odstapić swój termin komus innemu i wtedy taka osoba daje zaliczkę Tobie - w ten sposób możesz ją odzyskać)
Niektóre Dziewczyny też zaklepywały sobie termin 2 lata wcześniej |
|
|
|
|
|