Karty menu do wydruku - na stoły weselne |
Autor |
Wiadomość |
Grubcia
Dołączyła: 13 Sie 2006 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 3:14 pm Karty menu do wydruku - na stoły weselne
|
|
|
Czy moglibyście podac przykładowe menu jakie drukowaliście do postawienia na stołach weselnych? czy w tego typu menu umieszcza sie tylko ciepłe potrawy i tort, czy wymienia sie tez przekąski, ciasta, dodatki etc. ? |
|
|
|
|
fiona83
Dołączyła: 19 Kwi 2006 Posty: 2952 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 3:18 pm
|
|
|
Ostatnio na weselu spotkałam się z czymś w tym stylu
Każdy gość miał przy talerzyku "zrolowany" i związany kokardką jadłospis.
Umieszczono na nim zarówno dania ciepłe, jak i zakąski oraz ciasta. Nagłówek zawierał imiona i nazwisko Młodych oraz datę przyjęcia. |
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 3:19 pm
|
|
|
Nie robiłam kart menu. Ale menu wpisałam do księgi ślubnej i były tam wymienione wszystkie potrawy - zimne i ciepłe, ciasta, tort, dodatki. |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
Alma_
Dołączyła: 03 Paź 2005 Posty: 3531 Skąd: z całkiem bliska
|
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 4:07 pm
|
|
|
Ja planuję przygotowac takie menu, choć oczywiście zobaczymy, co z tych moich planów wyjdzie...
Wymienię na nim wszystkie potrawy, zakąski też. Takie menu znajdzie się, dokładnie tak, jak pisałam fionka, przy każdym nakryciu. |
_________________ chez alma | |
|
|
|
|
Grubcia
Dołączyła: 13 Sie 2006 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 4:19 pm
|
|
|
a czy ktos mógłby umieścic wzór takiego menu??? proszę!!! |
|
|
|
|
imbrulka
Wiek: 46 Dołączyła: 12 Lis 2005 Posty: 279 Skąd: łódź
|
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 8:18 pm
|
|
|
U nas były takie karty, ale nie przy każdym nakryciu. Zrobiliśmy 10 sztuk takich kartek- menu, na 40 osób było w sam raz. Miały formę kartki zgiętej na pół.
Na wierzchu "witamy na naszym przyjęciu", a w środku menu, a właściwie "rozkład jazdy" na całą noc. Było więc całe menu (także zakąski itp) ale także o której mniej więcej będą oczepiny, tort, składanie życzeń, podziękowanie dla rodziców itp.
Nasze karteczki wyglądały tak:
|
_________________ Nasz Najpiekniejszy Dzień 29.07.2006
|
|
|
|
|
Grubcia
Dołączyła: 13 Sie 2006 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 8:47 am
|
|
|
dziękuje za wszystkie rady wczoraj dałam do druku menu...umiesciłam w nim wszystkie potrawy ciepłe, zimne, ciasta, napoje, tort etc....czekam na odbiór pa |
|
|
|
|
FifthAvenue
Wiek: 46 Dołączyła: 23 Lut 2006 Posty: 1028 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 3:31 pm
|
|
|
Ja mam pytanie techniczne... po co sie to robi ? |
_________________ DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !
[/url] |
|
|
|
|
Grubcia
Dołączyła: 13 Sie 2006 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 4:08 pm
|
|
|
ja chciałam wydrukowac menu , żeby goście wiedzieli ilu potraw się spodziewać...kiedy i czy sie bardzo najadac etc, no i tort mamy podany nietypowo o 23.30...wiec taka informacja tez jest w menu, i że ciasta, owoce, kawa, herbata sa w holu i że barek jest samoobsługowy |
|
|
|
|
emilkaa
więcej niż mama
Wiek: 41 Dołączyła: 28 Gru 2005 Posty: 674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 11:16 pm
|
|
|
Fifth.. podzielam |
|
|
|
|
Alma_
Dołączyła: 03 Paź 2005 Posty: 3531 Skąd: z całkiem bliska
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 11:18 pm
|
|
|
Bo tak jest ładnie i elegancko
A po co sie ma rękawiczki i diadem? |
_________________ chez alma | |
|
|
|
|
fiona83
Dołączyła: 19 Kwi 2006 Posty: 2952 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 11:21 pm
|
|
|
Mała uwaga - na razie z perspektywy gościa.
1. Jeśli uwzględniacie ciepłe dania - podajcie orientacyjne godziny zamiast "przed oczepinami", "po życzeniach" itp.
2. Prezcyzyjnie określajcie podawane potrawy. Przykładowo. Ostatnio czytamy : "Barszcz czerwony. Pierogi z mięsem" Po czym "wjeżdża" barszczyk w bulionówkach, a wszyscy czekają na pierogi. Okazuje się, że są zatopione w zupie
3. Jeśli wina nie są na stołach , należy umieścić informację GDZIE są (to samo z ciastami, owocami itp.) |
|
|
|
|
Alma_
Dołączyła: 03 Paź 2005 Posty: 3531 Skąd: z całkiem bliska
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 11:23 pm
|
|
|
fiona83 napisał/a: | zatopione w zupie |
A nawet roztopione |
_________________ chez alma | |
|
|
|
|
fiona83
Dołączyła: 19 Kwi 2006 Posty: 2952 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 11:28 pm
|
|
|
Tak Alma_ - to TE pierogi
Brrr ...
Według mnie na takiej karcie powinno być także stwierdzenie : "W razie problemów, obsługa zawsze w pogotowiu" |
Ostatnio zmieniony przez fiona83 Pią Wrz 29, 2006 11:34 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
FifthAvenue
Wiek: 46 Dołączyła: 23 Lut 2006 Posty: 1028 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Sob Wrz 30, 2006 12:45 am
|
|
|
Jak powiem Ł o "kolejnej rzeczy, która trzeba na wesele zrobić" to mi się narzeczony chyba załamie...
Nei wiem czy nie odpuszczę... |
_________________ DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL.HATE ME BECAUSE YOUR MAN THINKS I AM !
[/url] |
|
|
|
|
emilkaa
więcej niż mama
Wiek: 41 Dołączyła: 28 Gru 2005 Posty: 674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Wrz 30, 2006 8:14 am
|
|
|
moj narzeczony tez tak mial... ja z kolejnym pomysle - pelna entuzjazmu a on wzrokiem mi mowil - ale za ile? kiedy? kto?..
teraz, na tydzien przed, sam nawet zaplanowal ze jeszcze w dzien slubu rano podjedie na sale sprawdzic czy aby wszystko jest tak jak mialo byc.. chyba sie przejal
menu - jestem na nie... ja wrecz przeciwnie podeszlam do sprawy.. nikogo nie zamierzalam informowac ze beda plonace lody czy pieczone prosiak - chce by goscie mieli jakies atrakcje a nie by wszystko wiedzieli na wstepie |
|
|
|
|
imbrulka
Wiek: 46 Dołączyła: 12 Lis 2005 Posty: 279 Skąd: łódź
|
Wysłany: Nie Paź 01, 2006 5:07 pm
|
|
|
Oczywiście, że po to aby było ładnie i elegancko. Praktyczny aspekt takich kartek też jednak jest.
Osoba w małym dzieckiem (wyszła wcześniej) wiedziała o której przewidziano czas na składanie życzeń i zdecydowała się poczekać, były też osoby z innej części Polski, którzy nie wiedzieli KIEDY daje się te prezenty (podobno co region to inny obyczaj) a na kartkach mieli podpowiedź.
Patrząć z drugiej strony chętnie przeczytałabym taki rozkład będąc na czyimś weselu.
Robiliśmy te karteczki z entuzjazmem w każdym razie a to najważniejsze |
_________________ Nasz Najpiekniejszy Dzień 29.07.2006
|
|
|
|
|
ania_i_slawko
Wiek: 42 Dołączyła: 03 Lut 2006 Posty: 25 Skąd: Łódz
|
Wysłany: Wto Lip 17, 2007 5:21 pm
|
|
|
Ja równiez planuje wudrukować takie menu ale nie mam zupełnie pomysłu jak to napisac i jaki format ma miec takie menu. dziewczyny pomózcie!. Jesli macie takie menu to wklejcie zdjecie albo wyslijcie na priv. Pozdrawiam i z góry dziekuję! |
|
|
|
|
gosc [Usunięty]
|
Wysłany: Czw Lip 19, 2007 9:03 pm
|
|
|
a mnie to nawet przez myśl nie przeszŁo. Co do harmonogramu wesela, czyli co, gdzie, kiedy to w końcu również za to pŁacę orkiestrze, żeby "kierowaŁa ruchem" a jedzenie ma być dobre i stanowić miŁą niespodziankę dla gości. |
|
|
|
|
cosola
full-time mum
Wiek: 41 Dołączyła: 04 Sty 2007 Posty: 730 Skąd: Łódź/Leicester, UK
|
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 1:01 am
|
|
|
Hmm... pierwszy raz słyszę o takim pomyśle...
Ciekawy, ale raczej nie skorzystamy, myślę że harmonogram działań na każdym weselu jest mniej więcej podobny, a co będzie do jdzenia może by dla gości miłą niespodzianką |
_________________
|
|
|
|
|
dominiqsz
Wiek: 40 Dołączyła: 21 Sty 2007 Posty: 1224 Skąd: Aleksandrów Ł.
|
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 6:20 pm
|
|
|
zgadzam sie z moja przedmówczynia, dla mnie to zbedny dodatek |
_________________
|
|
|
|
|
MałaMi1
Dołączyła: 08 Paź 2007 Posty: 5375 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 7:11 pm
|
|
|
my planujemy takie menu, ale jeszzcze nie wiemy w jakiej formie ono bedzie... może ktoś a jakieś pomysły? może jakieś zdjęcia? |
|
|
|
|
Agnieszka19
Dołączyła: 27 Paź 2006 Posty: 1715 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 8:44 pm
|
|
|
mnie też się wydaje że to bez sensu |
_________________
Nasz dzień 26.04.2008 |
|
|
|
|
asia84
żonka
Dołączyła: 10 Lut 2007 Posty: 819 Skąd: Łodź
|
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 9:28 pm
|
|
|
naszym zdaniem to bardzo przydatna rzecz, żeby goście wiedzieli co będzie podane i kiedy. na weselach, na których byliśmy było to praktykowane i uważamy, że to bardzo fajna rzecz. u nas będzie |
_________________
19 lipiec 2008 nasz dzień
Magia, która nas otacza sięga gwiazd... |
|
|
|
|
SYLWECZKA
Wiek: 39 Dołączyła: 01 Paź 2007 Posty: 680 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 11:26 pm
|
|
|
Pierwszy raz słyszę o takim menu na stołach i jakoś ten pomysł nie przypadł mi do gustu, wię nie przewiduję czegoś takiego na naszym weselu.
|
_________________
|
|
|
|
|
Gabro
Dołączyła: 15 Mar 2007 Posty: 699 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 12:56 pm
|
|
|
Ja jestem zdania, że lepiej, żeby goście mieli niespodziankę... |
|
|
|
|
Olala
Pani Zona :)
Wiek: 44 Dołączyła: 01 Maj 2007 Posty: 1410 Skąd: moje miasto
|
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 9:17 pm
|
|
|
My tez zrobimy menu... bylismy na slubach, gdzie bylo menu, i przyznaje, ze wyglada to elegancko... poza tym goscie wiedza ile bedzie posilkow, o ktorej godzinie mniej wiecej i do kogo sie zwrocic po herbatke czy kawe...
juz mam przykladowy wyglad menu, ale teraz zastanawiam sie nad informacjami, ktore ma zawierac... poki co jeszcze nie jest ustalone w restauracji, wiec mam troche czasu |
_________________
|
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 10:24 pm
|
|
|
Olala napisał/a: | My tez zrobimy menu... bylismy na slubach, gdzie bylo menu, i przyznaje, ze wyglada to elegancko... poza tym goscie wiedza ile bedzie posilkow, o ktorej godzinie mniej wiecej i do kogo sie zwrocic po herbatke czy kawe... |
No Olala, nie przesadzasz Chyba to oczywiste, że do obsługi należy się zwrócić po kawę, czy herbatę |
_________________
|
|
|
|
|
Olala
Pani Zona :)
Wiek: 44 Dołączyła: 01 Maj 2007 Posty: 1410 Skąd: moje miasto
|
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 9:53 pm
|
|
|
Slonko, nie zawsze... u mojego brata byl self service, wiec kazdy szedl i bral sobie sam (kawa i herbata podane w termosach, o zgrozo!!!), a co gorsza jak barkowalo to trzeba bylo isc do kuchni!!!! chcialabym oszczedzic tego moim gosciom
u mojego szwagra natomiast nie bylo menu na stolach, obiad byl w kameralnym gronie i nikt nie wiedzial co jest grane... starsze panie i tesciowa chcialy sie napic herbatki po obiedzie (jak to zwykle bywa) a tu serwuja tylko wino , i to na dodatek kelner rozlewa... dla nich to nowosc... i nie wiedzialy co z herbatka zrobic... tego zaklopotania tez chce oszczedzic
dlatego bedzie dokladne menu... |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Olala Nie Gru 09, 2007 9:53 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Sorc
Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 1:05 am
|
|
|
do tej pory nie spotkalem sie z menu na stolach i mysle ze nie jest potrzebne. Czesto jest tak ze orkiestra dogaduje sie z kuchnia i koncza grac wtedy kiedy kuchnia wydaje posilek. Uwazam ze zbedne jest zeby goscie wiedzieli co bedzie podane i o ktorej. Oni i tak sie bawia, a poza tym i tak nie miaja wplywu czy dostana bialy czy czerwony barszczyk
doczytalem i dopisze:
zrozumialbym cieple posilki, ale po co gosciom wiedziec ze z przekasek wystepuje sledz w smietanie, oleju, pomidorach, faszerowane jaja, schab w galarecie, czy inne cuda na kiju
spojzy na stol i sam bedzie wiedzial co by zjadl a czego nie chce. Dla mnie takie menu jest zbedne, i nie uwzam je za eleganckie.
A idac tym tropem mozemy rowniez rozpisac utwory grane przez zespol a wtedy juz "dla kazdego cos dobrego" |
Ostatnio zmieniony przez Sorc Pon Gru 10, 2007 1:11 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 12:56 pm
|
|
|
Olala napisał/a: | u mojego szwagra natomiast nie bylo menu na stolach, obiad byl w kameralnym gronie i nikt nie wiedzial co jest grane... starsze panie i tesciowa chcialy sie napic herbatki po obiedzie (jak to zwykle bywa) a tu serwuja tylko wino , i to na dodatek kelner rozlewa... dla nich to nowosc... i nie wiedzialy co z herbatka zrobic... tego zaklopotania tez chce oszczedzic |
Mnie to nie przekonuje. Herbaty i kawy w termosach w ogóle nie będę komentować - to mówi samo za siebie, ale to odosobniony przypadek. A co do reszty, to dla mnie jest oczywistym, że jak na sali obsługują kelnerzy, to do nich trzeba się zwracać z wszystkimi "stołowymi" problemami. |
_________________
|
|
|
|
|
EwaM
Wiek: 41 Dołączyła: 30 Lip 2007 Posty: 2535 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Gru 14, 2007 5:23 pm
|
|
|
Ja byłam na jednym weselu z menu na stołach. Pierwszy obiad był do wyboru - dwa dania. Kelnerzy podchodzili i pytali, które sobie gość wybiera. Menu było okrojone. Były zaznaczone główne - ciepłe dania, a pod spodem informacja (krótka) o obecności zimnych przekąsek, ciast i owoców w tym i tym miejscu. Uważam, że było to bardzo eleganckie i dobrze zrobione, ale formuła wesela tego wymagała. Jeśli ktoś robi standardowe wesele, to darowałabym sobie menu. |
|
|
|
|
MałaMi1
Dołączyła: 08 Paź 2007 Posty: 5375 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 9:02 pm
|
|
|
Ewuniu a te karty menu były robione recznie przez parę młodą (tzn drukowane) czy przez salę? a może mogłabyś załatwić jakieś fotki takiego menu-może ta para posiada jakieś przykładowe ? bo my jeszcze nie mamy pomysłu na ich wygląd a raczej chcemy aby menu było może ktoś inny dysponuje jakimiś fotkami? |
|
|
|
|
EwaM
Wiek: 41 Dołączyła: 30 Lip 2007 Posty: 2535 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Gru 19, 2007 5:50 pm
|
|
|
Wiesz, to było tyle lat temu, że nie pamiętam. Wesele było w Tworzyjankach. Wtedy można było tam wynająć tylko salę - nie mieli jeszcze kateringu i wszystkie szczegóły wymyślała Młoda z mamą. Ale z tego co widziałam i słyszałam to na sali w kwestii organizacji i wystroju bardzo dużo skopiowali z tego wesela, o którym mówię, więc może karty menu też. Poszukaj u nich na zdjeciach. Może znajdziesz. Wiem, że nie były za duże i chyba tylko jednostronne. Postaram się jeszcze popytać moją mamę - może pamięta. |
|
|
|
|
MałaMi1
Dołączyła: 08 Paź 2007 Posty: 5375 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Sro Gru 19, 2007 6:06 pm
|
|
|
będę wdzięczna... bo wolałabym mieć jakies przykładowe menu ... no i czekam, może ktoś inny z forum się odezwie, kto coś pdobniastego ma uwiecznione na jakiejś fotce |
|
|
|
|
gosc [Usunięty]
|
|
|
|
|
MałaMi1
Dołączyła: 08 Paź 2007 Posty: 5375 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Czw Gru 27, 2007 3:33 pm
|
|
|
Sajonara dziekuję za linka jakoś wcześniej nie wpadł mi on w "ręce". dzieki
mam jednak problem-nie wyswietlają mi się zadne zdjęcia w tym wątku więc i tak tych kart menu nie zobaczę... |
Ostatnio zmieniony przez MałaMi1 Czw Gru 27, 2007 3:34 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MalaJu
Dołączyła: 26 Lut 2008 Posty: 2628 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Kwi 25, 2008 2:07 pm
|
|
|
dzieki, Sajonaro za link. slieczne menu i pewnie wiele z niego "spapuguje". ja chce karte menu, bo mamy takie wspaniale i oryginalne potrawy, ze az chce mi sie nimi pochwalic - inaczej goscie nawet nie beda wiedzieli co jedza |
|
|
|
|
justinaa
Wiek: 40 Dołączyła: 10 Mar 2008 Posty: 1601 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Kwi 25, 2008 3:08 pm
|
|
|
my też zdecydowanie chcemy zrobić takie menu, początkowo myśłalam, żeby własnie zawinąc to w rulonik zwiazać i żeby każdemu położyć na talerzyku, ale teraz bardziej skłaniam sie ku temu, że poustawiać takie karty menu co jakiś czas (np. co no nie wiem 5 talerzyków) na stole ale zaraz podejrzę jak to zrobiła ancia i może będę miec wizję jak to dokladnie zrobić |
_________________
www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl |
|
|
|
|
Plebuska
Wiek: 43 Dołączyła: 15 Maj 2008 Posty: 39 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 10:39 pm menu, menu z alkoholami, winietki
|
|
|
Mielismy winietki, menu z potrawami i osobno menu z drinkami. Menu jedno na prę, jeżeli było dziecko (powyzej 7 lat) lub osoba bez osoby towarzyszacej to przypadało 1 na tę wlasnie osobę. Menu z drinkami stało przy barmanie (4 sztuki) skad kazdy mogl przeczytac co jest. Menu to pomysl trafiony wedlug mnie, budzilo ogolne zainteresowanie. Dzieci braly je sobie na pamiatke, tak samo jak winietki z wlasnymi imionami i nazwiskami. Czuły sie wyróznione. Wszyskie te dodatki były w takim samym kolorze i pod kolor wykonczen sali, w ktorej mielismy wesele (malinowa, hotel grand - polecam:)) A drukowalismy na Pomorskiej - forum zaproszenia łódź. Szybka realizajca, tam tez zaproszenia bralismy. |
|
|
|
|
EwaM
Wiek: 41 Dołączyła: 30 Lip 2007 Posty: 2535 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Sie 15, 2008 8:51 am
|
|
|
Moja mama bardzo obstawała przy menu, a ja byłam zdecydowanie na nie. U nas na stołach po prostu nie było na to miejsca. Stoły były stosunkowo wąskie, gęsto zastawione jedzeniem i obawiałam się, że z menu zrobi się tylko niepotrzebny bałagan. Koniec końców nie mieliśmy kart menu. |
|
|
|
|
Plebuska
Wiek: 43 Dołączyła: 15 Maj 2008 Posty: 39 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Sie 16, 2008 10:54 am
|
|
|
Też mielismy takie obawy ale wyszlo super. Rozwazaliśmy 1 menu na stół. Na szcześcię wszystko zgrabnie rozmiaszczono i z menu nie bylo problemu. Załaczam zdjęcie.
menu i wninietki.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 890 raz(y) 92.02 KB |
|
|
|
|
|
agunia84
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Lip 2007 Posty: 3627 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Sie 17, 2008 3:22 pm
|
|
|
Ciekawy pomysł, chyba muszę się nad tym zastanowić. |
|
|
|
|
styczniówka
Dołączyła: 03 Cze 2008 Posty: 98 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Sie 19, 2008 2:56 pm
|
|
|
Dziewczyny bardzo serdecznie dziękuję za podsunięcie pomysłu z kartami. Obgadałam z narzeczonym i uważamy, że to świetny pomysł.
Zatem u nas karty będą na 100% |
_________________
|
|
|
|
|
justinaa
Wiek: 40 Dołączyła: 10 Mar 2008 Posty: 1601 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 8:51 pm
|
|
|
ja się własnie zastanawiam, czy zrobić menu stojące a jeśli tak, to jedno na parę, czy raczej na zasadzie menu jak w restasuracji stojącego co jakis czas na stole, czy menu na parę, czy rulon na talerzach, hmmm
|
_________________
www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl |
|
|
|
|
SYLWECZKA
Wiek: 39 Dołączyła: 01 Paź 2007 Posty: 680 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 9:24 pm
|
|
|
Nam od początku nie podobał się pomysł umieszczania menu na stołach na przyjęciu weselnym, dlatego u nas tego nie było. Uważam, że to zupełnie niepotrzebne |
_________________
|
|
|
|
|
Agazinha
Dołączyła: 29 Sie 2007 Posty: 40 Skąd: Lodz/Londyn
|
Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 10:52 am
|
|
|
My mielismy okragle stoly - po 8-10 osob na stole i 3 menu na stol, rozstawione mniej wiecej symetrycznie; byly pieknie wydrukowane, w dwoch jezykach - goscie zachowuja sobie to jako pamiatke, a poza tym sa swietnie poinformowani!!!! Uwazam, ze to jest jak najbardziej potrzebne |
|
|
|
|
Agnieszka19
Dołączyła: 27 Paź 2006 Posty: 1715 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 12:59 pm
|
|
|
Mnie nadal ydaje się to zbędne. Moze niedługo to w ogóle plan imprezy najlepiej będzie spisac co , kiedy po czym.
Trochę za duzo juz tych pierdół jak dla mnie. |
_________________
Nasz dzień 26.04.2008 |
|
|
|
|
DotiUslu
Wiek: 39 Dołączyła: 05 Paź 2008 Posty: 19 Skąd: Lodz/Tilburg
|
Wysłany: Czw Paź 23, 2008 10:17 am
|
|
|
ja osobiscie uwazam ze to swietny pomysl...
Czesto jest tak ze goscie sa zagubieni...kiedy prezenty?Kiedy oczepiny?
Bylam na weselu gdzie podano sledzie i inne tego typu potrawy a za 5 min przyniesli lody jak bym wiedziala ze tak bedzie to bym sledzia nie jadla
A tak powazniej to na naszym weselu bedzie duzo gosci ktorym obcy jest polskie wesele wiec bez rozkladu beda bardzo zagubieni...
Nie wspomne juz o tym ze gdy czesc gosci jest wegetarianami nie beda musili dopytywac sie kelnerow o menu... |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez DotiUslu Czw Paź 23, 2008 10:18 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
justinaa
Wiek: 40 Dołączyła: 10 Mar 2008 Posty: 1601 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 7:20 pm
|
|
|
mnie się pomysł z menu bardzo podoba, my w końcu nie wprowadziliśmy tergo pomysłu w życiu, bo zabrakło nam czasu, gdyby nie to, na pewno byśmy zrobili menu na stołach |
_________________
www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl |
|
|
|
|
|