Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile płacicie za osobę?
Autor Wiadomość
polly21 

Dołączyła: 06 Wrz 2006
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 5:08 pm   

Kot napisał/a:
opłata za salę? :roll: jakoś nie rozumiem ...
dobrze że w Łodzi tego na razie nie praktykują

Ewiq ja przepraszam, ale w głowie mi się jakoś nie mieści, że w Tomaszowi trzeba zamawiać salę na wesele z ponad 2 letnim wyprzedzeniam (tak zrozumiałam twój post w innym wątku) i jeszcze te opłaty dodoatkowe - czy to jest jakaś specjalna sala czy co :?:
jak to nie praktykuja? np palac mlodziezy na wyszynskiego oplata za sale 700 zl :kwasny:

[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 5:13 pm ]
Alma_ napisał/a:
Dane z ostatniej chwili:

Malinowa: ok. 150 - 160
Synowiecka: 150
Ziemia Obiecana: ok. 130 - 140
Soplicowo: 160
Dworek Zielińskich: ok. 130 - 140
my mamy umowe podpisana w sydonie i tak: koszt 120 zl w tym 6 dan goracych , lody, przekaski od groma stol wiejski, stol rybny ciasta ciastka, napoje bez ogr, gorace bez ogr. tort, chleb i szampan, my tylko kupujemy wodke. slub jest w 2007r oplaca sie prawda? :lol: :P
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3531
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 5:17 pm   

Praktykują, praktykują... W Starym Folwarku opłata za wynajęcie sali wynosi kilka tysięcy złotych :?
_________________
chez alma |
 
 
emilkaa 
więcej niż mama


Wiek: 41
Dołączyła: 28 Gru 2005
Posty: 674
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 5:20 pm   

w Zielonym Zaciszu 900 :(
 
 
dzarusia 


Wiek: 41
Dołączyła: 05 Sie 2006
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 5:58 pm   

polly a gdzie tak macie?
_________________
Buziaczki dla Ciebie Gość




Moje przygotowania :) http://forum.wesele-lodz.pl/viewtopic.php?t=17528
 
 
 
Alma_ 


Dołączyła: 03 Paź 2005
Posty: 3531
Skąd: z całkiem bliska
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 7:32 pm   

polly21 napisał/a:
my mamy umowe podpisana w sydonie ...

Dzarusia, w Sydonie ;)
_________________
chez alma |
 
 
bruni 

Wiek: 46
Dołączyła: 09 Wrz 2006
Posty: 88
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 27, 2006 4:20 pm   

w sali, którą ja znalazlam (celowo nie wymieniam nazwy;)) sytuacja jest nastepująca:
mozna ją wynając z pełnym cateringiem za 160 zł /os

albo samą sale z meblami i zapleczem kuchennym za 3500zł i rządzić sie na niej samemu.


Ostatnio byłam na weselu w Dworku w Kruszowie i tam znajomi (po znajomosci) płacili 150 zł od osoby + jakiś dodatek za stół przaśny.
Podejrzewam ze cena dla osób z zewnatrz jest duzo wyższa, ale wesela tam nie polecam, bo za dużo sal i goscie sie rozłażą:(
Chcialam dodac, ze Dworek ten prowadzą moi znajomi, żeby potem znów nie było niedomówień.
_________________
Pozdrawiam
Bruni
Ostatnio zmieniony przez bruni Sro Wrz 27, 2006 4:22 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lucky 

Wiek: 41
Dołączyła: 07 Lis 2005
Posty: 748
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 06, 2006 12:30 pm   

No i własnie to mnie zraziło do Skarabeusza :?

Porcjowanie mięsa i innych przekąsek :?
Tutaj podpisujesz opcję na tyle sztuk mięsa i jak zabraknie to Twój problem :roll:
 
 
emilkaa 
więcej niż mama


Wiek: 41
Dołączyła: 28 Gru 2005
Posty: 674
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 06, 2006 12:42 pm   

Lucky a myslisz ze w innych miejscach jest inaczej??

Liczba porcji miesa zalezy od ilosci gosci.. jak u siebie podasz ile masz gosci to tez sie dowiesz ile sztuk kazdego miesa bedzie...
 
 
madzia8181 


Wiek: 42
Dołączyła: 05 Paź 2006
Posty: 701
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 06, 2006 12:44 pm   

to menu jest takie przykladowe. juz probowalismy cos zmieniac ulepszac zamieniac...
ale to dopiero tydzien przed zabawa ustala sie dokladne menu i podaje sie dokladna liczbe gosci.

Mi sie to podobalo to podawanie sztuk miesa. moze dlatego zwrocilam na to uwage bo w poprzednichsalch co ogladalam menu to byly podane kg a to trudno wyliczyc ile sztuk wychodzi z kg....

ze wszystkich menu to najbardziej przypadlo mi do gustu-oczywiscie beda modyfikacje :)
_________________
 
 
 
bruni 

Wiek: 46
Dołączyła: 09 Wrz 2006
Posty: 88
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 06, 2006 9:27 pm   

Na te porcje trzeba uwazać, bo jak ktoś bedzie chciał dokladke, to sie moze okazać ze nie dostanie.
_________________
Pozdrawiam
Bruni
 
 
Lucky 

Wiek: 41
Dołączyła: 07 Lis 2005
Posty: 748
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 06, 2006 10:38 pm   

No własnie o to mi chodzi, Bruni wyjęłaś mi to z ust :wink:

Emilko jak podpiszesz taką umowe to Pani ci naszykuje 150 kawałków mięsa na powiedzmy 100 osób i na tym koniec; jak chcesz więcej to trzeba dopłacać.
A co jak któryś z gości zazyczy sobie po jednejsztuce z kazdego rodzaju :?:

W przeciwnym wypadku nic cie nie interesuje, w gestii kucharza jest zeby nikomu nic nie zabrakło 8)

Widzisz różnice :?:
 
 
carlaaa 

Wiek: 41
Dołączyła: 17 Paź 2006
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 17, 2006 2:44 pm   

bruni napisał/a:
w sali, którą ja znalazlam (celowo nie wymieniam nazwy;)) sytuacja jest nastepująca:
mozna ją wynając z pełnym cateringiem za 160 zł /os

albo samą sale z meblami i zapleczem kuchennym za 3500zł i rządzić sie na niej samemu.





My też znależlismy tą sale i właśnie jutro jedziemy ją oglądać :) Zobaczymy jaka mają dokładnie propozycje

[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 2:52 pm ]
justyncia83 napisał/a:
Ja wyprawiam wesele w Wodniku. oto mój zestaw weselny:
Menu Wesela - 110zł
[

Gorąco pozdrawim forumkowiczki- Wasza Justyncia83



Nad ta restauracja tez się zastanawiam. Czy mogłabys powiedzieć mi coś wiecej o tej sali? zmieści sie w niej 100 osob ?

Tak w ogołe ja dopiero zaczynam poszukiwania a nasz ślub planujemy na pazdziernik 2007, powiem szczerze ze nie przypuszczałam, że bedzie tak ciezko ze znalezieniem ładnej i niedrogiej sali (niestety część jest juz zarezerwowana)

Pozdrawiam wszystkie "forumowiczki" :) :):) :D
_________________
Szczęśliwa mężatka :)
 
 
emilkaa 
więcej niż mama


Wiek: 41
Dołączyła: 28 Gru 2005
Posty: 674
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 17, 2006 3:14 pm   

Lucky nie widze dalej roznicy...

uwazasz ze jak podpiszesz umowe nie od sztuki to kucharz Ci zrobi 1000 kotletow?? wiadomo ze zrobia tyle ile im wychodzi z wyliczen z doswiadczenia i jest to policzone tak by nie braklo... pytanie tylko czy mowia Ci ile robia czy Ci nie mowia... oczywiste dla mnie ze przygotuja okreslona liczbe..

jesli chodzi o zacisze to nie masz sie co martwic - z kazdego rodzaju kotletow dostalam do domu :D takze wniosek ze nie braklo :D :D
 
 
justyncia83 

Wiek: 41
Dołączyła: 19 Wrz 2006
Posty: 55
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: Wto Paź 17, 2006 3:24 pm   

cześć carlaaa.
Ja mam wesele w Wodniku 13 października 2007 roku, więc ten termin jest już zajaty.
wiem, że w pazdzierniku 2007 roku są jeszcze wolne: 20-21 i 27-28.
poza tym wszytskie terminy do pazdziernika są już zajęte.
sala ma wzięcie!!! więc wydaje mi się, że musi być dobra.
jeśli chodzi o liczbę osób- ile może się zmieścic na sali to maksymalnie 200.
u mnie też planowanych jest około 100 osób- i powiem ci tak, zmieszczą się na 100 %.
napisz carlaaa co dokładnie chciałabyś wiedzieć jeszcze na temat wodnika a chętnie odpowiem ci na wszystkie pytania.

pozdrowionka- Justyncia83
_________________
JUSTYNCIA83
 
 
carlaaa 

Wiek: 41
Dołączyła: 17 Paź 2006
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 17, 2006 3:38 pm   

Dziekuje Ci bardzo za pomoc Narazie jest mi ciężko sprecyzować czego konkretnie szukam bo to dopiero początek mojego szukania ;) ale dzięki temu, że napisałaś jeszcze dziś zadzwonie i umówie się na obejżenie lokalu i wstępne zarezerwowanie terminu
Mam jeszcze jedno pytanko czy musiałaś odrazu podjąć decyzje czy miałaś jakis czas na zastanowienie się ( chodzi o to czy moża wstępnie zarezerwować termin bez płacenia zaliczki)

Pozdrawiam gorąco
_________________
Szczęśliwa mężatka :)
 
 
justyncia83 

Wiek: 41
Dołączyła: 19 Wrz 2006
Posty: 55
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: Wto Paź 17, 2006 3:48 pm   

wiesz co- my jak bylismy w wodniku to kiedys tylko ogladalismy, bez zadnej rezerwacji.ale pozniej jak pytalismy o nasz termin to okazalo sie ze jest juz zajety.a miesiac temu pojechalismy na spotkanie z właścicielem i powiem ci tak- na pewno można się z nim dogadać.my na przykład chcieliśmy zarezerwować sobie jakąś datę w październiku - nie mieliśmy jakiegoś dokładnego dnia na myśli i był wolny właśnie ten 13-ty jako pierwszy wolny termin.więc powiedzieliśmy, że bierzemy.
pan miał już umowy przy sobie więc podpisaliśmy umowę ale nie mieliśmy całej kwoty jaką trzeba wpłacić na zaliczkę ( 500 zł.) mieliśmy dwie stówki i facet się zgodził- umówił się z nami, że w ciągu tygodnia przyjedziemy do niego i mu dopłacimy resztę.tak też zrobiliśmy.
proponuję ci zadzwonić do właściciela i umówić się na spotkanie- ja po obejrzeniu sali byłam oczarowana nią.
aha.facet organizuje na sali również imprezy karnawałowe- więc warto się na taką imprezę wybrać, żeby spróbować jedzonka no i pobawić się na sali.
pozdrowionka.

Justyncia83
_________________
JUSTYNCIA83
 
 
kingulindka 


Wiek: 41
Dołączyła: 12 Paź 2006
Posty: 10
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Paź 17, 2006 7:11 pm   

polly21 napisał/a:
jak to nie praktykuja? np palac mlodziezy na wyszynskiego oplata za sale 700 zl


kurcze ja chyba nie bardzo rozumiem...jeszcze sie w to wszystko nie zaglebialam ale bylam ostatnio w palacu i na dzien dzisiajszy oplata za osobe to 129 zl...i co oprocz tego ja mam placic za wynajem sali?
prosze o pomoc bo mam tam jechac w piatk podpisac umowe :(
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Wto Paź 17, 2006 7:19 pm   

Kisiu - przed podpisaniem umowy koniecznie to wyjaśnij.
Niestety zmartwię Cię - zapłacenie 700 zł za wynajem sali jest wielce prawdopodobne. Pewne wręcz :roll:
 
 
kingulindka 


Wiek: 41
Dołączyła: 12 Paź 2006
Posty: 10
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Paź 17, 2006 7:29 pm   

ale to jest jakas paranoja...kurcze!!
rozmawialismy z tym panem dlugo, pytalam sie czy to juz wszystkie koszty i nic nie mowil o dodatkowej oplacie za wynajem sali...ja juz jestem tym wszystkim zalamana. co chwile cos sie pojawia. wiecie co zamiast przyjemnosci z organizacji slubu i wesela to ja jak na razie mam nerwice!!
kurde dlaczego nie mowil nam tego wczesniej...
czyli wychodzi 129 zl za osobe, 300zl za dekoracje, 800 zl za polski stol i jeszcze 700 za wynajem sali?!?
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Wto Paź 17, 2006 7:31 pm   

Nie wiem jak z resztą ale na pewno 129 (za talerzyk) + 700 (za salę). Niestety :?
 
 
kingulindka 


Wiek: 41
Dołączyła: 12 Paź 2006
Posty: 10
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Paź 17, 2006 7:33 pm   

dziekuje Ci slicznie Fiona za pomoc, szkoda ze Ci co wynajmuja te sale nie sa tak uczciwi :(
 
 
alusha 

Wiek: 46
Dołączyła: 21 Wrz 2006
Posty: 34
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Paź 28, 2006 8:36 pm   

W Soplicowie osoba kosztuje 150-160 zl. W zaleznosci od menu.
 
 
 
żenia 

Dołączyła: 24 Paź 2006
Posty: 64
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 29, 2006 11:36 am   

My mamy w Borynie. Za osobę płacimy 200 zł. ( 140 wesele + 50 poprawiny + 10 stół wiejski )
_________________
16.08.2008 - NASZ DZIEŃ :)
 
 
 
sylwia 


Wiek: 43
Dołączyła: 16 Lut 2006
Posty: 507
Skąd: Toruń
Wysłany: Nie Paź 29, 2006 9:57 pm   

My płacimy 130 za osobę + 20 za poprawiny :)
 
 
soseczka 

Dołączyła: 07 Lis 2006
Posty: 164
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lis 09, 2006 10:26 pm   

Ja mam weselicho w skarabeuszu,płacę 130 zl za osobę.
_________________
...:::21.07.07:::...

.. :::GDYBY NIE TY.....
 
 
 
misimisia 

Wiek: 39
Dołączyła: 16 Paź 2006
Posty: 93
Skąd: polska
Wysłany: Pią Lis 10, 2006 2:33 pm   

165 zł za os wesele+poprawiny

Pozdrawiam
 
 
 
Duszka 

Wiek: 45
Dołączyła: 22 Wrz 2006
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 11:32 am   

bajeczka napisał/a:


Ja jestem juz po, ale dziewczynom sie przyda info co to za sala ma taką niską cene: )


No nie wiem czy komus sie przyda, bo to nie Lodz, ale podaje:

To jest sala w Ozorkowie. Restauracja Tramp.



Pozdrawiam

Poniewaz moj post z menu zostal przeniesiony do innego tematu, wiec chcialam tylko dodac, ze cena mojej sali to 65zl/osobe za 3 cieple posilki (bez ciasta, owoców, napojow i alkoholu, ale z dekoracja sali)
_________________
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Nasz dzien 08.04.2007

Ostatnio zmieniony przez Duszka Pon Lis 13, 2006 1:47 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mada 

Wiek: 42
Dołączyła: 24 Wrz 2006
Posty: 38
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 2:50 pm   

Ja w Wiktorii w Aleksandrowie płacę 125zł od osoby za wesele + 30 zł-poprawiny + 10zł wiejski stół. We własnym zakresie alkohol i tort. Reszta mnie nie interesuje. W menu 4 gorące posiłki. :lol:
 
 
marta+fifi 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Lis 2006
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 11:08 pm   

Ale piszecie tak te wszystkie ceny, a często nie podajecie, czy to są ceny za samo wesele, czy może z poprawinami, a nawet, za jaką salę jest to cena. :(
Pozdrówka.
_________________
Filipczaki się żenią! 21.06.2008.
 
 
 
fiona83 

Dołączyła: 19 Kwi 2006
Posty: 2952
Skąd: skądinąd
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 7:35 am   

Jeżeli nie jest wyraźnie podkreślone, że cena obejmuje poprawiny, to zazwyczaj jest stawką za samo wesele. Jeśli zaś chodzi o pytanie, której sali dana cena dotyczy to odpowiedź znajdziesz tutaj
 
 
gosias7r 

Dołączyła: 05 Maj 2006
Posty: 12
Skąd: lodz
Wysłany: Wto Lis 14, 2006 9:37 am   ADRIATICO

Adriatico cena na 2007 - 150 zł, 6 posiłków ciepłych, nie ma dodatkowej opłaty za salę.
 
 
Lucky 

Wiek: 41
Dołączyła: 07 Lis 2005
Posty: 748
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 14, 2006 1:56 pm   

W zielonym zaciszu cena za osobe to 165 zł, w cenie jest wynajem sali, poprawiny, 5 dań na ciepło, stół staropolski, pieczony prosiak, napoje, ciasta i owoce i tort :D
 
 
jack 

Wiek: 43
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lis 18, 2006 3:13 pm   ile za osobę

Witam, w kwestii temetu ile za osobę to mogę tylko powiedzieć ile my płaciliśmy za swoje wesele które mieliśmy w lipcu tego roku w Sali Tanecznej na ul. Płatowcowej 8Otż cena wyjsciowa zestawu wynosiła 100 zł od osoby i był to całkiem optymalny zestaw i musze przyznać w pierszej wersji byliśmy na to nastawieni. Jednak po rozmowire z panem Darkiem - właścicielem sale stanęło na 120 zł . doszło ognisko przy muzyce biesiadnej i kiełbaskach - zaraz po oczepinach- ( uważam że super bajer moi goście wogóle nie chcieli wracać do sali co zresztą przewidział szef - pan Darek)
dołożyliśmy troche przekąsek i jedno gorące danie . myślę że i tak oferta była niezwykle atrakcyjna w porównanu z innymi ofertami
 
 
jpuasz 


Dołączyła: 17 Maj 2006
Posty: 1210
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 13, 2007 12:06 am   

Obecnie aktualny cennik w Borynie:
140 zł wesele
50 zł poprawiny
170zł wesele+poprawiny pod warunkiem, że jest tyle samo osób

Wg mnie to jest bezkonkurencyjna oferta :)
_________________
Pozdrawiam :)
Paulina



 
 
misimisia 

Wiek: 39
Dołączyła: 16 Paź 2006
Posty: 93
Skąd: polska
Wysłany: Sob Sty 13, 2007 11:22 am   

[quote="bruni"]w sali, którą ja znalazlam (celowo nie wymieniam nazwy;)) sytuacja jest nastepująca:
mozna ją wynając z pełnym cateringiem za 160 zł /os

Wynajmuje tą sale i cena jest o 5 zł wyższa. Jak to możliwe. Wychodzi na to że cena zależy od klienta :? Coraz mniej mi się to podoba :(
:kwasny:
 
 
 
jpuasz 


Dołączyła: 17 Maj 2006
Posty: 1210
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 13, 2007 11:39 am   

Widocznie na samym początku istnienia była cena taka jaką podała bruni a w tym momencie wzrosła... Ale 160 zł to jest cena za wesele, czy wesele z poprawinami?? :|
_________________
Pozdrawiam :)
Paulina



 
 
bubamara 

Dołączyła: 29 Gru 2006
Posty: 4
Skąd: Konstantynów
Wysłany: Nie Sty 14, 2007 4:42 pm   

Ja po dłuższych przemyśleniach wybralam opcje wynajem sali + catering. Obawiam się, że moi goscie będą niezadowoleni z jedzenia restauracyjnego (wszyscy lubią sobie dobrze zjeść). Dlatego też wynajelismy sale OSP Pabianice za 1600 zł (nie wiem, czy moge podać cene). Mam najoma włascicielke restauracji, która świetnie i dużo gotuje, ale nietety ma salę tylko na 70 osób. Poprosiliśmy ją o urządzenie nam wesela na 140 osób na wynejętej przez nas sali. Zgodzila się. Tak więc do ceny sali dokładam 120 zł za osobę (5 posiłków mogę wybrać z kilkunastu propozycji dań), 30 za poprawiny. I nic mnie nie interesuje. Za wszystko odpowiedzialni są ludzie od cateringu, włącznie z odbiorem i oddaniem sali (mamy ja na tydzień, od środy do środy). Teraz jestem spokojna i zadowolona.
_________________
bubamara
 
 
 
misimisia 

Wiek: 39
Dołączyła: 16 Paź 2006
Posty: 93
Skąd: polska
Wysłany: Wto Sty 16, 2007 12:50 pm   

165 jest ceną za wesele i poprawiny przynajmniej w moim wypadku. Choć wcześniej szefowa mówiła jeszcze mniej ale zostawiam to bez komentarza
 
 
 
M-P 

Wiek: 45
Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 22
Skąd: ze swojego pokoju
Wysłany: Sob Sty 27, 2007 9:39 pm   

Ja mysle,ze w 110 zl sie zamknie od osoby. 1 dzien wesela(3 kolacje ciepłe)bez ciast,tortu i alkoholu).Oplaty dodatkowej za sale nie ma,600 zl wystrój sali.
 
 
Szpilka 

Wiek: 40
Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 362
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 02, 2007 1:58 pm   

130 za osobe i obszerne menu - wiec chyba nie tak zle
_________________


Buziaki Gość
 
 
karolina 

Wiek: 39
Dołączyła: 27 Sie 2006
Posty: 140
Skąd: śląsk
Wysłany: Sob Lut 03, 2007 1:39 pm   

Ja palce 180 zl za osobe na 2 dni i tez jestem baaaardzo zadowolona z menu bo naprawde jest w czym wybierac :)
_________________


13.09.2008 :D
 
 
=MiLi= 


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 897
Skąd: Rtk, ale z Bałut
Wysłany: Czw Lut 08, 2007 5:56 am   

Ja będe miała wesle w "Nowym Alfie" na siedleckiej, płacimy 95zł od talerzyka + 35zł poprawiny, dzieci do 7 lat nie są liczone, za dzieci do lat 15 płacimy 50zł. Kilka par naszych znajomych miało tam wesela i różne imprezy, bawili się tam i byli zachwyceni. Podobno mnóstwo jedzenia, przemiła obsługa i nie było nic do czego można się przyczepić :)

A co do Edenu... bałam w Edenie na weselu i tak.. sala ładna, ładnie ogrodzone, ogród, grill, oczko wodne itd... ale zmarzłam, pomimo tego, że to był lipiec, klimatyzacja była tak ustawiona, że ludzie pomarzli. Poza tym wolę sobie sama nałożyć ziemniaki czy cokolwiek na talerz a tam dają już nałożone, to mi się w ogóle nie podoba... to lanie wódki przez kelnerów hmm co kto woli... generalnie wolę sale innego typu ;)
_________________
 
 
Kati 


Dołączyła: 23 Lut 2004
Posty: 3262
Skąd: :)
Wysłany: Czw Lut 08, 2007 7:20 am   

A o tej sali (Nowy Alf ) nic jeszcze nie wiemy? Napisz coś więcej, a może ma stronkę w necie?
_________________

 
 
 
efina 


Wiek: 39
Dołączyła: 18 Mar 2006
Posty: 138
Skąd: lodz
Wysłany: Czw Lut 08, 2007 1:15 pm   Nasza sala jest Sala Taneczna..

Nasze wesele bedzie w Sali Tanecznej na Nowym Zlotnie i placimy 100zl od osoby ale bez poprawin{w tym 3 cieple posilki}..Mysle ze cena przyzwoita..
_________________
Jesteśmy małżeństwem od 27.10.2007 :)
 
 
Nadia1982 

Dołączyła: 16 Sty 2007
Posty: 68
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 08, 2007 8:42 pm   xxx

125 zl plus 35 zl za poprawiny.Bez ciasta, wodki, sokow, cukierkow.
_________________
Nadia
 
 
 
kiciucha 


Wiek: 40
Dołączyła: 22 Sie 2006
Posty: 913
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 09, 2007 11:10 am   

Ja w Wiktorii w Aleksandrowie płacę 125zł od osoby za wesele + 30 zł-poprawiny + 10zł wiejski stół. We własnym zakresie alkohol i tort. Reszta mnie nie interesuje. W menu 4 gorące posiłki.

mamy na tej samej sali co Mada i tyle samo płacimy :razz:
_________________


 
 
 
=MiLi= 


Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sty 2007
Posty: 897
Skąd: Rtk, ale z Bałut
Wysłany: Sob Lut 10, 2007 12:41 pm   

Kati napisał/a:
A o tej sali (Nowy Alf ) nic jeszcze nie wiemy? Napisz coś więcej, a może ma stronkę w necie?


Jeszcze nie ma, ale właścicielka powiedziała, że jest w budowie ;) na co dzień jest tam dom kultury tzn na tej sali gdzie odbywają się duże wesela. Również na co dzień Nowy Alf funkcjonuje jako bistro, gdzie można zjeść przepyszne domowe obiadki, które wykonuje właścicielka z chrześnicą :)
_________________
 
 
Ela_i_Adam 


Dołączyła: 21 Sty 2007
Posty: 860
Skąd: łódź-widzew
Wysłany: Nie Lut 11, 2007 12:19 pm   

My w "Impresji' na augustów płacimy 125zł za samo wesele mamy w tym wszystko tzn. 4 gorące posiłki tort napoje bez ograniczeń i ciasta. :) co do poprawin to drogo chcieli bo 60zł (pod warunkiem ze bedzie min 70 osób) więc nie braliśmy i pewnie zrobimy w domu :?: pod warunkiem ze nie pryśniemy w podróż poslubna zaraz w niedziele :twisted:
_________________

Kocham Cię Adasiu :) 21.07.2007!!!!!!
 
 
Magari 

Wiek: 45
Dołączyła: 26 Wrz 2006
Posty: 41
Skąd: _EZG_
Wysłany: Nie Lut 11, 2007 1:21 pm   

My będziemy mieli wesele w Zgierzu w "Myśliwskim" i płacimy 110 zł za osobę - 5 posiłków +ciasta+tort+napoje bez ograniczeń+owoce. Nie będziemy mieli poprawin.
Z tego co przeczytałam to jest "fajna" kwota.
Sala nam sie podoba, a propozycja menu zawiera myśliwskie smaki :-)
 
 
 
marza25 

Dołączyła: 28 Lut 2007
Posty: 28
Skąd: Lodz
Wysłany: Sro Lut 28, 2007 3:19 pm   

My bedziemy mieli wesele w Borynie(30.08.2008) a cena jest nastepujaca 170zl z poprawinami jezeli na poprawiny przyjdzie tyle samo gosci co na wesele a jezeli mniej to 140 zl wesele i 50 zl porawiny.W cene wliczone jest 5 goracych dan,przekaski zimne, orginalne napoje, owoce, 8 rodzaji ciasta,tort. Wszystko jest bez ograniczen i co najwazniejsze: jedzenie nie jest porcjowane. Oczywiscie jeszcze bedzie odliczony jakis rabat ale dopiero podpisalismy taka wstepna umowe wiec o rabacie bedziemy rozmawiac pozniej. Pozdrawiam
_________________
marza25
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl