Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Karty menu do wydruku - na stoły weselne
Autor Wiadomość
Grubcia 

Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 3:14 pm   Karty menu do wydruku - na stoły weselne

Czy moglibyście podac przykładowe menu jakie drukowaliście do postawienia na stołach weselnych? czy w tego typu menu umieszcza sie tylko ciepłe potrawy i tort, czy wymienia sie tez przekąski, ciasta, dodatki etc. ?? ? :roll:
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 3:18 pm   

Ostatnio na weselu spotkałam się z czymś w tym stylu ;)
Każdy gość miał przy talerzyku "zrolowany" i związany kokardką jadłospis.
Umieszczono na nim zarówno dania ciepłe, jak i zakąski oraz ciasta. Nagłówek zawierał imiona i nazwisko Młodych oraz datę przyjęcia.
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 3:19 pm   

Nie robiłam kart menu. Ale menu wpisałam do księgi ślubnej i były tam wymienione wszystkie potrawy - zimne i ciepłe, ciasta, tort, dodatki.
_________________

"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3531
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 4:07 pm   

Ja planuję przygotowac takie menu, choć oczywiście zobaczymy, co z tych moich planów wyjdzie... :roll:
Wymienię na nim wszystkie potrawy, zakąski też. Takie menu znajdzie się, dokładnie tak, jak pisałam fionka, przy każdym nakryciu.
_________________
chez alma |
 
 
Grubcia 

Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 4:19 pm   

a czy ktos mógłby umieścic wzór takiego menu??? proszę!!!
 
 
imbrulka 


Wiek: 46
Dołączyła: 12 Lis 2005
Posty: 279
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 8:18 pm   

U nas były takie karty, ale nie przy każdym nakryciu. Zrobiliśmy 10 sztuk takich kartek- menu, na 40 osób było w sam raz. Miały formę kartki zgiętej na pół.
Na wierzchu "witamy na naszym przyjęciu", a w środku menu, a właściwie "rozkład jazdy" na całą noc. Było więc całe menu (także zakąski itp) ale także o której mniej więcej będą oczepiny, tort, składanie życzeń, podziękowanie dla rodziców itp.

Nasze karteczki wyglądały tak:

_________________
Nasz Najpiekniejszy Dzień 29.07.2006
 
 
Grubcia 

Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 8:47 am   

dziękuje za wszystkie rady :lol: wczoraj dałam do druku menu...umiesciłam w nim wszystkie potrawy ciepłe, zimne, ciasta, napoje, tort etc....czekam na odbiór 8) pa
 
 
FifthAvenue 


Wiek: 46
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 1028
Skąd: Lodz
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 3:31 pm   

Ja mam pytanie techniczne... po co sie to robi ?? ?
_________________
DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !


[/url]
 
 
Grubcia 

Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 4:08 pm   

ja chciałam wydrukowac menu , żeby goście wiedzieli ilu potraw się spodziewać...kiedy i czy sie bardzo najadac etc, no i tort mamy podany nietypowo o 23.30...wiec taka informacja tez jest w menu, i że ciasta, owoce, kawa, herbata sa w holu i że barek jest samoobsługowy 8)
 
 
emilkaa 
więcej niż mama


Wiek: 41
Dołączyła: 28 Gru 2005
Posty: 674
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 11:16 pm   

Fifth.. podzielam :D
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3531
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 11:18 pm   

Bo tak jest ładnie i elegancko 8)
A po co sie ma rękawiczki i diadem? :roll: :lol:
_________________
chez alma |
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 11:21 pm   

Mała uwaga - na razie z perspektywy gościa.

1. Jeśli uwzględniacie ciepłe dania - podajcie orientacyjne godziny zamiast "przed oczepinami", "po życzeniach" itp.
2. Prezcyzyjnie określajcie podawane potrawy. Przykładowo. Ostatnio czytamy : "Barszcz czerwony. Pierogi z mięsem" Po czym "wjeżdża" barszczyk w bulionówkach, a wszyscy czekają na pierogi. Okazuje się, że są zatopione w zupie 8)
3. Jeśli wina nie są na stołach , należy umieścić informację GDZIE są (to samo z ciastami, owocami itp.)
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3531
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 11:23 pm   

fiona83 napisał/a:
zatopione w zupie 8)

A nawet roztopione :roll: :lol:
_________________
chez alma |
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 11:28 pm   

Tak Alma_ - to TE pierogi :lol:
Brrr ... :?


Według mnie na takiej karcie powinno być także stwierdzenie : "W razie problemów, obsługa zawsze w pogotowiu" :lol:
Ostatnio zmieniony przez fiona83 Pią Wrz 29, 2006 11:34 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
FifthAvenue 


Wiek: 46
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 1028
Skąd: Lodz
Wysłany: Sob Wrz 30, 2006 12:45 am   

Jak powiem Ł o "kolejnej rzeczy, która trzeba na wesele zrobić" to mi się narzeczony chyba załamie...
Nei wiem czy nie odpuszczę... :-/
_________________
DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !


[/url]
 
 
emilkaa 
więcej niż mama


Wiek: 41
Dołączyła: 28 Gru 2005
Posty: 674
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Wrz 30, 2006 8:14 am   

moj narzeczony tez tak mial... ja z kolejnym pomysle - pelna entuzjazmu a on wzrokiem mi mowil - ale za ile? kiedy? kto?.. :)

teraz, na tydzien przed, sam nawet zaplanowal ze jeszcze w dzien slubu rano podjedie na sale sprawdzic czy aby wszystko jest tak jak mialo byc.. chyba sie przejal :D

menu - jestem na nie... ja wrecz przeciwnie podeszlam do sprawy.. nikogo nie zamierzalam informowac ze beda plonace lody czy pieczone prosiak - chce by goscie mieli jakies atrakcje a nie by wszystko wiedzieli na wstepie :D
 
 
imbrulka 


Wiek: 46
Dołączyła: 12 Lis 2005
Posty: 279
Skąd: łódź
Wysłany: Nie Paź 01, 2006 5:07 pm   

Oczywiście, że po to aby było ładnie i elegancko. Praktyczny aspekt takich kartek też jednak jest.
Osoba w małym dzieckiem (wyszła wcześniej) wiedziała o której przewidziano czas na składanie życzeń i zdecydowała się poczekać, były też osoby z innej części Polski, którzy nie wiedzieli KIEDY daje się te prezenty (podobno co region to inny obyczaj) a na kartkach mieli podpowiedź.
Patrząć z drugiej strony chętnie przeczytałabym taki rozkład będąc na czyimś weselu.

Robiliśmy te karteczki z entuzjazmem w każdym razie a to najważniejsze :D
_________________
Nasz Najpiekniejszy Dzień 29.07.2006
 
 
ania_i_slawko 

Wiek: 42
Dołączyła: 03 Lut 2006
Posty: 25
Skąd: Łódz
Wysłany: Wto Lip 17, 2007 5:21 pm   

Ja równiez planuje wudrukować takie menu ale nie mam zupełnie pomysłu jak to napisac i jaki format ma miec takie menu. dziewczyny pomózcie!. Jesli macie takie menu to wklejcie zdjecie albo wyslijcie na priv. Pozdrawiam i z góry dziekuję!
 
 
gosc
[Usunięty]

Wysłany: Czw Lip 19, 2007 9:03 pm   

a mnie to nawet przez myśl nie przeszŁo. Co do harmonogramu wesela, czyli co, gdzie, kiedy to w końcu również za to pŁacę orkiestrze, żeby "kierowaŁa ruchem" a jedzenie ma być dobre i stanowić miŁą niespodziankę dla gości.
 
 
cosola 
full-time mum


Wiek: 41
Dołączyła: 04 Sty 2007
Posty: 730
Skąd: Łódź/Leicester, UK
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 1:01 am   

Hmm... pierwszy raz słyszę o takim pomyśle... :?
Ciekawy, ale raczej nie skorzystamy, myślę że harmonogram działań na każdym weselu jest mniej więcej podobny, a co będzie do jdzenia może by dla gości miłą niespodzianką :wink:
_________________
 
 
dominiqsz 

Wiek: 40
Dołączyła: 21 Sty 2007
Posty: 1224
Skąd: Aleksandrów Ł.
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 6:20 pm   

zgadzam sie z moja przedmówczynia, dla mnie to zbedny dodatek
_________________
 
 
MałaMi1 

Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 5375
Skąd: łódzkie
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 7:11 pm   

my planujemy takie menu, ale jeszzcze nie wiemy w jakiej formie ono bedzie... może ktoś a jakieś pomysły? może jakieś zdjęcia?
 
 
Agnieszka19 


Dołączyła: 27 Paź 2006
Posty: 1715
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 8:44 pm   

mnie też się wydaje że to bez sensu :)
_________________


Nasz dzień 26.04.2008
 
 
 
asia84 
żonka

Dołączyła: 10 Lut 2007
Posty: 819
Skąd: Łodź
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 9:28 pm   

naszym zdaniem to bardzo przydatna rzecz, żeby goście wiedzieli co będzie podane i kiedy. na weselach, na których byliśmy było to praktykowane i uważamy, że to bardzo fajna rzecz. u nas będzie :]
_________________


19 lipiec 2008 nasz dzień :)


Magia, która nas otacza sięga gwiazd...
 
 
SYLWECZKA 


Wiek: 39
Dołączyła: 01 Paź 2007
Posty: 680
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 11:26 pm   

Pierwszy raz słyszę o takim menu na stołach i jakoś ten pomysł nie przypadł mi do gustu, wię nie przewiduję czegoś takiego na naszym weselu. :)
:wedding:
_________________
 
 
Gabro 

Dołączyła: 15 Mar 2007
Posty: 699
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 12:56 pm   

Ja jestem zdania, że lepiej, żeby goście mieli niespodziankę...
 
 
Olala 
Pani Zona :)


Wiek: 44
Dołączyła: 01 Maj 2007
Posty: 1410
Skąd: moje miasto
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 9:17 pm   

My tez zrobimy menu... bylismy na slubach, gdzie bylo menu, i przyznaje, ze wyglada to elegancko... poza tym goscie wiedza ile bedzie posilkow, o ktorej godzinie mniej wiecej i do kogo sie zwrocic po herbatke czy kawe...

juz mam przykladowy wyglad menu, ale teraz zastanawiam sie nad informacjami, ktore ma zawierac... poki co jeszcze nie jest ustalone w restauracji, wiec mam troche czasu :)
_________________


 
 
 
słonko 
projektant - amator


Wiek: 41
Dołączyła: 19 Kwi 2007
Posty: 2226
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 10:24 pm   

Olala napisał/a:
My tez zrobimy menu... bylismy na slubach, gdzie bylo menu, i przyznaje, ze wyglada to elegancko... poza tym goscie wiedza ile bedzie posilkow, o ktorej godzinie mniej wiecej i do kogo sie zwrocic po herbatke czy kawe...


No Olala, nie przesadzasz :?: Chyba to oczywiste, że do obsługi należy się zwrócić po kawę, czy herbatę :?
_________________
 
 
 
Olala 
Pani Zona :)


Wiek: 44
Dołączyła: 01 Maj 2007
Posty: 1410
Skąd: moje miasto
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 9:53 pm   

Slonko, nie zawsze... u mojego brata byl self service, wiec kazdy szedl i bral sobie sam (kawa i herbata podane w termosach, o zgrozo!!!), a co gorsza jak barkowalo to trzeba bylo isc do kuchni!!!! chcialabym oszczedzic tego moim gosciom :]

u mojego szwagra natomiast nie bylo menu na stolach, obiad byl w kameralnym gronie i nikt nie wiedzial co jest grane... starsze panie i tesciowa chcialy sie napic herbatki po obiedzie (jak to zwykle bywa) a tu serwuja tylko wino , i to na dodatek kelner rozlewa... dla nich to nowosc... i nie wiedzialy co z herbatka zrobic... tego zaklopotania tez chce oszczedzic :)

dlatego bedzie dokladne menu...
_________________


Ostatnio zmieniony przez Olala Nie Gru 09, 2007 9:53 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Sorc 

Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 1:05 am   

do tej pory nie spotkalem sie z menu na stolach i mysle ze nie jest potrzebne. Czesto jest tak ze orkiestra dogaduje sie z kuchnia i koncza grac wtedy kiedy kuchnia wydaje posilek. Uwazam ze zbedne jest zeby goscie wiedzieli co bedzie podane i o ktorej. Oni i tak sie bawia, a poza tym i tak nie miaja wplywu czy dostana bialy czy czerwony barszczyk :)

doczytalem i dopisze:
zrozumialbym cieple posilki, ale po co gosciom wiedziec ze z przekasek wystepuje sledz w smietanie, oleju, pomidorach, faszerowane jaja, schab w galarecie, czy inne cuda na kiju ??
spojzy na stol i sam bedzie wiedzial co by zjadl a czego nie chce. Dla mnie takie menu jest zbedne, i nie uwzam je za eleganckie.

A idac tym tropem mozemy rowniez rozpisac utwory grane przez zespol a wtedy juz "dla kazdego cos dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Sorc Pon Gru 10, 2007 1:11 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
słonko 
projektant - amator


Wiek: 41
Dołączyła: 19 Kwi 2007
Posty: 2226
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 12:56 pm   

Olala napisał/a:
u mojego szwagra natomiast nie bylo menu na stolach, obiad byl w kameralnym gronie i nikt nie wiedzial co jest grane... starsze panie i tesciowa chcialy sie napic herbatki po obiedzie (jak to zwykle bywa) a tu serwuja tylko wino , i to na dodatek kelner rozlewa... dla nich to nowosc... i nie wiedzialy co z herbatka zrobic... tego zaklopotania tez chce oszczedzic :)


Mnie to nie przekonuje. Herbaty i kawy w termosach w ogóle nie będę komentować - to mówi samo za siebie, ale to odosobniony przypadek. A co do reszty, to dla mnie jest oczywistym, że jak na sali obsługują kelnerzy, to do nich trzeba się zwracać z wszystkimi "stołowymi" problemami.
_________________
 
 
 
EwaM 


Wiek: 41
Dołączyła: 30 Lip 2007
Posty: 2535
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Gru 14, 2007 5:23 pm   

Ja byłam na jednym weselu z menu na stołach. Pierwszy obiad był do wyboru - dwa dania. Kelnerzy podchodzili i pytali, które sobie gość wybiera. Menu było okrojone. Były zaznaczone główne - ciepłe dania, a pod spodem informacja (krótka) o obecności zimnych przekąsek, ciast i owoców w tym i tym miejscu. Uważam, że było to bardzo eleganckie i dobrze zrobione, ale formuła wesela tego wymagała. Jeśli ktoś robi standardowe wesele, to darowałabym sobie menu.
 
 
MałaMi1 

Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 5375
Skąd: łódzkie
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 9:02 pm   

Ewuniu a te karty menu były robione recznie przez parę młodą (tzn drukowane) czy przez salę? a może mogłabyś załatwić jakieś fotki takiego menu-może ta para posiada jakieś przykładowe ? bo my jeszcze nie mamy pomysłu na ich wygląd a raczej chcemy aby menu było :) może ktoś inny dysponuje jakimiś fotkami?
 
 
EwaM 


Wiek: 41
Dołączyła: 30 Lip 2007
Posty: 2535
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Gru 19, 2007 5:50 pm   

Wiesz, to było tyle lat temu, że nie pamiętam. Wesele było w Tworzyjankach. Wtedy można było tam wynająć tylko salę - nie mieli jeszcze kateringu i wszystkie szczegóły wymyślała Młoda z mamą. Ale z tego co widziałam i słyszałam to na sali w kwestii organizacji i wystroju bardzo dużo skopiowali z tego wesela, o którym mówię, więc może karty menu też. Poszukaj u nich na zdjeciach. Może znajdziesz. Wiem, że nie były za duże i chyba tylko jednostronne. Postaram się jeszcze popytać moją mamę - może pamięta.
 
 
MałaMi1 

Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 5375
Skąd: łódzkie
Wysłany: Sro Gru 19, 2007 6:06 pm   

będę wdzięczna... bo wolałabym mieć jakies przykładowe menu ... no i czekam, może ktoś inny z forum się odezwie, kto coś pdobniastego ma uwiecznione na jakiejś fotce :)
 
 
gosc
[Usunięty]

Wysłany: Wto Gru 25, 2007 7:18 pm   

karty menu na swoje wesele robiŁa Ancia - wątek Anci ze zdjęciami kart
 
 
MałaMi1 

Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 5375
Skąd: łódzkie
Wysłany: Czw Gru 27, 2007 3:33 pm   

Sajonara dziekuję za linka :-) jakoś wcześniej nie wpadł mi on w "ręce". dzieki :)

mam jednak problem-nie wyswietlają mi się zadne zdjęcia w tym wątku :( więc i tak tych kart menu nie zobaczę... :(
Ostatnio zmieniony przez MałaMi1 Czw Gru 27, 2007 3:34 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MalaJu 

Dołączyła: 26 Lut 2008
Posty: 2628
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Kwi 25, 2008 2:07 pm   

dzieki, Sajonaro za link. slieczne menu i pewnie wiele z niego "spapuguje". ja chce karte menu, bo mamy takie wspaniale i oryginalne potrawy, ze az chce mi sie nimi pochwalic - inaczej goscie nawet nie beda wiedzieli co jedza ;)
 
 
justinaa 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Kwi 25, 2008 3:08 pm   

my też zdecydowanie chcemy zrobić takie menu, początkowo myśłalam, żeby własnie zawinąc to w rulonik zwiazać i żeby każdemu położyć na talerzyku, ale teraz bardziej skłaniam sie ku temu, że poustawiać takie karty menu co jakiś czas (np. co no nie wiem 5 talerzyków) na stole ale zaraz podejrzę jak to zrobiła ancia i może będę miec wizję jak to dokladnie zrobić :)
_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
 
 
Plebuska 


Wiek: 43
Dołączyła: 15 Maj 2008
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 10:39 pm   menu, menu z alkoholami, winietki

Mielismy winietki, menu z potrawami i osobno menu z drinkami. Menu jedno na prę, jeżeli było dziecko (powyzej 7 lat) lub osoba bez osoby towarzyszacej to przypadało 1 na tę wlasnie osobę. Menu z drinkami stało przy barmanie (4 sztuki) skad kazdy mogl przeczytac co jest. Menu to pomysl trafiony wedlug mnie, budzilo ogolne zainteresowanie. Dzieci braly je sobie na pamiatke, tak samo jak winietki z wlasnymi imionami i nazwiskami. Czuły sie wyróznione. Wszyskie te dodatki były w takim samym kolorze i pod kolor wykonczen sali, w ktorej mielismy wesele (malinowa, hotel grand - polecam:)) A drukowalismy na Pomorskiej - forum zaproszenia łódź. Szybka realizajca, tam tez zaproszenia bralismy.
 
 
 
EwaM 


Wiek: 41
Dołączyła: 30 Lip 2007
Posty: 2535
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 15, 2008 8:51 am   

Moja mama bardzo obstawała przy menu, a ja byłam zdecydowanie na nie. U nas na stołach po prostu nie było na to miejsca. Stoły były stosunkowo wąskie, gęsto zastawione jedzeniem i obawiałam się, że z menu zrobi się tylko niepotrzebny bałagan. Koniec końców nie mieliśmy kart menu.
 
 
Plebuska 


Wiek: 43
Dołączyła: 15 Maj 2008
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sie 16, 2008 10:54 am   

Też mielismy takie obawy ale wyszlo super. Rozwazaliśmy 1 menu na stół. Na szcześcię wszystko zgrabnie rozmiaszczono i z menu nie bylo problemu. Załaczam zdjęcie.

menu i wninietki.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 890 raz(y) 92.02 KB

 
 
 
agunia84 


Wiek: 39
Dołączyła: 12 Lip 2007
Posty: 3627
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sie 17, 2008 3:22 pm   

Ciekawy pomysł, chyba muszę się nad tym zastanowić. :)
 
 
styczniówka 

Dołączyła: 03 Cze 2008
Posty: 98
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 19, 2008 2:56 pm   

Dziewczyny bardzo serdecznie dziękuję za podsunięcie pomysłu z kartami. Obgadałam z narzeczonym i uważamy, że to świetny pomysł.
Zatem u nas karty będą na 100% :smile:
_________________



 
 
justinaa 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 8:51 pm   

ja się własnie zastanawiam, czy zrobić menu stojące a jeśli tak, to jedno na parę, czy raczej na zasadzie menu jak w restasuracji stojącego co jakis czas na stole, czy menu na parę, czy rulon na talerzach, hmmm
:-)
_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
 
 
SYLWECZKA 


Wiek: 39
Dołączyła: 01 Paź 2007
Posty: 680
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 9:24 pm   

Nam od początku nie podobał się pomysł umieszczania menu na stołach na przyjęciu weselnym, dlatego u nas tego nie było. Uważam, że to zupełnie niepotrzebne :?
_________________
 
 
Agazinha 

Dołączyła: 29 Sie 2007
Posty: 40
Skąd: Lodz/Londyn
Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 10:52 am   

My mielismy okragle stoly - po 8-10 osob na stole i 3 menu na stol, rozstawione mniej wiecej symetrycznie; byly pieknie wydrukowane, w dwoch jezykach - goscie zachowuja sobie to jako pamiatke, a poza tym sa swietnie poinformowani!!!! Uwazam, ze to jest jak najbardziej potrzebne
 
 
Agnieszka19 


Dołączyła: 27 Paź 2006
Posty: 1715
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 12:59 pm   

Mnie nadal ydaje się to zbędne. Moze niedługo to w ogóle plan imprezy najlepiej będzie spisac co , kiedy po czym.
Trochę za duzo juz tych pierdół jak dla mnie. :-?
_________________


Nasz dzień 26.04.2008
 
 
 
DotiUslu 


Wiek: 39
Dołączyła: 05 Paź 2008
Posty: 19
Skąd: Lodz/Tilburg
Wysłany: Czw Paź 23, 2008 10:17 am   

ja osobiscie uwazam ze to swietny pomysl...
Czesto jest tak ze goscie sa zagubieni...kiedy prezenty?Kiedy oczepiny?
Bylam na weselu gdzie podano sledzie i inne tego typu potrawy a za 5 min przyniesli lody :-? jak bym wiedziala ze tak bedzie to bym sledzia nie jadla :roll:
A tak powazniej to na naszym weselu bedzie duzo gosci ktorym obcy jest polskie wesele wiec bez rozkladu beda bardzo zagubieni...
Nie wspomne juz o tym ze gdy czesc gosci jest wegetarianami nie beda musili dopytywac sie kelnerow o menu...
_________________
Ostatnio zmieniony przez DotiUslu Czw Paź 23, 2008 10:18 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
justinaa 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 7:20 pm   

mnie się pomysł z menu bardzo podoba, my w końcu nie wprowadziliśmy tergo pomysłu w życiu, bo zabrakło nam czasu, gdyby nie to, na pewno byśmy zrobili menu na stołach
_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl