Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
BIAŁY PAŁAC - Niesięcin
Autor Wiadomość
AnnEff 

Dołączyła: 14 Wrz 2012
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 4:14 pm   

Malinka1987 my tą datę dopiero uczynimy wyjątkową:D

A tak a propos sali, to macie jakieś zastrzeżenia, o których warto wspomnieć przy ustalaniu szczegółów? Coś powinno być inaczej, własne wskazówki?:D Czy wszystko jest idealnie i nie ma się czym martwić?:)

Korzystał tam ktoś z tego kredensu "wiejskiego"?
 
 
mart1987 

Dołączyła: 12 Paź 2012
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 6:08 pm   

My mamy 31 sierpnia w Sali Diamentowej:)
 
 
martuska88 

Dołączyła: 04 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Sob Paź 13, 2012 1:45 pm   

mart1987, ja mam wesele 31 sierpnia w sali krolewskiej:)
_________________


Ostatnio zmieniony przez martuska88 Sob Paź 13, 2012 1:48 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
_stwicher 

Dołączyła: 13 Kwi 2012
Posty: 148
Skąd: ldz
Wysłany: Pon Paź 22, 2012 10:09 pm   

Podbijam temat kredensu:) ma ktoś może foto "gotowego"kredensu? Takiego z jedzonkiem i napitkiem?? Dziś widziałam sam kredens i jak dla mnie jest dość maleńki, nie wyobrażam sobie jak ma się tam wszystko zmieścić, byłam przygotowana na coś z lekka bardziej okazałego...
_________________
Leonard mój
 
 
troszka88 


Dołączyła: 14 Wrz 2011
Posty: 1395
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Paź 25, 2012 4:50 pm   

Kalanchoe napisał/a:

ZoltyTulipan napisał/a:
dziękuje za filmiki, obejrzałam i zastanawiam się czy tam na sali przez całe wesele jest tak jasno w części tanecznej?


Na to wygląda Pewnie ze względu na ten żyrandol


dementuję.. :) jak się poprosi, to wyłączają żyrandol w części tanecznej... Tak było u mnie,zaraz po pierwszym tańcu zgasło światło, a na oczepiny znowu je zapalono.
 
 
ZoltyTulipan 


Wiek: 35
Dołączyła: 04 Maj 2012
Posty: 1217
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 25, 2012 7:22 pm   

troszka88 napisał/a:
dementuję.. :) jak się poprosi, to wyłączają żyrandol w części tanecznej... Tak było u mnie,zaraz po pierwszym tańcu zgasło światło, a na oczepiny znowu je zapalono.


ooo super :) bardzo się ciesze, że jest taka możliwość :)
_________________
 
 
sylwik03 

Dołączyła: 31 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: Konstantynow
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 1:12 pm   

Witam, czy jest na tym forum ktoś kto ma wesele w Białym Pałacu- dnia 6 lipca 2013??
odnośnie okrągłych stołów- trzeba za nie dodatkowo płacić?
ja mam wesele na sali królewskiej ( nie dawno byłam ja oglądać- jednak nie było wtedy rozstawionych stołów i wydawała mi się ona okropnie duża:( )
myślałam również, że będzie w niej wiecej tych figurek podobnie jak na dwoch salach obok i troszke sie rozczarowałam - mam umowę podpisaną na min 130 osob.. boję się ze ta sala bedzie za duża i mi ludzie zginą w przestrzeni..co o tym myslicie?
chyba bardziej podoba mi sie teraz sala diamentowa..hmm
prosze- niech sie ze mna skontaktuje osoba ktora ma wesele w tym samym dniu co ja:)pozrawiam
_________________
Sylwik03
 
 
 
troszka88 


Dołączyła: 14 Wrz 2011
Posty: 1395
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 1:42 pm   

sylwik03, za okrągłe stoły nic się ie dopłaca... a ile planujesz osób...?? jak są okrągłe stoły sala bardziej się "wypełnia"
 
 
sylwik03 

Dołączyła: 31 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: Konstantynow
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 2:32 pm   

my planujemy 140 osob.. ale ile dopisze- jest wielka zagadką.. różnie w zyciu bywa. 140 osób prosimy a może okazać się ze będzie 120.
jak rezerwowalismy sale - mielismy do wyboru sale diamentowa albo krolewska ktora wtedy nie byla wykonczona. Szefostwo powiedzialo ze na ok 130 osob ta diamentowa bedzie stanowczo za mala i lepeij wziasc ta wieksza wiec skusilismy sie na krolewska, a teraz mam dylemat nie wiedzialam ze ona bedzie az taka duza.
Może jak sie ustawi te okragłe stoły bedzie inaczej.. lecz tez mnie to martwi bo stoly moga byc chyba do wejscia tylko ustawione wiec i tak sie nie zabierze miejsca z parkietu:(

[ Dodano: Sro Paź 31, 2012 2:40 pm ]
troszka88, a ty tez planujesz tam swoj slub? ktora sala Ci się najbardziej podoba?:)

[ Dodano: Sro Paź 31, 2012 2:42 pm ]
martuska88, Hej MARTA:) NA ILE OSÓB PLANUJECIE WESELE W SALI KRÓLEWSKIEJ? zdasz mi relacje jak było:P

[ Dodano: Sro Paź 31, 2012 2:44 pm ]
troszka88, o przepraszam- wlasnie doczytalam, że ty już jesteś upieczoną szczesliwą mężatka:) napisz jak było na weselu- ktora mialas sale?jesli wolisz- napisz na mojego maila
_________________
Sylwik03
 
 
 
troszka88 


Dołączyła: 14 Wrz 2011
Posty: 1395
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 3:04 pm   

sylwik03, ja miałam wesele na Perłowej na 109 osób i było akurat :) Jeśli chodzi o obsługę, jedzenie, dekoracje kwiatowe to wszystko było super, na niczym się nie zawiodłam
 
 
malenstwo12 

Dołączyła: 01 Lut 2012
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 31, 2012 7:48 pm   

A jak było z oświetleniem na sali Perlowej? Wydaje mi się, że jest ono nieco gorsze od Diamentowej. Jak ostatnio tam bylismy, panował zupełnie inny nastrój niż na Diamentowej-powiedziałabym nawet, że ujmował jej uroku. Nie mówię tu rzecz jasna o róznicy w dekoracjach i wystroju obu sal... Troszkę mnie to martwi.
 
 
troszka88 


Dołączyła: 14 Wrz 2011
Posty: 1395
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Lis 01, 2012 3:54 pm   

malenstwo12, mnie tam nie przeszkadzało, goście i tak zazyczycli sobie by w części tanecznej wyłączyć światło.
 
 
malenstwo12 

Dołączyła: 01 Lut 2012
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lis 01, 2012 6:41 pm   

Jednym słowem, Ty byłaś zadowolona z tej sali pod względem wizualnym oraz funkcjonalnym?
 
 
troszka88 


Dołączyła: 14 Wrz 2011
Posty: 1395
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Lis 01, 2012 9:08 pm   

malenstwo12, tak dokładnie.. w dniu wesela, naprawdę to wszytsko nie ma zupełnie żadnego znaczenia.
 
 
zuziaczek 

Wiek: 37
Dołączyła: 29 Paź 2012
Posty: 38
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 05, 2012 8:48 pm   

Byłam na weselu w Białym Pałacu w czerwcu, generalnie nie jest najgorzej, fajne są dziedzińce z fontannami, okolica spokojna, wystrój jak ktoś lubi takie rzeczy to się może podobać. Niestety nie ze wszystkim jest tak kolorowo, toaleta na parterze jest jedna i to w dodatku wspólna. Menu i jego realizacja se takie, ale może takie miało być, dobił mnie jednak deser w postaci mrożonego kremu z ogromną ilością margaryny, najgorszy deser w moim dotychczasowym życiu. Generalnie całość tak na 3+ (w starej skali szkolnej)
 
 
malenstwo12 

Dołączyła: 01 Lut 2012
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 11:36 am   

A w jakiej sali byłaś?
 
 
zuziaczek 

Wiek: 37
Dołączyła: 29 Paź 2012
Posty: 38
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 2:01 pm   

W sali perłowej, ale problem toalet chyba dotyczy wszystkich trzech sal bo konstrukcja ich jest ta sama, jeden kibelek na dole i jeden na górze w części apartamentowej. Ja raczej u nich wesela nie zrobię, tragicznie może nie było ale za taką cenę jak u nich można już wybierać w wielu innych miejscach.
 
 
martuska88 

Dołączyła: 04 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 7:44 pm   

W sali krolewskiej sa 3 lazienki meska damska i wspolna, na sali diamentowej dwie podzielone na meska i damska, co do menu to wybieraja mlodzi jakie dania chca miec zaserwowane
_________________


 
 
malenstwo12 

Dołączyła: 01 Lut 2012
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 11:44 pm   

Czy na sali diamentowej na dole są podzielone łazienki wg płci czy tylko na piętrze? Na perłowej na pewno jest taki podział na górze, czyli tam, gdzie są główne łazienki... Nie wiedziałam, że na dole jest jakieś dodatkowe miejsce na toaletę. Wydawało mi sie, że goście chodza wlasnie do tych na górze, ktore są bardzo ladnie urządzone i oczywiście z podziałem na męska i damska.
 
 
ZoltyTulipan 


Wiek: 35
Dołączyła: 04 Maj 2012
Posty: 1217
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lis 07, 2012 8:03 am   

na dole jest jedna łazienka bez podziału na płeć.
Jest ona przeznaczona raczej dla osób starszych tak, żeby nie musiały chodzić po schodach :)
_________________
 
 
malenstwo12 

Dołączyła: 01 Lut 2012
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lis 07, 2012 11:43 am   

W takim razie nie bardzo rozumiem w czym jest problem. Są 2 ładne łazienki z podziałem na płeć na górze - nawet nie wyobrażam sobie żeby gdziekolwiek nie było takiego podziału, heroizm!
Desery wybierają państwo młodzi, także może dla nich był to wyśmienity zestaw smakowy:)
 
 
Please 

Wiek: 40
Dołączyła: 07 Sie 2012
Posty: 11
Skąd: Lodz
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 4:45 pm   

Chyba powstalo jakies sztuczne zamieszane zwiazane z toaletami ;)
Sala Perlowa - jedna, wspolna toaleta na parterze, dwie toalety pietro wyzej - jedna damska, druga meska.

[ Dodano: Pon Lis 12, 2012 5:30 pm ]
A tu teledysk-skrot z wesela, pod koniec widac Sale Perlowa
Teledysk 30.06.2012
 
 
zuziaczek 

Wiek: 37
Dołączyła: 29 Paź 2012
Posty: 38
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 13, 2012 8:24 am   

No tych dwóch na górze nie widziałam, wiem tylko o jednej, może błędem było to że młodzi nie powiedzieli nikomu o tych kibelkach na górze i u nas się solidna kolejka ukonstytuowała...
 
 
mala89 

Dołączyła: 23 Lip 2012
Posty: 17
Skąd: Lodz
Wysłany: Nie Gru 02, 2012 11:58 am   

Powiedzcie mi proszę...czy na sali królewskiej pasuje zrobić stolik ze słodyczami w prowansalskim stylu, bądź w stylu retro ? jeśli nie ten styl to jaki ? czy kwiaty i dekoracje np. stół ze slodyczami mogą byc w kolorach turkusowych i białych ? co myślicie ? czy ktoś robił na tej sali oś takiego ?
Powiedzcie, czy wjazd do Białego Pałacu jest jeden dla trzech par mlodych ? a Jak to jest z fajerwerkami ?
Pomóżcie :)
 
 
Chrupka 

Dołączyła: 16 Paź 2012
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 10:57 am   

My bylismy wczoraj - pytalismy własnie o te dodatkowe atrakcje - nie było problemu - menadżer podchodził do naszych propozycji ze zrozumieniem - nie widział przeszkód w zorganizowaniu fajerwerków czy jakichs pokazów. Mysle, że możecie na spokojnie domówić w którym miejscu by wam odpowiadało zorganizowanie atrakcji dla gości.

Jesli chodzi o wprowadzenie dodatkowego koloru - to może byc już trudniej - my chcielismy inny kolor serwetek, ale "nie przeszło" - rozumiem, że trudno im kupowac wiele kompletów w różnych kolorach, dlatego obstają przy białych (pewnie nazwa miejsca zobowiązuje... Biały Pałac ;) , ale na jednym stoliku moze uda sie Wam przeforsować ten turkusowy kolor :)

Nie wiem co rozumiesz pod nazwą "dekoracja w stylu prowansalskim" ? Wystrój jest pałacowy i faktycznie nie wszysko do niego pasuje - stąd naprzykład robią kredens z jadłem wiejskim, a nie wiejski w wyglądzie stół...
Natomiast mają w ofercie fontannę z czekolada, więc i stół ze słodkościami tez pewnie można sobie zażyczyć, chociaż z tego co pytaliśmy słodkości generalnie sa rozstawiane na stołach.
 
 
martuska88 

Dołączyła: 04 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Pon Gru 17, 2012 12:30 pm   

czy orientujecie się jakie kolory są do wyboru jeśli chodzi o dekoracje?czy mogę wybrać dowolny kolor przewodni czy może mają tylko kilka do wyboru?
_________________


 
 
Chrupka 

Dołączyła: 16 Paź 2012
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Gru 17, 2012 3:01 pm   

Przewodni kolor to u nich... biały :? Kolor wprowadzasz chyba tylko w kolorach kwiatów... i ewentulanie kolorach etykietek itp.
 
 
martuska88 

Dołączyła: 04 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Pon Gru 17, 2012 3:32 pm   

Chrupka, no właśnie chodzi mi o kwiaty i dekoracje stołów:) może źle sprecyzowałam wcześniejszy post:) czyli mogę wybrać dowolny kolor kwiatów i dodatków na stół? w sumie powinnam zadzwonić do właścicielki ale może któraś z Was miała już tam wesele i wie jak to wygląda
_________________


 
 
pestka87 

Dołączyła: 13 Wrz 2012
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 20, 2012 11:02 am   

Ja ostatnio dwa razy spotkałam się z włascicielką na dlugie spotkania i wypytałam o wszystko. Nie ma problemu ze zmiana, dostosowaniem, wyborem przez nas menu, jak niektorzy mowili. To ktore wlascicielka przesyla (typowo polskie) to jest przykladowe. Wlascicielka jest swietą osobą. Ja nie ogladalam zadnej innej sali i juz podpisalam umowe na sale krolewska.
Jesli chodzi o dekoracje na stolach to zrobią co bedziemy chcieli, ale mysle ze mozna tez zdac sie na ich doswiadczenie. ja np chcialam tulipany, ale powiedziala mi ze tulipany szybko oklapną.
Wg mnie nie ma co myslec nad zmiana koloru np serwetek. Sala jest mega gustownie urzadzona i wydaje mi sie ze jedyne co my powinnismy modyfikowac i wybierac kolory to tylko kwiaty. tam nic wiecej nie potrzeba.
Jesli chcemy ciasta na oddzielnych stolach- nie ma problemu. praktycznie wszystko co sobie wymyslelismy Wlascicielka mowila ze da sie zrobic :)
co do tych stolow wiejskich itp- nie ma co dodatkowo placic bo to i tak bedzie stalo i wiekszosci goscie nie przejedza. jedzenia z gownego menu bedzie naprawde sporo.
Ja bede miala w sali krolewskiej, okragle stoly. mysle ze od 100 osob wzwyz mozna tam przy takich stolach robic. dochodzi miejsce zajete przez orkestre, stoly dla nich i fotografow, boczne stoly z przystawkami itp, wiec jak patrzylam ostatnio, to wcale nie jest juz az tak duza sala.
Takze polecam zamiast snucia domyslow, umowic sie z wlascicielka i samemu wszystko obgadac :)
Jakby co pytajcie.
Wypytalam ją chyba o wszystko co tylko się da.
Nawet polecila nam zespol i barmana.
 
 
mwit24 

Dołączyła: 05 Sty 2013
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 05, 2013 6:31 pm   

Serdecznie polecam wszystkim Biały Pałac w Niesięcinie. Sale piękne, jedzonko pyszne i pani Beatka to naprawdę wspaniała kobieta...doradzi, pomoże, nie "wydziwia" jeżeli ktoś ma jakieś własne sugestie, jest bardzo otwarta na wszelkie propozycje.

[ Dodano: Sob Sty 05, 2013 6:35 pm ]
Mój ślub niestety nie dojdzie do skutku, ale i tak serdecznie polecam Biały Pałac. Ceny nie są, aż tak wygórowane jak na taki standard i ilość jedzonka, która ma być podana.
Ja podpisując umowę w roku 2012 miałam ceną 200zł/os, cena dotyczyła piątku.
 
 
sylwik03 

Dołączyła: 31 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: Konstantynow
Wysłany: Wto Sty 15, 2013 12:17 pm   

witaj Pestka87:) mam pytanko do ciebie-kiedy masz wesele na sali krolewskiej?i na ile osob podpisaliscie umowe? u mnie bedzie 120 osob i wlasnie mysle jakby tu zrobic by zapelnic tak wielka sale -a ty w swoim poscie pisalas cos o pomysle by nie wydawala sie ona taka duza:) czy za stoly osobne na ciasto sie doplaca jakas kwote? ja rowniez bede miala okragle stoly. napisz mi jeszcze co masz za pomysl z tymi stolami odnosnie przystawek? ty mialas taki pomysl czy wlascicielka ci to zaproponowala?i napisz odrazu czy jest za to dodatkowy koszt:) czekam niecierpliwie na twoja odpowiedz

[ Dodano: Wto Sty 15, 2013 12:18 pm ]
pestka87, witaj Pestka87:) mam pytanko do ciebie-kiedy masz wesele na sali krolewskiej?i na ile osob podpisaliscie umowe? u mnie bedzie 120 osob i wlasnie mysle jakby tu zrobic by zapelnic tak wielka sale -a ty w swoim poscie pisalas cos o pomysle by nie wydawala sie ona taka duza:) czy za stoly osobne na ciasto sie doplaca jakas kwote? ja rowniez bede miala okragle stoly. napisz mi jeszcze co masz za pomysl z tymi stolami odnosnie przystawek? ty mialas taki pomysl czy wlascicielka ci to zaproponowala?i napisz odrazu czy jest za to dodatkowy koszt:) czekam niecierpliwie na twoja odpowiedz
_________________
Sylwik03
 
 
 
ant0sia 


Wiek: 40
Dołączyła: 22 Kwi 2010
Posty: 72
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Sty 16, 2013 9:49 am   

witajcie :)
my również będziemy mieć wesele na sali królewskiej, nasz termin 26.10.2013 :)
sylwik03 jeżeli chodzi o wielkość sali to my także będziemy mieć na 120 osób i pan Piotr powiedział że przy okrągłych stołach sala nie jest taka duża i będzie ok, stoły będą tak rozstawione by nie było ciasno- każdy będzie mógł swobodnie usiąść itp. Ale jednego faktycznie się nie dopytałam, jak to będzie z przystawkami, ponieważ wiadomo jak są tradycyjne stoły to nie ma problemu, natomiast przy okrągłych nie wiem jak to będzie, gdyż w menu jest bardzo dużo przekąsek a stół okrągły nie ma tak wiele miejsca wolnego :/ jeżeli któraś z was wie jak sobie radzą z tym problemem to również czekam na odpowiedź. pozdrawiam :)
_________________
mój dzienniczek http://www.forum.wesele-l...857e0cd7#706246
 
 
 
sylwik03 

Dołączyła: 31 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: Konstantynow
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 12:36 pm   

ant0sia, oh to kamien spadl mi z serca :) bo stresowalam sie ze 120 osob na tej sali bedzie o wiele za malo (mozna bylo by sie wprost ganiać po sali i miedzy stołami:) ale juz jestem spokojniejsza:) stresowal mnie fakt ze ktos mial np na sali perlowej 127 osob i pisal ze bylo ok- a jak wiemy sala krolewska jest duzo wieksza. ja mam wesele 6 lipca 2013-jesli jest na forum ktos kto ma ten sam termin przyjecia -prosze napisz do mnie:)

[ Dodano: Czw Sty 17, 2013 12:45 pm ]
zostawiam moj nr gg 9013319
_________________
Sylwik03
 
 
 
sylaa 

Dołączyła: 21 Sty 2013
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 21, 2013 3:24 pm   

Witam :) Będę miała wesele w sali diamentowej 12.10.2013, czy jest ktoś kto ma w tym samym dniu?
Pozdrawiam ;)

[ Dodano: Pon Sty 21, 2013 3:27 pm ]
My planujemy wesele na około 130 osób i mamy zaklepaną sale diamentową, zastanawiam sie teraz czy to nie bedzie za mala sala.... czy któraś poprzedniczka ktora miala swoje wesele w sali diamentowej przy zblizonej ilosci gosci moglaby sie wypowiedziec na ten temat? proszee..
_________________
sylaa
 
 
troszka88 


Dołączyła: 14 Wrz 2011
Posty: 1395
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Sty 21, 2013 8:45 pm   

sylaa, moi znajomi mieli wesele na diamentowej na 130 osób i była akurat.
bez stresu
 
 
ppola 
Birdwoman


Wiek: 41
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2189
Skąd: Kanzas
Wysłany: Pon Sty 21, 2013 10:53 pm   

W sobotę była studniówka w Białym Pałacu - kilka zdjęć http://lodz.naszemiasto.p...aterial-artykul
_________________

Obudź się Gość :D
 
 
pozmajk 

Dołączyła: 22 Sty 2013
Posty: 1
Skąd: Pietrowice Wielkie
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 11:12 am   czy ktos mial w styczniu 2013 wesele Bialym Palacu?

Witam,

czy ktos mial wesele w listopadzie, grudniu 2012 lub w styczniu 2013 w Bialym Palacu? poszukuje (szczerej) opinii i prosze ewnet. maila w tej sprawie (lub chetnie porozmawiam przez tel.).

Interesuje mnie tez, czy slychac muzyke z innych sal? My planujemy wesele w sali krolewskiej.

z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam
 
 
pestka87 

Dołączyła: 13 Wrz 2012
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 4:23 pm   

odpisalam Ci na priv :)
sylwik03 napisał/a:
witaj Pestka87:) mam pytanko do ciebie-kiedy masz wesele na sali krolewskiej?i na ile osob podpisaliscie umowe? u mnie bedzie 120 osob i wlasnie mysle jakby tu zrobic by zapelnic tak wielka sale -a ty w swoim poscie pisalas cos o pomysle by nie wydawala sie ona taka duza:) czy za stoly osobne na ciasto sie doplaca jakas kwote? ja rowniez bede miala okragle stoly. napisz mi jeszcze co masz za pomysl z tymi stolami odnosnie przystawek? ty mialas taki pomysl czy wlascicielka ci to zaproponowala?i napisz odrazu czy jest za to dodatkowy koszt:) czekam niecierpliwie na twoja odpowiedz

[ Dodano: Wto Sty 15, 2013 12:18 pm ]
pestka87, witaj Pestka87:) mam pytanko do ciebie-kiedy masz wesele na sali krolewskiej?i na ile osob podpisaliscie umowe? u mnie bedzie 120 osob i wlasnie mysle jakby tu zrobic by zapelnic tak wielka sale -a ty w swoim poscie pisalas cos o pomysle by nie wydawala sie ona taka duza:) czy za stoly osobne na ciasto sie doplaca jakas kwote? ja rowniez bede miala okragle stoly. napisz mi jeszcze co masz za pomysl z tymi stolami odnosnie przystawek? ty mialas taki pomysl czy wlascicielka ci to zaproponowala?i napisz odrazu czy jest za to dodatkowy koszt:) czekam niecierpliwie na twoja odpowiedz
 
 
Aisak 

Dołączyła: 23 Sie 2012
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lut 18, 2013 1:01 pm   

Cześć, szukam osób, które mają wesele w Białym Pałacu w tym samym czasie co my - 11.05.2013 r. Zostało nam trochę ponad dwa miesiące do naszego dnia :) Na szczęście opinie, które słyszę odnośnie Białego Pałacu utwierdzają mnie w przekonaniu, że podjęliśmy dobrą decyzję :-)
_________________


You raise me up :)
 
 
mala89 

Dołączyła: 23 Lip 2012
Posty: 17
Skąd: Lodz
Wysłany: Sro Lut 20, 2013 12:19 pm   

Czy macie jakieś nowe zdjęcia, bądź filmiki ? :) pozdrawiam
 
 
ZoltyTulipan 


Wiek: 35
Dołączyła: 04 Maj 2012
Posty: 1217
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 20, 2013 2:21 pm   

mala89 napisał/a:
Czy macie jakieś nowe zdjęcia, bądź filmiki ? :)

Z chęcią bym obejrzała jakieś zdjęcia z aranżacjami stołów :)
_________________
 
 
mala89 

Dołączyła: 23 Lip 2012
Posty: 17
Skąd: Lodz
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 1:22 pm   

Są nowe zdjęcia na stronie BP ! :)
 
 
ZoltyTulipan 


Wiek: 35
Dołączyła: 04 Maj 2012
Posty: 1217
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 1:45 pm   

Widziałam :) Mnóstwo jedzenia :)
_________________
 
 
Aisak 

Dołączyła: 23 Sie 2012
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 11:58 am   

Pięknie to wygląda! Pani Beata nie robi żadnego problemu z modyfikacjami menu (z naszej strony będą niewielkie, ale zawsze to jakaś niestandardowa prośba ;) ). Zastanawiam się, czy nie uprzedzić gości, żeby skończyli na lekkim śniadaniu w sobotę, bo naprawdę będzie co jeść ;)
_________________


You raise me up :)
 
 
mala89 

Dołączyła: 23 Lip 2012
Posty: 17
Skąd: Lodz
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 12:36 pm   

Czy macie jakieś nietypowe pomysły co do wystroju sali, robienia kredensu ze słodyczami itp ? :) Chętnie zainspiruję się Waszymi pomysłami...
:)

Pozdrawiam
 
 
Aisak 

Dołączyła: 23 Sie 2012
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 14, 2013 9:46 am   

Pomysłów mieliśmy dużo na początku, m.in. właśnie stolik ze słodyczami, wiejski stół itp. Ale po głębszym zastanowieniu się - zrezygnowaliśmy :razz: Jedzenia (i słodyczy, ciast) jest tyle, że stolik z cukierkami/babeczkami/muffinkami to tylko niepotrzebne zajęcie miejsca i koszta... Wiejski stół w zderzeniu z ogromem jedzenia znowu: moim zdaniem nie do przejedzenia :smile:
Z "niestandardowych" pomysłów - pozmienialiśmy tylko trochę rzeczy w menu :oops:
_________________


You raise me up :)
Ostatnio zmieniony przez Aisak Czw Mar 14, 2013 9:47 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mala89 

Dołączyła: 23 Lip 2012
Posty: 17
Skąd: Lodz
Wysłany: Czw Mar 14, 2013 10:15 pm   

Aisak napisał/a:
Pomysłów mieliśmy dużo na początku, m.in. właśnie stolik ze słodyczami, wiejski stół itp. Ale po głębszym zastanowieniu się - zrezygnowaliśmy :razz: Jedzenia (i słodyczy, ciast) jest tyle, że stolik z cukierkami/babeczkami/muffinkami to tylko niepotrzebne zajęcie miejsca i koszta... Wiejski stół w zderzeniu z ogromem jedzenia znowu: moim zdaniem nie do przejedzenia :smile:
Z "niestandardowych" pomysłów - pozmienialiśmy tylko trochę rzeczy w menu :oops:



Powiedz mi Kochana, a czy robicie jakieś "atrakcje" dla gości ? robicie coś "innego" ? Aha, i jakim samochodem będziecie jechać ? Nie martwisz się, że 3 auta "Młodych Par" spotkają się pod bramą ? ;) Pozdrawiam
 
 
Aisak 

Dołączyła: 23 Sie 2012
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Mar 19, 2013 1:47 pm   

Nie, nie martwię się takimi rzeczami :) Z tego, co wiem - w naszym dniu mają być tylko dwa wesela, więc co najwyżej pod bramą spotkają się dwa auta :smile:
O atrakcjach jeszcze myślimy :)
Nie ma stresu - nie słyszałam, żeby w Białym Pałacu coś się nie udało :cool:
_________________


You raise me up :)
 
 
MaryAnn 

Dołączyła: 22 Mar 2013
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 12:45 pm   

Mam do Was takie pytanie, na czym polega rezerwacja terminu? Jeżeli robi się to dwa lata wcześniej więc nie wszystkie szczegóły są ustalone a po prostu martwie się o termin, bo na 2014 nie ma już wolnych miejsc.
_________________
 
 
Chrupka 

Dołączyła: 16 Paź 2012
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 3:40 pm   

Rezerwacja terminu polega na tym, że "zaklepujesz" sobie termin, który ci odpowiada, podpisując umowę otrzymujesz gwarancję, ze np. cena nie ulegnie zmianie, albo że wzrośnie o jakąs wartość, np. inflacji.
Oczywiście przy podpisywaniu umowy wpłacasz zaliczkę i jeśli coś nie wyjdzie, to zaliczka przepada (możesz wtedy próbować odstapić swój termin komus innemu i wtedy taka osoba daje zaliczkę Tobie - w ten sposób możesz ją odzyskać)
Niektóre Dziewczyny też zaklepywały sobie termin 2 lata wcześniej :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl