Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
"CZARNY STAW" w Adamowie k/Aleksandrowa
Autor Wiadomość
wioleta1979 


Wiek: 44
Dołączyła: 12 Mar 2009
Posty: 41
Skąd: Aberdeen/Łódź
Wysłany: Nie Sty 10, 2010 5:58 pm   

marta depczyk napisał/a:
czy ktoś orientuje się jak długo trzeba czekać na salę dla ok. 150 gości w Czarnym Stawie

Wszystko zależy w jakim terminie będziesz chciała salę zarezerwować. W popularnych miesiącach z "r" w nazwie to nawet do 2 lat z wyprzedzeniem trzeba zamawiać. Ja zamówiłam swoją w lipcu a wesele jest w maju. Wszystkie terminy od połowy maja do końca października były już zajęte. W innych miesiącach sale nie miały tak wielkiego obłożenia.
_________________

 
 
marta depczyk 

Wiek: 36
Dołączyła: 10 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 10, 2010 6:45 pm   

a może wiecie jak to wygląda z terminami na 2011 w miesiącach czerwiec,sierpień,wrzesień?
 
 
 
Amira 


Dołączyła: 14 Kwi 2009
Posty: 403
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Nie Sty 10, 2010 8:32 pm   

marta depczyk napisał/a:
a może wiecie jak to wygląda z terminami na 2011 w miesiącach czerwiec,sierpień,wrzesień?

zadzwon lub pojedz na miejsce - to najpewniejszy sposob na info :razz:
_________________

 
 
aga22666 

Dołączyła: 13 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: łódź
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 2:10 pm   

Witam :) oczywiscie Amira ma racje, najlepiej jest zadzwonic. Ja rowniez jestem szczesliwa posiadaczka sali rozanej :)
_________________
aga22666

 
 
mavika 

Dołączyła: 17 Wrz 2009
Posty: 80
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 10, 2010 8:37 pm   

czy w niedziele restauracja jest czynna?
_________________
nasz dzienniczek http://www.forum.wesele-l...p=344184#344184
 
 
Martuś i Jaruś 


Dołączyła: 30 Sty 2008
Posty: 531
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 5:47 pm   

Restauracja jest jak najbardziej czynna, ale może nie być właścicieli.
_________________


 
 
anetka-klem 

Wiek: 51
Dołączyła: 07 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 10:08 pm   

jak szukałam sali dla siebie - byłam tam.

uroczo! ale cena....250zł za sobotę za 1 osobę , bez poprawin...
myślałam, że Gęsi Puch jest najdroższy ( 230zł/os ) a tu - niespodzianka
_________________
Anetka - szczęściara po ślubie!!!!
 
 
gnagna 


Dołączyła: 18 Kwi 2009
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 11:05 pm   

witam, a jakiego terminu dotyczą te ceny? z tego co wiem, to w 2010r. cena talerzyka kształtuje się na poziomie 190 zł i ewentualnie może wzrosnąć o ok. 10 zł
 
 
wioleta1979 


Wiek: 44
Dołączyła: 12 Mar 2009
Posty: 41
Skąd: Aberdeen/Łódź
Wysłany: Wto Lut 16, 2010 3:54 pm   

anetka-klem napisał/a:

....250zł za sobotę za 1 osobę , bez poprawin...

gnagna napisał/a:
... a jakiego terminu dotyczą te ceny?

Te ceny to chyba na 2015 albo 2020, ja mam salę na 2010 i cenę mam 190 pln od osoby.
_________________

Ostatnio zmieniony przez wioleta1979 Wto Lut 16, 2010 3:54 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konkret42 

Wiek: 56
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 35
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Lut 16, 2010 5:32 pm   

Cześć wszystkim. jak ja się dowiadywałem - w 2010 ok 190zł /os a w 2011 ok 240-250zł /os. najlepiej tam zadzwonić i sprawdzić, żeby nie robić zamieszania na forum
_________________
Tomek
 
 
Tusia 

Dołączyła: 21 Sty 2009
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 4:47 pm   

Witam,czy może ktoś podać aktualny nr.tel.do Czarnego Stawu ? z góry dziękuję.
 
 
skupinki 

Dołączyła: 20 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 1:54 pm   

dziewczyny ja juz odliczam dni....zostały jeszcze 2 miesiące!!!!! muszę podjechać do czarnego stawu-bo muszę ustalić co z dekoracją...?? wiecie może na jakiej zasadzie się to odbywa i na co zwrócić szczególną uwagę?? i czego unikać jak ognia??
oczywiście jak tylko się tam wybiore to zdam relację....bo 24 kwiecień tuż tuż...a salę mam tą najmniejszą-chyba Pałacowa??
trzymajcie kciuki za odliczanie :P i czekam na rady
_________________
 
 
pestka 


Dołączyła: 22 Cze 2009
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 7:27 pm   

skupinki napisał/a:
dziewczyny ja juz odliczam dni....zostały jeszcze 2 miesiące!!!!! muszę podjechać do czarnego stawu-bo muszę ustalić co z dekoracją...?? wiecie może na jakiej zasadzie się to odbywa i na co zwrócić szczególną uwagę?? i czego unikać jak ognia??
oczywiście jak tylko się tam wybiore to zdam relację....bo 24 kwiecień tuż tuż...a salę mam tą najmniejszą-chyba Pałacowa??
trzymajcie kciuki za odliczanie :P i czekam na rady


Myślę, że wystarczy uzgodnić z nimi wszystko przy ustalaniu menu. Ja na pewno poproszę, by na stołach nie umieszczali sztucznych kwiatów. Lepiej żeby było mniej, ale za to żywe w wazonach.
Trzymam kciuki za odliczanie. :)
_________________
 
 
Amira 


Dołączyła: 14 Kwi 2009
Posty: 403
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 9:39 pm   

kolorystyki sa mozliwe 4 (o ile pamietam)... chyba na tydzien "przed" trzeba przyjechac i dogadac z wlascicielka :) Ale lepiej zadzwonic i dopytac :smile:
_________________

 
 
retry 

Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 7
Skąd: Londyn
Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 2:15 pm   

jezeli teraz podaja przyblizona cene na 2011 jako 250 zl od talerzyka, to chyba zostana zlinczowani, i to nie tylko przeze mnie.

Nasze wesele jest we wrzesniu 2011, i gdy bylismy tam w styczniu to sytuacje wytlumaczono nam na zasadzie, ze w 2009 bylo to 150zl, w 2010 jest 190, wiec w 2011 bedzie to kolo 220-230.

Czyli prosta kalkulacja, wesele w 2009 na 100 osob - 15,000 , w 2010 - 19,000, w 2011 - 23,000.

nie maja zadnych praw ani wytlumaczenia na taki wzrost cen. jest to coroczna podwyzka o 27.5% - inflacja waha sie w skali 2-5 na calym swiecie.

Ojjj bede bardzo niegrzeczny jak ich odwiedze w wakacje!!
 
 
Amira 


Dołączyła: 14 Kwi 2009
Posty: 403
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 7:14 pm   

dopytałam się dokladniej odnosnie kolorystyki sal. A wiec tak: mozliwe są kolory - bialy, ecru, bordo, roz, losoś, niebieski :)
Z tego co widzialam, to dorzucili tez nowe zdjecia na ich stronie www to mozna zobaczyc troszke ;)
_________________

 
 
anyaa 

Dołączyła: 25 Kwi 2010
Posty: 1
Skąd: Zgierz
Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 10:54 pm   

Cześć wszystkim, wybierając salę weselną, posiłkowałam się waszymi opiniami na forum i zdecydowałam się właśnie na Czarny Staw.
Mam pytanko do tych którzy już są po weselu, jak wyglądały zimne zakąski - jak były podane, czy było ich wystarczająco, ewentualnie, czy były donoszone jeśli ich zabrakło?
No i jeszcze jedna kwestia, czy są możliwości zmian w tym standardowym menu, które wszyscy dostają?
 
 
ppola 
Birdwoman


Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2189
Skąd: Kanzas
Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 11:10 pm   

anyaa napisał/a:
Mam pytanko do tych którzy już są po weselu, jak wyglądały zimne zakąski - jak były podane, czy było ich wystarczająco, ewentualnie, czy były donoszone jeśli ich zabrakło?

zimnych zakąsek nie zabrakło jeszcze zabralśmy do domu, jeśli coś sie kończyło było donoszone :) , poza tym jest ich sporo, a jak dochodzą jeszcze ciepłe dania to jest to nie do przejedzenia, podane były albo na lustrach albo na półmiskach, ładnie udekorowane i apetyczne :)
anyaa napisał/a:
No i jeszcze jedna kwestia, czy są możliwości zmian w tym standardowym menu, które wszyscy dostają?
podobno jest, ja nic nie zmieniałam, jedynie zażyczyłam sobie by dla 2 osób przygotowane były wyłącznie dania wegetariańskie :)
Ja "Czarny Staw" polecam z całego serca :)
_________________

Obudź się Gość :D
 
 
wioleta1979 


Wiek: 44
Dołączyła: 12 Mar 2009
Posty: 41
Skąd: Aberdeen/Łódź
Wysłany: Sro Maj 26, 2010 6:07 pm   

Ludziska jestem już po weselu w Czarnym Stawie i mogę z całego serca polecić. Bardzo dobra organizacja. Obsługa bardzo miła i szybka. Bardzo dobra współpraca z kierowniczką sali z niczym o co bym nie poprosiła nie było problemów. Małe nieporozumienie było z dekoracją sali. Ja wybrałam dominujący bordo a tu w piątek widzę jakiś łososiowy czy ecru na stołach. Jedno słowo do obsługi i dekoracja zmieniona bez żadnego ale.
Polecam z całego serca.
_________________

 
 
Amira 


Dołączyła: 14 Kwi 2009
Posty: 403
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: Pon Maj 31, 2010 4:20 pm   

wioleta1979 napisał/a:
mogę z całego serca polecić. Bardzo dobra organizacja. Obsługa bardzo miła i szybka. Bardzo dobra współpraca z kierowniczką sali z niczym o co bym nie poprosiła nie było problemów. Polecam z całego serca.


To super :smile: ciesze sie, ze slychac pozytywne opinie :) swoją zdam w październiku :cool:
_________________

 
 
madzia81 

Wiek: 43
Dołączyła: 06 Sty 2009
Posty: 19
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 24, 2010 7:17 pm   

a ja swoja zdam po 3.lipca,mam nadzieje ze wszystko bedzie ok,bo martwie sie tylko o to czy nie bedzie za ciasno ,mam 85 osob na sali palacowej ,moze ktos bawil sie na tej sali w tej podobnej liczbie gosci?pozdrawiam :lol:
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Cze 27, 2010 11:40 am   

Ja oglądałam sale pałacową...bardzo ładna...jedynie hmm zastanawiam się czy nie jest za niska... :roll: ..i jakos te trzy wesele na raz mnie przerażają...boje się, że goście z innego wesela będa plątać sie pod nogami :roll: ...
Czy goście spotykali się na dworzu z innych wesel?
 
 
Misiuniaaaa 

Dołączyła: 02 Maj 2008
Posty: 284
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 28, 2010 9:49 pm   

Ja nie spotkałam się z tym, żeby ktoś na to narzekał.
Chyba, że ktoś się nudzi i szwenda się nie wiadomo gdzie... :smile:
_________________

 
 
aga22666 

Dołączyła: 13 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Cze 29, 2010 6:58 pm   

Wiec i ja zdam relacje. Moje wesele odbylo sie dokladnie 3 dni temu na sali rozanej.Bawilo sie na niej 93 osoby. Miejsca do tanczenia bylo absolutnie wystarczajaco. Nikt sie o nikogo nie obijal, a ustawienie stolow w literke u i goscie siedzacy po wew czesci sali, w zadnym wypadku nie przeszkadzalo ani tanczacym, a nie siedzacym. Szefowa sali, jak i sama wspowlascicielka p.Beata bardzo pomocne i rzeczowe. Obsluga, tj. wszyscy kelnerzy spisali sie na medal. Jedzenie wysmienite. Goscie zachwyceni. Pani Beata polecila nam kalepe goralska, ktora zagrala i robila konkursy przez okolo 45 minut-absolutny hit. Wybor w 100% sluszny. Naprawde polecam :)
_________________
aga22666

 
 
madzia81 

Wiek: 43
Dołączyła: 06 Sty 2009
Posty: 19
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lip 24, 2010 2:14 pm   

czesc dziewczyny,a wiec jestem po swoim weselu i po poprawinach i moge w 1000% polecic Czarny Staw i sale Palacowa gdyz znam tylko ta:) wszystko bylo wspaniale,obsluga stanela na wysokosci zadania,goscie sie nawet przez moment nie mieszali z innymi z innego wesela,jedzenia bylo baaaaaaaardzo duzo i bylo przepyszne,jedynie to troszke klimatyzacja byla na poczatku slaba,ale to nasza winna ,bo otworzone byly drzwi a na dworzu bylo strasznie goraca...Polecam z calego serca ta sale i powiem wam ze wroce tam za jakis czas stane pod "moja sala"i usmiechne sie sama do siebie bo cieplo sie w serduchu robi jak w tak wazny dla nas dzien wszystko wypadlo jak od lat sobie marzylysmy:)i to dzieki obcym ludziom ktorzy przyczynili sie do tego ze to byl moj najpiekniejszy dzien w zyciu:))
 
 
Bananowa 

Wiek: 39
Dołączyła: 24 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: Łódź/Poznań
Wysłany: Nie Sie 01, 2010 11:43 am   

Cześć Dziewczyny,

no to mogę się już pochwalić, że moje wesele odbędzie sie 10 września 2011 w Czarnym Stawie w Sali Pałacowej.
To druga sala, którą oglądaliśmy (po Hotelu Focus) i stwierdziliśmy, że tu chcemy mieć przyjęcie, waznymi czynnikami było smaczne jedzenie oraz mozliwość noclegów na terenie obiektu (musimy położyć spać ok. 40 osób). Szefostwo super, kontakt bardzo dobry. Dementuje jakies poprzednie posty dot. ceny - koszt na 2011 rok to 200 zł/os - bez poprawin! W tym full opcja - jedzenie i picie bez ograniczeń.
Nie mogę sie doczekać samej imprezy! :lol:

Pozdrawiam Was serdecznie :wink:
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 06, 2010 5:12 pm   

hmm ja też powoli przekonuje się do tej sali...była pierwszą, która oglądaliśmy i jakoś nie mogę o niej zapomnieć :lol: ...
 
 
maderka 

Wiek: 39
Dołączyła: 12 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 13, 2010 2:34 pm   

Cześć wszystkim. Planujemy ślub w przyszłym roku i zastanawiamy się nad Czarnym Stawem. Ciesze się, że jest tyle pozytywnych opinii. Czy ktoś może z Was dowiedział się, czy mają już na stanie okrągłe stoły?Pozdrawiam :)
 
 
 
justinaa 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 13, 2010 2:43 pm   

maderka napisał/a:
czy mają już na stanie okrągłe stoły


o nie wiedziałam, że mają taki plan, ale szczerze, to nie jestem przekonana, że okrągłe stoły w Czarnyn Stawie pasują
_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
 
 
aga22666 

Dołączyła: 13 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: łódź
Wysłany: Pią Sie 13, 2010 9:23 pm   

justinaa zupelnie sie z Toba zgadzam. To w ogole nie ten klimat i okragle stoly zdecydowanie tam nie pasuja
_________________
aga22666

 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sie 15, 2010 10:54 am   Czarny Staw sala pałacowa - ile osób na niej mieliście?

Czy ktoś z Was miał wesele w Czarnym stawie na sali pałacowej?
Ile osób mieliście na tej sali?
My mamy licząc zarem z orkiestra, fotografem i kamerzysta, 5 dziecki razem będzie 86 osób
Czy to nie za dużo?
Sala jest do 80 osób?
Czy nie będzie za ciasno?
Ostatnio zmieniony przez Winter Nie Sie 15, 2010 11:01 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maderka 

Wiek: 39
Dołączyła: 12 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sie 15, 2010 9:09 pm   

Dzięki dziewczyny za radę. Wczoraj byliśmy w Czarnym Stawie i faktycznie, okrągłe stoły tam nie pasują (wcześniej tylko na internecie). W ogóle pojeździliśmy po salach i chyba zmienimy lokal, chociaż Sala pod aniołami zrobiła na nas pozytywne wrażenie. Pan, który z nami rozmawiał powiedział że sala jest od 110 osób, minimum za które trzeba zapłacić. Pozdrawiam!

[ Dodano: Nie Sie 15, 2010 9:11 pm ]
Aha, ale powiedział, że okrągłe stoły mają w planie za dwa lata wprowadzić, teraz nie mają jeszcze na stanie.
 
 
 
owca8712 


Wiek: 36
Dołączyła: 18 Cze 2010
Posty: 51
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 16, 2010 3:31 pm   

Witam,

W październiku tamtego roku mieliśmy przyjemność bawić się u kolegi na weselu w tej właśnie sali. Wszystko było idealnie zorganizowane. Przepyszne posiłki, bardzo miła obsługa. Śliczna zastawa i dekoracja stołów. Bardzo nam się podobał pomysł podawania ciepłych posiłków na podwyższeniach,sami mamy zamiar z tego pomysłu skorzystać. Byłam już na wielu weselach w tamtym roku nawet na 7 i nie spotkałam się z takim rozwiązaniem. Wszystko było bardzo eleganckie i z klasą Jedyna rzecz to w przypadku wesela kolegi było ok.120 osób i wydawało nam się odrobinę za ciasno, jeśli chodzi o miejsce do tańczenia. Z tego co pamiętam to sala z aniołkami :)

Pozdrawiam
 
 
 
ola_82 


Dołączyła: 06 Sie 2010
Posty: 158
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Sie 16, 2010 9:03 pm   

hej ja będę mieć weselicho w Sali pod aniołami w tym samym dniu co Bananowa czyli 10 września;) będziemy razem świętować :razz: fajowo:)
najlepsze jest to, że salę wybrałam w ciemno, tzn. nie widziałam jej bo nie ma mnie w Polsce a trzeba było szybko rezewrować bo inaczej ktoś by mi pewnie "sprzątnął spod nosa" jedyny wolny termin na przyszły rok;) widzieli ją rodzice i koleżanka i byli zachwyceni no i justinaa zdała mi super relację ze swojego weselicha za co bardzo serdecznie dziękuję :bukiet:
mam nadzieję że nie będę żałować tej decyzji:) a okaże się to już w październiku;-)
 
 
aga22666 

Dołączyła: 13 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Sie 16, 2010 9:15 pm   

ola_82 napisał/a:

mam nadzieję że nie będę żałować tej decyzji:)
na pewno nie bedziesz zalowac :)
_________________
aga22666

 
 
justinaa 


Wiek: 40
Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 1601
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 8:05 am   

ola_82 napisał/a:
no i justinaa zdała mi super relację ze swojego weselicha za co bardzo serdecznie dziękuję


nie ma za co :-) w końcu po to mamy forum :)
_________________

www.boatmummy.blogspot.com
www.lodzkiemamy.pl
Ostatnio zmieniony przez justinaa Wto Sie 17, 2010 8:05 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 9:55 pm   

Dziewyczyny..pomóżcie mi...mam listę gości na 90 osób w tym jest 6 osób-orkiestra kam i fotograf
Nie wiem jaką salę w czarnym stawie wynając :roll:
Z mojej rodziny nikt nie odpadnie
Boje się, że może być mało miejsca do tanczenia..
Czy przy 85 osobach w sali pałacowej będzie już ciasno?
z drugiej storny jak sala bedzie za duza to tez nie bedzie fajnie..nie wiemy coz robic;(
Pałacowa czy aniołki??
Ostatnio zmieniony przez Winter Wto Sie 17, 2010 9:56 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ppola 
Birdwoman


Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2189
Skąd: Kanzas
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 10:01 pm   

Winter, a nie masz mozliwości różanej bo ta wielkość byłby idealna ja miałam z orkiestrą koło 85 osób i było akurat. Z jednej strony sporo miejsca do tańczenia z drugiej nikt nie musiał się po sali szukać ;)
_________________

Obudź się Gość :D
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 10:03 pm   

ppola, aaaaa mówie o rózanej :roll: :lol: ..
wlaśnie nie wiem czy pałacowa czy różana... :cool:
ppola, a znowu na 85 osób różana nie była za duża?
nie było pustek na parkiecie?
do ilu osób jest różana?
 
 
ppola 
Birdwoman


Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2189
Skąd: Kanzas
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 10:31 pm   

Winter, rózana była na prawdę ok, generalnie jest chyba do 100 ale jakos nie wyobrażam sobie tyle osób ;) Wstawiam zdjęcie pogladowe ;)
_________________

Obudź się Gość :D
Ostatnio zmieniony przez ppola Wto Sie 17, 2010 10:31 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aga22666 

Dołączyła: 13 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2010 5:20 pm   

Winter napisał/a:
ppola, aaaaa mówie o rózanej :roll: :lol: ..
wlaśnie nie wiem czy pałacowa czy różana... :cool:
ppola, a znowu na 85 osób różana nie była za duża?
nie było pustek na parkiecie?
do ilu osób jest różana?

rozana jest do 120 osob
_________________
aga22666

 
 
ppola 
Birdwoman


Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2189
Skąd: Kanzas
Wysłany: Sro Sie 18, 2010 6:18 pm   

aga22666 napisał/a:
rozana jest do 120 osob
przykro mi bardzo ale jakoś nie wyobrazam sobie tam tyle osób :roll: jak dla mnie to max 90 no 100 moze jeszcze ;)
_________________

Obudź się Gość :D
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2010 7:22 pm   

ppola napisał/a:
rozana jest do 120 osob
przykro mi bardzo ale jakoś nie wyobrazam sobie tam tyle osób :roll: jak dla mnie to max 90 no 100 moze jeszcze ;)

dzisiaj dzowniłam i różana jest od 90osób :?
 
 
aga22666 

Dołączyła: 13 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Sie 18, 2010 8:13 pm   

ppola napisał/a:
aga22666 napisał/a:
rozana jest do 120 osob
przykro mi bardzo ale jakoś nie wyobrazam sobie tam tyle osób :roll: jak dla mnie to max 90 no 100 moze jeszcze ;)

mialam tam wesele w czercwu, wlasnie na tej sali, wiec dokladnie wiem na ile ona jest osob :)


Winter napisał/a:
dzisiaj dzowniłam i różana jest od 90osób :?

od 90 do 120 dokladnie. U mnie bylo 93 osoby plus orkiestra, fotograf i kamerzysta i wszyscy sie pomiescili. Bardzo dobrze rozplanowuja stoly, tak wiec nie masz sie czym martwic



edit: poprawiłam cytat
kryszka
_________________
aga22666

Ostatnio zmieniony przez kryszka Czw Sie 19, 2010 11:48 am, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ppola 
Birdwoman


Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2189
Skąd: Kanzas
Wysłany: Sro Sie 18, 2010 11:25 pm   

aga22666 napisał/a:
mialam tam wesele w czercwu, wlasnie na tej sali, wiec dokladnie wiem na ile ona jest osob

no tak ja miałam w zeszlym roku więc mam prawo zapomnieć, :lol: generalnie my mielismy miec ok 110 było 80 kilka, w sumie dobrze wyszło bo na prawde jak dla mnie ta sala jest dla max 100 osób ;)
_________________

Obudź się Gość :D
Ostatnio zmieniony przez ppola Sro Sie 18, 2010 11:25 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aga22666 

Dołączyła: 13 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Sie 19, 2010 5:53 pm   

Cytat:
no tak ja miałam w zeszlym roku więc mam prawo zapomnieć, :lol: generalnie my mielismy miec ok 110 było 80 kilka, w sumie dobrze wyszło bo na prawde jak dla mnie ta sala jest dla max 100 osób ;)

pewnie masz racje, ale skoro wlasciciele mowia ze do 120 czy tam nawet 125 to chyba jakos tam mieszcza tych ludzi ;/
_________________
aga22666

 
 
wioleta1979 


Wiek: 44
Dołączyła: 12 Mar 2009
Posty: 41
Skąd: Aberdeen/Łódź
Wysłany: Czw Sie 19, 2010 8:00 pm   

Pomieścić pewnie można i więcej tylko co z tego jak nie będzie miejsca do tańczenia i ludzie łokcie sobie do talerzy będą wkładać....
_________________

 
 
chwileulotne 
Firma


Dołączyła: 13 Sty 2010
Posty: 69
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 19, 2010 9:26 pm   

Byłam w Czarnym stawie 2 razy. Na sali pod aniołami i chyba różanej o ile się nie mylę (mała sala po prawej stronie.
Bardzo ładny lokal, chociaż jak dla mnie troszkę za nisko jest sufit.
A jeśli chodzi o obsługę to na prawdę kelnerzy są super, uwijają się sprawnie,
a do tego są bardzo sympatyczni.
:) więc polecam
 
 
 
świerku 

Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1
Skąd: adamów
Wysłany: Nie Sie 22, 2010 3:59 pm   

Witam wszyskich,
jestem kelnerem z czarnego stawu i z ciekawości otworzyłem to forum aby dowiedzieć się jakie opinie mają goście na temat lokalu (szczególnie obsługi:)). Jeżeli ktoś ma jakieś pytania odnośnie posiłków czy ogólnie obsługi, komfortu w salach itp. chętnie odpowiem szczerze na wszelkie pytania, gdyż z naszej kelnerskiej strony można powiedzieć sporo i rozwiać wątpliwości. Być może nawet będę obsługiwał kogoś z chętnych:)
 
 
aga22666 

Dołączyła: 13 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: łódź
Wysłany: Nie Sie 22, 2010 4:21 pm   

wstawiam kilka zdjec z sali różanej. A propos oblsugi to naprawde jest świetna i na wysokim poziomie.


_________________
aga22666

Ostatnio zmieniony przez aga22666 Nie Sie 22, 2010 4:22 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl