Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
"AMBASADOR"
Autor Wiadomość
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 27, 2007 10:14 pm   

Just7 napisał/a:
PS. Wiecie moze skad moge wypozyczyc pokrowce na krzesla??

Odpowiedź znajdziesz w wątku o pokrowcach: http://forum.wesele-lodz....hlight=pokrowce :)
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
rusałeczka:) 
żonka i mama :)

Wiek: 43
Dołączyła: 05 Lis 2007
Posty: 565
Skąd: Łódź, UK
Wysłany: Nie Gru 30, 2007 5:06 pm   

Czy ktos z Was podpisywał juz umowe z Ambasadorem na 2009 r.?
 
 
Martysia 
mammolina


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sie 2007
Posty: 538
Skąd: Milano
Wysłany: Czw Sty 03, 2008 5:39 pm   

Just7 ja też chcę zakryć lustro ale o pokrowcach nie myślałam, a nawet muszę powiedzieć, że nie podobają mi się:) a ten kolor bordo akurat mi odpowiada! też jeszcze nie mam całej koncepcji dotyczącej dekoracji tej sali i rzeczywiście nie trzeba tam za dużo robić, pojechałam tam kiedyś chwilę przed jakimś weselem i były w zasadzie tylko złoto-bordowe balony nad parkietem. fajnie się ta salka prezentuje, jest elegancka.
_________________
 
 
 
Aniaa 


Wiek: 40
Dołączyła: 06 Sie 2007
Posty: 159
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 06, 2008 3:38 pm   

My tez sie zdecydowalismy na Ambasadora (mala sala). Na poczatku myslelismy zeby zarezerwowac duza,ale potem stwierdzilismy ze 100 osob raczej nie uzbieramy a bez sensu placic za puste krzesla dlatego wybralismy mala. nie powiem bo stresowalam sie ze bedzie za mala na 70-75 osob, ale pozniej dowiedzialam sie ze znajoma miala tam wesele i bylo okolo 80 gosci i zadnego tloku, bo przeciez zazwyczaj nie tancza wszyscy na raz, zwlaszcza ze mamy wesele w pierwszym tygodniu wrzesnia wiec z pewnoscia czesc gosci spedzi czas na tarasie. A poza tym to musze sie liczyc z tym, ze czesc planowanych osob moze w ogole nie przyjsc- (starsze osoby) wiec moze nie bedzie zle :) mam przynajmniej taka nadzieje:) A slyszalam ze jedzenie SUPER i w ogole wszystko bardzo profesjonalnie.
 
 
Malwina_łódź 


Wiek: 37
Dołączyła: 30 Gru 2007
Posty: 1291
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 8:52 am   

ile Ambasador sobie życzy obecnie za osobę?
 
 
rusałeczka:) 
żonka i mama :)

Wiek: 43
Dołączyła: 05 Lis 2007
Posty: 565
Skąd: Łódź, UK
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 10:11 am   

155 zł od osoby Pozdrawiam
_________________


 
 
juta79 


Wiek: 44
Dołączyła: 05 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 2:23 pm   

Aniaa bardzo mnie pocieszylas, my tez robimy wesele w Ambasadorze na malej sali.
Bedziemy miec tak max 67osob. I tez bardzo sie stresuje ze bedzie troche malo miejsca do tanczenia :? . Ale moze nie bedzie tak zle :D
_________________

 
 
 
myszolek 

Dołączyła: 25 Cze 2007
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 10:21 am   dekoracja na małej sali-pomożcie

Dziewczyny pomożcie-jak udekorować małą salę w ambasadorze. wklejcie jakieś zdjęcia lub prześlijcie na maila: forumowiczka1983@tlen.pl Może któraś była tam na weselu??
dzięki za wszystko,pozdrowionka!!
 
 
edys_lu 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Lut 2007
Posty: 328
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 19, 2008 12:45 am   

myszolek macie slub w ambasadorze na malej sali tydzien po nas :) super bardzo sie ciesze!!!!!!
Mam pare fotek posciaganych z dekoracjami i tez mam ten dylemat, ale wiesz jak bylam na targach to Pani powiedziala ze jak sie dogadamy z para ktora byla przed nami tydz lub po nas to koszta dekoracji sie rozloza i oni za darmo uzupelnia te balony ktore nie beda sie juz nadawac...nie wiem jakie jest Twoje zdanie na ten temat i co chcecie dekorowac :)
My na pewno bedziemy chcieli jakos zaslonic lustro to za mlodymi i jakas skromna dekoracje na reszte sali (chyba wiecej na tej sali nie trzeba :) )
_________________


Szczęśliwy dzień - 16.08.2008
Pozdrawiam i życzę miłego dnia Gość
 
 
myszolek 

Dołączyła: 25 Cze 2007
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 19, 2008 9:58 am   

dzięki za informacje. jeśli możesz to prześlij mi na maila fotki. my też myśleliśmy o dekoracji lustra i czegoś małego na sali, zgadzam sie że więcej nie potrzeba bo sala jest piękna sama w sobie :-) plus oczywiście jakieś kwiaty na stołach. myślisz, że nie będą sobie przeszkadzać dwa wesela?
pozdrawiam!!!
 
 
edys_lu 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Lut 2007
Posty: 328
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 19, 2008 10:06 pm   

wyslalam maila, oczywiscie to sa fotki jakiejs pary ktorej blizej nie znam ale znalazlam je na jakiejs stronce fotografa...mam jeszcze filmik z wesela na malej sali ale na plytce, tak tez jest przykladowa dekoracja :)

A jesli chodzi o dwa wesela to ja sie tym jakos nie przejmuje...tyle osob mowi ze nie slychac wiec im wierze :)
Bedzie dobrze trzeba byc dobrej mysli bo tak to sciagniemy zle fluidy (ostatnio wciaz sobie powtarzam to zdanie zeby sie nie przejmowac tak wszyatkim :D )
_________________


Szczęśliwy dzień - 16.08.2008
Pozdrawiam i życzę miłego dnia Gość
 
 
Pusiak 
- Dyktator


Wiek: 42
Dołączyła: 15 Lut 2005
Posty: 3311
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 20, 2008 9:55 am   

Byłam w Ambasadorze na weselu i było wtedy również drugie wesele :) Mogę Was zapewnic, że nic nie słychac :)
_________________

 
 
 
juta79 


Wiek: 44
Dołączyła: 05 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 20, 2008 1:45 pm   

Dziewczyny musi byc dobrze i inaczej nie bedzie!!! :lol:
Ja mam kupiona belke materialu zielono-zlotego (bedzie chyba pasowac). Chce go polozyc na stole(tak pofaldowac), przykryc to lustro i moze dzwi na taras jakos tym materialem ozdobic, bo chyba tedy bedziemy wchodzic. Na stolach kwiaty i swieczniki i mysle ze starczy.
edys_lu jakbys mogla mi tez przeslac zdjecia z tej sali to bardzo bylabym wdzieczna. Ja mam jakies 4 zrobione przed innym weselem ale lustra na nich nie ma a ja szczerze mowiac nie pamietam go :roll:
_________________

 
 
 
Martysia 
mammolina


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sie 2007
Posty: 538
Skąd: Milano
Wysłany: Sro Lut 20, 2008 3:35 pm   

lustro jest na dużej sali;)
_________________
 
 
 
juta79 


Wiek: 44
Dołączyła: 05 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 20, 2008 3:50 pm   

HHmm a w malej nie :o Kurcze no wlasnie tego lustra nie pamietam ale wydawalo mi sie ze w malej tez jest.
_________________

 
 
 
edys_lu 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Lut 2007
Posty: 328
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 20, 2008 4:06 pm   

Na malej sali tez jest lustro :)
Wiele razy jak bylismy to na lustrze wisialo serce z balonow wiec moze jak ty bylas tez tak by;lo i dlatego nie pamietassz... :D
a ten material brzmi super. Chyba sobie podejde tam przed waszym weselem i podpatrze :razz: Akurat jak Wy bedziecie miec wesele my musimy uustalić menu i wplacic druga rate :)
_________________


Szczęśliwy dzień - 16.08.2008
Pozdrawiam i życzę miłego dnia Gość
 
 
myszki 

Dołączyła: 24 Lut 2008
Posty: 4
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Lut 26, 2008 3:53 pm   

Hej ma pytanko czy któraś z Was rezerwowała równiez noclegi dla gości w Ambasadorze? Jaką miałyście cene np. za pokój 2-osobowy. (mając oczysicie jednocześnie tam wesele)
 
 
edys_lu 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Lut 2007
Posty: 328
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 26, 2008 10:50 pm   

Niestety ja nie rezerwowalam tam noclegow ale planuje zrobic to w dworku zaraz obok ambasadora. W porownaniu do cen w ambasadorze wyjdzie na pewno taniej (domek 2-os z prysznicem kosztuje 95 zl za caly domek)
_________________


Szczęśliwy dzień - 16.08.2008
Pozdrawiam i życzę miłego dnia Gość
 
 
juta79 


Wiek: 44
Dołączyła: 05 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 06, 2008 2:05 pm   

Cena za pokoje jest podobno 140 za pokoj, przynajmniej tak bylo jak sala byla rezerwowana w listopadzie. Ale cena za osobe na wesele wzrosla z 155 do 160zl wiec moze cena pokoju tez. Bede wiedziala dzisiaj wieczorem to dam znac.
_________________

 
 
 
diwiks 

Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 5:44 pm   

Hej

Ja mam w Ambasadorze wesele 30.08 na duzej sali?

Moze ktos ma tydzien przede mna i ma pomysl na dekoracje a w zasadzie zasloniecie tego wielkiego lustra? Ja nie mam pojecia!

Moze macie jakies zdjecia z udekorowanej tej duzej sali?

Co do ceny to nie wiedzialem ze wzrosla !! !
 
 
edys_lu 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Lut 2007
Posty: 328
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 1:43 am   

O raju ja tez nic nie wiedzialam ze cena wzrosla :?

To oni tak moga sobie zmienic cena jak w umowie jest 155 ??
_________________


Szczęśliwy dzień - 16.08.2008
Pozdrawiam i życzę miłego dnia Gość
 
 
juta79 


Wiek: 44
Dołączyła: 05 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 1:01 pm   

No niestety chyba moga :zly: Jak bylam na swieta w domu to czytalam umowe i jest tam napisane ze cene ustala sie wstepnie na 155zl. Wiec chyba mieli prawo podniesc, tylko jak rozmawialam z Pania z Hotelu przy ogladaniu sali to mowila ze cena moze wzrosnac tylko jak wzrosnie Vat okolo 20zl. Vat pozostal taki sam a oni i tak podniesli cene. Wy tez tak macie w umowie?
Niestety co do pokoji to niewiem czy tez podniesli, a mialo byc chyba 140zl od pokoju???
_________________

 
 
 
betty3 

Dołączyła: 10 Kwi 2008
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 11:19 am   

juta79 napisał/a:
No niestety chyba moga :zly: Jak bylam na swieta w domu to czytalam umowe i jest tam napisane ze cene ustala sie wstepnie na 155zl. Wiec chyba mieli prawo podniesc, tylko jak rozmawialam z Pania z Hotelu przy ogladaniu sali to mowila ze cena moze wzrosnac tylko jak wzrosnie Vat okolo 20zl. Vat pozostal taki sam a oni i tak podniesli cene. Wy tez tak macie w umowie?
Niestety co do pokoji to niewiem czy tez podniesli, a mialo byc chyba 140zl od pokoju???


Witam,
Ja też tak mam w umowie. Pewnie każdy podpisuje taką samą umowę. Jeżeli chodzi o koszt pokoju to 140 zł.
Czy ma ktoś może namiary na stylistkę która potrafiłaby pięknie udekorować tę duża salę?
_________________

Betty
 
 
Monka1980 

Dołączyła: 20 Lut 2008
Posty: 5
Skąd: Łódź/Kraków
Wysłany: Pon Maj 05, 2008 6:29 pm   sala w ambasadorze

kochani,
mam do Was straszna prośbe... ponieważ jestem na etapie poszukwania sali, a niestety mieszkam w Krakowie.... :)

bylam podczas dlugiego weekendu w Ambasadorze, niestety nikt nie był mi w stanie pokazać sali wtedy... :kwasny:

natomiast moi rodzice dzisiaj odwiedzili jeszcze raz ten hotel i są nim zauroczeni...
ja niestety nie mam mozliwosci narazie przynajmniej obejrzec tej sali... w zwiazku z tym mam prosbe o przeslanie jakichkolwiek zdjec z tej sali...

podaje swojego maila m-jurek@tlen.pl

dziekuje Wam z gory :) :mrgreen:
 
 
Martysia 
mammolina


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sie 2007
Posty: 538
Skąd: Milano
Wysłany: Pon Maj 05, 2008 11:28 pm   

zaraz zaraz co z tą ceną? może po prostu od tego roku wzrosła, a my płacimy jeszcze 155 zgodnie z umową?
_________________
 
 
 
juta79 


Wiek: 44
Dołączyła: 05 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Maj 06, 2008 8:01 am   

Martysia - No chyba niestety wzrosła :kwasny:
Monika a o która sale Ci chodzi, mała czy dużą?
_________________

 
 
 
rusałeczka:) 
żonka i mama :)

Wiek: 43
Dołączyła: 05 Lis 2007
Posty: 565
Skąd: Łódź, UK
Wysłany: Wto Maj 06, 2008 6:58 pm   

Dziewczyny, to w koncu jaki jest koszt od osoby??? my podpisując umowe na przyszły rok placimy 155 zl. Tak mamy w umowie, chyba ze wejdzie podatek vat 22% to wtedy cena ulegnie zmianie !! ! przynajmniej tak mowila pani z ktora podpisywalismy umowe.

[ Dodano: Wto Maj 06, 2008 8:03 pm ]
Juta 79 - my tez siedzimy w GB i za 3 tygodnie bedziemy w domciu:) Tak jak napisalas powyzej (teraz dopiero doczytałam :) ) podatek vat nie uległ zmianie to czemu cena wzrosła?! Umowa jest umowa i nie mozna sobie tego od tak zmieniac. Jak tylko bedziemy w Łodzi to musze sie tam przejsc i dopytac wszystkiego.
_________________


 
 
Monka1980 

Dołączyła: 20 Lut 2008
Posty: 5
Skąd: Łódź/Kraków
Wysłany: Wto Maj 06, 2008 8:15 pm   

chodzi mi o małą salę... dokładnie salę C...

a jeżeli chodzi o cenę, to moim rodzicom udzielono informacji, że cena od talerzyka (na dzień dzisiejszy) to 160zł, natomiast cena za pokój dwuosobowy to koszt 140zł (cena ze śniadaniem)

mam nadzieję, że pomogłam :)
 
 
betty3 

Dołączyła: 10 Kwi 2008
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Maj 08, 2008 8:39 pm   

Dziewczyny w umowie jest zapis o tym, ze cena może ulec zmianie. Tak, więc osoby, które podpisały umowę na 155 zł nie mają gwarancji tej ceny. Przy ostatecznym rozliczeniu pewnie okaże się że cena za osobę wynosi 160 zł. Ja mam tylko nadzieję, że już więcej nie wzrośnie.

Pozdrawiam
_________________

Betty
 
 
juta79 


Wiek: 44
Dołączyła: 05 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lip 03, 2008 1:13 pm   

Odswierze troche temat :roll:
Dziewczyny jak zamierzacie uprac sale, wejscie i taras. Macie jakies pomysly?
Same bedziecie ubierac czy kogos wynajmujecie?
Chodzi mi o mala sale(zielona).
Jak macie jakies pomysly to piszcie bo mnie ubieranie sali czeka juz za tydzien i bede wdzieczna za wszelkie podpowiedzi. :mrgreen:
_________________

 
 
 
myszolek 

Dołączyła: 25 Cze 2007
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 10:52 am   

mam takie pytania do dzieczyn które są po weselu w A. - czy w Ambasadorze jest wystarczająco dużo jedzonka ? czy radzicie żeby jednak był wiejski stół (oczywiście zorganizowany przez zewnętrzną firmę)? może jakieś porady czego nie wybierać z menu?(w miejscach gdzie jest LUB) :-)
proszę o rady!!
pozdrawiam
 
 
habibi 

Wiek: 43
Dołączyła: 16 Sty 2008
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sie 09, 2008 9:10 pm   

dziewczyny, czy w malej sali jest lustro? Jak tak to w ktorym miejscu bo nie odnotowalam?
_________________
 
 
Martysia 
mammolina


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sie 2007
Posty: 538
Skąd: Milano
Wysłany: Czw Sie 14, 2008 3:43 pm   

myszolek w amb. jest ZA DUZO jedzonka:) co prawda u nas tez byl dodatkowy stol, ale nie wiejski polski tylko WLOSKI hehe i z niego zniknely rarytasy b. szybko prawie wszystkie,bo to pyszne i lekkie no i prosto z Wloch, wiec kazdy probowal, ale jestem pewna, ze z polskiego nikt by kielbach nie ruszyl, jeszcze w dodatku bylo goraco. Az mi sie serce krajalo jak zobaczylam ile na stolach zostalo po weselu, niektore talerze nienaruszone, wiec cos tam sie wzielo do domu, cos dalo gosciom...ale zostalo...
Wrazenia z sali (duza) opisze w wolnej chwili. pzdr
_________________
 
 
 
EL4 

Dołączyła: 01 Paź 2008
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 07, 2008 6:15 pm   

Witam doświadczone Forumki & Forumowiczów! Czy ma ktoś z Was jakieś doświadczenia z weselami w Ambasodorze w jego "zimowej odsłonie". Czy brak głównej atrakcji - basenu - da sie jakoś zrekompensować?
Martysiu, miej juz tę chwilę wolną i opisz swoje wrażenia - z niecierpliwością czekam na jakieś aktualności związane z salą.
Pozdrawiam.
 
 
Martysia 
mammolina


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sie 2007
Posty: 538
Skąd: Milano
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 1:02 pm   

EL4 napisał/a:
Martysiu, miej juz tę chwilę wolną i opisz swoje wrażenia - z niecierpliwością czekam na jakieś aktualności związane z salą.


hmm...sorryyyyy, oops rzeczywiście czas szybko leci... :D

a więc: jeżeli chodzi o szatę zimową to Ci nie pomogę, bo u nas było piękne lipcowe lato i ok. 30 stopni :D Ładnie i zielono wokół i basen jako dekoracja, no bo kąpać się nie można podczas imprezy. Goście natomiast w chwilach wytchnienia używali leżaków basenowych do odpoczynku i drzemek :D Poza tym na zewnątrz są stoliczki, przy których pili drinki i siedzieli trochę, aby odpocząć od tańca- super! to zdecydowanie duży plus, w zamkniętej zupełnie sali to zwariować czasem można. Toast powitalny, chleb itd oraz rozbijanie kieliszków odbyły się na basenie a także tort o północy też na basenie! (do zdjęć z wesela link w moim profilu). Poza tym zagraniczni goście spali w Ambasadorze, mają b. ładne pokoje, więc wzięliśmy tę salę też dlatego. Pokój dla Nowożeńców ładny i duży, w cenie.
Cena w tym roku to 160 zł od talerzyka.
Obsługa ok, miła i ładnie ubrani, szybcy i wydajni oraz bardzo fajny barman Tomek od nich (zorganizowaliśmy drinkbar, który obsługiwał). Goście powtarzali, że super barman i dobre drinki :D Przestrzeni dużo, naprawdę sporo miejsca do tańca. No i przede wszystkim parkiet i wykładzina dzięki Bogu (na kafelkach można się zabić). Wystrój może się podobać lub nie, jak dla mnie elegancki i wszystkim się b. podobało. Poza tym dużo jedzenia i dobre, wszystko świeże, ogólnie POLECAM.

Jakie minusy? My dajemy 2, jak dla mnie duże. Zdecydowanie powinni wymienić zastawę, miski, talerze, wszystko, tym bardziej, że nie jest to nowiutka sala. Przed moimi oczami stanął wyszczerbiony i obłupany dzbanek z sokiem, ogólnie naczynia naprawdę średnie. Nie wszyscy zwracają może na to uwagę, ale ja owszem i zagraniczni goście też (a wesele było włosko-polskie).
Poza tym zrobiliśmy winietki (jak ktoś ich nie robi, to nie ma problemu), zależało nam aby usadzić gości tak a nie inaczej, głowiłam się z mężem i z mamą nad rozmieszczeniem Włochów i Polaków tak jak się znają, żeby mogli spokojnie konwersować. No ale nasze winietki NIE ZNALAZŁY się na stole, bo zgubili naszą listę, a dowiedziałam się o tym po przeniesieniu mnie przez męża przez próg....i nie zadzwonili, a taką listę mogliśmy im dowieźć w 5 minut. Zdenerwowałam się na początku, bo burzy ci takie coś twoje plany i przede wszystkim porządek, bo zrobiło się zamieszanie; Włosi nie wiedzieli gdzie mają usiąść a przyzwyczajeni są do oznaczonych stołów, u nich do standard!!! Poza tym to dodatkowy koszt bo kupiliśmy te winietki normalnie w studio (AVANTI), śliczne! Ale wszyscy powiedzieli nam, że wyszło super z tym przemieszaniem (rzeczywiście integracja przebiegła pomyślnie i w krótkim czasie wszyscy pili i bawili się razem), a winietki rozdaliśmy na pamiątkę...

pozdrawiam! ;)

P.S: no i jak tak słyszę i czytam, nawet na tym forum, opinie o innych salach, to ambasador i tak wypada super :D

oczywiście pisałam cały czas o DU?EJ SALI, BORDOWEJ!
_________________
Ostatnio zmieniony przez Martysia Sro Paź 08, 2008 1:20 pm, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
EL4 

Dołączyła: 01 Paź 2008
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 1:49 pm   

Martusiu,
serdecznie dziękuję za relację. Zasypałam Cię serią pytań na priv - jak znajdziesz czas na odpowiedź - będę wdzięczna.
Nasunęło mi się jescze jedno, czy korzystałaś z usług jakiejś firmy dekoratorskiej. Bo Ambasodor jest "wymagajacą" przestrzenią i dekorator musi wykazać sie chyba dużą dozą smaku & umiaru.
Pozdr all
 
 
fat3 

Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 5:58 pm   

Witam wszystkich forumowiczów, przymierzamy sie do wesela w Ambasadorze na małej sali, czy mógłby ktoś podesłać jakieś zdjecia? no i jak to jest z tym miejscem do tańczenia bo wydaje nam sie że nie jest go jakoś przesadnie dużo :) dziękuje z góry za podpowiedzi.
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Pią Paź 10, 2008 4:34 pm   

Dziś miałam szkolenie firmowe w Ambasadorze.
Obiad podano nam w sali C (przy basenie). Fajna sala, choć filarów trochę dużo.
Jedzenie smaczne, zwłaszcza żurek i pieczeń.

Ogólnie - ok, ale bez rewelacji.
 
 
juta79 


Wiek: 44
Dołączyła: 05 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 10, 2008 5:31 pm   

Miałam wesele w Ambasadorze w lipcu na malej sali. Mogę potwierdzić wszystko co napisała Martysia. Jedzenia dużo (nie miałam żadnych dodatkowych stołów typu wiejski) a i tak zabraliśmy sporo do domu. Naprawdę wszystko b. dobre łącznie z tortem. Obsługa bardzo mila i dosyć sprawna. Sala bez większych dekoracji prezentuje się ładnie.
Tylko jeżeli chodzi o małą sale to moim zdaniem zmieści się tak około 60 osób.
My mieliśmy 57 osób i wydaje mi się ze było na styk miejsca do tańczenia a przy stolach to może było już trochę ciasno.
_________________

 
 
 
djgraba 
Firma

Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 3
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Paź 15, 2008 1:21 pm   

na mala sale polecam max 70- osob bo pozniej jest tam na prawde tlok. wiem z doswiadczenia. pozdrawiam
 
 
rusałeczka:) 
żonka i mama :)

Wiek: 43
Dołączyła: 05 Lis 2007
Posty: 565
Skąd: Łódź, UK
Wysłany: Nie Lut 01, 2009 7:34 pm   

Zainteresowani cena na rok 2009 - 170 zł od osoby!! Wczoraj dzwoniłam osobiście dowiedziec sie ile ostatecznie bedziemy płacili. Troszke sobie podniesli cene, na umowie mamy 155 zł jednak cena miała ulec zmianie i uległa :roll: szkoda ze az o 15 zł wiecej :-? ale co zrobić.
_________________


Ostatnio zmieniony przez rusałeczka:) Nie Lut 01, 2009 7:34 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kwiatek81 

Dołączyła: 24 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: lodz
Wysłany: Czw Lut 26, 2009 3:15 pm   

Jakis czas temu bylam na weselu w Ambasadorze (na duzej sali) i bardzo dobrze sie bawilam. Moim zdaniem sala jest estetyczna i urzadzona z gustem. Dodatkowe dekoracje nie sa potrzebne. Wesele bylo na ok 140 osob wiec nie bylo tloku, moze tylko parkiet do tanca moglby byc nieco wiekszy :) Ale na pewno miejsce warte polecenia.

[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 3:18 pm ]
A i jedzenie rowniez bardzo smaczne. Roznoszone na talerzach, porcje przygotowane dla kazdego. To bardzo wygodne i nie ma zmartwienia, ze dla kogos czegos zabraknie, przy tym nie ma zamieszania z przekazywaniem sobie polmiskow :)
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 26, 2009 9:28 pm   

Kwiatek81 napisał/a:
Roznoszone na talerzach, porcje przygotowane dla kazdego.

Zależy co kto lubi/woli. Mi akurat takie rozwiązanie się nie podoba. Bo ja zjem 1 kawałek mięska, a mój wielki mąż np. 3. A przekładanie sobie z talerza na talerz dopiero jest nieeleganckie.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
rusałeczka:) 
żonka i mama :)

Wiek: 43
Dołączyła: 05 Lis 2007
Posty: 565
Skąd: Łódź, UK
Wysłany: Pią Lut 27, 2009 9:24 am   

Zgadzam sie z Kryszka :)
_________________


 
 
Martysia 
mammolina


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sie 2007
Posty: 538
Skąd: Milano
Wysłany: Pią Lut 27, 2009 10:29 am   

rusałeczka:) napisał/a:
170 zł od osoby!!


no to ładnie ceny rosną :kwasny: my płaciliśmy 160 zł
_________________
 
 
 
rusałeczka:) 
żonka i mama :)

Wiek: 43
Dołączyła: 05 Lis 2007
Posty: 565
Skąd: Łódź, UK
Wysłany: Pią Lut 27, 2009 4:17 pm   

Niestety Martysiu ceny ida w góre jak szalone ale co zrobic :roll: przy takich wydatkach 1000 zł wiecej nie robi zbyt duzej roznicy :)
_________________


 
 
calineczka 


Wiek: 43
Dołączyła: 02 Mar 2008
Posty: 14
Skąd: Dallas, Łódź
Wysłany: Sob Maj 23, 2009 8:05 pm   

rusałeczka:) napisał/a:
Zainteresowani cena na rok 2009 - 170 zł od osoby!! Wczoraj dzwoniłam osobiście dowiedziec sie ile ostatecznie bedziemy płacili. Troszke sobie podniesli cene, na umowie mamy 155 zł jednak cena miała ulec zmianie i uległa :roll: szkoda ze az o 15 zł wiecej :-? ale co zrobić.


No to pieknie.. :? tez mam wesele w Ambasadorze i na umowie 155zl od osoby. Pani mowila, ze cena moze tylko wzrosnac o 5 zl ze wzgledu na drozejace ceny jedzenia itd. A tu sie okazuje, ze jest 15 zl wiecej... Bede polemizowac.
Co do wystroju, to tez uwazam jak jedna forumka, ze sala (duza) jest tak gustowna, ze nie wymaga dekoracji. Stawiam na "minimalizm". :wink: Wesele mam 8 sierpnia i jak juz bede "po" zdam relacje. Pozdrawiam i zycze milego weekendu. 8)

[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 12:29 am ]
A, no i dodam cos jeszcze o tym barku z drinkami, ktory mozna zorganizowac w Ambasadorze. Moj wujek z ciocia byli tam na weselu u kogos i stanowczo odradzaja cos takiego. Pomysl bardzo fajny ale ponoc mlodziez rzucila sie na te drinki, pomieszali to potem z wodka i efekt byl tego taki, ze zanim impreza sie rozkrecila mlodziez juz nie miala sily... :wink: Tak wiec ja rezygnuje z tych drinkow. Bedzie tylko wodka i ewentualnie troche wina ale tez nie duzo. Taka jest w koncu nasza tradycja. :lol:

[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 12:47 am ]
Dla zainteresowanych lokalem podaje menu, ktore dostalam jak podpisywalam umowe. Ostatnio musialam wyslac kopie wszystkich dokumentow mojej mamie wiec jak juz mam to w komputerze to pomyslam sobie, ze wkleje tez tutaj. :)

[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 12:57 am ]
hmm cos mi nie wyszlo.. sprobuje jeszcze raz.

WeddingDocs2 - SM.jpg
MENU
Pobierz Plik ściągnięto 628 raz(y) 55.11 KB

 
 
rusałeczka:) 
żonka i mama :)

Wiek: 43
Dołączyła: 05 Lis 2007
Posty: 565
Skąd: Łódź, UK
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 8:42 pm   

Celineczko weekend zaliczam do udanych :) Takze dziekuje 8)
Niestety cena naszej sali jest jaka jest i trzeba sie z tym pogodzic. Zreszta my braliśmy to pod uwage. Fajnie ze wkleiłas menu, ja zapomniałam zabrac go ze soba zeby w razie czego móc ustalić wszystko z moimi rodzicami drogą internetowo-telefoniczna :D ale dzieki tobie jest to mozliwe :) Zastanawia mnie tylko jeden fakt ze na pierwszy obiad trzeba wybrac jeden rodzaj mięsa??? troche to dziwne a moze ja źle zrozumiałam :?
A jak Ty to odebrałas?
_________________


Ostatnio zmieniony przez rusałeczka:) Pon Maj 25, 2009 8:43 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
juta79 


Wiek: 44
Dołączyła: 05 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 7:59 am   

No niestety trzeba wybrać jeden rodzaj, mi tez sie to nie podobało i domówiliśmy jeszcze dodatkowe inne mięso (kurę) 30 sztuk na 60 osób jakby ktoś tego co my wybraliśmy nie lubił.
Ale te porcje na talerzach sa naprawdę duze i chyba większość tych kur została.
_________________

 
 
 
rusałeczka:) 
żonka i mama :)

Wiek: 43
Dołączyła: 05 Lis 2007
Posty: 565
Skąd: Łódź, UK
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 8:26 pm   

Dzieki Juta za odpowiedz i podpowiedz :)
_________________


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl