Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kryszka
Wto Mar 20, 2007 1:20 pm
"VICTORIA" w Aleksandrowie Łódzkim
Autor Wiadomość
wisieneczka85 


Wiek: 38
Dołączyła: 29 Lip 2008
Posty: 385
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 27, 2009 1:30 pm   

mam nadzieje ze to pojedynczy incydent z tym jedzonkiem, mieli gorszy dzień:)czasem to się zdarza. Te plastikowe wazony to chyba nie była propozycja victorii nie wydaje mi się. co do sprzątania talerzyków to myślę że Martita trafiła akurat na sprzątanie talerzyków przy takim ogromie ludzi nie da się zarejestrować czy ktoś akurat skończył jeść czy zapomniał w wirze zabawy ze ma coś nałożone, łatwiej posprzątać po ciepłych posiłkach, ale mogło to być irytujące coś przynosisz a to znika. Nigdy nie dogodzi jak zbyt duży bałagan na stołach to źle jak porządek też nie dobrze hi hi.
_________________

 
 
 
Martita 
Mamunia Jasiunia:)


Wiek: 42
Dołączyła: 16 Lis 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 27, 2009 5:25 pm   

Miałam na myśli napoje w plastikach. Co do zabierania talerzyków...zabierali ludziom siedzącym przy stołach :) mój "odleciał" w mojej obecności...fakt, mogłam się odezwać...no ale..

Co do kokard na krzesłach... na początku faktycznie wyglądają ślicznie..jednak po jakimś czasie opadają (oczywiście nie na wszystkich w tym samym czasie) bo są chyba tylko nałożone na pokrowce.
_________________
 
 
 
wisieneczka85 


Wiek: 38
Dołączyła: 29 Lip 2008
Posty: 385
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 27, 2009 9:16 pm   

Hmm wszystkim nie dogodzi generalnie z tego co wiem to soki są w dzbankach a nie wyobrażam sobie żeby napoje gazowane były w nich również, fakt są sprzedawane w butelkach szklanych, które wyglądają jak te w plastikach więc co za różnica co na stole postawią. Co do kokard uważam że również ślicznie wygladają i myśle ze po kilkunastu godzinach zabawy nic na weselu nie wygląda idealnie :) myślę ze te kokardy muszą być nakładane i raczej nikomu nie opłaca się ich inaczej mocować bo zaraz trzeba te pokrowce razem z kokardami zdjąć uprać i wyprasować. Ja rozumiem że każdy swoje opinie może tu wygłaszać ale na siłę się czepiać czegoś to chyba przesada:)
_________________

 
 
 
Martita 
Mamunia Jasiunia:)


Wiek: 42
Dołączyła: 16 Lis 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 28, 2009 10:54 am   

Jeśli uważasz, że to czepianie się na siłę..to twoja sprawa. ja piszę co mi się nie podoba i tyle.
_________________
 
 
 
Żanetta 

Dołączyła: 23 Lip 2009
Posty: 29
Skąd: POLSKA
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Wto Lip 28, 2009 1:57 pm   

Wisieneczka85 podzielam Twoje zdanie :) jak to mówią: "jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził" :D nie byłam nigdy jako gość na weselu w Victorii, ale aura jaka tam panuje jest naprawde cudowna :) wiadomo jak to jest z gośćmi, po paru głębszych już nie uważają na nic, strącą coś, albo potłuczą...więc każdy powinien się przygotować na to, że nic nie będzie perfekcyjne do ostatniego gościa :) uważam,że powinni sprzątać talerze, bo jak każdy naznosi tego wszystkiego na różnych talerzykach to potem bedzie problem z ustawianiem półmisków z ciepłymi posiłkami i nastąpi dezorganizacja wśród gości.
_________________
Żanetta


 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 28, 2009 2:14 pm   

Mnie tylko zastanawia jak to potrafią niektórzy zaprzeczać oczywistym faktom albo myśleć, że to był jakiś wypadek przy pracy, bo to ich sala.
Nie staję za żadną ze stron, ale forum jest do wymiany opinii. Skoro Martita zwróciła na to uwagę, to napisała to na forum żeby zwrócić na to uwagę innym. Nie zauważyłam tu żadnego czepiania, a jedynie przydatne uwagi.
"Victorianki" pewnie to samo by napisały gdyby opisywały inną salę. :wink:
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
Martita 
Mamunia Jasiunia:)


Wiek: 42
Dołączyła: 16 Lis 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 28, 2009 2:14 pm   

A ja po własnych doświadczeniach widzę, że poprostu wszystkie głosy przeciw Waszej sali albo jakiekolwiek uwagi pogarszają Wam samopoczucie. Wolałybyście czytać same superlatywy. Oczywiście, że na każdej sali po jakimś czasie goście nie zwracają uwagi na różne rzeczy - ale to nie zmienia faktu, że różne rzeczy się jednak zdarzają.

Nie wszystkim się musi podobać to samo, nie wszyscy muszą zwracać uwagę na szczegóły...a jednak wszyscy mają prawo się podzielić swoimi uwagami. I wcale nie szukam tu czyjegoś potwierdzenia czy aprobaty.

Nie krytykujcie czyjegoś zdania tylko dlatego, że Wasze jest inne..
_________________
 
 
 
Żanetta 

Dołączyła: 23 Lip 2009
Posty: 29
Skąd: POLSKA
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Wto Lip 28, 2009 3:22 pm   

Oczywiście,że każdy ma prawo do wyrażania własnych opinii i poglądów i co do tego nikt nie ma żadnych wątpliwości. Poza tym uwagi każdej/każdego z nas są jak najbardziej cenne. Każdy z nas jest inny i ma własną hierarchię ważności, na podstawie której m.in. podejmuje decyzje. Jak już wcześniej pisałam - za pierwszym razem zbyt pochopnie podjełam decyzję ;/ mimo,że uwagi na forum powinny wzbudzic moje wątpliwości, no ale cóż...za błędy się płaci. Mam tylko nadzieję, że w tym przypadku będzie zupełnie inaczej :) Moim zdaniem zawsze znajdzie się jakieś niedociągnięcie jedno większe drugie mniejsze, dla jednych istotne dla drugich mniej.. Każda z nas i tak do końca nie może mieć 100 % pewności,że wszystko będzie tak jak należy, że obsługa bedzie okey, że jedzonko będzie ciepłe...itd. Wszystko okaże się dopiero na weselu, ale zarówno Wam jak i sobie życzę, aby wszystko odbyło się tak, jak to sobie wymarzyłyśmy :D

[ Dodano: Wto Lip 28, 2009 4:35 pm ]
Martita nie denerwuj się na nas :* wyrazaj swoją opinię, nikt Cię nie będzie krytykował, bo przecież nie o to w tym wszystkim chodzi, prawda? :) POZDRAWIAM :papa:
_________________
Żanetta


Ostatnio zmieniony przez Żanetta Wto Lip 28, 2009 3:38 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
wisieneczka85 


Wiek: 38
Dołączyła: 29 Lip 2008
Posty: 385
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 28, 2009 4:05 pm   

J nie lubie jak ktoś szuka negatywów na siłę :kwasny: koniec tematu i szukania dziury w całym:)bo to i tak prowadzi donikąd.

edit: usunęłam powtórzoną treść posta
Pusiak
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pusiak Wto Lip 28, 2009 5:40 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Martita 
Mamunia Jasiunia:)


Wiek: 42
Dołączyła: 16 Lis 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 8:21 am   

Też myślę, że zakończenie tej dyskusji będzie najrozsądniejszym :)

A Wam życzę udanej imprezy :)
_________________
 
 
 
Żanetta 

Dołączyła: 23 Lip 2009
Posty: 29
Skąd: POLSKA
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 11:55 am   

Dziękuję i Tobie również życzę udanej imprezy :) moja dopiero za 2 lata :( ale mam nadzieję, że szybko czas minie, bo ja juz się nie moge doczekać :smile: już chciałabym być pół roku przed :)

[ Dodano: Sro Lip 29, 2009 1:00 pm ]
Jeszcze mam takie pytanko, bo ostatnio podpisywałam umowe w Victorii i był paragraf, który informował o tym, że na przyjęciu poprawinowym gwarantują napoje w ilości 0,5l na osobę ;/ kurcze troszkę to bez sensu ;/ fakt, że można u nich dokupić, ale...
Czy któraś z Was miała juz organizowane poprawiny w Victorii? Jeśli tak, to bardzo proszę powiedzcie jak to jest faktycznie z tym dokupieniem napojów i soków? Jak się rozliczałyście przed czy po przyjęciu poprawinowym, a może w trakcie ?

edit: usunęłam część postu nie na temat.
Pusiak
_________________
Żanetta


Ostatnio zmieniony przez Pusiak Sro Lip 29, 2009 1:06 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
martuchaa25 

Dołączyła: 31 Mar 2009
Posty: 249
Skąd: Aleksandrów
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 12:05 pm   

co do posilkow, to slyszalam kiedys, ze trzeba im powiedziec przed weselem ze maja byc podawane gorace. czasami zdarza sie to na najlepszych salach. znajomi rodzicow mowili wlasnie o tym ze jak byli na weselu w viktorii to nie byly zbyt gorace posilki, a jak wyprawiali, mimo tego, corce wesele to tylko powiedzieli ze maja byc gorace podawane i juz. wiec cyba nie ma sie o co martwic:)
_________________

 
 
wisieneczka85 


Wiek: 38
Dołączyła: 29 Lip 2008
Posty: 385
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 2:21 pm   

Czyli trzeba wszystkiego dopilnować ech :-) 8) inaczej wszyscy się rozluźniają delikatnie mówiąc
_________________

 
 
 
stefano 

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 10, 2009 1:21 am   

A jak mam takie pytanie do Was - jako osób już niezwykle rozeznanych w tej sali - czy ktoś bawił się tam na weselu przy okrągłych stołach? Jeżeli tak, to napiszcie jak to się przyjęło wśród gości. Narzekali, byli zaskoczeni (pozytywnie), było im wszystko jedno? Strasznie intryguje mnie ten temat, a nie mam nikogo w otoczeniu, kto organizował lub był na takim weselu.
 
 
martuchaa25 

Dołączyła: 31 Mar 2009
Posty: 249
Skąd: Aleksandrów
Wysłany: Pią Sie 21, 2009 10:01 am   

mam pytanko co do chlodziarek na sali. wiem ze stoi jedna w pomieszczeniu gdzie trzymaja alkohol i napoje, ale czy to nie za malo, zeby np wodeczka byla zimna? a moze jest jeszcze jedna lodowka?
_________________

 
 
Pusiak 
- Dyktator


Wiek: 42
Dołączyła: 15 Lut 2005
Posty: 3311
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 21, 2009 10:04 am   

Nie wiem jaka chłodziarka jest w Victorii, ale u Nas w Belwederze była jedna, taka jak czasem do lodów w sklepach, z przesyuwanymi drzwiczkami na górze i wystarczyła w zupełności :)
_________________

 
 
 
cotty1 

Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 6:19 pm   

Kochani wiecie może, czy ostatnio coś się zmieniło w Victorii? Rok temu właściciel obiecywał duuużo zmian. Parking, ogród, pokoje gościnne... Troszkę się martwimy, czy rzeczywiście coś się dzieje...?
 
 
Szczęsliwa M 

Wiek: 39
Dołączyła: 21 Wrz 2009
Posty: 103
Skąd: Zgierz
Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 1:13 pm   

Czesc ja na poczatku lipca bawilam sie na tej sali. Ogolnie bylam zadowolona ale jak na 160 osob to bylo o wiele za malo miejsca do tanczenia i sliska podloga. Sala jest bardzo estetyczna, czesc z stolami polaczona z taneczna ( czesc taneczna wyznaczaja 4 filary ktore troche przeszkadzaja w tanczeniu). Jedzenie bylo dobre i cieple. Z tego co wiem to byly juz na gorze pokoje hotelowe, jest rowniez mozliwosc wyjscia na dwor. Jesli ktos ma jeszcze jakies pytanka sluze pomoca.
_________________
Szczęśliwa M
 
 
 
aness 

Dołączyła: 15 Sie 2007
Posty: 81
Skąd: łódź
Wysłany: Sob Wrz 26, 2009 4:32 pm   

od 3 tygodni jestem szczesliwa mężatka :mar
Moim wyborem była Victoria.....wesele+poprawiny wypadły rewelacyjnie,obsługa,jedzenie(którego było az za dużo)super.zwłaszcza stół wiejski:jupi
Polecam te sale wszystkim
u mnie stoły były ustawione w kształcie litery L .ale my młodzi i swiadkowie bylismy przy 1 okragłym stoliku,fajnie to wyszło:)
Stoły ustawione na 91 osób ,ale było ciut mniej.........duużo miejsca.

Jedyne małe minusy- właścicielka zapomniała powiedziec o kaucji,która trzeba było wpłacic przy rozliczeniu-500 zł ,a nie byłam przygotowana(oczywiscie wszystko oddała po weselu)
-poprawiny trwaja od 16-21,co nie którym gościom sie nie spodobało,że musza iśc do domu,bo tak dobrze im było :mrgreen:

Nie ma jeszcze pokoi dla gości,tylko pokoj dla nowożenców,z którego skorzystałam:)))

Dziewczynki jak macie jakies pytanie odnośnie tej sali to prosze pisac na priv

ehhhhhhhhh...........ale to szybko mineło......chiałabym to przezyc jeszcze raz :cry:

do Żanettki nie zauważyłam zeby na poprawinach brakowało picia i sokow.nawet kilka butelek zatargałam do domu
płatność za sale :wesele + poprawiny na 2 tygodnie przed weselem .....to tez minus ,bo w rozrachunku nie przyszło mi 10 osób i te pieniadze przepadaja,sala nie zwraca
_________________
Ostatnio zmieniony przez aness Sob Wrz 26, 2009 4:38 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
martuchaa25 

Dołączyła: 31 Mar 2009
Posty: 249
Skąd: Aleksandrów
Wysłany: Sob Wrz 26, 2009 5:43 pm   

a jak jest z pustymi butelkami po alkoholu i napojach? bo slyzszalam ze trzeba im zaplacic dodatkowo za to zeby wyrzucili to.
_________________

 
 
aness 

Dołączyła: 15 Sie 2007
Posty: 81
Skąd: łódź
  Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 6:53 pm   

butelki po napojach zbierala obsluga
po alkoholu zbieral tesc (i wystawial)..........bo to platne jak kelner robi.......po impezie zabralismy butelki po alkoholu i wyrzucilsmy po drodze do kosza na szklo :mrgreen:
_________________
 
 
martyna2009 

Dołączyła: 30 Paź 2009
Posty: 1
Skąd: łódź
Wysłany: Pią Paź 30, 2009 4:59 pm   

:D Bawilam sie na weselu w Victori trzy tygodnie temu u kuzynki i musze przyznac ze sala bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, poniewaz mam nie najlepsze doswiadczenia z tego typu imprez...Jedzonko bylo poprostu super gorace i bardzo smaczne, obsluga bardzo elegancko ubrana i ogolnie bardzo dobrze sie spisywali przez cala impreze, podobalo mi sie rowniez to ze byli kelnerzy a nie kelnerki :D Wesele nie bylo zbyt duzo bo na 120 osob ale wszystko wypadlo doskonale :P sala bardzo efektowna i osobiscie uwazam ze jest bardzo elegancka :) teraz wybieramy sie tam na sylwestra z cala paczka poniewaz mysle ze impreza bedzie rownie udana jak na weselu :D
 
 
kasiechna 

Wiek: 38
Dołączyła: 21 Sty 2009
Posty: 49
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lis 01, 2009 10:02 pm   

Ja osobiście się tam nie bawiłam, ale jak z narzeczonym oglądaliśmy salę ... zaparło nam dech w piersiach... sala jest przecudowna, zrobiła na nas ogromne wrażenie...
_________________
 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 06, 2009 4:11 pm   

Sama również nie bawiłam się na tej sali, ale kiedy ją zobaczyłam razem z moim przyszłym mężem wiedzieliśmy, ze to ta. Zarezerwowaliśmy ją jednak niestety musimy z niej zrezygnować z powodu braku miejsc noclegowych. Początkowo myslałam, że da się to jakoś rozwiązać w obiektach obok, ale mamy zbyt dużo gości przyjezdnych... Więc zmieniliśmy salę na Borynę...

Mimo wszystko polecam tą salę nadal mi jej szkoda, czuję, ze to była nasza sala. :cry: Wystrój jest bardzo ładny, a z opowiadań koleżanki, która bawiła się tam na weselu jedzenie i obsługę też mają na wysokim poziomie.

A jeśli chodzi o butelki to jeśli dobrze pamieta, należy samemu wyrzucić. Płaci się za wywóz kiedy je zostawimy u nich do jakiegoś terminu chyba do poniedziałku po weselu ma byc wszystko zabrane

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Agata1234 Pią Lis 06, 2009 4:13 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
martuchaa25 

Dołączyła: 31 Mar 2009
Posty: 249
Skąd: Aleksandrów
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 8:40 pm   

Nie orientujecie sie moze, czy jak juz umowa jest podpisana na wesele z poprawinami, to czy mozna zrezygnowac z poprawin, bez zadnych problemow?
_________________

 
 
mysza83 


Wiek: 41
Dołączyła: 18 Lut 2009
Posty: 512
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Gru 05, 2009 5:33 pm   

Dziewczyny Kochane... Mam zarezerwowany termin w Victorii, ale teraz szukam jakichś noclegów dla gości... Byliśmy w Pelikanie po drugiej stronie ulicy, ale ceny są tam raczej... "zaporowe"... Wiecie może gdzie można położyć przyjezdnych?
_________________


 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Gru 06, 2009 6:09 pm   

mysza83 napisał/a:
Dziewczyny Kochane... Mam zarezerwowany termin w Victorii, ale teraz szukam jakichś noclegów dla gości... Byliśmy w Pelikanie po drugiej stronie ulicy, ale ceny są tam raczej... "zaporowe"... Wiecie może gdzie można położyć przyjezdnych?


Z tego co wiem w Pelikanie przy rezerwacji wszystkich miejsc można utargować jakąś zniżkę. Ale nie wiem jakiej wysokości. Sama szukałam różnych miejsc noclegowych w pobliżu, ale w końcu zrezygnowałam z Victorii na rzecz Boryny głównie ze wzgledu na noclegi a potrzebuję dla ok 100 osób. jesli masz mniej przyjezdych będzie łatwiej Ci znależć, ale niekoniecznie w Aleksandrowie. Ja sprawdzałam nawet w Grotnikach. Jak znajdę strony, które znalazłam wcześniej to dam znać. Pozdrawiam i życzę powodzenia
 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pon Gru 14, 2009 12:59 pm   

witam
dołączam do grona "victorianek" Właśnie w sobotę podpisaliśmy umowę. Dzięki Wam tak naprawdę zdecydowaliśmy się tam pojechać. Wesele miało się odbyć w Borynie, ale odstraszyła nas ilość sal na obiekcie i zachowanie właściciela. Sala Victoria jest śliczna a właścicielka Pani Kasia bardzo sympatyczna. Był tylko jeden minus (dla nas) ale to akurat myślę działa na korzyść i dobry wizerunek sali. Niestety na rok 2011 na czerwiec i sierpień nie ma już miejsc :( Ponieważ sala nas oczarowała to zmieniliśmy datę na wrzesień i tu również tylko dwa weekendy były wolne. Najwazniejsze że termin i sala już jest, teraz czeka nas kolejna batalia z orkiestrą i kamerzystą :)
 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Gru 14, 2009 11:21 pm   

ni_kola napisał/a:
Niestety na rok 2011 na czerwiec i sierpień nie ma już miejsc


To fajnie bo ja zgłosiłam jakies dwa miesiące temu, ze rezygnuje z terminu 4.06.2011 powiedzieli mi, zę jak ktoś będzie chciał jakiś termin to będą proponowac ten mój i zadzwonią jak ktoś się znajdzie. Dzwoniłam tam w piątek żeby się dowiedzieć i Pani powiedziała, ze nikt jeszcze nie pytał o czerwiec.... Narazie wzięcie miał wrzesień..... :evil:
 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Wto Gru 15, 2009 9:12 am   

Nie ma co się denerwować, może powinnaś zadzwonić i się przypomnieć?? Teraz Pani Kasia ma pewnie urwanie głowy z sylwestrem więc mogło jej to wypaść z głowy.
 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 17, 2009 10:24 am   

Dzwoniłam w piątek tydzień temu czyli z posta wynika, ze dzień przed tym jak podpisałaś umowę. To już był któryś z kolei tel już nie wspomnę o osobistej wizycie i rozmowie. Poza tym wczoraj rozmawiałam z koleżanka, która też chce Victorię i wie o tym, ze ja rezygnuje. Pytała czy jest coś wolnego dowiedziała się, ze tylko listopad, a kiedy zapytała o mój termin bo wie że rezygnujemy i już to zgłosiliśmy to powiedzieli jej, że nic takiego nie wiedzą.... :evil:
 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Czw Gru 17, 2009 11:33 am   

Może w takim razie udaj się razem z koeżanką na salę i ustalcie wspólnie że rezygnujesz z tej daty a koleżanka zarezerwuje ją dla siebie??
 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 17, 2009 2:17 pm   

ni_kola napisał/a:
Może w takim razie udaj się razem z koeżanką na salę i ustalcie wspólnie że rezygnujesz z tej daty a koleżanka zarezerwuje ją dla siebie??


Taki własnie mamy zamiar
 
 
cotty1 

Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 17, 2009 10:10 pm   

Przyznam szczerze, że ja w obliczu podobnego problemu również zastanawiałam się, by poprosić właścicieli o pomoc w znalezieniu chętnej pary na mój termin w lipcu 2010. Jednak czytając post Agaty ręce mi opadają... Zupełnie nie rozumiem, czemu właściciele w ten sposób utrudniają życie obu stronom - zarówno parom, które ucieszyłyby się z wolnego terminu, jak i tym, którzy chcą odzyskać zaliczkę :( . Dziewczynki, może Wy przypadkiem usłyszycie, że ktoś potrzebuje wolnego terminu, wspomnijcie o lipcu... Z góry dziękuję :)
Ostatnio zmieniony przez cotty1 Czw Gru 17, 2009 10:12 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
matylda25 

Dołączyła: 03 Sty 2010
Posty: 3
Skąd: Rzgów
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 1:06 pm   

Witam jestem nowo upieczoną narzeczoną i planujemy wspólnie z narzeczonym wesele na rok 2011. Jsetem naprawde zdziwiona opinia, poniewaz bawilam sie na Sylwestra w Victorii i pytalam właścicielke o wolne terminy na 2010 i 2011r, nas od razu poinformowano o dostepnym terminie o ktorym rozmawiacie, ale dla nas to chyba za szybko i jednak zdecydujemy sie na lipiec 2011 i to wlasnie w Victorii :) Na Sylwestra było super, mysle ze to dzieki niemu nie mamy absolutnie zadnych zastrzezen do tej sali poniewaz wszystko bylo ekstra!!!Jedzonko pyszne, gorace i bardzo duzo! Sala piekna obsługa na 6 :D Same pozytywy...Pozdrawiam
 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sty 06, 2010 11:06 pm   

Dawno mnie tu nie było, ale już jestem. Więc tak termin już ma zastępstwo moja koleżanka z narzeczonym się zdecydowali i w sobotę jedziemy zmienić umowę. Na moje oko z tymi terminami chodziło o to, ze w pierwszej kolejności chcieli zajac sobie terminy mniej chodliwe niż czerwiec np wspomniany już listopad co jak co, ale o wiele mniej popularny. Wiadomo, ze na czerwiec i to jeszcze 2011 ktoś się zgłosi.

Cytat:
Przyznam szczerze, że ja w obliczu podobnego problemu również zastanawiałam się, by poprosić właścicieli o pomoc w znalezieniu chętnej pary na mój termin w lipcu 2010.


Zgłoś mimo wszystko masz o wiele mniej czasu i myślę, ze o wiele szybciej będą chcieli zająć termin w końcu im też bardziej się opłaca jednak wyprawić wesele niż zainkasować samą zaliczkę. Samej będzie Ci trudniej znaleźć kogoś. U mnie mogli zostawić ten termin na później w końcu to masa czasu jeszcze. Powodzenia życzę
 
 
gocharoz 


Wiek: 37
Dołączyła: 11 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 8:09 pm   

Czy wie ktoś może czy jest jakiś wolny termin w sali Victoria na wrzesień 2011r??
_________________
 
 
 
wisieneczka85 


Wiek: 38
Dołączyła: 29 Lip 2008
Posty: 385
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 8:21 pm   

najlepiej zadzwonić i zapytać:)
:)
_________________

 
 
 
gocharoz 


Wiek: 37
Dołączyła: 11 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 8:28 pm   

no masz rację ale myślałam że ktoś jest może już zorientowany w wolnych terminach na tej sali :) :)
_________________
 
 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 12, 2010 2:30 pm   

Cytat:
Czy wie ktoś może czy jest jakiś wolny termin w sali Victoria na wrzesień 2011r??


Z tego co mi wiadomo to już nie, ale najlepiej zadzwoń i się dowiedz na 100%
 
 
gocharoz 


Wiek: 37
Dołączyła: 11 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 12, 2010 8:21 pm   

A jakie tam mają ceny za osobę?? I czy jest gdzie tam gości przenocować czy nie za bardzo?
_________________
 
 
 
mysza83 


Wiek: 41
Dołączyła: 18 Lut 2009
Posty: 512
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sty 13, 2010 4:22 pm   

Bazy noclegowej niestety brak i to jest podstawowy minus tej sali, bo niestety dookoła tez jest z tym średnio. I drogo. My wzięliśmy tę salę, że teraz sporo się nakombinujemy. Jest tylko pokój dla młodych, którzy mogą sobie z niego korzystać i w nim spać.
Co do cen... Na ten rok z tego co wiem, za talerzyk płaci się ok 155 zł. Za poprawiny dodatkowo 60 od talerzyka.
_________________


 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 14, 2010 10:58 am   

A z tego co ja wiem 155 zł to cena na 2011 rok, na 2010 150 od osoby.
 
 
mysza83 


Wiek: 41
Dołączyła: 18 Lut 2009
Posty: 512
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 14, 2010 11:06 am   

A no widzisz... Pani Kasia jeszcze konkretnie nie potrafiła mi powiedzieć ile to będzie w tym roku jak do niej dzwoniłam, wiem, że na pewno nie mniej niż 150, a nie więcej niż 155. Dlatego napisałam około :) Ja umowę podpisywałam w zeszłym roku i na umowie mam 145 z tym zastrzeżeniem, że najprawdopodobniej w 2010 - dycha do góry.
_________________


 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 14, 2010 12:01 pm   

Gokładnie. Ja też umowe podpisywałam w tamtym roku, ale już z ceną na 2010 rok czyli 150, ale również z zastrzeżeniem że cena wzrośnie, ale nie więcej niz do 155.
koleżanka, która wzięła termin ode mnie podpisywali dokładnie taką samą umowę jak ja i powiedział to samo. Myślę, że poprostu planują ceną 155, ale na wszelki wypadek nie mówią że na pewno bo może coś się wydarzyć czego nie są w stanie przwewidziec
 
 
olacia770 

Wiek: 37
Dołączyła: 29 Cze 2009
Posty: 19
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 14, 2010 2:48 pm   

My podpisywaliśmy umowę w sierpniu 2008 na czerwiec 2010, cena jaka została tam podana to 145 oczywiscie z zastrzeżeniem że może wzrosnąć, jadnak właścicielka zapewniała że nie więcej niż 5zł.
Szczerze to nastawiliśmy się też już na 150zł, mam nadzieję że tak będzie...

[ Dodano: Czw Sty 14, 2010 2:53 pm ]
zapomniałam dodać, że na umowie wpisaliśmy już cenę na rok 2009 (145zł)
_________________

 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 14, 2010 3:39 pm   

Właśnie czyli widac, że kazdemu tak samo mówią. Czyli w przyblizeniu mozna spokojnie liczyć ok 5 zł na rok wiecej
 
 
matylda25 

Dołączyła: 03 Sty 2010
Posty: 3
Skąd: Rzgów
Wysłany: Nie Sty 17, 2010 1:06 pm   

To normalne ze tak podnosza ceny w koncu wszystko idzie w gore. Prowadze hurtownie owocow i warzyw i wiem jak wszystko drozeje w naprawde szybkim tepie, moi klienci tez strasznie narzekaja i ciezko im to wytlumaczyc, ale co na to mozna poradzic tak jest i juz nie mozna byc stratnym....My z narzeczonym jestesmy swiadomi takich podwyżek poniewaz widzimy co sie dzieje. Umowa, ktora podpisalismy na rok 2011 jest na ok 160zł...dokladnie tez tego nie wiadomo bo to w sumie jeszcze az półtora roku :zalamany: Ale ogolnie sala nam sie bardzo podoba, jedzonko tez, a z wlascicielka mysle ze da sie rade bez problemu dogadac ze wszystkim :] Jesli mialby ktos jakies zdjecia z tej sali prosze o wrzucenie na forum :D
 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Sty 20, 2010 10:22 am   

My na umowie na rok 2011 mamy wpisaną cene 165 zł za talerzyk. Jeśli ktoś ma wątpliwości lub pytania to niech się wybierze na targii w Arenie. Wiem że sala Victoria będzie miała swoje stoisko, napewno z Panią Kasią będzie można uzgodnić wszystko.
Ostatnio zmieniony przez ni_kola Sro Sty 20, 2010 10:24 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Agata1234 

Wiek: 36
Dołączyła: 21 Cze 2009
Posty: 553
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sty 27, 2010 5:50 pm   

ni_kola napisał/a:
Wesele miało się odbyć w Borynie, ale odstraszyła nas ilość sal na obiekcie i zachowanie właściciela

A mozesz napisać mi na priv albo w wątku o Borynie co robił właściciel bo ja tam właśnie mam ślub i już wile różnych opini słyszałam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl