Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Hotel Skarpa
Autor Wiadomość
gosista 


Wiek: 38
Dołączyła: 08 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Wrz 26, 2010 10:20 pm   Hotel Skarpa

Chciałabym Wam przedstawić nowy obiekt, w którym będziemy mieć nasze wesele :) Hotel Skarpa właśnie się buduje i ma być gotowy w kwietniu 2011r. Jego właścicielem jest właściciel Skarabeusza. W hotelu mają znajdować się 2 sale: większa do 160os. i mniejsza na chyba max. 80os. Każda z sal ma osobne wejścia, taras i wejścia do części hotelowej, dzięki czemu nawet przy organizacji dwóch imprez jednocześnie zapewniona jest ich odrębność. Sale są bez żadnych filarów co jak dla nas było bardzo istotnym kryterium. Duża sala ma być utrzymana w klimacie Skarabeusza (choć to takie wstępne plany właściciela :) ), co do małej nic nie wiem.
Hotel znajduje się na tyłach Kolastyny jak się jedzie do M1, posiada spory teren dookoła i tylko z jednej strony sąsiada.
Pewnie się zdziwicie że zdecydowaliśmy się na salę, której ostatecznego wyglądu jeszcze nie znamy, ale my jakoś jesteśmy spokojni o to :) i ja osobiście serdecznie polecam.
Na stronie znajdziecie kontakt do właściciela i propozycję menu.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Mac-erson Wto Sie 27, 2013 1:46 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
AnZ 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: Łódź
  Wysłany: Pią Paź 08, 2010 10:51 pm   Hotel Skarpa

Witam gosista:)
My również zdecydowaliśmy się na organizację naszego wesela w Hotelu Skarpa. Urzekło nas ciche, zielone i znajdujące się blisko centrum miejsce, w którym powstaje Skarpa i Właściciel, który biegał z nami po placu budowy i z ogromnym entuzjazmem pokazywał co gdzie będzie:D! Podczas pierwszej rozmowy z Właścicielem dowiedzieliśmy się wszystkiego o organizacji wesela. Nawet nie wiedzieliśmy o co jeszcze moglibyśmy zapytać:)! Po kilku minutach rozmowy z Właścicielem widać, że jest profesjonalistą, który ma duże doświadczenie, ale także to, że czerpie radość z tego czym się zajmuje.
Podobnie jak Ty gosista jestem przekonana, że do naszego wesela wszystko będzie zapięte na ostatni guzik.
 
 
gosista 


Wiek: 38
Dołączyła: 08 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Paź 09, 2010 10:51 am   

AnZ, O to fajnie że nie jestem już sama :) a jaką datę wybraliście?
Pan Wojtek zdecydowanie lubi to co robi i to było chyba jedyne spotkanie na którym pytania same się nasuwały i ani chwili ciszy nie było :)
_________________

 
 
AnZ 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 10, 2010 6:55 pm   

Nasza data to 30.07.2011, więc dwa tygodnie przed Twoim "Wielkim Dniem".
 
 
aneta14522 

Dołączyła: 03 Sie 2010
Posty: 1
Skąd: lodz
  Wysłany: Wto Lis 23, 2010 2:00 pm   

WITAM MY ROWNIEZ BEDZIEMY MIEC WESELE W HOTELU SKARPA I JESTESMY BARDZO SZCZESLIWI ZE SIE ZDECYDOWALISMY A FAKT PAN WOJTEK JEST WSPANIAŁYM CZŁOWIEKIEM WSZYSTKO WYTŁUMACZYŁ CO I JAK BEDZIE A NASZ TERMIN TO 06.08.2011
 
 
AnZ 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lis 24, 2010 9:38 pm   

Witam aneta14522:)
miło że jest nas o jedną parę więcej:)
Ostatnio zmieniony przez AnZ Sro Lis 24, 2010 9:39 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
doris0606 

Dołączyła: 14 Sty 2011
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 6:02 pm   

My mamy ślub 10 września i też w tym hotelu. wybralismy go bo juz jakos nie było dużego wyboru:) a nawet placu nie widzielismy bo śnieg był..:/ i rozmawialismy w skarabeuszu a na dodatek to było jedyne miejsce które odwiedziliśmy. mam nadzieje że to będzie dobry wybór:) bardzo proszę o relacje i opinie.

[ Dodano: Pią Sty 14, 2011 6:04 pm ]
ale chyba gdyby nie meska decyzja mojego narzeczonego to chyba do dzisiaj bysmy szukali.. i pewnie nic juz byśmy nie znaleźli..
A właściciel naprawde ma gadane....
 
 
ania2011 

Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 56
Skąd: Lodz
Wysłany: Pią Lut 25, 2011 11:39 am   

czy budynek juz stoi? czy wlasciciel pokazywal wam jakies zdjecia z tego miejsca, albo jak to ma wygladac w srodku?
 
 
gosista 


Wiek: 38
Dołączyła: 08 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 11:15 am   

Wczoraj byliśmy obejrzeć naszą salę i mogę nadal spokojnie spać :-) Budynek z zewnątrz jest już praktycznie wykończony - brakuje tarasów. Ja jestem zachwycona wielkością sal - obie są bardzo przestronne i sprawiają wrażenie o wiele większych niż w trakcie budowy gdy nie było jeszcze dachu.
Na dole w holach układane są właśnie płytki - bardzo gustowne, duże w kolorze złoto-brązowym. Podłogi w obu salach przygotowane do układania wykładziny tak jak i ściany pod tapety - ze względu na pozimową wilgoć trzeba trochę poczekać z kładzeniem tapet.
Pokoje na górze pomalowane i gotowe do wstawiania mebli, a łazienki do instalowania umywalek, pryszniców itd.
Teren wokół jest przygotowany do układania kostki, ograniczony krawężnikami więc jak tylko ziemia odmarznie będą układać. Pojawił się również mur od strony ulicy.
Więc tak jak pisałam na początku ja jestem nadal spokojna o nasze wesele :-)
Następnym razem wybierzemy się pewnie w maju jak już wnętrza i teren będą wykończone i wszystko będzie gotowe :-)
_________________

 
 
iskierka_86 

Dołączyła: 16 Cze 2011
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 16, 2011 8:32 pm   

Witam :)
Czy ktoś ma może jakieś nowe informacje o Hotelu Skarpa? Czy jest już wykończony w środku?
Na ich stronie w przykładowym menu są 4 gorące posiłki- czy ma ktoś może informację czy można sobie dodać jeszcze jeden posiłek i jak wtedy zmienia się cena?
 
 
AnZ 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lip 01, 2011 10:22 pm   

cześć

W pierwszej kolejności odpowiedź na zapytania iskierki_86 - zarówno Pan Wojtek - właściciel sali jak i Pan Kucharz są otwarci na pomysły Młodych, więc można dodawać potrawy, odejmować, zmieniać, zamieniać, przychodzić ze swimi pomysłami dań, można całe menu skomponować na nowo. Z rozmów z Panami wynika, że sprostają każdemu wyzwaniu kulinarnemu, nawet najbardziej wymyślemu :-) Cena oczywiście jest zależna od potrawy, więc cięzko ocenić ile cena się zmieni. iskierki_86 ja się doliczyłam 5 gorących posiłków (1-rosół, 2-mięsko z ziemniaczkami i surówkami, 3-barszczyk czerwony z krokietami, 4-zrazy, kopytka, surówki, 5-żurek z kiełbasą lub jajkiem).


W Hotelu Skarpa byłam w miniony wtorek...Wnętrza są wykończone, w środę miała wejśc ekipa sprzątająca. Na zewnątrz ułożona została kostka, sadzone są również rośliny. Pan, który nas wpuścił powiedział, że w ciągu 2 tyogodni wszystko będzie skończone.

Mniejsza sala - jest w kolorze wiśniowo-kremowym, ściany do połowy pokryte są tapetą w paski w tych dwóch kolorach, natomiast na górną część ścian położony jest tynk ozdobny w kolorze wiśni (ciemnej czerwieni), podłoga drewniana w kolorze ciemnego drewna.

Większa sala również jest w tych samych kolorach. Na ścianach do połowy położona jest tapeta w pionowe paski w kolorach wiśni i kremu, natomiast na górnej części jest tapeta w tym jaśniejszym kolorze. Tapeta ma wytłoczony wzorek w tym samym kolorze, ale delikatnie mieniący. Na podłodze podobnie jak w mniejszej sali jest ciemne drewno. Na sali są drzwi do dwóch pomieszczeń, gdzie można schować alkohol i prezenty lub inne potrzebne rzeczy :) Przed wejściem na salę jest duży hol - ściany w kolorze pomarańczowym, na podłodze piękne płytki o ciekawym wzorze (trudnym do opisania:) w odcieniach brązu. Z przestonnego holu są wejścia do trzech toalet - damskiej, męskiej i dla osób niepełnosprawnych.

Trudno jest opisem oddać barwy. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się podjechać i zrobić kilka zdjęć.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez AnZ Pią Lip 01, 2011 10:25 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
iskierka_86 

Dołączyła: 16 Cze 2011
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lip 02, 2011 4:04 pm   

AnZ- dziękuję za obszerną wypowiedź :) Też się tam wybieram z narzeczonym w niedalekiej przyszłości (może za tydzień). Po Twoim opisie wnętrz jestem coraz bardziej ciekawa :) i po cichu trzymam kciuki żeby to była TA sala :) gdyż z różnych względów by mi odpowiadała :)

A co do posiłków to ja się doliczyłam 4 bo rosół i te pierwsze mięsa z ziemniaczkami i surówkami traktuje jako taki "główny obiad"- jeden dwudaniowy posiłek :) Ale z tego co piszesz to nie powinno być problemów z menu :)

Jeśli miałabyś okazję zrobić zdjęcia i nie byłoby to dla Ciebie problemem to ja chętnie bym je obejrzała :)

Pozdrawiam :)

[ Dodano: Wto Lip 12, 2011 5:43 pm ]
Witam wszystkich!

Byłam na sali w ostatnią sobotę. Dla wszystkich ciekawych uzupełnie jeszcze opis AnZ (choć ten jest bardzo dokładny :-) ). Hotel ma dwa oddzielne wjazdy na obie sale i jednocześnie dwa parkingi- tak że goście nie powinni się wymieszać (jeśli w obiekcie odbywałyby się dwa wesela na raz co jest możliwe). Sale mają oddzielne wejścia z dwóch stron budynku (każda sala ma swój przedsionek z łazienkami i kanapą). Są natomiast połączone takim powiedzmy "mini-holem" (takim jakby małym kwadratowym pomieszczeniem) z dużymi oszklonymi drzwiami do jednej i drugiej sali. Dzięki temu przy dużym weselu na jednej sali można jeść a na drugiej tańczyć. Jeśli natomiast odbywałyby się dwa wesela jednocześnie to drzwi mają być z obu stron zamknięte, zaciągnięte jakieś kotary i zamontowane jakieś wyciszające materace (tak nam mówił właściciel).

Na piętrze zanajdują się pokoje-widzieliśmy dwa-nie są duże ale ładnie wykończone i mają naprawde ładne łazienki-szczerze mówiąc te łazienki podobały mi się bardziej niż te na dole przy salach :) Choć te przy salach są oczywiście ładne bo nowe (damska jest w bieli).

Byliśmy zainteresowani tą większą salą więc co do jej dekoracji to mogę jeszcze dodać że od strony właścicieli ma być zapewniona kurtyna świetlna za młodymi i dekoracja materiałami (kolor: wiśnia-widziałam go na sali-zaczęli już podwieszać) i światełkami pod sufitem. Jeżeli ktoś chce kwiaty na stołach to już we własnym zakresie.

Stoły mogą być tradycyjne lub okrągłe ale na ostatnią sobotę te okrągłe jeszcze nie były dowiezione. Krzesła są takie same jakie widać w galerii na stronie Skarabeusza (czerwone obicie). Mają być trzy rodzaje pokrowców do wyboru: białe, złote i czerwone ale nie trzeba ich brać jak ktoś nie chce.

Ogólnie oceniłabym narazie na 4+. Mi nie podobał się sufit na sali-takie białe kwadratowe jakby kasetony (chyba kasetony-nie znam się za mocno na tym) przy czym niektóre z nich mają jakoś tam ukryte w sobie światło a niektóre klimatyzację. Przepraszam wszystkich znawców tematu za mój "kulawy" opis tego sufitu :)

To już chyba wszystko co mogłam dodać do opisu po tej sobotniej wizycie. Mam nadzieję że komuś z Was mój opis się przyda :) Kolejnym razem wybierzemy się tam przed jakimś weselem żeby zobaczyć jak to wygląda wtedy. Z tego co mówił właściciel to za dwa tygodnie jest pierwsze wesele na dużej sali a później na dużej są wesela chyba co tydzień aż do października-mała nie ma jeszcze takiego "obłożenia" (choć mi się bardziej podobała właśnie ta mała sala :-) )

Pozdrawiam wszystkich :)
 
 
gosista 


Wiek: 38
Dołączyła: 08 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 17, 2011 12:36 pm   

Jesteśmy już po weselu w Skarpie i z całego serca wszystkim polecamy wybór własnie tej sali. Wszystko wyszło super, ale punktem który zasługuje na największy aplauz jest jedzenie. Głównemu kucharzowi Robertowi należą się pokłony do samej ziemi bo wszystko co stworzył było przepyszne, a pierś z kurczaka zapiekana w grzankach i z żółtym serem do tej pory śni nam sie po nocach :-D Przez całe wesele i poprawiny mieliśmy bardzo dobry kontakt z kuchnią - na bieżąco wprowadzane zmiany co do czasu podania posiłku ze względu na np nieobecność wszystkich gości. Również pokoje na najwyższym poziomie.
Jeszcze raz wszystkim serdecznie polecamy bo lepszego wyboru dokonać nie mogliśmy.
_________________

 
 
iskierka_86 

Dołączyła: 16 Cze 2011
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 17, 2011 4:25 pm   

Hej gosista :) Gratuluję i życzę szczęścia na nowej drodze życia! :-)
Jakbyś mogła to napisz mi proszę na której sali miałaś wesele (dużej-żółtej czy małej-czerwonej), ilu miałaś gości i czy wszyscy się spokojnie pomieścili przy stołach i na parkiecie.
Miałaś może wiejski stół? Jeżeli tak to napisz proszę czy byłaś zadowolona z ilości jedzenia na nim i sposobu podania (były jakieś dekoracje itp.?).
Pozdrawiam! :)
 
 
gosista 


Wiek: 38
Dołączyła: 08 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 18, 2011 10:14 am   

Wesele było na dużej sali. Niestety sporo gości nam odmówiło więc było tylko 90os, a dla takiej ilości sala była trochę za duża. Na szczęście rodziny mamy mocno taneczne i zabawowe więc nie wydawało się pusto, a i ustawienie stołów było takie że wydawało się że gości jest o wiele więcej.
Wiejski stół mieliśmy, ale w lekko zmodyfikowanej postaci, a mianowicie w pierwszy dzień zrezygnowaliśmy z paru elementów na nim jak np salceson, a w zamian na poprawinach dołożone zostały podgrzewacze z kiełbaską, kaszanką, udźcami i szaszłykami w cebulce i jakiś drugi podgrzewacz, ale nawet nie wiem z czym. Ilość jedzenia na tym stole była bardzo zadowalająca i jeszcze sporo z niego leży u mnie w lodówce :-P Stół wiejski udekorowany nie był, ale my dokupiliśmy kilka dużych słoneczników i wstawiliśmy w taki wielki gliniany dzban przywieziony przez nas.
Pozdrawiam :)
_________________

 
 
iskierka_86 

Dołączyła: 16 Cze 2011
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 18, 2011 3:44 pm   

Witam ponownie :)
gosista napisz mi proszę jeszcze (tak szczerze) jak uważasz- czy na tej sali zmieści się 150 gości- tylko tak żeby podczas tańca mieli szansę się zakręcić :wink:
Pozdrawiam :)

PS. a jakie miałaś ustawienie stołów?
Ostatnio zmieniony przez iskierka_86 Czw Sie 18, 2011 3:45 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gosista 


Wiek: 38
Dołączyła: 08 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 18, 2011 4:27 pm   

Myślę że graniczną liczbą gości komfortowo siedzących i bawiących się jest własnie jakieś 150os. U nas stoły były ustawione na zasadzie główny stół na 4 nogach tylko że przy głównym goście siedzieli po obu stronach, a nie jak domyślnie jest u nich że tylko po jednej.
_________________

 
 
iskierka_86 

Dołączyła: 16 Cze 2011
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 18, 2011 9:21 pm   

Bardzo,bardzo Ci dziękuję za wszystkie informacje! :) Bardzo mi pomogłaś :)
 
 
izuś 

Wiek: 36
Dołączyła: 22 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 23, 2011 7:01 pm   

witam wszystkie forumowiczki:)
gosista miałabym do Ciebie prośbę. mogłabyś przesłać parę zdjęć sali na forum? pozdrawiam
_________________

 
 
torusia 

Dołączyła: 09 Lut 2012
Posty: 1
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Lut 09, 2012 12:52 am   

Witam :)

muszę przyznać, żę dziś byliśmy z narzeczonym w tym hotelu i to miejsce zrobiło na nas ogromne wrażenie (a zrobiliśmy niezły maraton). Fajna lokalizacja, nowiuteńki i jeszcze pachnący świeżością budynek a właściciel i szef kuchni bardzo kontaktowi i kompetentni. Wybieramy się tam jeszcze w najbliższą sobotę , aby zobaczyć jeszcze zastawione stoły i dekorację przed przyjęciem, ale nie ukrywam że w zasadzie to już się zdecydowaliśmy,że nasz "pierwszy taniec" zatańczymy właśnie tam :lol:
 
 
marthussia 


Dołączyła: 21 Cze 2012
Posty: 445
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 02, 2012 10:36 am   

My właśnie w ubiegłą sobotę oglądaliśmy tam salę (tą większą). Nie ukrywam, że bardzo nam się spodobała. Jak dla nas to ma w sobie to coś. Tylko obawiam się, że jak dla naszych 75 os. będzie trochę za duża i goście tam zginą. Czy może był ktoś tam na takim (pod względem liczebności) weselu? jeśli tak to jak to wyglądało, nie było pustek na parkiecie? Może ktoś ma jakieś świeże informacje na temat sali?
_________________
 
 
Macand 

Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1
Skąd: Łódź/Olsztyn
Wysłany: Wto Lip 03, 2012 11:46 am   

Witam ja również z narzeczoną oglądałem większą salę w minioną sobotę. Sala jest bardzo ładna i nowa. Zaplecze hotelowe pozwala przenocować gości w całkiem przystępnej cenie. Myślę ze przy 100-120 osobach większa sala nie bedzie swieciła pustkami a jezeli jest taka obawa to własciciel zaproponował nam mozliwość ustawienia stołów okrągłych co może mieć sens. Kucharz wporządku gość, po dosłownie chwili rozmowy wiedziałem ze gość zna się na rzeczy. Ktoś miał tam wesele? dajcie jakieś świeże opinie
:) ))
 
 
marthussia 


Dołączyła: 21 Cze 2012
Posty: 445
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 23, 2012 2:59 pm   

My po kilku spotkaniach z p. Wojtkiem - właścicielem, zdecydowaliśmy się, że nasze wesele odbędzie się właśnie tam. Wierzę, że to będzie dla nas niezapomniany wieczór a p. Wojtek i jego pracownicy uczynią wszystko aby nam w tym pomóc.
_________________
 
 
sysw 

Wiek: 36
Dołączyła: 20 Cze 2012
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 06, 2012 4:05 pm   

My tez mamy wesele w Skarpie ( 7.09.2013) jak weszlam to mi mowe odjęło a Pan Wojtek... - Anioł
Kucharz Robert... - artysta :)
Znakomici ludzie ktorzy wiedza co mowia i robia. Juz nie moge sie doczekać :)
_________________
Pozdrawiam Sysw.
 
 
 
grejpfrut 


Wiek: 36
Dołączyła: 25 Kwi 2011
Posty: 215
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Kwi 06, 2013 10:44 am   

My zdecydowaliśmy się na Skarpę - po wizycie tam dalsze poszukiwania w zasadzie straciły sens :) Jeśli chodzi o salę - to na dużą można się zdecydować już przy tych 70-80 osobach - odpowiednie ustawienie stołów (lub wybranie tych okrągłych) powinno załatwić sprawę :) Chociaż czerwona sala (mniejsza) podoba mi się bardziej - chyba zostanę przegłosowana przez narzeczonego i rodziców :razz: Cóż, jestem gotowa się poddać, bo całość tego miejsca robi naprawdę wspaniałe wrażenie.
 
 
susan 

Dołączyła: 16 Kwi 2013
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 12:09 pm   

My z czystym sumieniem polecamy Hotel Skarpa!!! 6 kwietnia 2013 mieliśmy tam swoje wesele-w małej sali bordowej.było cudownie!! goście nie schodzili z parkietu,wszyscy zachwalali dania. Pan Wojtek jest przemiłym człowiekiem. Daje propozycje i pomaga w organizacji jak tylko może-mieszkamy za granicą więc wszystko dogadywaliśmy przez e-maile!! Otwarty na propozycje. Ponieważ odpadło nam sporo gości nie było żadnego problemu z ustawianiem stołów by 'zabić' lukę. No i do tego kelner Dominik(a może Damian-sama już nie pamiętam)-takiego nie znajdziecie nigdzie! Młody ale ułożony,bardzo kulturalny-przy nim czujesz się jakbyś był w ekskluzywnej restauracji. Nigdy nie będziemy żałować decyzji o weselu w 'Skarpie'. Słowa wielu gości po weselu że było idealnie utwierdza nas w tym!

[ Dodano: Sro Kwi 17, 2013 1:11 pm ]
sysw napisał/a:
My tez mamy wesele w Skarpie ( 7.09.2013) jak weszlam to mi mowe odjęło a Pan Wojtek... - Anioł
Kucharz Robert... - artysta :)
Znakomici ludzie ktorzy wiedza co mowia i robia. Juz nie moge sie doczekać :)





Jestem pewna że będziesz zadowolona bo będziesz miała do czynienia z profesjonalistami! Pan Wojtek z Kucharzem współpracują od nastu lat i więdzą czym się zajmują :)
_________________
susan
 
 
Adam Hermanowic 

Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 2
Skąd: Lodz
  Wysłany: Nie Cze 30, 2013 3:15 pm   Juz po weselu :)

My z mezem jestesmy juz po weselu 15/06 w hotelu Skarpa. Naprawde bylo warto :)
Pan Wojtek bardzo nam pomogl, wystarczy tylko go sluchac a wszystko bedzie dobrze.
Sale udekorowana byla bardzo ladnie i wszystko bylo tak jak sobie zaplanowalismy. W czasie wesela obsluga sali pokazala pelny profesjonalizm naprawde czapki z glow. Jedyne do czego moglibysmy sie troche czepiac to jedzonko...bylo tak dobre, ze cieko bylo gosci zza stolw powyciagac. Naprawde kucharz jest rewelacyjny i jezeli go posluchamy i damy mu troche swobody goscie beda zachwyceni :D
Monika i Adam
 
 
Paulaa85 

Dołączyła: 06 Sty 2014
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: Wto Sty 14, 2014 4:53 pm   

Jaka cena za osobę? :mrgreen:
 
 
Romus_Julcia 

Wiek: 46
Dołączyła: 13 Kwi 2011
Posty: 26
Skąd: Bełchatów, Radomsko
Wysłany: Wto Sty 21, 2014 9:32 pm   

ile jest miejsca do tańczenia, jak wygląda parkiet, czy nie jest zbyt śliski i nie grozi upadkiem podczas żywiołowych tańców
 
 
AnnaWanna 

Dołączyła: 20 Sie 2014
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 20, 2014 9:06 pm   

Hej, my mieliśmy wesele w hotelu Skarpa 28 czerwca.
130 osób + poprawiny. bylo w sam raz miejsca, ale jakby bylo 150 to tez by bylo na spokojnie, bez ścisku.
Mozemy wypowiadać się tylko w superlatywach.
Jedzenie- menu bylo ustalane tydzien przed slubem, mozna zmieniac, dodawac, wyrzucac, czego dusza zapragnie. Jedzenia bylo duzo, ladnie wyglądało i jeszcze lepiej smakowało (jeden z gości stwierdził, że on chętnie by poszedł tanczyc, ale jak sobie pomysli, że ma zostawić to jedzenie to robi mu się przykro i zostanie zeby zjeść więcej:D)
Obsługa- sprawna i dyskretna, talerze wymieniane sprawnie i na bieżąco. Prosiliśmy tez zeby kelnerzy rozdawali alkohol, to tez bylo sprawne, a na wszystkie nasze prosby reagowali natychmiast (typu: przy stoliku z kawą koncza sie lyzeczki, czy można dołożyc papieru do damskiej toalety, etc). Dodatkowo, byli bardzo mili, nikt nie robił niczego z łaski, zawsze uśmiechnięci i gotowi pomóc.
Parkiet- bardzo dobry do tanca, nikt sie nie poslizgnal ani nie wywrocił.
Dodatkowe fajne rzeczy"
- darmowy pokoj dla młodej pary (chociaz to chyba juz standard)
- duzy hol z kanapą, w ktorym jest chlodniej niz na sali i ciszej
-duzy zielony teren z lawkami i stolami.

Minus to ta nieszczęsna droga dojazdowa, ale chyba costam ma sie ruszyc w tej materii.
Ania:)
 
 
zylus1 

Dołączył: 08 Wrz 2014
Posty: 2
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 6:37 pm   

Jesteśmy świeżo po weselu! Było cudownie! Pan Wojtek to mistrz! Organizacja na medal. Jedzenie bardzo dobre. Pan Damian Menager sali dbał o wszystko- złoty chłopak. Dodatkowo pokoje hotelowe na bardzo wysokim poziomie. Ja i mąż jesteśmy bardzo zadowoleni i nasi goście też. Polecamy w 100%
 
 
zanetak 

Dołączyła: 12 Sie 2014
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 24, 2014 8:00 pm   hotel skarpa

Ja również polecam Hotel Skarpa... mam podpisaną umowę na swój ślub na 19.09.2015, sala mniejsza-bordowa :) p.Wojtek przesympatyczny... co do samego obiektu- zero zastrzeżeń . Bawiłam się nam na weselu koleżanki 4 lata temu. Sprawnie działająca klimatyzacja, toalety czyste, parkiet bez zarzutów. Gorąco polecam...
 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 24, 2014 8:52 pm   

To już wiem, kto mi zabrał termin w Skarpie :D zanetak, mam wesele tydzień po Tobie także w tej mniejszej sali. Przyszliśmy z terminem na 5 który niestety był zajęty, a wolny miał być 19 i 26 więc wzięliśmy termin 19 ale kilka godzin później dostaliśmy telefon, że zaszła pomyłka i 19 też zajęty :)
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
zanetak 

Dołączyła: 12 Sie 2014
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 05, 2014 7:08 pm   

No proszę :) ja z wyboru sali jestem bardzo zadowolona. Iru , a jak idą przygotowania? macie jakąś koncepcje co do ułożenia stołów? Na ile osób planujecie wesele? My mamy na tą chwilę 68 osób, pozdrawiam
 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Paź 05, 2014 9:43 pm   

Ok 55 (max 60) Stoły myślałam pod oknami ustawić, na wprost wejścia. zanetak, bierzecie pokrowce na wszystkie krzesła? Bo my stwierdziliśmy że krzesła są bardzo ładne i tylko na nasze dwa bierzemy. No i nie wiem co z barem, bo barmana nie będziemy mieli :-?
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
zanetak 

Dołączyła: 12 Sie 2014
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 06, 2014 7:56 pm   

Ja myślałam, by stoły ustawić w literę C . MY+świadkowie i reszta gości już po obu stronach, albo za świadkami dodać po 2 pary jeszcze, aby stoły nie wchodzi za bardzo na parkiet. Nie chcę aby ludzie tańczyli w środku pomiędzy stolami. Pokrowce biorę białe z białą kokardą na wszystkie krzesła. Aby rozjaśnić salę. Bar, który jest na sali wynoszą, razem ze stołem bilardowym :) P. Wojtek nas o tym zapewnił podczas rozmowy. A wiesz może jak podawana jest herbata/kawa?czy jest w termosach na osobnym stole z filiżankami? Bo zdaje mi się, że tak jest "podana", ale nie jestem pewna, czy dobrze kojarzę. Pozdrawiam :)
 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Paź 06, 2014 9:37 pm   

Ja rozmawiałam akurat z jego żoną i nie pytałam jakoś o bar ale dziękuję Ci za tą informację :) Nam powiedziano, że kawa i herbata może być na stołach w tych termosach (przez kelnera też jest podawana jak gość poprosi) ale może być tylko przez kelnera - nasz wybór. My zdecydujemy się na to pierwsze. Pozdrawiam :)
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
zanetak 

Dołączyła: 12 Sie 2014
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 07, 2014 4:30 pm   

O właśnie chodziło mi o osobny stolik z filiżankami i termosami. Też się zdecydujemy na tę opcję. Pozdrawiam :)
 
 
filipp 

Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 18, 2015 12:05 pm   

Podbijam temat. Macie jakieś aktualne informacje na temat tej sali? Jakieś przykładowe menu z cenami itd?
 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 18, 2015 9:04 pm   

filipp dwa przykładowe menu możesz znaleźć na stronie hotelu Hotel Skarpa ale cen nie ma tam wypisanych.
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
Ostatnio zmieniony przez Iru Pon Maj 18, 2015 9:05 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamejka 


Wiek: 36
Dołączyła: 16 Lut 2014
Posty: 113
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 24, 2015 6:59 pm   

Moje wesele odbyło się 23 maja 2015 w Hotelu Skarpa, więc podzielę się z Wami wszystkimi informacjami o tym miejscu i wrażeniami.

- hotel ma dwie sale: większą jasną i mniejszą borową. My zdecydowaliśmy się na bordową - bardziej podobała nam się wizualnie i była odpowiedniejsza dla naszej liczby gości. Właściciel wynajmuje ją na bodajże max 80 osób. U nas było 63 gości u uważam, że to było w sam raz. Stół dla orkiestry, fotografa, kamerzysty (na 7 osób) stał na holu (tak zadecydował zespół), i bardzo dobrze, bo wewnątrz by już trochę zagracał.
- koszty: my płaciliśmy 195 zł od talerzyka, w cenie mieliśmy 4 ciepłe posiłki (w tym pierwszy dwudaniowy), zakąski, tort, ciasta, owoce, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń, wynegocjowaliśmy też gratis pokrowce na krzesła (ale normalnie są płatne chyba 5 zł/os)
- tort właściciel zamawia w cukierni Aspal z Poddębic - można samemu sobie wybrać jaki tort się chce (ale tylko śmietanowy, za angielski trzeba dopłacić), nie tylko taki jak na zdjęciu, ja robiłam mix elementów z różnych tortów ;)
- dodatkowe koszty to stół wiejski, deser lodowy (oczywiście jeśli ktoś chce)
- sala ma do wyboru 3 kolory pokrowców: białe, bordowe i złote, do tego kokardy w tych trzech kolorach oraz taki materiał ozdobny na stół
- w cenie są kwiaty w wazonach, ale są raczej skromne, delikatne; w cenie nie ma bukietu przed młodymi lub dekoracji za młodymi na ścianie (my zamówiliśmy sobie więc dodatkowo taki bukiet który stał przed nami, płaciliśmy 120 zł - zamówił nam to właściciel z tej samej kwiaciarni, co kwiaty do wazonów)
- po weselu całe jedzonko można zabrać do domu, obsługa pomaga pakować, ale trzeba dostarczyć własne pojemniki (my kupiliśmy 50 szt, koszt to ok 30 zł)
- ostateczną listę gości podaje się na tydzień przed weselem, wtedy też ustala się menu (z kucharzem)


Tyle z suchych faktów :) A teraz bardziej subiektywna opinia, zacznę od plusów :)

+ Wspaniali ludzie. Właściciel sali - anioł, nie człowiek :D Osoba z dużym poczuciem humoru, od razu mu zaufałam. W zasadzie to jego osobowość ostatecznie zadecydowała o tym, że wybraliśmy właśnie tę salę. Wspaniały jest także kucharz - poświęcił nam mnóstwo czasu doradzając przy wyborze menu. Bardzo fajny też "główny kelner" - taka główna osoba z obsługi kelnerskiej. To w 100% profesjonaliści, zawsze uśmiechnięci, chętni doradzić, dotrzymywali każdego danego słowa, zawsze można było do nich zadzwonić, no ogólnie cały zespół po prostu fantastyczny! Kelnerzy wywiązywali się ze swoich zadań świetnie, o co nie poprosiłam, to było zaraz zrobione bez upominania się (np przygotowanie "oszukanej wódki" dla nas - czyli butelki po wódce z wodą, przygotowanie herbaty na tacy, wazon z wodą na bukiet ślubny, podkręcenie klimatyzacji itd)

+ Pyszne jedzenie. To nam spędzało sen z powiek, bo nie znaliśmy prawie żadnych opinii o jedzeniu w tym miejscu (jedynym źródłem było to forum, a o tej sali tu jeszcze nie ma zbyt wielu opinii). Jedzenie było naprawdę świetne, świeże, było go dużo. My chcieliśmy, by zimne przystawki weszły na stoły dopiero po pierwszym głównym posiłku, i mimo że sala nie ma tego w zwyczaju, to bez żadnych protestów zrobili, jak chcieliśmy. Podobnie zażyczyłam sobie, by na stoły nie poszła całość zakąsek, tylko żeby został zapas do ewentualnego dokładania do półmisków - także spełniono moją prośbę, mimo że nigdy tak nie robią. No ogólnie naprawdę można wszystko ustalić tak jak się chce.

+ Klimatyzacja daje radę :) To naprawdę ważne, na początku była ustawiona za słaba i naprawdę jak na sali jest gorąco to jest kiepsko... Jak tylko poprosiłam o podkręcenie, zrobiło się przyjemnie chłodno.


I dla równowagi też minusy:

- Zastawa. Trochę byłam rozczarowana zastawą - raczej taka z tańszych, trochę porysowana, no to był dla mnie największy minus tej sali. Oczekiwałabym czegoś bardziej eleganckiego.

- Stół wiejski - jedzonko było pyszne, ale nie był tak bogaty i mocno przystrojony, jak widywałam na innych salach. Raczej taki skromniejszy.


Generalnie moja ocena: 9/10 :)

Jeżeli podoba Wam się sala, to nie wahajcie się, bo naprawdę organizacja tam wesela będzie przyjemnością - nie będziecie musieli się o nic martwić.
Ja jestem baaardzo zadowolona z wyboru!

Jak macie jakieś pytania - pytajcie, póki jeszcze wszystko pamiętam :P W tym wątku lub na priv.
_________________
Zapraszam do dzienniczka http://www.forum.wesele-l...ic.php?p=784726

 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 24, 2015 9:03 pm   

kamejka, a mogłabym się uśmiechnąć o jakieś zdjęcia z sali? :) Chciałam zobaczyć jak wyglądają zastawione stoły i w ogóle ustawienie stołów na sali. W internecie udało mi się znaleźć tylko dwa zdjęcia. Pozdrawiam :)
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
kamejka 


Wiek: 36
Dołączyła: 16 Lut 2014
Posty: 113
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 25, 2015 5:49 pm   

Na razie nie mam takich profesjonalnych zdjęć od fotografa, ale mam trochę od gości :) Wybrałam dla Ciebie kilka takich, gdzie najlepiej widać salę i stoły.
My mieliśmy ustawienie w grzebień, czyli główny stół gdzie siedzieliśmy my (+ nasi świadkowie i druhny) a od niego prostopadle odchodziły 4 odnogi.
Ale ogólnie ustawienie stołów możecie mieć jakie sobie tylko wymyślicie, tak jak pisałam właściciel jest bardzo otwarty na wszelkie zachcianki młodych ;)

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
_________________
Zapraszam do dzienniczka http://www.forum.wesele-l...ic.php?p=784726

Ostatnio zmieniony przez kamejka Czw Cze 25, 2015 6:02 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lip 04, 2015 9:04 pm   

Bardzo bardzo Ci dziękuję :*
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
kikaL 

Dołączyła: 08 Wrz 2015
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 12:20 pm   

Sala fajna, jedzenie dobre tylko jeden problem: niedziałająca klimatyzacja. Bardzo się zawiedliśmy. Było 34 stopnie a klimatyzacja nie działała. Nie wiem czy właściciel specjalnie jej nie włączył czy się popsuła. Moje podejrzenia jednak wskazują na to, że klimatyzacja specjalnie nie została włączona chociaż wcześniej była nam obiecana. Bardzo nas to zawiodło, ponieważ byliśmy w tej sali na weselu wcześniej i bawiliśmy się super.
 
 
alekul89 


Wiek: 35
Dołączyła: 10 Maj 2014
Posty: 1360
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 1:25 pm   

kikaL to czemu nie zgłosiliście tego obsłudze czy właścicielowi sali od razu w trakcie wesela?
_________________


 
 
kikaL 

Dołączyła: 08 Wrz 2015
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Wrz 25, 2015 2:40 pm   

Zgłaszaliśmy! Dostawaliśmy zapewnienia, że temperatura została zmniejszona. Później, że problem zostanie rozwiązany. Kiedy nic się nie zmieniało zrezygnowaliśmy. To był nasz dzień i chcieliśmy go przeżyć w dobrym nastroju.
Moim zdaniem właściciel specjalnie ją wyłączył. W poniedziałek przed weselem żalił nam się, jak to na poprzednim weselu wszyscy się za bardzo upili bo klimatyzacja była włączona. Czego on się spodziewał. Przecież prowadzi salę weselną.
 
 
HotelSkarpa 

Wiek: 51
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 1:02 pm   

Szanowna Pani Moniko,

Bardzo dziękuję za pochwały z pierwszego Pani postu dotyczące sali w naszym hotelu oraz jedzenia przez nas serwowanego. Oczywiście wyrażam smutek, iż była Pani rozczarowana temperaturą panującą na sali. Bardzo przepraszam, jeśli było Państwu zbyt ciepło. Przepraszam w imieniu swoim oraz wyjątkowych warunków atmosferycznych panujących w pierwszej połowie sierpnia. Warunków, które złagodziły się dopiero po 18 sierpnia.

Niestety nie mogę się zgodzić z tym co napisała Pani na temat mojego „specjalnego” wyłączenia klimatyzacji. Nie jest to prawda. Otóż sala była klimatyzowana od godzin południowych, warunki zewnętrzne, sięgające prawie 40 stopni Celsjusza nie pozostawiają w tej kwestii żadnego wyboru – klimatyzacja musi być włączona. I była. Oddzielną kwestią jest to, iż mieliśmy do czynienia z wyjątkowym (w skali ostatnich lat) dwutygodniowym okresem skrajnych upałów i udawało nam się utrzymywać temepraturę 25-26 stopni Celsjusza na wysokości 2,2 m w sali głównej. Nie byliśmy w stanie wygenerować niższej temperatury ze względu na wyjątkową sytuację termiczną na zewnątrz, klikutygodniowe wygrzanie budynku. Nie byliśmy w tym problemie odosobnieni, np.: 08.08.kilkugwiazdkowy obiekt podobny do naszego mieszczący się w okoliach Al. Włókniarzy i Liściastej przy znacznie mniejszym przyjęciu nie był w stanie poradzić sobie z przełamaniem granicy 26-27 stopni wewnątrz. Wiem to od klientów, którzy jednak ze zrozumieniem podeszli do tej wyjątkowj sytuacji. Wyrazili świadomośc faktu parametrów zewnętrznych, świadomość faktu zmienionego subiektywnego odczuwania temperatury pod wpływem toastów weselnych i w trakcie zabawy tanecznej. Stąd też raz jeszcze przepraszam, iż projektanci naszego hotelu w obliczeniach wydajności klimatyzacji nie przewidzieli tak wyjątkowych warunków utrzymujących się przez długi czas (stąd efekt nadmiernego wygrzania budynków), a w konsekwencji narazili Państwa oraz nas na temperaturę wyższą od oczekiwanej. Na marginesie dodam, iż piekło jakie przeżywał personel kuchenny (zapewne we wszystkicj obiektach, instensywnie pracujących w tym okresie) jest trudne do opisania.

Reasumując, Pani Moniko, tak, było cieplej niż zawsze (sama doświadczyła Pani naszych usług w innym terminie), jednak absloutną nieprawdą jest informacja o „złośliwym” wyłączeniu przeze mnie klimatyzacji na Państwa weselu.
Kto kazał wyłączyc klimatyzację, o której godzinie i jak to uzasadnił oraz czy miał do tego prawo – o tym za chwilę.

W tej chwili pozwolę sobie nawiązać do drugiej części Pani drugiego postu. Pomijając formę w jakiej przywołuje Pani moją osobę, parafrazując Pani słowa, po 17 latach prowadzenia firm organizujących przyjęcia weselne, sali weselnej, hotelu, mimo, że pozornie widziałem już wszystko to „ po organizacji wesela mogę spodziewać się wszystkiego”. Jedne są mocniej okraszone alkoholem, inne mniej, na innych nie serwuje się go wcale. Podczas poniedziałkowj rozmowy, którą doskonale pamiętam, rozmawialiśmy o nieporządanych skutkach picia 60-procentowego „bimbru” ze stołu wiejskiego w klimatyzowanej sali i późniejszym wyjściu na zewnątrz, gdzie panuje afrykański upał. Istotnie, tego typu „pułapka”, czasami dośc nieświadomie, jest zastawiana przez organizatorów przyjęcia na mniej doświadczonych (tego zwrotu także użyłem) gości weselnych i przed, właśne, zbyt mocnym trunkiem na stole wiejskim Państwa przestrzegałem. Zwykle tego typu uwagi przyjmowane są przez naszych gości jako przydatna pomoc i nie stanowią kanwy do budowania spiskowej i nieprawdziwej teorii o złośliwym wyłączeniu klimatyzacji. Jaki efekt mam osiągnąć wyłączeniem klimatyzacji?? Zmniejszenie spożycia bimbru przy stole wiejskim?? Sądzę, że zarówno Pani, ja jak i czytelnicy tego wątku w to nie uwierzą.

Do rzeczy, gdyż, w końcu spotka mnie „ban” od administracji tego forum już przy moim pierwszym poście za zbyt długie wypowiedzi.

Na przyjęciu obecny byłem ja oraz współwłaścicielka. Przed godziną drugą w nocy Pani Małżonek zapytał kelnera prowadzącego czy w kwestii klimatyzacji da się jeszcze coś więcej uzyskać. Po informacji, iż nie Pan Młody stwierdził, iż prosi o jej wyłączenie i otwarcie bezpośredniego wyjścia z sali na taras. Trzy osoby obsługi potwierdzają ten fakt. Oczywiście, ma Pani rację, potwierdzają, iż temeperatura na sali była wyższa niż zwykle, wyższa niż oczekiwana. Ja otrzymałem tę informację chwilę później i nie ukrywam, iż przeprowadziłem błyskawiczne „śledztwo”, czy istotnie jest to decyzja organizatorów. Po potwierdzeniu przez personel pozwoliłem p.Damianowi wyłączyć klimatyzację i otworzyć wyjście tarasowe. W zasadzie klmatyzacja pracowała w sposób ciągły od godz. 12 w sobotę do godziny 02 w nocy w niedzielę. Nikt z nas jej „specjalnie” nie wyłączał, nie miał złych intencji. Nie mieliśmy także, dotychczas, do czynienie z tak wyjątkowymi warunkami. Raz jeszcze chcę Panią przeprosić za niedogodność w tej postaci, jednak proszę abyśmy trzymali się faktów w kwestiach przez Panią poruszonych.

W każdej chwili jestem do Państwa dyspozycji, zapraszam do wyjaśnienia ze mną i naszą obsługą tej sytuacji. Osobiście nie posiadam do Państwa żadnego kontaktu telefonicznego, gdyż zwyczajem naszym jest usuwanie takich danych bezpośrednio po realizacji zamówienia, jednak pozostaję do Państwa dyspozycji, tym bardziej, że wspominam nasze rozmowy (bo przecież było ich kilka i w różnych okolicznościach – np.: budowa altany) bardzo miło i sympatycznie. Mam nadzieję, że moja osoba także wywarła pozytywne emocje u Państwa i nie chciałbym aby uważała mnie Pani za „złośliwego chochilka” wyłączającego gościom klimatyzację w, dotychczas, najgorętszą noc XXI wieku w Łodzi.
Oczywiście, w imieniu własnym oraz kuchni, raz jeszcze dziękuję za miłe słowa dotyczące pozostałych parametrów organizacji przyjęcia.
Ostatnio zmieniony przez HotelSkarpa Sob Wrz 26, 2015 1:17 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Delikatna 

Dołączyła: 27 Wrz 2015
Posty: 3
Skąd: Lodz
Wysłany: Nie Wrz 27, 2015 8:03 pm   

kamejka napisał/a:

Jak macie jakieś pytania - pytajcie, póki jeszcze wszystko pamiętam

Ponieważ jestem wrażliwa na pewne sprawy, to mam pyt.
Zaraz wrócę do pytania, ale najpierw napisze co widziałam na innej sali w trakcie wesela i nie chcąc robić antyreklamy o jaką sale chodzi, zostawię dla siebie, a wiec:
Obsługa /kelnerki były także sprzątaczkami WC, co nie ukrywam, że mnie obrzydzenie brało jak później podawały posiłki :x albo kibel, albo talerze...
kamejka napisz mi jak jest na tej sali, bo wolę wiedzieć przed, niż po i się rozczarować. Narazie jestem na etapie poszukiwań i czekam na odp, bo nie ukrywam, że jest to dla mnie ważne. Pozdrawiam.
 
 
Iru 


Dołączyła: 11 Cze 2014
Posty: 587
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Wrz 27, 2015 11:50 pm   

Wczoraj ja i mój już mąż mieliśmy w hotelu Skarpa swoje wesele. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru. Właściciele bardzo ugodowi. Pierwotnie wynajęta była sala mała, ale miesiąc przed ślubem zmieniliśmy za zgodą właścicieli. Bez dopłat. Kontakt z właścicielami bardzo dobry. W czwartek przed ślubem zmienialiśmy jeszcze ustawienie stołu, gdyż teściowie ustawili po swojemu lecz mnie i mężowi to ustawienie nie pasowało. Właściciel nie widział w tym problemu. Samo wesele od strony sali było bardzo udane. Główny kelner bardzo pomocny, wysłuchiwał naszych próśb. Co do klimatyzacji była ona często zmieniana na każde nasze życzenie. Jedzenie bardzo smaczne. Pomoc obsługi przy pakowaniu też bardzo duża. Sala także bardzo piękna. Goście byli zachwyceni, rodzice także a my uważamy że to był bardzo zadowoleni z wyboru i z całym sercem i gorąco polecamy Hotel Skarpa.
_________________
Gość poproszę o wielki uśmiech :)
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl