Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kryszka
Wto Mar 20, 2007 1:20 pm
"VICTORIA" w Aleksandrowie Łódzkim
Autor Wiadomość
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Wto Paź 12, 2010 11:23 am   

i mam jeszcze jedno pytanko. jak bylismy oglądać sale, to pod nią stała biała limuzyna. jest ona równiez na zdjęciach V
wiecie może czy ona jest do dyspozycji nowożeńców??
jeżeli tak, jaka jest jej cena :)
dziekuje bardzo :)

[ Dodano: Wto Paź 19, 2010 12:30 pm ]
iii nastała ciszaaa w eterzeee.... buuuuu :cring: [smilie=b007.gif]


a jestem ciekawa co tam u Victorianek słychać... jakieś nowe wieści o slai, albo cośś...
_________________

 
 
Winter 

Wiek: 39
Dołączyła: 08 Maj 2010
Posty: 329
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 20, 2010 10:59 pm   

taja napisał/a:
wiecie może czy ona jest do dyspozycji nowożeńców??
jeżeli tak, jaka jest jej cena :)

Jak byliśmy oglądać salę to ten pan wspominał nam cos o limuzynie..to pewnie samochód ich znajomych albo no nie wiem..ale mówił, że może dać namiar..
 
 
kaniaa 

Wiek: 36
Dołączyła: 15 Sie 2010
Posty: 74
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Paź 22, 2010 1:51 pm   

Dziewczyny z waszych opisów to już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę tę salę, na razie oglądałam tylko wasze zdjęcia i te na stronie www.salavictoria.pl. i jestem pozytywnie zakręcona - co dziwne bo ogólnie różowy kolor nie należy do moich ulubionych ale parkiet wygląda ok - właśnie takiego szukam...

Oczywiście zdam relację z odwiedzin :-)
_________________
 
 
Justi20 

Dołączyła: 14 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Poddębice
Wysłany: Pią Paź 22, 2010 2:43 pm   

Sala jest świetna pod względem wizualnym i akustycznym. Dużo jedzenia, miła obsługa...także jak najbardziej OK;) Polecam ;)
_________________
No lux! :)
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 5:17 pm   

ja już po podpisaniu umowy :) sala jest śliczna!! teraz życzę wam owocnych poszukiwań :)
_________________

 
 
noelle 

Wiek: 37
Dołączyła: 21 Sty 2010
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Paź 27, 2010 8:03 am   

Cześć,

wczoraj byliśmy ustalić ilość gości, menu i pozostałe szczegóły. Było bardzo sympatycznie, nie mieliśmy problemów ze zmianami i roszadami w menu, p. Kasia doradziła nam w kilku kwestiach i cierpliwie odpowiadała na wszystkie nasze pytania i sugestie. Było bardzo miło i jestem zadowolona, bardzo zestresowana ale zadowolona!

pozdrawiam wszystkich :)
_________________
 
 
 
CoctailZone 

Dołączyła: 15 Maj 2010
Posty: 69
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 28, 2010 10:54 am   

Takze czekamy na opowiesc jak bylo:)Pozdrawiam
 
 
Mariposa. 


Dołączyła: 28 Paź 2010
Posty: 41
Skąd: In the air.
Wysłany: Pią Paź 29, 2010 2:53 pm   

Śliczna sala (bo różowa :lol: ). Mili właściciele i fajny klimat. Polecam ;)
_________________
Hasta maniana el novio.
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Wto Lis 02, 2010 5:07 pm   

mam wielką prośbę do osób, które już miały wesele w V :)
prosze o zdjęcia ;]
chciałam zrobić żółty wystrój, ale na stronce sali jest tylko jedno w tych kolorach
i czy może ktoś się orientuje jakie i za co są dopłaty jeżeli chodzi o wystrój
będe wdzięczna za każdą odpowiedź(świeczniki, wazony i to co mają w ofercie, bo nawet jeszcze nie wiem w czym mogę wybierać)
będe miała podłużne stoły, więc niestety nie będę mogła mieć tych szklanych podeścików :(

podaję również maila heavenly_00@wp.pl
iii bardzo proszę o zdjęcia :lol:
z góry dziękuję :)
_________________

 
 
Moootiful 

Wiek: 39
Dołączyła: 09 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Lis 07, 2010 6:56 pm   

taja napisał/a:
mam wielką prośbę do osób, które już miały wesele w V :)
prosze o zdjęcia ;]
chciałam zrobić żółty wystrój, ale na stronce sali jest tylko jedno w tych kolorach
i czy może ktoś się orientuje jakie i za co są dopłaty jeżeli chodzi o wystrój
będe wdzięczna za każdą odpowiedź(świeczniki, wazony i to co mają w ofercie, bo nawet jeszcze nie wiem w czym mogę wybierać)
będe miała podłużne stoły, więc niestety nie będę mogła mieć tych szklanych podeścików :(

podaję również maila heavenly_00@wp.pl
iii bardzo proszę o zdjęcia :lol:
z góry dziękuję :)


Hej!! Bylam niedawno ogladac ta sale i wlascicielka powiedziala ze nie trzeba dopalcac ani za swieczniki ani za pokrowce, ani za zywe kwiaty na stolach. Ewentualnie za zywy stroik przed mlodymi, ale nie pamietam dokladnie..

Ktos we wczesniejszych postach wspominal ze maja zrobic "w koncu" ogrodek. Czy ktos jeszcze o tym slyszal? Bo nam wlascicielka nic na ten temat nie wspominala.. I jeszcze jedno - nie wydaje wam sie za ta sala jest troche za niska??
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Nie Lis 07, 2010 8:41 pm   

Moootiful, tak, nam też mówiła, że ma byc ogródek.. zobaczymy..
my już podpisaliśmy umowę, ale na forum wyczytaliśmy, żę sala na pietrze oprócz pokoju młodych na jeszcze jakąś salę..
nam niestety ani jedno ani drugie nie zostalo pokazane. pokój już był zajety przez parę, ale nic więcej nie widzieliśmy... tez nasz to troszke zdziwiło.
sala jest baaardzo niska, ale nam sie i tak podoba :)
_________________

 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pon Lis 08, 2010 11:53 am   

Moootiful jestem zaskoczona że za pokrowce nic się nie płaci. Kiedy podpisywałam umowę na wynajćie sali a było to w grudniu 2009r. Pani Kasia poinformowała mnie że za pokrowce na krzesła płaci się 5 zł a za wstążkę do tych pokrowców dodatkowe 3 zł od sztuki.
Co prawda od czasu podpisania umowy nie byłam na sali więc mogło się coś zmienić.
Jeśli chodzi o ten ogród to ja to już słyszałam też w grudniu 2009r. i mam nadzieję że do przyszłego roku do września ogródek powstanie :)
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Pon Lis 08, 2010 2:19 pm   

z pokrowcami to jest tak: teraz się za nie płcie, ale mi powiedziano, że w 2012 już będą one wliczone w cenę.
ni_kola, opwiedz mi, czy wiedzialas ta górę na sali?? i pokój nowożeńców ??
_________________

 
 
CoctailZone 

Dołączyła: 15 Maj 2010
Posty: 69
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 08, 2010 8:15 pm   

Sala jest niska ale to własnie jej urok w niczym jej niskosc nie przeszkodzi.Co do sali która miesci sie wyzej to jest mala salka gdzie mozna zrobic np stół z fakimis fontannami badz cos takiego.Pokoj jak pokój ładny:)
 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pon Lis 08, 2010 10:25 pm   

taja widziałam górną salę, fajne miejsce na odpoczynek. kiedy tam byliśmy trzymane tam były krzesła, ale sala wydaje się nie mała. Pani Kasia zaproponowała żebyśmy na górze zrobili taki pokój ze słodkościami gdzie można wejść odpocząć i zjeść coś słodkiego. Propozycja faktycznie kusząca. Niestety pokoju dla nowożeńców nie widziałam i tak naprawdę dowiedziałam się całkiem niedawno że coś takiego tam jest. Mój znajomy miał wesele w V jakieś dwa lata temu i pokój dostał jak gratis dla nowożeńców.
 
 
Moootiful 

Wiek: 39
Dołączyła: 09 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 09, 2010 8:31 am   

Sluchajcie a jak to jest z tym ogrodkiem - gdzie on mialby powstac??

Na pewno w 2012 pokrowce sa juz w cenie.
Widzialam salke na gorze. Jest calkiem spora i na pewno bedzie to swietne miejsce zeby zrobic "kawiarenke", czyli taki cichy kacik ze stoliczkami i np. slodkim stolem.

Pokoju dla nowozencow niestety nie widzialam.
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Wto Lis 09, 2010 8:44 am   

ja też się własnie zastanawiałam gdzie ma być ten ogródek.zapytaliśmy panią Kasię, czy możemy wyjść zobaczyć jakby to miało wyglądać, ale powiedziała, że jeszcze nie ma na co patrzeć..
my teraz na pewno długo tam nie będziemy jechac, bo generalnie nie ma potrzeby, więc nie zobaczę tej góry, a ciekawa jestem.
czy wam tez coś mówiła o ewentualnym renoncie na głównej sali??
bo nam powiedziała, że coś by pozmieniała, bo juz ma dosyć tych kolorów..
mnie tam się podoba i zdenerwuje się jak się coś pozmienia. w końcu zapłaciliśmy za to co widzieliśmy i co nam sie spodobało. żadnej żłóci, zieleni, ani nic innego nie chcę tam widzieć.
_________________

 
 
agacionek 


Wiek: 34
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
  Wysłany: Wto Lis 09, 2010 5:10 pm   

Witam!
Mam pytanie odnośnie ceny jaką płacicie za talerzyk własnie w 2012 roku :)
Ile jest za jeden dzień a ile za dwa?
Też widziałam tylko zdjęcia tej sali ale słyszałam że w rzeczywistości jest jeszcze piękniejsza!
Pozdrowienia! :)
 
 
 
CoctailZone 

Dołączyła: 15 Maj 2010
Posty: 69
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 09, 2010 5:45 pm   

taja a wiesz cos wiecej na temat rzekomego remontu??Kiedy mialby sie odbywac??
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Wto Lis 09, 2010 7:37 pm   

agacionek, ja wynegocjowałam cene i płace na 2012 nie więcej niż 180zł bez stołu staropolskiego który wyniesie 10zł/os.i to cena za samo wesele bez poprawin.
sala jest na prawdę urocza!!
CoctailZone, no cos tam własnie przebąkiwała o niewielkiej zmianie, ale jeszcze sama nie wiedziała, co to by miało być.
_________________

 
 
agacionek 


Wiek: 34
Dołączyła: 09 Lis 2010
Posty: 1759
Skąd: łódź
Wysłany: Wto Lis 09, 2010 8:44 pm   

A ile dań w tej cenie? Tort też podają czy samemu trzeba się martwić? :)
 
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Wto Lis 09, 2010 9:01 pm   

agacionek, ja ma pięć gorących posiłków i przystawiki, których jest bardzo dużo!!!
nie ma wliczonego w cenie tortu i nie serwują żadnego alkoholu!! nawit szampana na powitanie.

pierwszy posiłek to zupa oraz mięsko(do wyboru 4 z listy w której znajduje się 13 pozycji)
plus dodatki w postaci ziemniaków i surówki

drugi posiłek to barszcz czerwony do wyboru z krokietami, paszyecikami, kołdunami

trzeci posiłek dowolnie dobrany zestaw (kluski sląskie, kotleciki, bigos, steki, szaszłyki, golonki, frytki, schabowy, żeberka, surowka, kotlet i wiele innych!)

czwarty posiłek to też danie "mokro-zupne" na gęsto :P

piąty posiłek to żurek staropolski

przystawek jest z 15 ciągne na stole
sałatek 4 do wyboru z 11
deser-lody
ciasta 4 do wyboru z 20
owoce słodycze, napoje ciepłe zimne...
na prawde az nie wiadomo co wybierać!!!! bardzo duże menu.

my dodatykwo zamówiliśmy stół staropolski, oraz będzie pieczony prosiaczek i fontanna czekoladowa. i jak się zmieści to zastanowimy sie nad akloholową, fajnie wygląda.

[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 9:02 pm ]
może jutro rano dokładnie napisze. jak pojedziecie na sale t dostaniecie menu :)

[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 9:05 pm ]
a!!! jeżeli zapragnęłyście mieć jakieś pokazy z użyciem ognia, to niestety nie wchodzą w gre..
_________________

 
 
CoctailZone 

Dołączyła: 15 Maj 2010
Posty: 69
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lis 09, 2010 10:11 pm   

A tego prosiaka to zamawialiscie na sali czy osobno.I jaka jest cena i jak to wyglada??
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Sro Lis 10, 2010 9:00 am   

prosiaczka zupełnie osobno. sala nie mam możliwości, aby upiec. jak patrzyliśmy w necie, to dla 100 osób będzie kosztował ok 1000 zł.
_________________

 
 
Anusinek 

Dołączyła: 12 Paź 2010
Posty: 2
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Lis 10, 2010 10:00 am   

Witam Was kochanie. Czy możecie mi przesłać jakieś zdjęcia z wesela na tej sali?
Osobiście nie mam na razie kiedy tam podjechać, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tej sali, dlatego bierzemy pod uwagę tę salę. Z góry ślicznie dziękuję :)
 
 
martusiaaa 

Wiek: 43
Dołączyła: 08 Lip 2010
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Lis 13, 2010 3:03 pm   

Byłam dzisiaj na sali jest śliczna, bardzo proszę o przesłanie zdjęć z wesel jeśli ktos moze udostepnic :razz:
 
 
Moootiful 

Wiek: 39
Dołączyła: 09 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 15, 2010 8:48 am   

Ja nie mam niestety zadnych zdjec z wesel, ale te co sa na stronie calkiem dobrze oddaja wyglad sali :)
Niedawno bylam jeszcze raz obejrzec sale Victoria i rozmawialam z wlascicielka na temat ogrodka. Na moje pytanie czy faktycznie powstanie odpowiedziala ze byc moze, ale nie obiecuje oraz zeby nie podejmowac decyzji liczac ze on bedzie bo to jeszcze niewiadomo. :(
 
 
martusiaaa 

Wiek: 43
Dołączyła: 08 Lip 2010
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 3:19 pm   

Byłam na Targach Ślubnych i musze przyznac ze Victoria miala najladniejsze stoisko i najbardziej eleganckie, rozmawialam rowniez z Pania Kasia i rowniez same pozytywy, przede wszystkim w cenie sa takze pokrowce co jest dla mnie duzym plusem jak rowniez cala dekoracja!!! Wiem rowniez o zabawie karnawalowej, ale nie znam blizszych informacji.... :D
 
 
Zuza12345 


Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 1191
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: Wto Lut 15, 2011 12:30 pm   

sala na 2012 juz ma rezerwacje sirpien i do połowy września.. obecnie wczale nie jest 180 tak jak ktoś wczesniej pisał tylko na ten rok 165 zł od osoby -wesele (bez alkoholu tortu i stolu wiejskiego)...na przyszly z tego co Pani mowila moze sie zmienic maksymalnie o 10 zł..
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Wto Lut 15, 2011 1:04 pm   

Zuza12345 napisał/a:
obecnie wczale nie jest 180 tak jak ktoś wczesniej pisał

napisałam 180zł na 2012 rok
_________________

 
 
noelle 

Wiek: 37
Dołączyła: 21 Sty 2010
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 15, 2011 8:19 pm   

Witam, miałam wesele w Victorii i z przykrością muszę stwierdzić, że jestem trochę rozczarowana. Słyszałam rewelacyjne opinie, czytałam na forum same pochwały, na targach wszystko też wyglądało wszystko super. Jednak w chwili wesela byłam bardzo rozczarowana. Oczywiście wesele odbyło się bez żadnych problemów i żadne z gości nie narzekało, ale gdyby nie spokój mojego świeżo upieczonego męża mógłby być dym już na samym początku. Moja rada jest taka, żeby wszystko - absolutnie wszystkie ustalenia, które są czynione dwa tygodnie przed weselem podczas opłacenia całości były spisane i podpisane przez obie strony. Zaufaliśmy właścicielce sali, sądziliśmy, że jeśli ktoś bierze całą kase na dwa tygodnie przed weselem wywiąże się, ze wszystkich umówionych szczegółów. Nigdzie nie znalazłam złej opinii o sali, a w dodatku właścicielka wydaje się profesjonalistką... moje zarzuty to przede wszystkim pierwszy obiad, który był zupełnie inny niż ten który ustaliliśmy (zwykłe udka zamiast udek faszerowanych i schabowe zamiast kordona). Umówiliśmy się też, że będzie na weselu trzech kelnerów, a było dwóch (byli bardzo mili i radzili sobie, ale był moment, że podczas gdy oni kroili tort moi rodzice musieli isc na kuchnie po czyste filiżanki bo na stole z kawą i herbatą nie było ani jednej czystej filiżanki). Nikt nie sprzątał łazienki - był donoszony papier, mydło itd. ale wypadałoby raz na jakis czas przetrzec podłogę czy jakoś mniej więcej ogarnąć, ale okazało się, że mimo próśb mojej mamy, robiła to ona sama (ja dowiedziałam się o tym długo po fakcie). Ostatni zarzut to papierowe serwetki - co prawda nie ustalaliśmy tego, ale skoro na zdjęciach w galerii na stronie www przy złotym wystroju są na stołach materiałowe serwetki to nie sądziłam spodziewać się czegokolwiek innego... Myślę i mam nadzieję, że był to wyjątek potwierdzający regułę, szkoda tylko, że trafiło na nas... Tylko jedna rada - wszystko spisujcie i wymagajcie podpisu właścicielki. Poza tym sala nadal bardzo mi się podoba, a wesele udało się super (co było zasługą głównie fantastycznego zespołu). Mam nadzieję, że mój post Was nie zniechęci bo nie to mam na celu, piszę po prostu jak było.
pozdrowienia i życzę Wam udanego wesela w Victorii :)
_________________
 
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Wto Lut 15, 2011 9:02 pm   

serdecznie dziękuję za twój post.My też czekamy na wesele w Victorii... każdy chce, aby ten dzień był wyjątkowy... ale jednak nie da się przewidzieć pewnych sytuacji... ale wazne jest to, aby goście nie mieli powodów do narzekania. najgorsze później są plotki...
a z jakich rzeczy byłas zadowolona najbardziej??jedzenie było smaczne? ciepłe? sztućce i talerzyki były wymieniane na czyste?? wiesz chodzi mi o takie szczegóły... teraz nie wiem nawet jakie wymienić.. ...
będę bardzo wdzięczna za jakieś zdjęcia sali z Twojego wesela, chciałabym podpatrzeć dekorację i wystrój :) będę wdzięczna za zdjęcia górt jeżeli masz, nie mogliśmy tam wejść jak byliśmy podpisać umowę...

w ogóle będę wdzięczna za wszelkie informacje. jestem również na priv w razie czego :)
_________________

 
 
noelle 

Wiek: 37
Dołączyła: 21 Sty 2010
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lut 15, 2011 9:40 pm   

Ogólnie jesteśmy zadowoleni. Sama niewiele zjadłam - mogę tylko powiedziec to co słyszałam od gości, bardzo chwalili tatar i sałatkę z raviolii, a także karczek w sosie (z mięs obiadowych) i zawijasy po staropolsku (do klusek śląskich). Nie polecam natomiast zupy po węgiersku bo ona nie przypomina absolutnie niczego ;/ takie niewiadomo co. Bardzo fajnie sprawdził nam się stół wiejski i wędlina była faktycznie smaczna. Z tych spraw organizacyjnych to talerzyki były wymieniane na bieżąco, wszystko czyste (bardzo ladna i elegancka zastawa), świece, wazony, kwiaty też wszystko na swoim miejscu i jak należy (piękny bukiet przed parą młodą, sztuczny, ale wygladał rewelacyjnie!) ogromnym plusem są tam światła, są przemyślane i fajnie rozegrane. nad stołami jest na tyle jasno, że widać co się je, z kolei światła na parkiecie dają poczucie kameralnej i tanecznej atmosfery. Jest też dobra akustyka. Góry nie widziałam, bo mielismy male wesele i nawet nie było nam dane nic obejrzeć. Pokój dla nowożeńców w porządku choć problematyczne było wchodzenie do niego z zewnątrz (całe wesele padało).

Wszystko co wcześniej wymieniłam to są szczegóły ale wszystko mnie zdenerwowało i rozczarowało. Wydawało sie, ze skoro za wszystko zapłaciliśmy, ustaliliśmy to że nic nie zawiedzie, a jednak mnie rozczarowali. Niedociągnięcia były efektem jakiegoś niezależnego od niech przypadku tylko świadome niewywiązanie się z wcześniejszych ustaleń. Wiem, ze sama jestem sobie poniekąd winna, ale chyba niepotrzebnie sugerowaliśmy się opiniami innych i za bardzo zaufaliśmy. aaa i zapomniałam o jednej rzeczy - dwa dni przed ustawialiśmy winietki i zapytaliśmy gdzie usadzić starsze babcie i malutkie dziecko (mieliśmy 3 miesięcznego szkraba na weselu) żeby nie było głośno, nie wiało od drzwi itd., właścielka nam podpowiedziała i usadziliśmy babcie i małego z rodzicami... pod nawiewem z klimatyzacji. Babcie całe wesele siedziały w sweterkach a małego musieliśmy przesadzić co tez wprowadzilo troche niepotrzebne zamieszanie... po zdjęcia zapraszam na priv :)
_________________
 
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 9:04 am   

a dużo osób mieliście?? bo tak myślę, że 2 kelnerów, a nawet 3 jak miało być to na nasze 100-110 osób może być za mało... a powiedz mi, czy powstał już jakiś ogród..?? chociaz prowizoryczny.. ponoć na nasze wesele ma już powstać, ciekawa jestem.. też będziemy mieli stół staropolski, świetnie że się sprawdzil, bo my wybraliśmy opcję 5 gorących posiłków i nie byliśmy pewni czy on zejdzie, poniewaz jedzenia będzie dużo.
a Wy jaką mieliście dekoracje? standardową tą co jest na sali czy coś dobieraliście? dużo zostało jedzenia, żebyś wzięła do domu?? a tak jeszcze z ciekawości... jaki mieliście zespół?? :) mój mail heavenly_00@wp.pl sedecznie proszę o zzdjęcia :)

[ Dodano: Sro Kwi 06, 2011 9:09 am ]
a ja mam takie oto pytanie :) czy na sali s papierowe czy materiałowe serwetki na stołach ?? ??
_________________

 
 
CoctailZone 

Dołączyła: 15 Maj 2010
Posty: 69
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 1:51 pm   

Bylismy w ostatnia sobote na sali zeby dograc menu i wszystkie szczególy co do wesela.
Cena aktualnie wyglada 230zl wesele+poprawiny+stół wiejski.
Mamy nadzieje ze bedzie wszystko ok , bo rozpoczynamy Naszym weselem sezon 2011 na tej sali:)
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 7:33 am   

ufff, to już zaraz u was :) czekam na duża ilość zdjęć:) powodzenia!!!
_________________

 
 
nowaczini 

Dołączyła: 26 Kwi 2011
Posty: 1
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 11:26 am   

Witam.
Miesiąc temu zarezerwowaliśmy termin na październik 2012 :razz: . Z tego co pamiętam wolny był jeszcze lipiec i październik.
Cena za talerzyk za wesele 170zł + 10zł za stół wiejski od każdej osoby.
Jeśli chodzi o pokrowce na krzesła, są wliczone w cenę, dodatkowo płaci się za kokardy(jeśli ktoś chce).
Alkohol i tort weselny zamawiają młodzi.

W tym roku byliśmy w Victorii na balu karnawałowym. Impreza była na około 170 osób i spokojnie wszyscy się pomieścili. Co do żarełka nie mam żadnych zastrzeżeń :P
 
 
CoctailZone 

Dołączyła: 15 Maj 2010
Posty: 69
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 11:15 am   

My za 3 dni:)
 
 
crisola 

Dołączyła: 06 Lip 2010
Posty: 61
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pią Maj 06, 2011 1:46 pm   

osobiscie nie polecam kokard na krzesla od firmy brata p. Kasi. Kakrdy dostalam na dzien przed weselem w 2 workach - 100 kokard poliestrowych - jak je wyjelam na sali to byly strasznie pogniecione i musialam je tam prasowac. Dobrze ze p. Kasia pozyczyla mi zelazko i pomogla je prasowac. Zajelo nam to 2 godziny.

[ Dodano: Pią Maj 06, 2011 10:12 pm ]
choc nasze wesele obylo sie kilka miesiecy temu - dopiero dzis zamieszczam kilka fotek sali i jedzonka

cd

Wesele (60) [800x600].jpg
Pobierz Plik ściągnięto 745 raz(y) 66.92 KB

Wesele (43) [800x600].jpg
Pobierz Plik ściągnięto 756 raz(y) 69.25 KB

Wesele (25) [800x600].jpg
Pobierz Plik ściągnięto 705 raz(y) 48.06 KB

Wesele (21) [800x600].jpg
Pobierz Plik ściągnięto 715 raz(y) 69.48 KB

IMG_0140 [800x600].JPG
Pobierz Plik ściągnięto 745 raz(y) 59.09 KB

IMG_0138 [800x600].JPG
Pobierz Plik ściągnięto 750 raz(y) 81.71 KB

IMG_0131 [800x600].JPG
Pobierz Plik ściągnięto 728 raz(y) 63.72 KB

_1.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 717 raz(y) 65.86 KB

_________________
C.


Ostatnio zmieniony przez crisola Pią Maj 06, 2011 9:24 pm, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
CoctailZone 

Dołączyła: 15 Maj 2010
Posty: 69
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 09, 2011 8:33 pm   

No to mu po weselu i poprawinach:)
Teraz na spokojnie moge cosik napisac...
Co do sali to naprawde super,jedzonko pyszne choc malo zjedlismy bo nie bylo nawet kiedy:).Ale wszystko OK.
Sala ma bardzo dobra akustyke , co na poczatku podkreslali panowie z kapeli.
Nie ma sie do czego przyczepic poza jednym wybrykiem pań z kuchni...
Mielismy wesele z poprawinami na weselu wszystko bylo to co mielismy zaklepane w menu , na poprawiny mielismy dodatkowe miesko ale wcale go nie zobaczylismy bo panie z kuchni nie podali:(.Nie wiemy dlaczego...
Na poprawiny nie wstawilo Nam sie okolo 20 osobek a miesa na koniec zabralismy po okolo 10 sztuk tylko,wiec Nasze pytanie co sie stalo z tym miesem dla tych osób co nie byly??
KOlejna sprawa to taka ze Panie z kuchni oszukują,(niestety psuja renome sali)weszłysmy z mama do kuchni a panie kucharki mialy poodkladane mieso pod stolami i dopiero jak zapytałysmy co to za mieso to ze zapomnialy podac na stoły...Troszke dziwne.
Rozmawialismy z wlascicielka p.Kasia i byla zaskoczona ze pon tym jak nie wstawilo Nam sie na poprawiny 20 ludzi mielismy tak malutko miesa do zabrania.
Miala wyjasnic sprawe z kuchnia ale ucichlo...normalna kolej rzeczy.
Poza tym incydentem wszystko jest jak najbardziej pozytywne.
Bylo super co takze zawdzieczamy kapeli ....:)
Nasza taka mala podpowiedz p.Kasi nie ma na weselu takze pilnujcie kucharek bo kreca i to naprawde sporo.
Jeszcze jedno nie zgadzal Nam sie alkochol ale tego to sie nie udowodni ale takze cosik zakrecili.
Ogólnie bylo super z Naszego pounktu widzenia oraz gosci bo byli zachwycenia sala i orkiestra.Ale po ochlonieciu dopiero wyszlo to co napisałam.
:)Ogólnie polecamy:)
Ostatnio zmieniony przez CoctailZone Pon Maj 09, 2011 8:34 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
magdaaaa 

Dołączyła: 16 Sie 2010
Posty: 23
Skąd: łódź
Wysłany: Pon Cze 20, 2011 8:09 pm   

Witam po dłuższej przewie i od razu zwracam się z pytaniem do osób, które są już po swoich weselach w Victorii i do tych, którzy lada chwila będą tam mieli. Na ile osób były/będą Wasze przyjęcia? Osobiście nigdy nie miałam okazji bawić się na tej sali, widziałam ją tylko raz przy podpisywaniu umowy i nie do końca jestem w stanie ocenić ile osób, może się tam bawić, nie ile wejdzie, bo wejdzie pewnie sporo, ale jaka jest optymalna liczba, tak aby wszyscy komfortowo mogli bawić się na parkiecie. Planujemy wesele na 130-150 osób, w zależności ile gości nie dopisze. Czy nie jest to za dużo jak na tą salę? Bardzo proszę o Wasze rzetelne i obiektywne opinie, za które z góry bardzo dziękuję.
 
 
noelle 

Wiek: 37
Dołączyła: 21 Sty 2010
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 23, 2011 3:56 pm   

Cześć, u nas było 75 osób i to była to liczba idealna - nie było pusto, a na parkiecie było zawsze wystarczająco miejsca dla wszystkich. Sądze, że do 100 osób to byłoby najbardziej optymalnie. Jakoś nie jestem sobie w stanie wyobrazić 150... ;/ trzeba jeszcze wziąć pod uwagę gości - my mieliśmy niewielu gości ale 70% z nich to były osoby przed trzydziestką i niewiele osób siedziało. Zdarzyło mi się być na weselu gdzie było dobrze ponad 100 osób ale bawiło się niewiele i na tamtejszej dużej sali wyglądało to smutnie... pozdrawiam
_________________
 
 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pią Cze 24, 2011 8:58 pm   

my mamy wesele na 150 osób i Pani Kasia powiedziała że sala jest idealna na taką ilość gości. Troszkę mnie zmartwiłaś, ale z drugiej byłam na weselach gdzie gości było ok 70-90 osób i sale były dużo mniejsze. Noelle a jakie kolory teraz są na sali?? Ostatnim razem przeważał róż i słyszałam że wystrój miał się zmienić.
 
 
noelle 

Wiek: 37
Dołączyła: 21 Sty 2010
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Cze 25, 2011 9:00 am   

Nasze wesele było w listopadzie ubiegłego roku - cała sala była wtedy w różu (słupy,jedna ze ścian) oraz bordowe zasłony. Słyszałam, że coś ma się zmieniać, ale nic nie widziałam i nie znam szczegółów. Wystrój sali mieliśmy złoty i to był bardzo dobry wybór, wszystko do siebie idealnie pasowało.
_________________
 
 
 
rybka70 

Wiek: 46
Dołączyła: 06 Lip 2011
Posty: 1
Skąd: Konstantynów ł
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 3:07 pm   

Niedawno zdecydowaliśmy się z narzeczonym na ślub i szukamy fajnej sali na 2012 rok, bylismy w Victori w zeszłym tygodniu i musze przyznac ze sala jest bardzo elegancka i typowo balowa, ja z narzeczonym szukamy czegos mniejszego na skromniejsze przyjecie poniewaz minimum w Victorii to 90 osob :-? chyba ze jest to inny dzien niz sobota...Sala bardzo nam sie podobala, bardzo ladny wystroj- piekne pokrowce co sie rzadko spotyka bo przewaznie sa "przescieradla" i bardzo szerokie krzesla co brzydko wyglada, kokardki tez maja w roznych kolorach, slyszelismy od orkiestr ze jest swietna akustyka na tej sali... ale co... jest zbyt duza dla nas i szukamy czegos mniejszego ;)
 
 
crisola 

Dołączyła: 06 Lip 2010
Posty: 61
Skąd: Zgierz
Wysłany: Sro Lip 13, 2011 5:27 pm   

u nas bylo 100 osob i wydaje mi sie ze to jest ok. Kilka tygodni temu bylam na wesleu u kuzynki na tej sali - ona miala 110 osob. Wez pod uwage ze im wiecej gosci tym wiecej stołów. U mnie i u kuzynki byly okragle. One zjamuja sale dookola parkietu. Parkiet ni ejest z gumy ale z drugiej strony nie wszysyc tancza w tym samym momencie.
_________________
C.


 
 
magdaaaa 

Dołączyła: 16 Sie 2010
Posty: 23
Skąd: łódź
Wysłany: Sob Lip 16, 2011 4:18 pm   

Jeżeli 100-110 osób mieści się tam przy okrągłych stołach i jest jeszcze dosyć miejsca do tańczenia, to szczerze mówiąc uspokoiłaś mnie tym postem. W takim razie przy stołach w literkę U nie powinno byś problemu z posadzeniem ok. 140 osób. Mam nadzieję, że jakoś to będzie. Dzięki za odpowiedzi.
 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 7:15 pm   

chyba trzeba odświeżyć wątek. Wakacje minęły, sezon weselny w pełni a tu o naszej sali coś cichutko. Jeśli są tu jakieś dziewczyny które niedawno miały wesele lub były u kogoś na weselu poproszę o opinię. Moje wesele jest 24 września czyli za 3 tygodnie, troszkę zaczynam odczuwać mały stresik i pewnie uspokoiły by mnie pozytywne wpisy :)
Ostatnio zmieniony przez ni_kola Pią Wrz 02, 2011 7:15 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
taja 


Dołączyła: 20 Wrz 2010
Posty: 2193
Skąd: łódź bałuty-rtk
Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 6:27 pm   

ni_kola, jaki kolor dekoracji będziesz miała? ja szukam pary, która zdecydowała się na żółty :)
_________________

 
 
ni_kola 

Dołączyła: 14 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Zgierz
Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 5:11 pm   

tak naprawdę jeszcze nie wiem, jadę w tym tygodniu na salę i dopiero będę się dogadywać z Panią Kasią. Taja a widziałaś u kogoś już żółtą dekorację??? Kiedy masz swoje wesele??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl