Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
BIAŁY PAŁAC - Niesięcin
Autor Wiadomość
martuska88 

Dołączyła: 04 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Sro Paź 02, 2013 7:47 pm   

Miałam wesele w Białym Pałacu pod koniec sierpnia w Sali Królewskiej. Gdy pierwszy raz gdy zobaczyłam tą salę wiedziałam, że tam odbędzie się moje wesele. Klimat jaki ma w sobie ta sala jest nie do opisania. Goście nie mogli wyjść z podziwu, gdy zobaczyli budynek a wnętrze urzekło ich jeszcze bardziej. Śmiało mogę stwierdzić, że drugiej takiej sali nie ma w okolicy. Jedzenie było przepyszne i w takich ilościach, że nie dało się tego przejeść. My podpisywaliśmy umowę z Panem Piotrem- przesympatyczny człowiek, zero problemów, otwarty na propozycje i bardzo pomocny. Co do obsługi to również nie mam żadnych zastrzeżeń- byli na każde zawołanie, a sposób w jaki podawali dania można zaliczyć do najwyższej półki w jakości obsługi. Polecam wszystkim!!!
P.S. Chciałabym dodać, że po weselu podczas sprzątania znaleziono w naszym apartamencie małżeńskim kopertę z pieniędzmi i menadzer od razu do nas zadzwonił z informacją- myślę, że warto o tym wspomnieć, gdyż w naszym kraju chyba rzadko zdarza się taka uczciwość.
_________________


 
 
blanca19 

Wiek: 39
Dołączyła: 12 Sie 2013
Posty: 19
Skąd: Lodz
Wysłany: Pon Paź 21, 2013 9:14 pm   

sala diamentowa wstepnie zarezerwowana na 01/08/15 i nareszcie moge sie na chwile odstresowac :D jesli ktoras kochana forumowiczka chcialaby mi wyslac zdjecia tej sali w trakcie wesela to bede bardzo wdzieczna :D buziakuje
_________________
Przeszczesliwa ... :)
 
 
Alara 


Dołączyła: 20 Kwi 2013
Posty: 244
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lis 10, 2013 2:44 am   

Chciałam zapytać o te terminy... trochę mnie to przeraziło. Pisząc, że nie ma już wolnych miejsc na 2014 miałyście na myśli jedynie soboty, czy również piątki?
 
 
Chrupka 

Dołączyła: 16 Paź 2012
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 3:11 pm   

Alara - najlepiej zadzwoń do BP - napewno udzielą ci wyczerpujących odpowiedzi :)

Ponieważ nie miałam swojego dzienniczka na Forum, to króciutką relację z mojego wesela w BP zamieszczam tutaj...
Moge sie podpisac pod kazdym słowem, jakie napisała wyżej Martuska88.
Chociaz poczatkowo nie chciałam słyszeć o weselu w jakims pałacu, to po zobaczeniu Białego Pałacu w Niesięcinie... wymiękłam. Wiem, że niektórzy okrzykneli go kiczem, ale jesli jest to kicz na takim poziomie i z taka obsługą, to niech sie chowają te lokale z tzw "klasą"... Nie żałujemy nawet ćwierci złotówki jaką wydalismy na przyjęcie tam zorganizowane. Było pysznie, sprawnie, niezwykle życzliwie. Goście zachwyceni zarówno tym, co podano im do jedzenia, jak i profesjonalną, szybką, miłą obsługą spełniającą każdą, nawet nietypową zachciankę (np. zielona herbate, albo dania wegetariańskie, piwo bezalkoholowe itp). Czułam się komfotowo wiedząc, że kelnerzy są na każde skinienie Gości. Jedzenia było tyle, że... nie daliśmy rady tego przejeść. Gorace posiłki w takiej ilości i róznorodności, że zadowoliły gusta wszystkich. Do tego w każdym momencie doświadczalismy ogromnej zyczliwości i wsparcia Menadżera i właścicieli BP.
Naprawdę to było super wesele.
 
 
Maj1234 

Dołączyła: 22 Maj 2013
Posty: 22
Skąd: Łódźkie
Wysłany: Pią Lis 22, 2013 12:19 pm   

A ja już się cieszę ze moje wesele tez odbędzie się w BP. Nie było po prostu innej możliwości :)
_________________
 
 
Marcelo 

Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 22, 2013 3:43 pm   

Byliśmy na weselu w Białym Pałacu i było bardzo ładnie tylko trochę zimnawo było jak klimatyzacja chodziła. Ale reszta na najwyższym poziomie ;-)
 
 
HanyBany87 

Wiek: 36
Dołączyła: 04 Sty 2014
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 04, 2014 12:54 am   

Hej dziewczyny! Właśnie rozpoczęłam planowanie wesela w sali królewskiej w ktorej sie absolutnie zakochalam na 20.06.2015, czy ktoras bedzie miala w tym czasie wesele, bo wiem ze pozostale dwie sale sa zajete tego dnia?
Do dziewczyn ktore mialy wesele na sali krolewskej, powiedzcie co sadzicie o drink barze, czy bedzie na niego miejsce? :) )) to moj debiut na forum, przeczytalam cale wiec nie bede pytac o to co juz bylo, mam tylko nadzieje ze trzy wesela jednoczesnie nie spowoduja chaosu:))
 
 
Kamusia 

Dołączyła: 26 Lis 2013
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 07, 2014 10:53 pm   Bialy Palac

Ja chciałam zarezerwować tam salę perłową, ale zmartwiły mnie opinie o przeciętnym jedzeniu:( Już 3 osoba potwierdziła mi, że jest bardzo średnie, nic specjalnego. I widziałam stoły okrągłe na których tyle jest przystawek, ze nie ma miejsca na dania. Ktoś był ostatnio na weselu tam?
 
 
HanyBany87 

Wiek: 36
Dołączyła: 04 Sty 2014
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sty 08, 2014 10:12 am   

Kamusia trzy moje znajome miały tam wesele i ja np. słyszałam bardzo pozytywne opinie o jedzeniu, z reszta menu jest bardzo elastyczne i jak będziesz chciała coś pozmieniać to jak najbardziej jest to możliwe, zawsze możesz poprosić o ustawienie części przystawek czy ciast na osobnym stole :)
 
 
blanca19 

Wiek: 39
Dołączyła: 12 Sie 2013
Posty: 19
Skąd: Lodz
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 12:41 pm   

Hejka dziewczyny czy ktos ma wesele 25 stycznia 2014 wybieram sie na oględziny sal i zastanawiam sie czy bedą przygotowane na wesele czy bedą "surowe"
_________________
Przeszczesliwa ... :)
 
 
monika b 

Wiek: 33
Dołączyła: 20 Sty 2014
Posty: 6
Skąd: lodz
Wysłany: Pon Sty 20, 2014 10:38 pm   

Bylam w bialym palacu w ost weekend. Niestety ale w styczniu sa tylko studniowki. Ale sale sa piekne.. obsluga cudowna.
 
 
blanca19 

Wiek: 39
Dołączyła: 12 Sie 2013
Posty: 19
Skąd: Lodz
Wysłany: Pon Sty 20, 2014 10:41 pm   

monika b, dziękuje bardzo :* jedziemy w sobote oglądać hihi
_________________
Przeszczesliwa ... :)
 
 
monika b 

Wiek: 33
Dołączyła: 20 Sty 2014
Posty: 6
Skąd: lodz
Wysłany: Pon Sty 20, 2014 10:49 pm   

Podpisalismy umowe na 18 lipca 2015 na sale perlowa. Wiem ze dwie inne sale tez juz sa zarezerwowane na ten termin. Nasze wesele bedzie troszke inne, gdyz Polsko-Irlandzkie.. bardzo sie stresujemy jak to wyjdzie. Zaproponowano nam obsluge z jezykiem angielskim.. wiec troszke nas to uspokoilo, lecz obawy jeszcze mamy.. chcemy zrobic po polsku.. no a czy goscie beda sie dobrze bawic, zobaczymy.. dodam ze jest opcja zrobienia poprawin w czarnym stawie.. pojechalismy przelukac i jest super wiec zarezerwowalismy na poprawiny.. nawet jest opcja zrobienia grilla.. przetestowalismy jedzenie.. pychotki..
230 zl od osoby w bialym palacu.. dzieci i orkiestra 160.. w czarnym stawie poprawiny, opcja 75 zl albo 100 na bardziej rozbudowane menu.. :)
 
 
aniann 

Wiek: 36
Dołączyła: 08 Sty 2014
Posty: 3
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Sty 21, 2014 9:04 am   

Na 99% nasze wesele w czerwcu 2015 też odbędzie się w BP:) Dzielcie się wrażeniami i opiniami, każdej chetnie wysłucham:) :D
P.S. Czy ma ktoś może zdjęcia okrągłych stołów na sali królewskiej? jest kilka na stronie, ale chciałabym zobaczyć inne i w innych aranżacjach:) :smile:
 
 
Romus_Julcia 

Wiek: 45
Dołączyła: 13 Kwi 2011
Posty: 26
Skąd: Bełchatów, Radomsko
Wysłany: Wto Sty 21, 2014 9:31 pm   

ile jest miejsca do tańczenia, jak wygląda parkiet, czy nie jest zbyt śliski i nie grozi upadkiem podczas żywiołowych tańców?
 
 
troszka88 


Dołączyła: 14 Wrz 2011
Posty: 1395
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Sty 22, 2014 8:50 am   

Romus_Julcia, Podjedź i zobacz :)
 
 
Haliśka Band 
Firma


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sty 22, 2014 11:46 am   

Romus_Julcia napisał/a:
nie grozi upadkiem podczas żywiołowych tańców?

Podczas żywiołowych tańców upadek zawsze jest możliwy :)
A tak serio to podczas tych wesel na których tam graliśmy nie widziałem żeby doszło do jakichś upadków. A na pewno nie usypiamy gości nieżywiołową muzyką :)
_________________
Niebanalny repertuar + wykonania na odpowiednim poziomie artystycznym = Wesele Marzeń z zespołem muzycznym Haliśka Band
 
 
blanca19 

Wiek: 39
Dołączyła: 12 Sie 2013
Posty: 19
Skąd: Lodz
Wysłany: Sro Sty 22, 2014 8:22 pm   

monika b, wszystko bedzie dobrze nic sie nie przejmuj :) nam
Dj zaproponował nam tłumaczenie wiec moze im wam sie kogoś dwujęzycznego uda znaleść.

My juz mamy termin na 01/08/15 na sale diamentowa ale jeszcze niestety sali na żywo nie widzieliśmy
A my tez z Irlandii przebywamy :*
_________________
Przeszczesliwa ... :)
 
 
monika b 

Wiek: 33
Dołączyła: 20 Sty 2014
Posty: 6
Skąd: lodz
Wysłany: Sro Sty 22, 2014 11:00 pm   

blanca19 mamy juz zespol, Quest.. tez zaproponowali nam tlumaczenie. Mam pytanko, czy narzeczony jest z Polski? Heh szkoda ze nasze wesela sie nie zeszly w tym samym czasie ;P podobno irlandczykom bardzo sie podobaja Polskie wesela.. ale trudno bedzie z naszego wesela zrobic typowo polskie, gdyz wiekszosc gosci to irlandczycy;P sala diamentowa jest sliczna! Nie ma porownania do tego co jest na zdjeciach.. oswietlenie, sama sala jest tak zdobiona ze juz niec wiecej nie trzeba dokladac.. jest troszke wieksza od perlowej:) jedyne co nas troszke martwi to ogrod.. zeby sie goscie nie mieszali jak juz troche wypija ;P
 
 
ameka88 

Dołączyła: 02 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lut 02, 2014 1:09 pm   

monika b,
Hej :) jestem nowa na tym forum i dopiero ogarniam o co tu chodzi. jesteśmy z narzeczonym w trakcie wybierania sali i tez urzekł nas biały pałac w Niesięcinie, zaczęłam przeglądać komentarze i trafiłam na Twój wpis - naprawdę sale tam są tak drogie, w sensie 230zł od talerzyka? czy to zależy od ilości osób czy to cena standardowa? :)
będę wdzięczna za każdą poradę i podpowiedź :)

pozdrawiam, Marta :)
 
 
KaMika 


Wiek: 34
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 755
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: Nie Lut 02, 2014 1:13 pm   

ameka88, czyżby ta Marta o której myślę? ;D Biały Pałac jest śliczny, byłam i widziałam, niestety terminy szybko zajmowane, nasz już był zajęty ;)
_________________

Kochamy Cię Klaudusia <3
 
 
ZuzM 


Dołączyła: 19 Sie 2013
Posty: 300
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lut 02, 2014 4:38 pm   

ameka88, 230 złotych to standardowa cena za talerz w Białym Pałacu i na 2015 rok może się zwiększyć.
_________________


http://makagigi.pl/ -przepisy, dom, ślub, życie ! :)
 
 
monika b 

Wiek: 33
Dołączyła: 20 Sty 2014
Posty: 6
Skąd: lodz
Wysłany: Nie Lut 02, 2014 11:57 pm   

230 zl za doroslego i 160 od dzieci, a takze od czlonkow zespolu. menu jest bardzo rozbudowane. Bardzo podobnie jest w czarnym stawie i troszke taniej. Nie jestem pewna ale chyba 200 zl od osoby. Oba miejsca cudowne !
 
 
AmorAmor 

Dołączyła: 12 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon Maj 12, 2014 10:58 am   

Czy ktoś orientuje się ile trzeba doliczyć do ceny jeśli chce się u nich zorganizować zabawę dwudniową (wesele + poprawiny) ? :)
 
 
monika b 

Wiek: 33
Dołączyła: 20 Sty 2014
Posty: 6
Skąd: lodz
Wysłany: Nie Maj 18, 2014 1:59 pm   

Nie chce cie zmylic ale wydaje mi sie ze ceny jak w czarnym stawie.. napewno na tych samych zasadach, menu podstawowe i bardziej rozbudowane, ktore jest drozsze.. zabawa 6 godz.. za kazda extra godz doplata..bodajze 500 czy 700 zl..
 
 
kiciaeudezet 

Dołączyła: 26 Maj 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Maj 27, 2014 1:55 pm   

piekne miejsce na ślub :) moje klimaty... tylko niestety "większość" wybrała inna salę.

Jedyny plus, że miejsce w ktorym odbędzie sie nasze wesele nie musimy dzielić z innym weselem :)
_________________
Mój dzienniczek - 22.08.2015

 
 
badZuzzie 

Dołączyła: 02 Cze 2014
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 03, 2014 8:49 am   

Witam Wszystkich,
Jestem tu nowa i zazwyczaj w ogóle nie udzielam się na forum... Jednak również chciałam podzielić się uwagami na temat Białego Pałacu bo w ten weekend zarezerwowałam tam salę Perłową na swoje wesele w czerwcu 2015 r. w piątek :D jestem strasznie uradowana tym faktem, zwłaszcza, że marzyłam o weselu tam, od momentu jak zobaczyłam zdjęcia na ich stronie. Po prostu od razu wiedziałam, że chcę bawić się tam z moją rodziną i przyjaciółmi. Owszem oglądałam inne sale, które zwróciły moja uwagę (Zajazd u Przemka - Sala Brylantowa i Yuca - Sala Pałacowa) jednak Biały Pałac zostawiłam na koniec i... wiedziałam, że tak będzie :) piękna sala i ogród, z opinii znajomych wiem, że pyszne jedzenie, manager też OK. Mam nadzieję, że to samo powiem po swoim weselu! Jeśli macie pytania to śmiało! :jupi:

[ Dodano: Wto Cze 10, 2014 12:38 pm ]
czy ktoś z obecnych tutaj miał w Białym Pałacu ślub w piątek? Ksiądz z naszej parafii powiedział nam, że parafia na terenie, której jest wesele musi udzielić nam dyspensy na jedzenie mięsa w piątek (na zabawę podobno już się jej nie udziela). Czy ktoś w ostatnim czasie to załatwiał i wie jak to wygląda? :)
 
 
skrzat 


Wiek: 35
Dołączyła: 30 Gru 2012
Posty: 312
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lip 10, 2014 2:15 pm   

monika b napisał/a:
Nie chce cie zmylic ale wydaje mi sie ze ceny jak w czarnym stawie.. napewno na tych samych zasadach, menu podstawowe i bardziej rozbudowane, ktore jest drozsze.. zabawa 6 godz.. za kazda extra godz doplata..bodajze 500 czy 700 zl..


Pierwsze słyszę... nie wiem jakimi cennikami posługuje się Czarny staw, ale w Białym Pałacu nie ma (a przynajmniej my tak mamy w umowie) żadnych ograniczeń odnośnie długości trwania imprezy ani podziału na skromniejsze i bardziej rozbudowane MENU... my dostaliśmy 3 Menu do wyboru ale różnią się one rodzajem, a nie ilością potraw i możemy śmiało miksować te menu między sobą :)
_________________
 
 
izus38 

Dołączyła: 10 Lip 2012
Posty: 30
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lip 10, 2014 5:04 pm   

Hmmm.......miałam wesele w czarnym Stawie we wrześniu 2013 ale absolutnie nie było żadnych ograniczeń czasowych ani menu do wyboru (podstawowe albo bardziej rozbudowane). Mają jedno menu dla wszystkich a cena wynosiła 205 zł od talerzyka (pewnie w tym roku nieco wzrosła) a w Białym Pałacu było trochę drożej, ale nie pamietam o ile więc nie chce wprowadzać w błąd. Menu było takie że na prawdę nie wahaliśmy sie ani przez chwile ze nasze wesele odbędzie sie w czarnym stawie i gdybyśmy mieli robić wesele jeszcze raz :wink: to ponownie wybralibyśmy Czarny Staw. Białego Pałacu nie wybraliśmy tylko ze względu na to, że mieliśmy wesele na 70 osób a w pałacu wesela były na więcej osób.
 
 
monika b 

Wiek: 33
Dołączyła: 20 Sty 2014
Posty: 6
Skąd: lodz
Wysłany: Pon Lip 21, 2014 4:00 pm   

Tak,nie ma ograniczen co do pierwszego dnia, ale ja pisalam o poprawinach.. dwa menu jedno podstawowei drugie bardziej rozbudowane. 75 zl menu podstawowe i 100zl to drugie. 6 godzin zabawy i 700 zlotych doplaty za kazda extra godzine. Podkreslam, ze tu mowa o poprawinach. W bialym palacu te same zasady menu troszke drozsze. Pozdrawiam
 
 
HanyBany87 

Wiek: 36
Dołączyła: 04 Sty 2014
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 23, 2014 9:20 pm   

Hej dziewczyny:) moze rozwieje watpliwoscie, ja na umowie dotyczacej poprawin w bialym palacu na 2015 mam 6 godzin zabawy, doplata 800zl za kazda godzine a cena za osobe to 100zl dla doroslych i 70 dzieci :) pozdrowienia
 
 
Konwalijka 

Wiek: 39
Dołączyła: 16 Sty 2014
Posty: 1
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Sie 21, 2014 12:08 pm   

witam.
Mam parę pytań odnośnie sal w białym. Otóż mam tam niebawem wesele, a niestety mieszkam za granicami naszego wspaniałego kraju i nie dane było mi się jeszcze spotkać z Panią właścicielką. Będę się z nią widzieć miesiąc przed ślubem, i boję się że mogę nie ogarnąć tematu zdobień sali na czas.. Organizuję wszystko internetowo i na oko że tak się wyrażę.

Moje pierwsze pytanie do pań, które miały już tam wesele, czy wiecie jakiej mniej więcej wysokości są te piękne wysokie wazony które zdobią stoły?? gdyż chciałabym nieco przełamać biel stołów kolorem i zawiesić na wazonach kryształowe girlandy (oprócz kwiatów oczywiście).
wiem że sala dostosuje wybór koloru bukietów itd ale marzy mi się taki właśnie wazon z kryształkami.
i czy np na dodatkowym stole z przekąskami tez taki wazon można postawić?

drugie pytanie zaś dotyczy samych stołów...jakiej długości są boczne stoły oczywiście mniej więcej.
będę je mieć ustawione w literę U

i trzecie to już ostatnie czy któraś z was miała pokaz fajerwerków organizowany przez biały??
można to fajnie zgrać z weselami sąsiadującymi i podzielić koszty..czy któraś z was ma z tym doświadczenia???

pozdrawiam was :)
 
 
troszka88 


Dołączyła: 14 Wrz 2011
Posty: 1395
Skąd: łódź
Wysłany: Sob Sie 23, 2014 3:03 pm   

Konwalijka, najprościej będzie jak napiszesz maila z tymi zapytaniami do Białego Pałacu, dostaniesz konkretne odpowiedzi
 
 
ZoltyTulipan 


Wiek: 35
Dołączyła: 04 Maj 2012
Posty: 1217
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sie 23, 2014 4:16 pm   

Co do długości stołów to nie ma stałej określonej. Jest to uzależnione od liczby gości jaką chcesz przy nich posadzić :) Są co prawda o ile dobrze pamiętam maksymalne długości, ale nie pamiętam jak to wyglądało :) My przy 90 osobach mieliśmy stoły w kształcie literki E, aby się wszyscy pomieścili.

Pokaz fajerwerków na pewno można zorganizować z podziałem na 3 wesela i myślę, że chętni powinni do tego się znaleźć. My nie mieliśmy, ale moja ciocia była ostatnio na weselu, na którym właśnie trzy pary się dogadały co do takiej atrakcji.
_________________
 
 
ewelinka20202 

Dołączyła: 17 Wrz 2014
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 17, 2014 2:59 pm   

Jestem zalamana, planujemy slub na wrzesien 2017 i Bialy Palac byl naszym wymarzonym miejscem lecz liczba gosci nie przekracza minimum ustalonego przez wlascicielke (85 osob). Planujemy miec na swoim okolo 65-70 osob. Wiem, ze w Czarnym Stawie sa mniejsza sale i jest rowniec pieknie ale czy tylko mi wydaje sie, ze wyglad zewnetrzy nie pasuje do wygladu wewnetrznego? Fajna, wiejska chata a w srodku wnetrze podobne do tych w Bialym Palacu. Dziewczyny czy robilyscie wesela w Bialym Palacu na mniej niz 85 osob? Dzieki za odpowiedzi.
 
 
alekul89 


Wiek: 35
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1360
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 17, 2014 5:10 pm   

ewelinka20202 napisał/a:
czy tylko mi wydaje sie, ze wyglad zewnetrzy nie pasuje do wygladu wewnetrznego? Fajna, wiejska chata a w srodku wnetrze podobne do tych w Bialym Palacu.

Też mam takie odczucia. Podobno przed remontem wygląd zewnętrzny i wewnętrzny były bardziej zgrane.
_________________


Ostatnio zmieniony przez alekul89 Sro Wrz 17, 2014 5:10 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
asimi 


Wiek: 35
Dołączyła: 26 Paź 2010
Posty: 408
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Wrz 22, 2014 9:36 pm   

Chciałbym serdecznie polecić Biały Pałac na przyjęcie weselne!
Jedzenie- pychaaaaaaaa i dużo.
Obsługa- sympatyczni, uśmiechnięci i sprawni
Wygląd- tego nie trzeba komentować :)
Właścicielka/manager- doświadczeni w tym co robią, pomocni, trzeba im zaufać, a wszystko będzie dobrze
Parkiet- w sam raz, nie jest śliski

Wszyscy goście byli zachwyceni salą i my również!! Cena jest adekwatna do jakości!! POLECAM
_________________


Nie rań osoby, której nie możesz zabić
 
 
Pani Misiowa 


Dołączyła: 02 Paź 2014
Posty: 46
Skąd: z Łodzi
Wysłany: Czw Paź 02, 2014 10:19 am   

Byłam obejrzeć BP ponieważ jest bardzo dużo wpisów i zainteresowały mnie zdjęcia. Pałac robi wrażenie, a mój narzeczony porównał go do Białego Domu ;) Wnętrza - piękne! Wszystko zrobione ze smakiem. Ogród - bardzo zadbany i duży (jest co robić;) ).

BP jest moim faworytem, ale znalazłam dużo tańsze opcje zrobienia przyjęcia weselnego. Zobaczymy
_________________
 
 
anusia222 

Wiek: 32
Dołączyła: 10 Lis 2014
Posty: 28
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 10, 2014 9:28 am   terminy

Hej dziewczyny;) wiecie może czy są jeszcze wolne terminy w 2016roku?;)
 
 
alekul89 


Wiek: 35
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1360
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 10, 2014 10:39 am   

O to chyba najlepiej pytać właściciela sali.
_________________


 
 
Edyta Masłoska 


Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 24, 2014 11:59 am   

Piękne sale, piękny ogród, bardzo miły Pan pokazał nam je wszystkie. Warto zobaczyć!
 
 
Gagatek 

Dołączyła: 04 Sty 2015
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 04, 2015 9:17 pm   

Hej!
Nam również bardzo podoba się BP i przymeirzamy się do rezerwacji ale najbardziej niepokoi nas liczba toalet, słyszałam że jest tylko 1 na dole i mogą być z tym problemy.
Dodam, że chodzi o Sale Królewska a wesele ma byc na około 150-160 osób.
Jakie macie z tym odczucia i doświadczenia z Waszego wesela?
 
 
anusia222 

Wiek: 32
Dołączyła: 10 Lis 2014
Posty: 28
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 11, 2015 2:11 am   

Owszem jedna jest na dole, ale są też toalety na górze, więc myślę, że goście spokojnie dadzą sobie radę:) też będę miała wesele na tej sali w październiku 2016:) my robimy na ok 140 os, ale przy 150-160 osobach sala będzie idealna:) i polecam jak najszybciej skontaktować się z BP, ponieważ nasz termin był pierwszym wolnym sobotnim terminem na 2016:) (słyszałam, że są wolne terminy w maju)
 
 
fotografialodz 
Firma


Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 248
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 12, 2015 11:28 am   

Raczej nie musicie sie martwic, bylem w bp wiele razy i nie zauwazylem zadnych kolejek do wc :)
_________________
Pozdrawiam
Michał Jankowski

Fotografia Ślubna
 
 
asior71 

Dołączyła: 19 Lip 2012
Posty: 246
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 12, 2015 12:17 pm   

dużo zieleni jest w około jakby co :razz: 8) :razz: 8) :razz:
_________________


 
 
dorotka0603 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Sty 2015
Posty: 571
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 12, 2015 7:14 pm   

anusia222,
Ja zarezerwowałam salę w tamtym tygodniu- Królewską. Wzięłam najwcześniejszy możliwy termin i okazało się, że jest to 22 października 2016! Radzę się śpieszyć, Pani tam powiedziała, że wcześniej już nic nie ma, tylko listopad! Naprawdę jakbym wiedziała, że tyle się czeka to rezerwowałabym wcześniej, bo marzyłam o początku września. Ale, że zakochałam się w Białym Pałacu to ten październik załatwiłam, teraz tylko będę modlić się o pogodę, żeby nie lało :(

[ Dodano: Pon Sty 12, 2015 7:28 pm ]
Ja mam jeszcze takie pytanie. Czy w BP jest ochrona? W razie wyprowadzenia gościa?
_________________


 
 
Rusałka_Maja 


Dołączyła: 12 Kwi 2012
Posty: 3448
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 12, 2015 7:46 pm   

fotografialodz napisał/a:
Raczej nie musicie sie martwic, bylem w bp wiele razy i nie zauwazylem zadnych kolejek do wc :)


Otóż to, fakt, że w tych moich szpilkach to mąż musiał mnie eskortować po schodach ale ani razu nie czekałam w kolejce :wink:

BP to naprawdę świetne miejsce; mogłabym się rozpisywać słodko pierdząco ale postaram się napisać krótko, zwięźle i na temat :wink:
Samo miejsce jest bardzo urokliwe - zarówno sala jak i przepiękny ogród :smile: wg mnie trochę przesadzili z rzeźbieniami - ale to akurat wiadomo - rzecz gustu :)
Jedzenie fenomenalne - przepyszne, duuużo i na pewno wszystko świeże, bo nawet mój wrażliwy żołądek przeżył to że po prostu musiałam.. no musiałam spróbować każdego bo oczy jadły same, a język uciekał na ich widok nie powiem gdzie :wink:
Kelnerzy co trochę zabierali puste półmiski lub jeżeli coś już jakiś czas stało i wystygło to zabierali i przynosili świeże i cieplutkie. Byli dyskretni, nie przeszkadzali/nie rzucali się w oczy, ale jeśli ktoś miał ochotę na herbatkę bez problemu po chwili filiżanka stała na stole.
Aaa i jeszcze.. Co ważne wg mnie :roll: - nie zabierali bez pytania talerzy z jedzeniem jeśli coś na nich nadal leżało :-)
_________________


 
 
anusia222 

Wiek: 32
Dołączyła: 10 Lis 2014
Posty: 28
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 12, 2015 8:32 pm   

dorotka0603
to masz wesele tydzień po nas;) my mamy 15.10.2016;)
o ochronie nic mi nie wiadomo;) nie mam pojęcia jak to wygląda, ale jakbyś się czegoś dowiedziała to czekam na inf;)
_________________

Zapraszam do mojego dzienniczka ślubnego: http://forum.wesele-lodz....p=829360#829360
 
 
dorotka0603 


Wiek: 29
Dołączyła: 09 Sty 2015
Posty: 571
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 13, 2015 10:18 am   

anusia222,
o proszę, no dobra jak coś się dowiem to dam znać:)
_________________


 
 
M-Martusia 

Dołączyła: 16 Lut 2015
Posty: 213
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sro Lut 25, 2015 12:24 pm   

My również mamy zarezerwowany termin w Białym Pałacu. Ze względu na dużą liczbę gości wybraliśmy Salę Królewską. Sala sama w sobie jest prześliczna. Pan Piotr z którym rozmawialiśmy jest człowiekiem bardzo kontaktowym. Wiele rzeczy doradza. Sądzę, że jest to właściwa osoba na właściwym miejscu. W cenie za osobę zawiera się praktycznie wszystko. Sami musimy załatwić tylko alkohol i tort. Wszystko inne: szampan, chlebek, pokrowce na krzesła, dekoracja stołu itp. jest w cenie. Dodawany jest również apartament dla Młodej Pary. Nie jest pobierana opłata za wniesienie alkoholu. Dużym plusem dla nas jest to, że dostępne są pokoje dla gości. Co do łazienek, jedna jest na dole, a na górze dostępne są dwie duże łazienki.
Co do terminów, to gdy byliśmy w styczniu 2015roku na sali na 2016r. zostały cztery terminy kwietniowe, jeden majowy i jakieś pod koniec października (nie interesowały nas one więc nie dopytaliśmy). Więc jak widać, terminy na wesele w sezonie dosyć odległe, ale szczerze powiem, nie dziwię się - miejsce na prawdę jest prześliczne.
Według zapewnień Pana Piotra sale są wygłuszone, więc nie dobiegają nas odgłosy wesela "zza ściany". Sale mają zupełnie osobne wejścia i osobne tarasy na które wychudzą goście.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl