Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kryszka
Wto Mar 20, 2007 1:20 pm
"VICTORIA" w Aleksandrowie Łódzkim
Autor Wiadomość
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 5:39 pm   

ni_kola napisał/a:
tak naprawdę jeszcze nie wiem
a może żółta?? :lol: :cool:
ja znalazłam żółta dekoracje na jakimś zdjęciu w necie, uważam, że jest n-a-j-p-i-ę-k-n-i-e-j-s-z-a !! jak będziesz na sali dasz radę zrobić parę zdjęć na piętrze?? bo my tam nie dotarlismy jeszcze :) ja z Pania Kasią rozmawiałam w zeszłym tygodniu, pytałam czy ktoś taki kolor robi, powiedziała, że niestety nie, a tez uważa, że jest pieknie w żółci :) i czekam na telefon jak ktoś się zdecyduje :)
my mamy 2 czerwca dopiero, ale zaproszenia robimy, więc chciałam kolor wstążek dopasowac :) ile gorących posiłków wybraliście??
_________________

 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 9:39 pm   

chcielibyśmy wybrać 5 ciepłych posiłków. Szczerze mówić póki co jestem kompletnie nie przygotowana bo ostatni raz byłam na sali jakiś rok temu. Wezmę pod uwagę wystrój żółty, może Pani Kasia będzie miała jakieś zdjęcia?? Jeśli chodzi o górę to całkiem niezły kącik tam można zrobić. Jak my tam byliśmy, to góra była załadowana krzesłami i stołami, ale Pani Kasia zaproponowała żeby na górze zrobić pokój z ciastami. Jak będzie możliwość to porobię kilka fotek. A jak nie to na pewno podeślę Ci fotki z wesela :)
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 7:19 am   

sama bym prosiła o zdjęcia z wesela :)
tak mniej więcej wyglada żółta dekoracja :) jeżeli się zdecydujesz na nią, prooooszęęęę daj mi znać :)
_________________

 
 
All-me 


Wiek: 38
Dołączyła: 23 Kwi 2011
Posty: 1018
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 9:05 am   

Ładna...a może coś z zielenią?? :lol:
_________________

Nasz Skarbeczek
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 9:14 am   

nie, z zielenią nic nie ma. :) znaczy są zasłony w takim kolorze jakby stare złoto, taki ciężki kolor podchodzący pod zielony :)
_________________

 
 
All-me 


Wiek: 38
Dołączyła: 23 Kwi 2011
Posty: 1018
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 9:19 am   

taja napisał/a:
znaczy są zasłony w takim kolorze jakby stare złoto, taki ciężki kolor podchodzący pod zielony :)
o taka zieleń mnie się nie podoba... :)
_________________

Nasz Skarbeczek
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 9:30 am   

oj, mi też nie :) poza tym na sali jest bordo, róż... no też nie w mój gust... żółty wygrywa
_________________

 
 
All-me 


Wiek: 38
Dołączyła: 23 Kwi 2011
Posty: 1018
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 9:37 am   

taja napisał/a:
oj, mi też nie :) poza tym na sali jest bordo, róż... no też nie w mój gust... żółty wygrywa
...ale wiesz co...ja też oglądałam ta salę na początku...i wlaśnie nie podobały mnie się te różowe slupy na środku...aleeee...gdzieś na zdjęciach widziałam jak one były zaslonięte materialem...obwiązane..i bardzo fajnie to wyglądalo... :lol: przynjamniej mnie się podobało...jednak ten pan z sali powiedział, że to już trzeba robić na wlasna rękę
_________________

Nasz Skarbeczek
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 9:43 am   

tak, ja też planuję zasłonić je i zrobić w bieli, rozmawiałam już o tym z dekoratorką, która zna salę i mamy coś wymyślić :)
_________________

 
 
ememems 

Dołączyła: 16 Maj 2011
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 1:47 pm   

Orientujecie się czemu nie działa strona tej sali?

edit:usunięty adres www sali - niezgodne z regulaminem
Ostatnio zmieniony przez ppola Pon Wrz 05, 2011 2:09 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 8:07 pm   

pewnie wysypała im się stronka, jakiś czas temu też mieli problem ze stroną i dobre dwa miesiące w ogóle nie działała. Ja będę na sali w poniedziałek i jeśli nie zapomnę to zapytam co się stało.
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 8:19 pm   

prześpij sie z mysla o pieknej, żółtej dekoracji :)
_________________

 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 9:20 pm   

byłam wczoraj na sali, obejrzeć jak wygląda zaraz przed weselem. Utwierdziłam się w przekonaniu że wybrałam bardzo dobrze :cool: sala śliczna, właścicielka bardzo sympatyczna, jutro jedziemy dopinać wszystko na ostatni guzik. Taja pytałam o żółtą dekorację. Tak naprawdę to są tylko dwa żółte dodatki. Kokarda na fotele i żółte serwetki na stołach. Reszta pozostaje bez zmian. Chyba jednak zostanę przy tradycyjnym wystroju, tym bardziej że nie planuję kokardek na siedzenia bo podobno ładnie wyglądają tylko na początku wesela, później się albo rozwiązują, albo przesuwają i efekt już jest znacznie gorszy. Jutro opiszę jak poszło ustalanie szczegółów :)
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 7:47 am   

ni_kola, też się cieszę, że wybrałam ta salę :) oki, czekam na szczegółowe wieści :)
_________________

 
 
eu86 

Dołączyła: 19 Wrz 2011
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 9:28 pm   

Witajcie,
chciałabym się zapytać o ilość osób na weselu.
Planuje wesele na 160 osób i zastanawiam się czy nie będzie za ciasno, zarówno przy stołach jak i na parkiecie?
Czekam na Wasze opinie :)
pozdrawiam
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Pon Wrz 26, 2011 7:34 am   

ni_kola, i jak?? jesteś już po, a ja tutaj czekam na relacje :) :)
_________________

 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 8:32 pm   

taja przepraszam że dopiero dziś piszę, ale dopiero dzisiaj emocje opadły i mamy spokojny dzień.
Cóż ja mogę napisać.... to było fenomenalne wesele. Sala rewelacja, zdecydowałam się na wystrój różowy, poprosiłam Panią Kasię żeby w wazonach na stołach były białe róże. Ogólnie stoły były ślicznie przystrojone. Dodatkowo w swoim zakresie zamówiłam kwiaty które były przed nami na stole (na sali w standardzie jest wiązanka ze sztucznych kwiatów). Ciepłych posiłków było 5. Dodatkowo przekąski i sałatki, oczywiście ciasto i owoce. Napoje gazowane wliczone w cenę talerzyka. Na sali było 3 kelnerów i jedna Pani która nad wszystkim czuwała i również pomagała kelnerom. Uwijali się jak mróweczki. Jedzenie było fantastyczne. Ktoś wcześniej pisał że jedzenie podawali chłodne. U nas takich historii nie było. Wszystko to co zamówiliśmy było gorące, nie słyszałam żeby ktoś się skarżył na brak jedzenia czy też żeby coś było nie smaczne. Jedzenie które zostało (a zostało prawie wszystko co było na stołach w formie zimnych przekąsek) zabraliśmy do domu. Gościom praktycznie wystarczało to co było na ciepło. Życzyłabym wszystkim, którzy przygotowują się do wesela aby trafili na takich ludzi (właścicieli) z którymi my mieliśmy przyjemność. Nie było z niczym problemów, bardzo wyrozumiali, mili i do tego pomocni ludzie. Goście bardzo zachwalali salę, jedzenie, obsługę. Gdybym miała robić teraz jeszcze raz wesele to na pewno zdecydowałabym się na tą salę. Aaa i jeśli ktoś ma wątpliwości co do wielkości sali to uspokajam. U nas było 150 osób i było w sam raz.

Pani Kasiu bardzo dziękuję, to był jeden z najważniejszych dni w naszym życiu i wszystko było dokładnie takie jak to sobie z mężem wymarzyliśmy.
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Sro Wrz 28, 2011 8:30 am   

ni_kola, oj, dziękuję :) ja się kiedyś na weselu spotkałam z tym, że byl po prostu bałagan.. jak goście pipili, to nie zwracali uwagi na nic.. czy w Victorii jest ktoś, kto dba o to, aby było czysto..żeby np na podłodze żaden napój nie był wylany..
jeżeli masz jakąś fotkę, też pieknie proszę :) aaaa !! a jak góra sali, co tam było? nie byłam tam jeszcze
_________________

 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Wrz 28, 2011 4:24 pm   

na sali jest jak najbardziej porządek, generalnie nie ma tam jednej osoby oddelegowanej do pilnowania czystości, jednak jeśli coś byłoby nie tak należy to zgłosić do Pani która nadzorowała wszystko. My mieliśmy tylko jedną sytuacje w której mąż poszedł do kuchni poprosić żeby ktoś napoje porozwoził po stołach bo wydawało nam się że może czegoś brakować. Dosłownie w ciągu 5 minut Pan już z wózeczkiem obskakiwał stoły. Jest natomiast jeden Pan w holu który pilnuje bezpieczeństwa na sali, widziałam że również wychodził na parking i sprawdzał czy wszystko jest w porządku.
Na górnej sali mieliśmy cztery okrągłe stoły. Można było zjeść ciasto, napić się kawki lub herbatki. Dopóki goście nie zaczęli mi mówić że tam chodzą to myślałam że nikt o tym pokoiku nie wiem bo co wchodziłam na górę to było czyściutko, żadnych filiżanek czy talerzyków po ciastach. Kelnerzy pilnują żeby było czysto.
Oczywiście jak tylko będę miała pierwsze zdjęcia to podeśle je Tobie :)
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 7:20 am   

ni_kola, dziekuje bardzo za relację :)
_________________

 
 
niem 


Dołączyła: 08 Kwi 2011
Posty: 252
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Wrz 30, 2011 12:45 pm   

czy ktoś orientuje się jakie są ceny na rok 2012?
 
 
All-me 


Wiek: 38
Dołączyła: 23 Kwi 2011
Posty: 1018
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Wrz 30, 2011 4:34 pm   

niem napisał/a:
czy ktoś orientuje się jakie są ceny na rok 2012?
...pewnie taja, będzie wiedzięc...ale wątpię aby były jeszcze wolne miejsca.... :lol:
_________________

Nasz Skarbeczek
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Nie Paź 02, 2011 9:58 am   

ja już pisałam o cenie na poprzednich stronach. a miejsc w zasadzie już nie było w październiku zeszłego roku, jak by swój dzień wybieraliśmy
_________________

 
 
mikigbch 

Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 31, 2011 6:48 pm   

Generalnie mogę opisać swoją opinię na temat sali Victoria miałem tam swoje wesele w dniu 15/10/2011 i cóż wszystkie sprawy związane z obsługą, jedzeniem oraz samą salą oceniam na 10/10 jedzenie pyszne nie było nikogo kto by powiedział że coś mu nie smakowało , wszystkie aspekty związane z omawianiem jadłospisu i wszelkich spraw z Panią Kasia to czysta przyjemność i można wszystko załatwić, cała obsługa sali kelnerzy na duży plus znają się na swojej robocie tak samo jak i Panie kucharki, żeby rozwiązać wszelkie wątpliwości na poprawiny nie przyszło nam sporo osób więc zostało sporo jedzenia które w całości i w ilości przekraczające nasze możliwości zostało nam wydane cóż mogę powiedzieć więcej całą sale wraz z całą reszta oceniamy pozytywnie i bardzo się cieszę że wybraliśmy to miejsce jeżeli ktoś ma ochotę zadać jakieś pytania to odpowiem a dla wszystkich którzy szukają sali dla siebie gorąco polecam Victorię

PS dla ludzi szukających orkiestry i kamerzysty plus fotografa z czystym sumieniem polecam

orkiestra Beat Brothers robią niesamowite show i po prostu po weselu i w trakcie każdy chwalił orkiestrę i wszyscy bawili się świetnie.

co do kamerzysty i fotografów polecam Studio LIK z Łodzi pełny profesjonalizm, a do tego wszystko z humorem i takim super luzackim podejściem które powoduje że zapomina się o wszystkim, a człowiek cieszy się tą wyjątkową chwilą a dodam jeszcze że większość osób myślała ze to nasi koledzy i rodzina bo tak bardzo zależało im żeby wszystko wyszło jak najlepiej no i fajną rzeczą jest to że kościół i pierwszy taniec kręcili na 2 kamery w tej samej cenie zresztą jak i sesja w plenerze też 2 fotografów super goście mam tylko numer kontaktowy do osoby który rządzi tym wszystkim:
Robert Kindzia 503434034

acha obok Victori jakięs 80m. znajduję się uroczy hotel Pelikan to tak jakby ktoś szukał pokoi dla rodziny pozdrawiam wszystkich
 
 
Cicia 

Wiek: 38
Dołączyła: 01 Maj 2011
Posty: 216
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 01, 2011 7:15 pm   

mam pytanko czy placiliscie cos za rezerwacje sali?(domyslam sie, ze tak) Jaki to jest kosszt?
_________________


 
 
mikigbch 

Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 01, 2011 7:44 pm   

z tego co pamiętam było to 2500 zł które później odliczyli od całej sumy
 
 
Kamila1983 

Dołączyła: 09 Lut 2012
Posty: 4
Skąd: Zgierz
Wysłany: Czw Sie 16, 2012 12:54 pm   

Byliśmy dwa tygodnie temu we Victorii i musze przyznac ze poziom ktory wczesniej mieli nie zmienil sie a juz troche czasu minelo od naszego wesela:-) jedzonko pyszne i duzo, obsluga na 6 i nowy wystroj bardzo elegancki!!!
 
 
yupi 

Dołączyła: 30 Gru 2012
Posty: 1
Skąd: Łódź
  Wysłany: Nie Gru 30, 2012 11:58 am   Viktoria w Aleksandrowie Łódzkim

moja opinia na temat samej sali Viktoria jest bardzo pozytywna ponieważ wystrój i akustyka jest bardzo dobra. :? Nie jestem zadowolona z jedzenia i obsługi... Pierwsze danie było ok, potem nie było już tak pięknie- paszteciki były stare, golonka była tak słona, że nie dało się jej zjeść co potwierdzają goście, wieprzowina fatalna, flaki tak śmierdzące, że szkoda gadać, a deser- to pokrojony kupny torcik z kawałkami galaretki- żenada!! Właścicielki przez całe wesele nie było, nikt nie czuwał nad obsługą i kucharkami. Jedyną miłą osobą była kobieta z obsługi - czego nie mogę powiedzieć o starszym kelnerze, który był wyjątkowo nieprzyjemny! Po weselu mieliśmy zabrać to co zostało z jedzenia - z ciepłych posiłków było tego strasznie mało i nie mamy wątpliwości, że zostaliśmy oszukani, tym bardziej, że mąż widział w środku nocy busa podstawionego pod wyjście z kuchni. Ze stołu wiejskiego też dziwnym trafem niewiele zostało.. szkoda gadać.. po weselu dowiedziałam się od rodziców, że kiedy weszli do kuchni jeden z kelnerów leżał piany (nikt go alkoholem nie częstował). Generalnie wesele się udało tylko ze względu na świetną orkiestrę. Na pewno drugi raz na tą salę byśmy się nie zdecydowali. Czytaliśmy o tej sali na forum, rozmawialiśmy ze znajomymi, którzy tam byli i opinie były raczej dobre.. a tu pech.. tak było u nas. :kwasny: Czujemy się oszukani :o
 
 
Kamila1983 

Dołączyła: 09 Lut 2012
Posty: 4
Skąd: Zgierz
Wysłany: Czw Sty 03, 2013 12:29 am   

Haha zabawny post powyzej dostała Victoria od yupi widac ze konkurencja nie śpi i oczernia tą świetna sale!!! My bylismy znowu na imprezach ostatnio andrzejkowych Victorii oraz na imprezie od Pana D i znowu rewelacja jedzonko pyszne i nie ma sie do czego przyczepic obsluga na 5 +!!! Inne sale w Aleksandrowi poprostu są za slabe i zazdroszczą tej mlodej wlascicielce ze potrafi ruszyc glowa i zadbac o kazde przyjecie bo taka jest prawda!!! :D
 
 
Krysia33 

Wiek: 44
Dołączyła: 24 Maj 2013
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 05, 2013 8:47 pm   

No cena promocyjna za podpisanie umowy na ten rok w Victorii jest naprawdę promocyjna,nam się podoba i naprawdę duże uznanie dla Victorii :D Super!
 
 
radek77 

Wiek: 47
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 29, 2013 1:08 pm   Super

Sala Super, jedzonko pierwsza klasa, obsługa na 5 :-) Mamy podpisaną umowę na rok 2015 z narzeczoną jednak 2 tygodnie temu mieliśmy osobiście przyjemność być na weselu w Victorii i było naprawdę rewelacyjnie!!! Do niczego nie można się było doczepić, my jako goście zostaliśmy obsłużeni doskonale jedzenia naprawdę bardzo dużo i bardzo smaczne!!! Gorące posiłki rzeczywiście gorące dlatego również zdecydowaliśmy się na tą salę! Cena bardzo przystępna co do jakości i ogólnie wrażenia bardzo pozytywne :D
 
 
*Dorotka_ 
Moderator


Wiek: 35
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 5060
Skąd: Łódź/Wrocław
Wysłany: Pon Cze 16, 2014 4:53 pm   

świeżuśko po cudownym weselu Koleżanki, mogę uspokoić przyszłe Młode Pary.
Sala Victoria jest fantastyczna, nawet nie brałam jej pod uwagę, gdy 2 lata temu szukaliśmy swojego miejsca, bo to było przed remontem - a teraz po remoncie to prawdziwa perełka. Wygląd zachwyca od wejścia to raz - piękne, błyszczące, kryształowe żyrandole (sroka jestem, zwracam uwagę na detale :wink: ). Byłam tam na weseu jakies 4 lata temu - obecnie sali od środka nie poznałam, bardzo gustowna, pastelowo-kremowa, świetny parkiet, wnętrze eleganckie :) )))

Ale wisienką na torcie było jedzenie... REWELACJA. Moja przedślubna dieta poszła w zapomnienie, bo devolaille rozwalił system i zjadłam 2 :smile: pycha, porcje duże, wszystko cieplutkie. Kelnerzy uwijali się jak mróweczki. Zrobiłam nawet test "zimnych nóżek"... i zjadłam całą, bo była super.

Polecam, było fenomenalnie!
_________________


 
 
Juska 


Dołączyła: 10 Mar 2013
Posty: 3084
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 16, 2014 5:48 pm   

To ja teraz jako wywołana przez Dorotkę_, do odpowiedzi "koleżanka" :P
14 czerwca w Victorii odbyło się nasze wesele. Zaklepywaliśmy salę jeszcze na długo przed remontem i nie ukrywam, że trochę się denerwowałam czy będzie tak ładnie, jak wcześniej i powiem... jest znacznie ładniej! Sala przepiękna. Nawet moja florystka powiedziała, że dawno nie widziała tak ładnej i gustownie urządzonej sali.
Victoria jest bardzo czysta, schludna, właściciele dbają o najmniejsze detale.
A jedzenie... Chryste! Jeszcze dzisiaj podjadałam pyszny żurek, który nie jednemu uratował życie nad ranem. Wszystko świeże, pyszne i pięknie wyglądające! Kiedy weszliśmy z mężem na salę, aż buzia mi się cieszyła, wszystko wyglądało tak super :)
Obsługa na wysokim poziomie. Bardzo grzeczni kelnerzy, którzy uwijali się jak w ukropie.

Nadal jesteśmy pod wrażeniem tego miejsca i śmiejemy się, że szkoda, że nie można brać ślubu częściej :P Złośliwi powiedzą, że można :P A jeśli można, to tylko z TYM mężczyzną, a wesele tylko w Victorii :D

A co do negatywnych opinii powyżej - no cóż, tak to jest, jak konkurencja nie może sprostać wysokości poprzeczki postawionej przez właścicieli Victorii :D
Tak trzymać!
A my dziękujemy za piękne wesele, które na długo pozostanie w naszej pamięci.
Justyna i Tomasz :)
_________________
 
 
matylda.kos 

Wiek: 43
Dołączyła: 18 Lip 2014
Posty: 2
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pią Lip 25, 2014 11:13 am   Victoria

Dzięki Juska Twoja opinia po weselu nas upewniła z narzeczonym i właśnie jesteśmy po podpisaniu umowy w Victorii i bardzo sie ciesze bo wiem że to był strzał w 10 :D
Właścicielka bardzo miła i sympatyczna:-) wybraliśmy najwyższą opcję za 200 zł i przyznam że jest naprawde duży wybór jedzonka i z tego co słyszeliśmy od znajomych jest bardzo smaczne :) Ogladaliśmy wiele sal ale ta jest super, wszyscy goście maja ze sobą kontakt ponieważ parkiet jest na środku, świetny kontakt z orkiestrą naprawde bardzo pomyślana sala. Jeśli ktoś może proszę o jakieś zdjęcia z imprezy :)
 
 
Juska 


Dołączyła: 10 Mar 2013
Posty: 3084
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lip 25, 2014 12:04 pm   

matylda.kos, myślę, że będziecie zadowoleni, a jedzenie będziecie dojadać z tydzień po :) Chyba sobie strzelimy tam jakiś karnawałowy bal :D
_________________
 
 
Kamila1983 

Dołączyła: 09 Lut 2012
Posty: 4
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pią Sie 01, 2014 4:53 pm   

No bale karnawałowe czy andrzejki robią świetne już się nie mogę doczekać jakiejś imprezy:-)
 
 
moniczka83 

Wiek: 41
Dołączyła: 08 Lip 2010
Posty: 4
Skąd: Rzgów
Wysłany: Pon Sie 04, 2014 3:30 pm   

No no Bale karnawałowe mają super ale nie tylko organizowaliśmy chrzciny w zeszłym miesiacu w V i muszę przyznać ze sala po generalnym odnowieniu nabrała skrzydeł, jest teraz przepięknie, a ceny bardzo zdrowe jak na tej klasy lokal:-) Jedzonko byl przepyszne, sala ekstra, dekoracja bardzo elegancka i gustowna, własciciele widac ze dbaja o najmniejsze szczegóły, jesteśmy bardzo zadowoleni:-)
 
 
Kasiula_F 

Wiek: 38
Dołączyła: 18 Cze 2012
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sie 10, 2014 3:38 pm   

Dziewczyny byłam niedawno na przyjęciu weselnym organizowanym na sali Victoria. Wygląda pięknie, jedzenie, tak jak pisała Justka nie dość, że bardzo dobre to do tego naprawdę spore porcje. Jak będę miała jakieś zdjęcia to coś tu podrzucę - myślę, że śmiało można polecić tą salę, jeśli ktoś się jeszcze waha

K.

[ Dodano: Wto Sie 12, 2014 1:33 pm ]
Zgodnie z moim postem powyżej, niestety nie mam żadnego zdjęcia, na którym mogłabym pokazać salę w całej swojej okazałości. Bo albo ja z mężem na pierwszym planie ;) , albo ktoś inny, kto może nie życzyłby sobie być w internecie:(

Jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia widziałam na ich facebooku są. (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.541862639253846.1073741828.453510524755725&type=3)

Pozdrawiam
_________________
Kobieta musi mieć dwie rzeczy: klasę i bajeczny urok ~ Coco Chanel
 
 
Kama1982 

Dołączyła: 28 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Sie 28, 2014 11:20 am   

Cześć dziewczyny, dołączyłam do grona zaręczonych!:D
Z racji tego zaczęłam rozglądać się za salami na wesele. Mieszkam na obrzeżach Łodzi i mam niedaleko do Victorii biorę ją pod uwagę. Sala bardzo mi się podoba i czytając Wasze opinie wygląda na to, że świeżo upieczone mężatki zadowolone:)

Pytanie tylko czy terminy na 2015 jeszcze są jakieś wolne. :roll:

Jak macie jakieś wieści o tej sali to chętnie poczytam.

Kama
Ostatnio zmieniony przez Kama1982 Czw Sie 28, 2014 11:20 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nika_191 

Dołączyła: 10 Wrz 2014
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 10, 2014 9:02 am   

Sala Piękna! Jak wcześniej wspomniano jest po remoncie(który wyszedł na duży plus). Nasze weselne przyjęcie odbyło się 6 Września 2014 roku i było na 78 osób ( także dziękujemy raz jeszcze właścicielom za przyjęcie z otwartymi rękoma). Jedzenie bajeczne(dużo i smacznie), obsługa na wysokim poziomie. Goście wyszli zachwyceni, a my spokojni i szczęśliwi, że wszystko poszło lepiej niż to sobie zaplanowaliśmy
Właściciele Sali są przecudownymi osobami, otwartymi na wszelkie propozycje i oczekiwania. Jeżeli ktoś planuje przyjęcie Weselne to Sala Victoria jest wymarzonym miejscem.

na facebooku i oficjalnej stronie są nowe zdjęcia

Dziękujemy :-)
_________________
Nika_191
 
 
matylda.kos 

Wiek: 43
Dołączyła: 18 Lip 2014
Posty: 2
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Paź 01, 2014 7:17 am   

Ciesze się że kolejna osoba utwierdziła nas że to był dobry wybór:-) teraz z narzeczonym idziemy wypróbować jedzonko do Victorii osobiście bo organizują Andrzejki niedługo i szukamy też zespołu a ma być na żywo więc może się uda zgrać również zespół:-)
 
 
Cicia 

Wiek: 38
Dołączyła: 01 Maj 2011
Posty: 216
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 02, 2015 3:15 pm   

Dziewczyny jak wyglada oplata za dzieci i orkiestre (talerzyk)??
_________________


 
 
Kasiula_F 

Wiek: 38
Dołączyła: 18 Cze 2012
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 15, 2015 3:19 pm   

Cześć Cicia z tego co wiem to dzieci do lat 9 - 50% ceny a za orkiestrę płaci się tak samo, jak za gości. No chyba, że młodzi chcą uszczuplić coś na stole orkiestry, to wtedy indywidualnie trzeba ustalić.

Moja przyjaciółka będzie miała tam wesele w lutym, (a ja będę świadkową:) stąd się orientuję troszkę w temacie.

W razie czego na ich Facebooku czy na stronie można dowiedzieć się więcej.

Pozdrawiam kobietki
_________________
Kobieta musi mieć dwie rzeczy: klasę i bajeczny urok ~ Coco Chanel
 
 
Marzenka_1985 

Dołączyła: 19 Sty 2015
Posty: 1
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pon Sty 19, 2015 3:43 pm   

Cześć, cześć, wybiera się ktoś może na bal karnawałowy do Victorii? Ja z przyszłym mężulkiem będziemy się tam bawić. Dobre opinie słyszałam po Sylwestrze tam organizowanym i idziemy się zabawić troszkę:)

Długo się zastanawialiśmy nad tym balem, ale raz się żyje! No i jak jeszcze zobaczyliśmy dzisiaj na ich facebooku salę w wirtualnym spacerze - to się zakochałam:)


Pozdrawiam wszystkie Panny na wydaniu!
Marzena
Ostatnio zmieniony przez Marzenka_1985 Pon Sty 19, 2015 3:52 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kakonka 
Ptysia


Wiek: 38
Dołączyła: 18 Lut 2008
Posty: 1805
Skąd: Zgierz/Aleksandrów
Wysłany: Pon Sty 19, 2015 6:14 pm   

Marzenka_1985, my w sobotę 24. 01 tam będziemy :) w sumie to nasz 6 bal tam :D
_________________
 
 
Kama1982 

Dołączyła: 28 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Sty 26, 2015 6:27 pm   

Kakonka i jak było? Opowiadaj interesuje mnie wszystko o tej sali:)

Też mam ochotę wybrać się na ten bal 7 lutego z tego co widziałąm to jeszcze chyba są jakieś miejsca. Muszę przekonać tylko swojego narzeczonego, trzymajcie kciuki!:D


Pozdrawiam karnawałowo:)
 
 
kakonka 
Ptysia


Wiek: 38
Dołączyła: 18 Lut 2008
Posty: 1805
Skąd: Zgierz/Aleksandrów
Wysłany: Pon Sty 26, 2015 10:44 pm   

po remoncie sala jest piękna :) jest jasno i stylowo :D trzeba uważać na płytkach, żeby nie wyrżnąć orła :P jedzenie bardzo dobre :) sympatyczna obsługa :D
toalety czyste- na bieżąco sprzątała je Pani :D

zmiany w Victorii oceniam na ogromny plus :D

idź na bal :) majątku nie wydasz a zabawa gwarantowana :D
_________________
 
 
ziulka 

Dołączyła: 02 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lut 02, 2015 11:23 pm   

Witam wszystkich. Byłam ostatnio w Victorii by obejrzeć salę i powiem Wam, że wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Jest po prostu idealna - cały wystrój bardzo zgrany i nowoczesny, kolory stonowane - bardzo w moim stylu. Niestety parę spraw omawianych z mamą właścicielki jednak mnie zmartwiło. Tak jak pisała któraś z forumowiczek niestety właścicieli nie ma na sali w dniu wesela, są obok bo tam mieszkają, ale nie daje m to jednak komfortu psychicznego. Wolałabym aby na sali był ktoś: manager, właściciel który doglądałby całości, któremu można by zgłaszać ewentualne problemy/prośby. Ponadto na 120-140 osób na które planuje zorganizować przyjęcie weselne zostaje przydzielonych jedynie 4 kelnerów. Czy któraś z Was, która miała już wesele w Victorii mogłaby opisać czy obsługa wesela dawała sobie ze wszystkim radę podczas uroczystości? Nie wydaje mi się aby jedynie 4 osoby były w stanie wydawać posiłki, sprzątać ze stołów, dostawiać brakujące napoje i przystawki na stół oraz ewentualnie doglądać jeszcze czy w łazience jest czysto i czy jest papier... Martwi mnie to bardzo i chyba będzie to powodem dla którego nie zdecyduję się na tą salę pomimo faktu, iż urzekł mnie jej wystrój. Ponadto dodatkowym mankamentem jest fakt iż za wesele należy zapłacić na 2 tygodnie przed imprezą, deklarując wtedy ostateczną liczbę gości. Za sale które wcześniej oglądałam płatność ma się odbyć w niedzielę, po przyjęciu i nie ukrywam, że jest to bardziej dogodna sytuacja, bo płacisz po wykonanej usłudze a nie przed. Czy któraś z Was mogłaby rozwiać moje wątpliwości? Pozdrawiam serdecznie.
 
 
Juska 


Dołączyła: 10 Mar 2013
Posty: 3084
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 03, 2015 5:16 pm   

ziulka napisał/a:
Wolałabym aby na sali był ktoś: manager, właściciel który doglądałby całości, któremu można by zgłaszać ewentualne problemy/prośby.


Na naszym weselu była nieustannie obecna pracownica, która odpowiadała na wszelkie pytania i była nam bardzo pomocna.

ziulka napisał/a:
Ponadto na 120-140 osób na które planuje zorganizować przyjęcie weselne zostaje przydzielonych jedynie 4 kelnerów. Czy któraś z Was, która miała już wesele w Victorii mogłaby opisać czy obsługa wesela dawała sobie ze wszystkim radę podczas uroczystości? Nie wydaje mi się aby jedynie 4 osoby były w stanie wydawać posiłki, sprzątać ze stołów, dostawiać brakujące napoje i przystawki na stół oraz ewentualnie doglądać jeszcze czy w łazience jest czysto i czy jest papier...


Po pierwsze kelnerzy nie są od wymieniania papieru w toalecie :) Po drugie jest ta kobieta, o której wcześniej wspominałam. Po trzecie u nas było ok 90 osób i 4 kelnerów dawało sobie radę znakomicie. Byliśmy bardzo zadowoleni z obsługi. Byli niemalże niewidoczni, a jednak wszystko na stołach wyglądało pięknie przez całą noc i żadnemu z gości niczego nie zabrakło. Jeśli bardzo się obawiasz możesz porozmawiać z właścicielami, czy nie mogliby zatrudnić jeszcze kogoś - no ale to oczywiście dodatkowe koszty dla Was. Poza tym ci kelnerzy, którzy są na sali są osobami sprawdzonymi. Trudno brać odpowiedzialność za pracę kogoś zatrudnianego na jedną noc :) Na Twoim miejscu nie obawiałbym się :)


ziulka napisał/a:
Ponadto dodatkowym mankamentem jest fakt iż za wesele należy zapłacić na 2 tygodnie przed imprezą, deklarująiec wtedy ostateczną liczbę gości. Za sale które wcześniej oglądałam płatność ma się odbyć w niedzielę, po przyjęciu i nie ukrywam, że jest to bardziej dogodna sytuacja, bo płacisz po wykonanej usłudze a nie przed. Czy któraś z Was mogłaby rozwiać moje wątpliwości? Pozdrawiam serdecznie.


Ja osobiście nie widzę w tym problemu. Gości zapraszasz na tyle wcześnie i dajesz im określony termin potwierdzenia swojego przybycie, że dwa tygodnie nie są tragedią :) My nie mieliśmy z tym najmniejszego problemu. Kwestia organizacji i zaplanowania sobie konkretnych terminów. :)

My osobiście polecamy. Byliśmy pierwszą parą weselną po remoncie sali i byliśmy (nadal jesteśmy) zadowoleni w 200%. Dokonaliśmy bardzo dobrego wyboru jeśli chodzi o salę i jeśli chcecie mieć przyjęcie z pysznym jedzeniem, kulturalną i dobrą obsługą, salę z pięknym parkietem i mnóstwem miejsca do tańczenia i jedzenia oraz zamknięty teren tylko dla Waszych gości z rozległym parkingiem i miejscem do posiedzenia na zewnątrz to wybierając Victorię nie pożałujecie :)
_________________
 
 
ziulka 

Dołączyła: 02 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 03, 2015 5:52 pm   

Julka, dzięki za odpowiedź. Ja nie otrzymałam informacji że na przyjęciu będzie jeszcze obecna jakaś Pani, która będzie czuwała nad wszystkim. Jeśli tak jest to super. Może zostało to przeoczone podczas naszej rozmowy. Kelnerzy zdecydowanie nie są od dokładania papieru, stąd moje zdziwienie gdy otrzymałam informację, że na przyjęciu będą tylko kelnerzy :)

90 gości a 140 jest dość znaczną różnicą i myślę, że liczba kelnerów powinna wzrastać wprost proporcjonalnie do liczby gości. Przy ok 90 osobach nie wątpię, że dali sobie radę, ale przy większej ilości mam pewne obawy stąd moje pytanie jak to się odbywało na Waszych weselach i przy Waszej ilości gości. Cieszę się że u Ciebie wszystko było ok i że nie musiałaś się martwić :)

Co do podawania listy gości na 2 tygodnie przed weselem to jest to rzecz naturalna i z tym nie mam problemów, tak jak piszesz kwestia organizacji, a tym zajmuję się na co dzień :) Zadziwiła mnie płatność z góry za całość na 2 tyg. przed imprezą. Nigdy nie spotkałam się z sytuacja czy to prywatnie czy biznesowo, aby płatność była dokonywana z góry.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl