Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
"SANTA FE" ul.Okopowa 70/106
Autor Wiadomość
Kwiatek i Irbis 


Wiek: 42
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: Łódź
  Wysłany: Pią Sty 02, 2009 3:39 pm   "SANTA FE" ul.Okopowa 70/106

Czy ktoś coś wie o tej sali???

Dowiedzieliśmy się iż cena za talerzyk wynosi od 70-150zł w zależności od rodzaju wesela. Zaliczka wynosi 10% ceny. 50% płaci się przed weselem. Poprawiny to od 35 do 40 zł od osoby. Cena stołu wiejskiego 700zł.

Czy toś więcej coś wie bo jesteśmy zainteresowani tą salą na dzień dzisiejszy!

Serdecznie dziękujemy za wszystkie informacje!
_________________

Ostatnio zmieniony przez Mac-erson Sob Lis 06, 2010 2:36 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
marzen.marzen 

Dołączyła: 18 Sie 2008
Posty: 9
Skąd: łódź/gdynia
  Wysłany: Pią Maj 08, 2009 10:05 am   santa fe

Witajcie:-)
Czy ktoś był na weselu w Santa Fe i może wyrazić swoją opinię? Będę wdzięczna:-)
 
 
magda8405 

Wiek: 39
Dołączyła: 15 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 18, 2009 11:54 am   

Witam serdecznie. Ja również bardzo poprosiłabym o opinie na temat organizacji wesela w restauracji Sant Fe. Bardzo konkretnie się nad tą restaurację zastanawiam. W internecie wszystko wygląda super aczkolwiek są foty jakiegoś przyjęcia ale chyba było bardzo małe a na stronce jest ze mieści nawet 150 osób. Proszę o weryfikację Dziękuję :D
_________________
02.10.2010 ours happy day :-)
 
 
 
aga_rad 

Dołączyła: 25 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sie 25, 2009 8:55 pm   

Witam,
oglądaliśmy tę salę i spodobała się nam:) Czy ktoś może coś więcej na jej temat powiedzieć??
 
 
 
magda8405 

Wiek: 39
Dołączyła: 15 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
  Wysłany: Sro Sie 26, 2009 1:34 pm   

Oglądaliśmy na żywo salę - była już przygotowana na wesele ale tylko na 50 osób. U nas będzie ok. 100. We wrześniu będą wesela na większą liczbę osób, więc wtedy pójdziemy obejrzeć wystrój/przygotowanie. Wesele mamy w październiku 2010 i na ten moment profesjonalizm organizatorów jest widoczny. Wystrój również. Zastanawiam czy tak będzie w totalu, ale sądzę, że się nie zawiodę :-) Na ten moment z czystym sumieniem mogę polecić ten lokal :-)

P.S. Bardzo mało komentarzy w tym temacie co mnie troszkę niepokoi :-(
_________________
02.10.2010 ours happy day :-)
 
 
 
Szczęsliwa M 

Wiek: 39
Dołączyła: 21 Wrz 2009
Posty: 103
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pon Paź 05, 2009 11:48 am   

Witam w sobote bylam oglądać salę, akurat była przygotowana na ponad 60 osob ( stoły ustawione w podkówkę ale ludzie siedzieli tylko po zdewnętrznej stronie). U siebie na weselu planujemy ok 110 osob i chyba moze być troche ciasno przy stole. Ogólnie sala nie jest zła jednak jak dla mnie za mało elegancka i otoczenie nie jest za ciekawe bo wkoło są stare budynki roznych firm.
_________________
Szczęśliwa M
 
 
 
Martyna2803 

Dołączyła: 18 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 18, 2010 11:35 pm   

Witam. My mamy zarezerwowany termin przyjęcia na październik. Chciałabym się coś więcej dowiedzieć o tej sali. Z tego co zdążyliśmy zauważyć bardzo miło nas zaskoczyło i zachęciło jednocześnie profesjonalne podejście menadżerki sali pani Marty Pokorskiej. Jest to przemiła, młoda osoba, która jako jedyna z wielu wysłanych maili przesłała nam ofertę/menu, w której zawierają się wszystkie opcje cenowe przyjęcia i co w nie wchodzi. Oprócz tego były tam zawarte formularze umów i jak dokładnie sprawa wygląda z zaliczką, co jeśli np. ileś osób się nie stawi itp. - sprawy organizacyjne podane kawę na ławę. Oby tak dalej. A może ktoś ma inne doświadczenia? Proszę o posty.
_________________
Martyna i Adam
 
 
pszczółka 


Wiek: 42
Dołączyła: 17 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 9:12 pm   

Martyna2803 - napisz, proszę, coś więcej. Ile osób planujecie, jakie menu (ile gorących posiłków) wybieracie, co z dekoracjami - czy są czy trzeba zorganizować własne?
Czy jest miejsce dla zespołu? Czy talerzyk dla zespołu kosztuje 100%?

Mnie przerażają te krótkie obrusy na zdjęciach - metalowe nogi stołów i widoczne nóżki gości chyba nie robią dobrego wrażenia...
 
 
jacek 
Firma

Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 87
Skąd: łódź
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 6:15 am   

witam z tego co wiem a bylem na tej sali nie dawno to 100 osób się tam nie zmieści tzn zmieści się ale bedzie ciasno, my bylismy na weselu ok80 osób i jak dla mnie to był max
 
 
Jan1980 

Wiek: 43
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 7:20 pm   

Mieliśmy tam wesele znajomych w ubiegłym roku. Gdyby nie fakt, że trochę ciężko trafić, byłoby super. Na całe szczęście świadkowie znali drogę :) Bardzo sympatyczna i sprawna obsługa. Jeśli ceny z postów wyżej są aktualne to jak najbardziej warto. Z pozycji gościa weselnego szczerze polecam. :P :!:
_________________
Piękne są te chwile...
 
 
pszczółka 


Wiek: 42
Dołączyła: 17 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 7:37 pm   

A czy ktoś wie, jakie jest minimum osób na tę salę?
 
 
Julka 1986 

Wiek: 38
Dołączyła: 23 Kwi 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
  Wysłany: Pon Maj 03, 2010 9:34 am   Re: "SANTA FE" ul.Okopowa 70/106

Cześć dziewczyny
My mamy wesele 28.08 właśnie w tej sali:) Wszystko załatwialiśmy w tamtym roku i nam się sama sala podobała tym bardziej że my robimy wesele na około 70 osób i jeśli chodzi o gabaryty tej sali to powinno być w sam raz.
Są tam różne opcje jeśli chodzi o jedzonko zaczyna się od 90 zł (2 posiłki ciepłe) a kończy na 150 ( to jest 5 posiłków ciepłych). My najprawdopodobniej wybierzemy opcję za 110 zł od osoby i to jest 3 posiłki ciepłe.(Mam nadzieję że starczy :-? )
Można tam wziąć stół wiejski i to jest koszt 700 zł.
W cenę wesela wliczona jest dekoracja, tort i szampan na powitanie gości.
Jest też fajna opcja jeśli chodzi o poprawiny, bo można je zorganizować w pubie pod salą weselną:)

Mam pytanko do Jana1980 czy mógłbyś coś więcej napisać o posiłkach i czy dużo podawane jest na stołach, bo my jeszcz dokładnie nie wiemy jaką opcję cenową wybrać :|
 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 11:28 am   

A jest stronka www tej salki ??
 
 
Jan1980 

Wiek: 43
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Maj 12, 2010 12:05 am   

stronka santa-fe.pl albo santafe.pl ...coś takiego ;) pozdrówki !!

Co do podawanych dań ....przecież nie o jedzenie na weselu chodzi...hehhe, a tak poważnie polecam skontaktować się z ludźmi telefonicznie, bardzo profi towarzystwo, przy tym niebywale (zasłyszane) skore do pomocy w zakresie wszelakiego doradztwa. Wyżej rzeczeni znajomi cały czas utrzymują kontakt z Menadżerką (towarzyski).
_________________
Piękne są te chwile...
 
 
kryszka 
z doskoku ;)


Dołączyła: 09 Paź 2003
Posty: 4836
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 15, 2010 1:14 pm   

Winter napisał/a:
A jest stronka www tej salki ??

Namiary są w wątku "Nasze sale... i dane teleadresowe".
 
 
magda8405 

Wiek: 39
Dołączyła: 15 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lip 16, 2010 12:54 pm   Re: "SANTA FE" ul.Okopowa 70/106

Julka 1986 napisał/a:
Cześć dziewczyny
My mamy wesele 28.08 właśnie w tej sali:) Wszystko załatwialiśmy w tamtym roku i nam się sama sala podobała tym bardziej że my robimy wesele na około 70 osób i jeśli chodzi o gabaryty tej sali to powinno być w sam raz.
Są tam różne opcje jeśli chodzi o jedzonko zaczyna się od 90 zł (2 posiłki ciepłe) a kończy na 150 ( to jest 5 posiłków ciepłych). My najprawdopodobniej wybierzemy opcję za 110 zł od osoby i to jest 3 posiłki ciepłe.(Mam nadzieję że starczy :-? )
Można tam wziąć stół wiejski i to jest koszt 700 zł.
W cenę wesela wliczona jest dekoracja, tort i szampan na powitanie gości.
Jest też fajna opcja jeśli chodzi o poprawiny, bo można je zorganizować w pubie pod salą weselną:)


Nasze weselicho ma odbyć się 02.10.2010 i już się doczekać nie mogę. Załatwiałem salę łącznie w podpisaniem umowy ponad rok temu i od tej pory nie była u menadżerki, ale z tego co pamiętam to właśnie 70-80 osób to tak w sam raz (też taki skład u nas będzie). Też wybraliśmy opcję za 110 zł, bo widziałam stół właśnie za te stawkę zastawiony (powiem szczerze, byłam kiedyś na innej sali gdzie było zastawione za 130 i nie dorastało to do stołów Santa Fe na 110 nawet do pięt). My raczej nie zdecydujemy się na stół wiejski, ale też jest stosunkowo nie drogi. W cenę wliczona jest właśnie dekoracja, szampan, tort i co ciekawe (na innych salach tak jest) operator kamery, fotograf i orkiestra to goście sali a nie nasi, więc nie pokrywany kosztów za ich talerzyki. Nie chciałabym wprowadzić w błąd, ale chyba takie info uzyskałam jak byłam ostatnio w Santa Fe, lepiej to sprawdź.
Poprawiny, no ja się decyduję jak najbardziej na drugi dzień zabawy w "piwnicy" super sprawa. Mogę liczyć na to być opisała po swoim święcie Wasze spostrzeżenia i jeśli to nie problem poproszę Cię o maila w tej sprawie? magda8405@interia.pl. Dziękować :-)
_________________
02.10.2010 ours happy day :-)
 
 
 
magda.lenska 

Wiek: 40
Dołączyła: 05 Sie 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sie 05, 2010 12:44 pm   

Witam wszystkich. Właśnie podpisaliśmy z moim "przyszłym" umowę ślubną na przyszły rok. Nie od razu podjęliśmy decyzję o wyborze Santa-Fe właśnie jako sali weselnej, choć przyznaję, że godziny spędzone w samochodowych pomiędzy "salami weselnymi" były jeśli nie zupełnie stracone to na pewno mocno uciążliwe. A tu umawiamy się telefonicznie z Jakimś Dżentelmenem - bardzo rzeczowy i konkretny Facet - po głosie i podejściu spodziewam się statecznego Kierownika w okolicach 40-tki. Nic bardziej mylnego - na miejscu wita nas uśmiechnięty Chłopak (mam nadzieję, że się nie obrazi jeśli przeczyta :lol: ). Od razu znaleźliśmy wspólny język. Bardzo uprzejme podejście poparte ogromną wiedzą i chęcią doradztwa -to tak w skrócie. Polecam gorąco !
_________________
"nad głowami Anioł leci... ode tej chwili komuś w życiu będzie znacznie lepiej..."
 
 
gosista 


Wiek: 37
Dołączyła: 08 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 12:17 pm   

Też byliśmy oglądać tę salę. W sumie kusiła nas tam bardzo cena, bo cała reszta niestety nie przypadła nam do gustu :/ Sala jest dosyć mała i nie wiem jak oni by tam chcieli upchnąć 120 osób które nie tylko siedzą ale też tańczą. Już nasze 100 miało by ogromne problemy z zabawą. Przez środek sali idą filary z czego jeden ma ponad 2 metry długości co połowie gości przysłania część tańczącą. Zasłonięte są one udrapowanymi materiałami, dwa satynowymi a na ten największy, luźno wiszący materiał co zupełnie ze sobą nie współgra w dodatku te satynowe drapowania były dosyć mocno poobrywane. Na części do tańczenia są bezpośrednio drzwi do toalet co zbyt estetycznie nie wygląda.
Żadnych rolet czy też zasłon w oknach które są bardzo duże i zajmują całe dwie ściany sali z czego przez te na dłuższej części widać jakiś obskurny mur :/ Owszem na weselu nie jest to widoczne bo dość szybko robi się ciemno, no ale na poprawinach niestety już tak.
Kuchnia jest bezpośrednio przy sali i jak byliśmy na rozmowie zapachy nas po prostu powaliły (troszkę duszno i mieszanka cebulowo-mięsna). Nie mogłam tam wysiedzieć 15 minut nie mówiąc już o kilku godzinach. Może na wesele potrawy są wcześniej przygotowywane (chociaż nie wiem czy to dobrze) i gościom oszczędzone są doznania zapachowe, ale na ten moment odrzuciło nas to strasznie.
Jedzenia oceniać nie mogę chociaż sam fakt że prowadzą bardzo znany i dobrze prosperujący catering działa na bardzo duży plus. Chociaż podawanie na poprawinach przekąsek pozostałych z wesela troszkę mi się nie spodobało zwłaszcza że na sali nie ma klimatyzacji więc obawiałabym się że po całej letniej nocy wędlina może "sama zejść ze stołów". No i limitowane soki i napoje na poprawinach - 0,5l na osobę to chyba troszkę mało.
Otoczenie to pokruszone stare betonowe płyty po których dojazd do sali może troszkę wytrząść. Sala mieści się w budynku akademiko-hotelu, który w przyszłym roku podobno ma stać się już tylko hotelem (ceny noclegu pójdą pewnie troszkę w górę). Ale jak na tą chwilę troszkę nie estetycznie wyglądali Panowie siedzący w samych majtkach na parapetach :-P Nie mówię że tak jest zawsze, ale akurat na taki moment trafiłam, a pierwszy raz byliśmy z ciekawości zobaczyć sam budynek w momencie kiedy były tam poprawiny i właśnie wtedy Panowie eksponowali swoje wdzięki ;-)
Salę oceniam niestety bardzo negatywnie, a szkoda bo ceny są naprawdę bardzo kuszące.
_________________

 
 
Emmi 

Wiek: 38
Dołączyła: 08 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 1:06 pm   

jak widać to co dla jednych jest wadą dla innych jest zaletą...mnie się właśnie te filary podobały....jak również okna....a najbardziej podoba mi się dekoracja sali do wesela....jest przepięknie..a jak pachnie z kuchni to aż chce się jeść i człowiek wie że wszystko świeże a nie zrobione trzy dni wcześniej....co do poprawin to nie wiem bo my robimy w domu,ale faktycznie chyba 0,5 litra to troche mało...ja sama bym ze 2 wypiła jak nie lepiej :)ale co do przekąsek to jak pewnie cię poinformowali są dwie opcje cenowe...i to od ciebie zależy czy podasz gościom dania z wesela czy nowo przyrządzone.
_________________

 
 
gosista 


Wiek: 37
Dołączyła: 08 Sie 2010
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 2:46 pm   

Ano właśnie to zależy kto co lubi i co się komu podoba :-)
Ale co do poprawin mam w menu które od nich dostałam wyraźnie napisane w obu opcjach cenowych, że zakąski są z wesela (jeszcze specjalnie drugi raz sprawdziłam bo ja potrafię przeczytać co innego niż jest napisane :P )
_________________

 
 
2emi2 

Dołączyła: 14 Paź 2009
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 27, 2010 1:33 pm   

Ja mam wesele na tej sali 09.10 i mam nadzieję że wszystko pójdzie ok. Kiedy szukaliśmy sali (we wrześniu ubiegłego roku) zwiedziliśmy chyba z 10 sal i żadna nie spodobała nam się tak jak santa-fe. Nasze wesele będzie małe (ok 50 osób) więc większość typowych sal weselnych odmawiało nam ze względu na małą liczbę gości a te które przyjmowały tyle gości moim zdaniem nadawały się bardziej na organizowanie konselacji a nie wesel (mówię o wystroju).
Nasza koleżanka miała w santa-fe wesele w maju więc mogliśmy przekonać się jak wszystko funkcjonuje. Mi osobiście bardzo się podobało. Obsługa była młoda, sprawna i miła. Jedzenie było ciepłe i smaczne (najsmaczniejszy był tort), przy opcji za 110zł (3 gorące posiłki) wydaje mi się że nie można narzekać. Rzeczywiście dojazd do sali nie jest najlepszy i nawet jak jechaliśmy pierwszy raz zobaczyć tą salę to zabłądziliśmy. Co do płacenia za orkiestrę to rzeczywiście tak jest ale dopiero od określonej liczby gości (bodajże 60 osób). W październiku zdam relację ze swojego wesela, mam nadzieję że będzie pozytywna :D .
 
 
sympatyczny 

Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 1
Skąd: Wejherowo
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 6:45 pm   

Będę gościem w santa fe już niedługo. Pytanie brzmi, jak lokal przystosowany jest do przyjęcie ludzi z schorzeniami układu ruchowego, jakie są warunki parkowania samochodów, jakie jest bezpieczeństwo zaparkowanych aut i jakie są warunki sanitarne?

Z góry dziękuje za odpowiedź.
 
 
magda8405 

Wiek: 39
Dołączyła: 15 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 08, 2010 1:42 pm   

Chciałabym poruszyć inny temat mianowicie możliwość zorganizowania wesele przy użyciu okrągłych stołów w Santa Fe. Czy ktoś korzystał z tej opcji, czy sprawdziła się ta "dogodność". W rodzinie zdania są podzielone w tej kwestii, a nie chciałabym eksperymentować. Dodam, ze na weselu przewidujemy 90 osób +/- 5. Bardzo proszę o pilną opinie bo termin tuż tuż, czas podjąć kluczowe decyzje :-) Z góry dziękuję
_________________
02.10.2010 ours happy day :-)
 
 
 
kasiaiadam 

Dołączyła: 26 Paź 2010
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 26, 2010 9:29 am   

witam.mam pytanie do 2emi2 czy moglibyście opisać troche jak udało sie wesele jaka była organizacja sali jedzenie itp itd. czekam i pozdrawiam :lol:
 
 
 
2emi2 

Dołączyła: 14 Paź 2009
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 26, 2010 11:06 am   

Tak jak obiecałam zdaję relację. :) Wszystko było w jak najlepszym porządku. Jedzenie było bardzo dobre (jak dla mnie trochę za ostro przyprawione ale innym bardzo smakowało - zwłaszcza rosół). Wszystkie ciepłe dania rzeczywiście były ciepłe:) Niestety nie mogę nic powiedzieć na temat przystawek i sałatek bo z tego całego stresu nic nie spróbowałam :( Mieliśmy 3 ciepłe posiłki i one w zupełności wystarczyły. Z tym, że nasze wesele zaczęło się koło 21. Tort był przepyszny (żałuję że nie załapałam się na dokładkę) Obsługa bardzo miła i sprawna. Na samym początku na sali była p. Marta (kierowniczka). To ona zajęła się zorganizowaniem wazonów na kwiaty. Jeśli mi się uda to wstawię zdjęcie sali.

sala.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 970 raz(y) 67.69 KB

 
 
magda8405 

Wiek: 39
Dołączyła: 15 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 26, 2010 12:33 pm   

Witam Szanowne koleżanki
Chciałabym podzielić się w Wami moimi obserwacjami jakie poczyniłam podczas mojego wesela 2 października na temat zorganizowania mojego wesela przez Zespół restauracji Santa Fe.
Sala na maksymalnie 100 osób, ale to jedyny minus tej sali (mieliśmy dwa długie stoły + jeden dla młodych i świadków z osobami).
Organizacja - bardzo kontaktowa i profesjonalna Pani manager czyli Pani Marta. Podpowie, doradzi, w razie potrzeby odradzi.
Obsługa kelnerska - Panie i Panowie bardzo sympatyczni, bez mrugnięcia okiem spełniają prośby gości np. przyniesienie dodatkowego cukru, włożenie jedzenia do pojemnika i odstawienie do lodówki itp.
Szampan i tort w cenie (tort bardzo smaczny).
Jedzenie (wybrana opcja 130 zł czyli 4 posiłki gorące) bardzo smaczne, podane ciepłe bez żadnych komplikacji.
To co gorąco mogę polecić to POPRAWINY W PUBIE CORONA.
Świetna zabawa przy bitach z miksera dj-a. Fajną muzykę puszczał odpowiednią do okazji i przekroju wiekowego gości. Jedzenie na poprawinach z wesela ale na nowo zaaranżowane i podane w podgrzewaczach. Powtarzałabym to milion razy,a le sobie daruję GORĄCO polecam poprawiny w pubie. Służę pomocą i radą odnośnie tej sali. :)
_________________
02.10.2010 ours happy day :-)
 
 
 
kasiaiadam 

Dołączyła: 26 Paź 2010
Posty: 5
Skąd: Łódź
  Wysłany: Sro Paź 27, 2010 7:19 pm   

witam
chciałam sie jeszcze zapytać na wesele wybraliście zespól czy dj'a? ponieważ jeszcze sie zastanawiamy.
pozdrawiam
 
 
 
magda8405 

Wiek: 39
Dołączyła: 15 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 28, 2010 1:18 pm   

Na weselu mieliśmy oczywiście orkiestrę wcześniej zamówiona. I tak też polecam zrobić, ale jak już wspomniałam jeśli chcecie poprawiny to koniecznie w klubie na dole z dj-em. Luźniejsza atmosfera jest itd. Jest tylko jeden minus tych poprawin. Mieści się tam maksymalnie 50 osób. Więcej nie ma szans tam usiąść.
_________________
02.10.2010 ours happy day :-)
 
 
 
magdalenammm 

Wiek: 36
Dołączyła: 02 Gru 2010
Posty: 1
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Gru 02, 2010 6:32 pm   

Witam. Wszyscy z użytkowników chwalą profesjonalizm zarówno menagerki jak i zespołu(bo i owszem to bardzo "zgrana" grupa) ale myślę, że warto tu wspomnieć o profesjonalizmie i wkładzie sympatycznej blondynki -kelnerki i organizatorki uroczystości -Pani Kingi. Otóż Pani ta wkłada tyle serca i zaangażowania, że myślę iż będziecie zadowoleni z uroczystości w Santa-Fe - elegancko przygotowane stoły, ładnie złożone serwetki, błyszcząca zastawa oraz nastrój poprzez dekorację,który wprowadziła ta Pani sprawia, że zapomina się o tym co jest za oknem restauracji . ;) jako kelner- bardzo sprawna, kontaktowa, a przede wszystkim grzeczna osoba . Serdecznie polecam salę Santa-Fe.
 
 
kasiaiadam 

Dołączyła: 26 Paź 2010
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Gru 05, 2010 2:32 pm   

witam wszystkich :D mam pytanie doszły do nas informacje ze podczas tanczenia w sali santa fe z podłogi wydobywa sie pyl i pozniej to widac na zdjeciach . czy moze ktos nam napisac na temat podlogi w tej sali???? z gory dziekujemy i pozdrawiamy
 
 
 
Emmi 

Wiek: 38
Dołączyła: 08 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 9:25 am   

cieszę się że tak pozytywne opinie pojawiają się w opinii o tej sali bo wesele coraz bliżej...ja również mam późno ślub bo 19:15 więc wybraliśmy opcję z 3 posiłkami bo na sali pewnie będziemy koło 21.A czy ktoś z Was korzystał z kącika dla najmłodszych który oferuje santa-fe?rozważam tę opcję gdyż u mnie będzie trochę dzieci i jestem ciekawa jak to wygląda :)
_________________

 
 
Zuza12345 


Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 1191
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Pon Lut 07, 2011 3:09 pm   

czy ma może ktoś fotki jak ta sala wyglada od zewnatrz? ai z tego co czytalam to jest to sala maksymalnie na 100 osób??
 
 
sienna_ama 

Wiek: 40
Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 08, 2011 10:44 am   

Ja z narzeczonym byliśmy tam wczoraj. sala super. Pani Kasia mega sympatyczna kobieta. niedługo podpiszemy umowę na wesele (sierpień 2012r.)
dużo zdjęć jest na ich stronie..
jeśli chodzi o wygląd na zewnątrz, to przylega do akademika lewą stroną i ma czerwony a raczej bordowy kolor. Para młoda wchodzi wejściem z prawej strony restauracji, po czerwonym dywanie :)

[ Dodano: Wto Lut 22, 2011 10:12 am ]
ups......... zmiana planów.. jednak nie Santa Fe... po dokładniejszym przyjrzeniu sie ofercie, menu i temu co oferują, doszliśmy do wniosku że jest wiele lepszych sal.
co prawda wystrój ładny i przyjazna atmosfera :) ale kasa to kasa.
 
 
 
kaniaa 

Wiek: 36
Dołączyła: 15 Sie 2010
Posty: 74
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 8:09 pm   

Świeżo po obejrzeniu Santa Fe mam pozytywne odczucia co do sali. Ceny porównywalne do wesel działkowych. Może okolica sali nie jest za urocza ale sama sala fajna.

Natomiast mam tylko obawy co do porcjowanych dań.
Czy 100g mięsa na osobę to dużo czy w sam raz? Jeśli miałyście przyjemność tam gościć prosiłabym o radę czy podawane porcje nie były za małe?
 
 
Emmi 

Wiek: 38
Dołączyła: 08 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 11:04 am   

kaniaa koleżanka 2emi2 pisała wyżej o posiłkach :)
_________________

 
 
darekemi 

Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 2
Skąd: łódź
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 1:05 pm   

Ja byłam na tej sali u mojej koleżanki, jedzenie było oki, obsługa także jedna rzecz jaka przeszkadzała wszystkim to brak klimatyzacji, ślub był w sierpniu to każdy gotował się na sali były dmuchawy, ale one nie spełniały swojej roli :( Ja miałam wybrać tą sale, ale mam ślub w lipcu i potrzebny mi lokal z klimatyzacja
 
 
Misiu i Myszka 

Wiek: 36
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 6:55 pm   

sienna_ama napisał/a:

[ Dodano: Wto Lut 22, 2011 10:12 am ]
ups......... zmiana planów.. jednak nie Santa Fe... po dokładniejszym przyjrzeniu sie ofercie, menu i temu co oferują, doszliśmy do wniosku że jest wiele lepszych sal.
co prawda wystrój ładny i przyjazna atmosfera :) ale kasa to kasa.


Hej a co dokładnie skłoniło cię do zmiany wyboru?
O co chodzi z menu? Wprawdzie nie byliśmy tak ale z chęcią dowiemy się...
 
 
 
MałaMi 


Dołączyła: 14 Kwi 2011
Posty: 355
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 7:51 am   

Ja też odwiedziłam Santa-Fe i sala ta była długo w mojej i narzeczonego czołówce sal.

Plusy to: dość atrakcyjna cena (170zł za najdroższą opcję, są też o wiele tańsze), położenie w samej Łodzi, miła i kompetentna menedżerka, wystrój bardzo ok, jak ktoś lubi bordo i złoto to bardzo ładny. W sali są duże filary które oddzielają po części miejsca do jedzenia i tańczenia. Dla nas to było akurat dobre rozwiązane, bo moja druga połówka chciała dwie osobne sale, a ja jedną dużą - więc te filary to byłby w pewnym sensie kompromis. Na miejscu jest hostel w którym działa też akademik - sala Santa-Fe to dawna stołówka w tym akademiku. Pokoje są czyste, tanie ale bez szaleństw jeśli chodzi o wygląd. W podziemiach znajduje się pub Korona gdzie można za przystępną cenę zorganizować poprawiny, raczej w wersji "dla znajomych" z ciepłym posiłkiem i przystawkami oraz alkoholem który pozostał z wesela. Mieści się tam maksymalnie 50-60 osób, ale salka prezentuje się nieźle. Przed wybraniem sal do obejrzenia czytałam dużo to forum, pytałam znajomych etc. i sala ma dobre opinie - wynikałoby z nich, że można mieć w niej fajne wesele za przyzwoitą cenę.

Minusy: brzydka okolica, dużo budynków nie-mieszkalnych - jakieś biura, hale etc. W okolicy nie ma zieleni, nie bardzo jest gdzieś wyjść i pogadać na zewnątrz. Menedżerka mówiła, że można postawić altankę przy wejściu, ale nie potrafię sobie wyobrazić, jak to będzie wyglądać. Tym, co przesądziło o tym, że nie zdecydowaliśmy się na tą salę to stosunek jedzenia do ceny - wszystkie dania są porcjowane. Jeżeli ktoś chce sam się przekonać jak to wygląda, to można wysłać z maila z prośbą przysłanie oferty - była to chyba najbardziej przygotowana oferta jaką dostaliśmy. Mini plusik w tym minusie jest taki, że przynajmniej menedżerki stawiają sprawę jasno i opisują szczegółowo, co za tą cenę można dostać. Kolejny minus to fakt, że pomimo iż sala jest w Łodzi, to bardzo trudno ją znaleźć - jest schowana pomiędzy innymi budynkami.

Podsumowując: sala jest jak najbardziej OK, jeżeli jednak ktoś chciałby się zdecydować na wesele pod Łodzią, to jest wiele sal o lepszym stosunku jedzenie/cena, oraz o podobnej klasie wyglądu.
Ostatnio zmieniony przez MałaMi Czw Kwi 14, 2011 7:52 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ewelinka85 

Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Maj 07, 2011 7:02 pm   

Jako początkująca poszukiwaczka sali weselnej z chęcią podzielę się swoimi wrażeniami :) planujemy z narzeczonym wesele w przyszłym roku w maju na 60os. SantaFe to pierwsza sala jaką odwiedziliśmy - byliśmy tam na chrzcinach i jedzenie było smaczne, sala też wydawała się przyjemna choć była przedzielona ścianką. jak się jednak okazało przy pierwszej wizycie na żywo (gdy już ścianki nie było) sala nie wydaje się za duża nawet na te 60 os. tzn. przy stołach na pewno ok ale jeśli chodzi o parkiet to już gorzej. no i te ogromne filary prawie na samym środku! psuły cały układ. Pani menedżer, młoda dziewczyna, przyjemna, przedstawiła ofertę dosyć atrakcyjną: od 110zł do max 170zł/os w zależności od wyboru menu. Sama sala jednak ma mało do zaoferowania, trochę w starym stylu no i przed tylko parking bez żadnej zieleni itp. dlatego też szukam dalej! :)
 
 
Emmi 

Wiek: 38
Dołączyła: 08 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Maj 11, 2011 6:38 am   

a ja właśnie się dowiedziałam że mój znajomy z pracy ma zespół weselny(szkoda że nie wiedziałam wcześniej bo pewnie zagrał by u nas :) )i grali już w santa-fe....wypytałam go o salę i bardzo chwalił jedzonko...powiedział że na jakość i ilość jedzenia na pewno nie będziemy narzekać....także uspokoił mnie już w pełni jeśli chodzi o wybór sali :)

Ewelinka85 widzisz...co jednym przeszkadza innym się podoba...mnie właśnie te filary odpowiadają :) zależało mi by była jedna sala ale by parkiet był niejako oddzielony...i mam co chciałam....dodatkowo mnie bardzo się podoba dekoracja sali(widziałam ją w pełnym przybraniu)...po prostu kolorystyka w moim guście :)

[ Dodano: Wto Cze 28, 2011 5:59 pm ]
u nas już po wszystkim :) więc mogę Wam już na spokojnie zdać relację z santa-fe :)
salę mogę polecić w 100%!!! Pięknie udekorowana,czysta. Jeśli chodzi o obsługę to również na medal...wszystko sprawnie i na czas...Jedzenie również bez zarzutu....porcje w sam raz...i co najważniejsze bardzo smaczne...co dla niektórych również ważne na sali są wazony na kwiaty i nie muszą więdnąć w kącie....u nas przydał się też kącik dla maluchów...dzieci miały gdzie się pobawić i poszaleć a rodzice mieli czas na zabawe :) na zewnątrz przed salą rozstawiono namiot z krzesełkami dla tych którzy chcieliby odpocząć czy zapalić...podest dla zespołu jest ruchomy co dla nas okazało się ważne bo chcieliśmy by orkiestra była ustawiona tak by nas widzieć...na alkohol i nasze rzeczy(np.prezenty)mieliśmy pomieszczenie zamykane na klucz...
ogólnie wszystko było super i nam się bardzo podobało...goście również chwalili....
gdybyście chcieli wiedzieć coś jeszcze to pytajcie,bo nie wiem co jeszcze napisać....
_________________

 
 
manager SantaFe 

Dołączyła: 15 Wrz 2011
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 5:56 pm   

Szanowni Państwo,

Serdecznie dziękujemy za wszystkie dotychczasowe przychylne opinie o naszej sali. Jednocześnie pragniemy poinformować Państwa, że z dniem 1 kwietnia 2012 roku sala weselno-bankietowa Santa Fe, mieszcząca się przy ulicy Okopowej 70/106 zostaje przeniesiona do Pałacu w Ksawerowie, ul. Szkolna 12.
W związku z powyższą zmianą firma Freetime Poland Sp. z o.o., będąca właścicielem marki Santa Fe od dnia 1.04.2012 nie ponosi odpowiedzialności za jakość świadczonych usług w obiekcie znajdującym się przy ulicy Okopowej 70/106.

Klienci, którzy dokonali wcześniejszych rezerwacji weselnych w Santa Fe (Okopowa 70/106), zyskają niepowtarzalną okazję do zorganizowania swoich przyjęć weselnych w przepięknych wnętrzach Pałacu w Ksawerowie w oparciu o warunki podpisanych wcześniej umów. Liczymy że nasza nowa lokalizacja jeszcze bardziej przypadnie Państwu do gustu.

Z wyrazami szacunku

Katarzyna Kawka
Manager Santa Fe
wraz z zespołem Santa Fe
_________________
Katarzyna Kawka
manager Santa Fe
 
 
aanj_a 

Dołączyła: 09 Paź 2011
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: Sro Lis 30, 2011 5:38 pm   

w ostatnią sobotę mieliśmy wesele w Santa Fe - i jesteśmy bardzo zadowoleni! fajna sala, w sam raz na średnie lub mniejsze wesele ( u nas było ok 60 osób); bardzo miła obsługa, fachowa organizacja i bardzo konkurencyjna cena za naprawdę dobrą jakość. Jedzenie dobre, i dużo. Także dziękujemy i polecamy!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl