Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

Menu weselne - Karty menu do wydruku - na stoły weselne

Grubcia - Wto Wrz 26, 2006 3:14 pm
Temat postu: Karty menu do wydruku - na stoły weselne
Czy moglibyście podac przykładowe menu jakie drukowaliście do postawienia na stołach weselnych? czy w tego typu menu umieszcza sie tylko ciepłe potrawy i tort, czy wymienia sie tez przekąski, ciasta, dodatki etc. ?? ? :roll:
fiona83 - Wto Wrz 26, 2006 3:18 pm

Ostatnio na weselu spotkałam się z czymś w tym stylu ;)
Każdy gość miał przy talerzyku "zrolowany" i związany kokardką jadłospis.
Umieszczono na nim zarówno dania ciepłe, jak i zakąski oraz ciasta. Nagłówek zawierał imiona i nazwisko Młodych oraz datę przyjęcia.

kryszka - Wto Wrz 26, 2006 3:19 pm

Nie robiłam kart menu. Ale menu wpisałam do księgi ślubnej i były tam wymienione wszystkie potrawy - zimne i ciepłe, ciasta, tort, dodatki.
Alma_ - Wto Wrz 26, 2006 4:07 pm

Ja planuję przygotowac takie menu, choć oczywiście zobaczymy, co z tych moich planów wyjdzie... :roll:
Wymienię na nim wszystkie potrawy, zakąski też. Takie menu znajdzie się, dokładnie tak, jak pisałam fionka, przy każdym nakryciu.

Grubcia - Wto Wrz 26, 2006 4:19 pm

a czy ktos mógłby umieścic wzór takiego menu??? proszę!!!
imbrulka - Wto Wrz 26, 2006 8:18 pm

U nas były takie karty, ale nie przy każdym nakryciu. Zrobiliśmy 10 sztuk takich kartek- menu, na 40 osób było w sam raz. Miały formę kartki zgiętej na pół.
Na wierzchu "witamy na naszym przyjęciu", a w środku menu, a właściwie "rozkład jazdy" na całą noc. Było więc całe menu (także zakąski itp) ale także o której mniej więcej będą oczepiny, tort, składanie życzeń, podziękowanie dla rodziców itp.

Nasze karteczki wyglądały tak:


Grubcia - Pią Wrz 29, 2006 8:47 am

dziękuje za wszystkie rady :lol: wczoraj dałam do druku menu...umiesciłam w nim wszystkie potrawy ciepłe, zimne, ciasta, napoje, tort etc....czekam na odbiór 8) pa
FifthAvenue - Pią Wrz 29, 2006 3:31 pm

Ja mam pytanie techniczne... po co sie to robi ?? ?
Grubcia - Pią Wrz 29, 2006 4:08 pm

ja chciałam wydrukowac menu , żeby goście wiedzieli ilu potraw się spodziewać...kiedy i czy sie bardzo najadac etc, no i tort mamy podany nietypowo o 23.30...wiec taka informacja tez jest w menu, i że ciasta, owoce, kawa, herbata sa w holu i że barek jest samoobsługowy 8)
emilkaa - Pią Wrz 29, 2006 11:16 pm

Fifth.. podzielam :D
Alma_ - Pią Wrz 29, 2006 11:18 pm

Bo tak jest ładnie i elegancko 8)
A po co sie ma rękawiczki i diadem? :roll: :lol:

fiona83 - Pią Wrz 29, 2006 11:21 pm

Mała uwaga - na razie z perspektywy gościa.

1. Jeśli uwzględniacie ciepłe dania - podajcie orientacyjne godziny zamiast "przed oczepinami", "po życzeniach" itp.
2. Prezcyzyjnie określajcie podawane potrawy. Przykładowo. Ostatnio czytamy : "Barszcz czerwony. Pierogi z mięsem" Po czym "wjeżdża" barszczyk w bulionówkach, a wszyscy czekają na pierogi. Okazuje się, że są zatopione w zupie 8)
3. Jeśli wina nie są na stołach , należy umieścić informację GDZIE są (to samo z ciastami, owocami itp.)

Alma_ - Pią Wrz 29, 2006 11:23 pm

fiona83 napisał/a:
zatopione w zupie 8)

A nawet roztopione :roll: :lol:

fiona83 - Pią Wrz 29, 2006 11:28 pm

Tak Alma_ - to TE pierogi :lol:
Brrr ... :?


Według mnie na takiej karcie powinno być także stwierdzenie : "W razie problemów, obsługa zawsze w pogotowiu" :lol:

FifthAvenue - Sob Wrz 30, 2006 12:45 am

Jak powiem Ł o "kolejnej rzeczy, która trzeba na wesele zrobić" to mi się narzeczony chyba załamie...
Nei wiem czy nie odpuszczę... :-/

emilkaa - Sob Wrz 30, 2006 8:14 am

moj narzeczony tez tak mial... ja z kolejnym pomysle - pelna entuzjazmu a on wzrokiem mi mowil - ale za ile? kiedy? kto?.. :)

teraz, na tydzien przed, sam nawet zaplanowal ze jeszcze w dzien slubu rano podjedie na sale sprawdzic czy aby wszystko jest tak jak mialo byc.. chyba sie przejal :D

menu - jestem na nie... ja wrecz przeciwnie podeszlam do sprawy.. nikogo nie zamierzalam informowac ze beda plonace lody czy pieczone prosiak - chce by goscie mieli jakies atrakcje a nie by wszystko wiedzieli na wstepie :D

imbrulka - Nie Paź 01, 2006 5:07 pm

Oczywiście, że po to aby było ładnie i elegancko. Praktyczny aspekt takich kartek też jednak jest.
Osoba w małym dzieckiem (wyszła wcześniej) wiedziała o której przewidziano czas na składanie życzeń i zdecydowała się poczekać, były też osoby z innej części Polski, którzy nie wiedzieli KIEDY daje się te prezenty (podobno co region to inny obyczaj) a na kartkach mieli podpowiedź.
Patrząć z drugiej strony chętnie przeczytałabym taki rozkład będąc na czyimś weselu.

Robiliśmy te karteczki z entuzjazmem w każdym razie a to najważniejsze :D

ania_i_slawko - Wto Lip 17, 2007 5:21 pm

Ja równiez planuje wudrukować takie menu ale nie mam zupełnie pomysłu jak to napisac i jaki format ma miec takie menu. dziewczyny pomózcie!. Jesli macie takie menu to wklejcie zdjecie albo wyslijcie na priv. Pozdrawiam i z góry dziekuję!
gosc - Czw Lip 19, 2007 9:03 pm

a mnie to nawet przez myśl nie przeszŁo. Co do harmonogramu wesela, czyli co, gdzie, kiedy to w końcu również za to pŁacę orkiestrze, żeby "kierowaŁa ruchem" a jedzenie ma być dobre i stanowić miŁą niespodziankę dla gości.
cosola - Pią Lip 27, 2007 1:01 am

Hmm... pierwszy raz słyszę o takim pomyśle... :?
Ciekawy, ale raczej nie skorzystamy, myślę że harmonogram działań na każdym weselu jest mniej więcej podobny, a co będzie do jdzenia może by dla gości miłą niespodzianką :wink:

dominiqsz - Pią Lip 27, 2007 6:20 pm

zgadzam sie z moja przedmówczynia, dla mnie to zbedny dodatek
MałaMi1 - Nie Lis 04, 2007 7:11 pm

my planujemy takie menu, ale jeszzcze nie wiemy w jakiej formie ono bedzie... może ktoś a jakieś pomysły? może jakieś zdjęcia?
Agnieszka19 - Nie Lis 04, 2007 8:44 pm

mnie też się wydaje że to bez sensu :)
asia84 - Nie Lis 04, 2007 9:28 pm

naszym zdaniem to bardzo przydatna rzecz, żeby goście wiedzieli co będzie podane i kiedy. na weselach, na których byliśmy było to praktykowane i uważamy, że to bardzo fajna rzecz. u nas będzie :]
SYLWECZKA - Nie Lis 04, 2007 11:26 pm

Pierwszy raz słyszę o takim menu na stołach i jakoś ten pomysł nie przypadł mi do gustu, wię nie przewiduję czegoś takiego na naszym weselu. :)
:wedding:

Gabro - Pon Lis 12, 2007 12:56 pm

Ja jestem zdania, że lepiej, żeby goście mieli niespodziankę...
Olala - Sob Gru 08, 2007 9:17 pm

My tez zrobimy menu... bylismy na slubach, gdzie bylo menu, i przyznaje, ze wyglada to elegancko... poza tym goscie wiedza ile bedzie posilkow, o ktorej godzinie mniej wiecej i do kogo sie zwrocic po herbatke czy kawe...

juz mam przykladowy wyglad menu, ale teraz zastanawiam sie nad informacjami, ktore ma zawierac... poki co jeszcze nie jest ustalone w restauracji, wiec mam troche czasu :)

słonko - Sob Gru 08, 2007 10:24 pm

Olala napisał/a:
My tez zrobimy menu... bylismy na slubach, gdzie bylo menu, i przyznaje, ze wyglada to elegancko... poza tym goscie wiedza ile bedzie posilkow, o ktorej godzinie mniej wiecej i do kogo sie zwrocic po herbatke czy kawe...


No Olala, nie przesadzasz :?: Chyba to oczywiste, że do obsługi należy się zwrócić po kawę, czy herbatę :?

Olala - Nie Gru 09, 2007 9:53 pm

Slonko, nie zawsze... u mojego brata byl self service, wiec kazdy szedl i bral sobie sam (kawa i herbata podane w termosach, o zgrozo!!!), a co gorsza jak barkowalo to trzeba bylo isc do kuchni!!!! chcialabym oszczedzic tego moim gosciom :]

u mojego szwagra natomiast nie bylo menu na stolach, obiad byl w kameralnym gronie i nikt nie wiedzial co jest grane... starsze panie i tesciowa chcialy sie napic herbatki po obiedzie (jak to zwykle bywa) a tu serwuja tylko wino , i to na dodatek kelner rozlewa... dla nich to nowosc... i nie wiedzialy co z herbatka zrobic... tego zaklopotania tez chce oszczedzic :)

dlatego bedzie dokladne menu...

Sorc - Pon Gru 10, 2007 1:05 am

do tej pory nie spotkalem sie z menu na stolach i mysle ze nie jest potrzebne. Czesto jest tak ze orkiestra dogaduje sie z kuchnia i koncza grac wtedy kiedy kuchnia wydaje posilek. Uwazam ze zbedne jest zeby goscie wiedzieli co bedzie podane i o ktorej. Oni i tak sie bawia, a poza tym i tak nie miaja wplywu czy dostana bialy czy czerwony barszczyk :)

doczytalem i dopisze:
zrozumialbym cieple posilki, ale po co gosciom wiedziec ze z przekasek wystepuje sledz w smietanie, oleju, pomidorach, faszerowane jaja, schab w galarecie, czy inne cuda na kiju ??
spojzy na stol i sam bedzie wiedzial co by zjadl a czego nie chce. Dla mnie takie menu jest zbedne, i nie uwzam je za eleganckie.

A idac tym tropem mozemy rowniez rozpisac utwory grane przez zespol a wtedy juz "dla kazdego cos dobrego"

słonko - Pon Gru 10, 2007 12:56 pm

Olala napisał/a:
u mojego szwagra natomiast nie bylo menu na stolach, obiad byl w kameralnym gronie i nikt nie wiedzial co jest grane... starsze panie i tesciowa chcialy sie napic herbatki po obiedzie (jak to zwykle bywa) a tu serwuja tylko wino , i to na dodatek kelner rozlewa... dla nich to nowosc... i nie wiedzialy co z herbatka zrobic... tego zaklopotania tez chce oszczedzic :)


Mnie to nie przekonuje. Herbaty i kawy w termosach w ogóle nie będę komentować - to mówi samo za siebie, ale to odosobniony przypadek. A co do reszty, to dla mnie jest oczywistym, że jak na sali obsługują kelnerzy, to do nich trzeba się zwracać z wszystkimi "stołowymi" problemami.

EwaM - Pią Gru 14, 2007 5:23 pm

Ja byłam na jednym weselu z menu na stołach. Pierwszy obiad był do wyboru - dwa dania. Kelnerzy podchodzili i pytali, które sobie gość wybiera. Menu było okrojone. Były zaznaczone główne - ciepłe dania, a pod spodem informacja (krótka) o obecności zimnych przekąsek, ciast i owoców w tym i tym miejscu. Uważam, że było to bardzo eleganckie i dobrze zrobione, ale formuła wesela tego wymagała. Jeśli ktoś robi standardowe wesele, to darowałabym sobie menu.
MałaMi1 - Sob Gru 15, 2007 9:02 pm

Ewuniu a te karty menu były robione recznie przez parę młodą (tzn drukowane) czy przez salę? a może mogłabyś załatwić jakieś fotki takiego menu-może ta para posiada jakieś przykładowe ? bo my jeszcze nie mamy pomysłu na ich wygląd a raczej chcemy aby menu było :) może ktoś inny dysponuje jakimiś fotkami?
EwaM - Sro Gru 19, 2007 5:50 pm

Wiesz, to było tyle lat temu, że nie pamiętam. Wesele było w Tworzyjankach. Wtedy można było tam wynająć tylko salę - nie mieli jeszcze kateringu i wszystkie szczegóły wymyślała Młoda z mamą. Ale z tego co widziałam i słyszałam to na sali w kwestii organizacji i wystroju bardzo dużo skopiowali z tego wesela, o którym mówię, więc może karty menu też. Poszukaj u nich na zdjeciach. Może znajdziesz. Wiem, że nie były za duże i chyba tylko jednostronne. Postaram się jeszcze popytać moją mamę - może pamięta.
MałaMi1 - Sro Gru 19, 2007 6:06 pm

będę wdzięczna... bo wolałabym mieć jakies przykładowe menu ... no i czekam, może ktoś inny z forum się odezwie, kto coś pdobniastego ma uwiecznione na jakiejś fotce :)
gosc - Wto Gru 25, 2007 7:18 pm

karty menu na swoje wesele robiŁa Ancia - wątek Anci ze zdjęciami kart
MałaMi1 - Czw Gru 27, 2007 3:33 pm

Sajonara dziekuję za linka :-) jakoś wcześniej nie wpadł mi on w "ręce". dzieki :)

mam jednak problem-nie wyswietlają mi się zadne zdjęcia w tym wątku :( więc i tak tych kart menu nie zobaczę... :(

MalaJu - Pią Kwi 25, 2008 2:07 pm

dzieki, Sajonaro za link. slieczne menu i pewnie wiele z niego "spapuguje". ja chce karte menu, bo mamy takie wspaniale i oryginalne potrawy, ze az chce mi sie nimi pochwalic - inaczej goscie nawet nie beda wiedzieli co jedza ;)
justinaa - Pią Kwi 25, 2008 3:08 pm

my też zdecydowanie chcemy zrobić takie menu, początkowo myśłalam, żeby własnie zawinąc to w rulonik zwiazać i żeby każdemu położyć na talerzyku, ale teraz bardziej skłaniam sie ku temu, że poustawiać takie karty menu co jakiś czas (np. co no nie wiem 5 talerzyków) na stole ale zaraz podejrzę jak to zrobiła ancia i może będę miec wizję jak to dokladnie zrobić :)
Plebuska - Pon Sie 11, 2008 10:39 pm
Temat postu: menu, menu z alkoholami, winietki
Mielismy winietki, menu z potrawami i osobno menu z drinkami. Menu jedno na prę, jeżeli było dziecko (powyzej 7 lat) lub osoba bez osoby towarzyszacej to przypadało 1 na tę wlasnie osobę. Menu z drinkami stało przy barmanie (4 sztuki) skad kazdy mogl przeczytac co jest. Menu to pomysl trafiony wedlug mnie, budzilo ogolne zainteresowanie. Dzieci braly je sobie na pamiatke, tak samo jak winietki z wlasnymi imionami i nazwiskami. Czuły sie wyróznione. Wszyskie te dodatki były w takim samym kolorze i pod kolor wykonczen sali, w ktorej mielismy wesele (malinowa, hotel grand - polecam:)) A drukowalismy na Pomorskiej - forum zaproszenia łódź. Szybka realizajca, tam tez zaproszenia bralismy.
EwaM - Pią Sie 15, 2008 8:51 am

Moja mama bardzo obstawała przy menu, a ja byłam zdecydowanie na nie. U nas na stołach po prostu nie było na to miejsca. Stoły były stosunkowo wąskie, gęsto zastawione jedzeniem i obawiałam się, że z menu zrobi się tylko niepotrzebny bałagan. Koniec końców nie mieliśmy kart menu.
Plebuska - Sob Sie 16, 2008 10:54 am

Też mielismy takie obawy ale wyszlo super. Rozwazaliśmy 1 menu na stół. Na szcześcię wszystko zgrabnie rozmiaszczono i z menu nie bylo problemu. Załaczam zdjęcie.
agunia84 - Nie Sie 17, 2008 3:22 pm

Ciekawy pomysł, chyba muszę się nad tym zastanowić. :)
styczniówka - Wto Sie 19, 2008 2:56 pm

Dziewczyny bardzo serdecznie dziękuję za podsunięcie pomysłu z kartami. Obgadałam z narzeczonym i uważamy, że to świetny pomysł.
Zatem u nas karty będą na 100% :smile:

justinaa - Pią Wrz 26, 2008 8:51 pm

ja się własnie zastanawiam, czy zrobić menu stojące a jeśli tak, to jedno na parę, czy raczej na zasadzie menu jak w restasuracji stojącego co jakis czas na stole, czy menu na parę, czy rulon na talerzach, hmmm
:-)

SYLWECZKA - Pią Wrz 26, 2008 9:24 pm

Nam od początku nie podobał się pomysł umieszczania menu na stołach na przyjęciu weselnym, dlatego u nas tego nie było. Uważam, że to zupełnie niepotrzebne :?
Agazinha - Sob Wrz 27, 2008 10:52 am

My mielismy okragle stoly - po 8-10 osob na stole i 3 menu na stol, rozstawione mniej wiecej symetrycznie; byly pieknie wydrukowane, w dwoch jezykach - goscie zachowuja sobie to jako pamiatke, a poza tym sa swietnie poinformowani!!!! Uwazam, ze to jest jak najbardziej potrzebne
Agnieszka19 - Nie Wrz 28, 2008 12:59 pm

Mnie nadal ydaje się to zbędne. Moze niedługo to w ogóle plan imprezy najlepiej będzie spisac co , kiedy po czym.
Trochę za duzo juz tych pierdół jak dla mnie. :-?

DotiUslu - Czw Paź 23, 2008 10:17 am

ja osobiscie uwazam ze to swietny pomysl...
Czesto jest tak ze goscie sa zagubieni...kiedy prezenty?Kiedy oczepiny?
Bylam na weselu gdzie podano sledzie i inne tego typu potrawy a za 5 min przyniesli lody :-? jak bym wiedziala ze tak bedzie to bym sledzia nie jadla :roll:
A tak powazniej to na naszym weselu bedzie duzo gosci ktorym obcy jest polskie wesele wiec bez rozkladu beda bardzo zagubieni...
Nie wspomne juz o tym ze gdy czesc gosci jest wegetarianami nie beda musili dopytywac sie kelnerow o menu...

justinaa - Wto Paź 28, 2008 7:20 pm

mnie się pomysł z menu bardzo podoba, my w końcu nie wprowadziliśmy tergo pomysłu w życiu, bo zabrakło nam czasu, gdyby nie to, na pewno byśmy zrobili menu na stołach
Plebuska - Sro Gru 03, 2008 1:06 pm

justinaa napisał/a:
ja się własnie zastanawiam, czy zrobić menu stojące a jeśli tak, to jedno na parę, czy raczej na zasadzie menu jak w restasuracji stojącego co jakis czas na stole, czy menu na parę, czy rulon na talerzach, hmmm
:-)


Rulonów nie polecam, bo ciężko je później podziać. Najwygodniejsze są klasyczne składane na pół, chociaż rulony wyglądają ślicznie:) Zresztą rulony zazwyczaj są czymś przewiązane, zrobi się bałagan jak te sznureczki zaczna latać po stołach, podłosze. Polecam stawiane. U nas były jedno na parę i jesli ktoś był sam, to miał dla siebie indywidualne Menu.



Weira - Pią Lis 27, 2009 1:22 pm

Super pomysł, nigdy wcześniej nie słyszałam o tym ale chyba wcielimy w życie to menu.
Brinka - Pią Cze 18, 2010 11:03 pm

Ja mam zamiar zrobić menu, bedą stojące. Mam zamair umieścić tam informację o ciepłych daniach, oraz o tym że jest stół wiejski, wodny, słodki, jak również gdzie znajduje się kawa i herbata oraz wina do samodzielnej obsługi.
Przy głównych posiłkach postaram się wspisać orientacyjną godzinę podania ale o innych atrakcjach już nie będę się rozpisywać ;)

Uważam, że takie menu jest bardzo elaganckim dodatkiem.

Agulek Belgia - Czw Wrz 16, 2010 1:49 pm

My mielismy karty menu. Zamiescilam tam rowniez dodatkowe informacje o dostepnych drinkach w barze i stole slodkim w odzielnej sali. Uwazam ze oprocz funkcji informacyjnej moga tez fajnie komponowac sie z dekaracja stolu.
anuszkaa - Czw Wrz 16, 2010 2:46 pm

ja byłam teraz na weselu gdzie było Menu. Rzeczywiście fajna sprawa, bo wie się co będzie do jedzonka :) Ale z drugiej strony to taki chyba jednak zbędny dodatek, który mniej czy więcej, ale kosztuje
Malena - Pią Wrz 17, 2010 9:47 am

Byłam na weselu, gdzie były rulony, slicznie to wyglądało - stało jedno menu na okrągly stolik. Koszt bardzo niewielki - wydrukować tylko i przewiązac wstążką, chyba zrobimy to u nas:):)
PositiveAga - Pią Wrz 17, 2010 9:52 am

Malena napisał/a:
Byłam na weselu, gdzie były rulony, slicznie to wyglądało

menu stojące i leżące na talerzykach widziałam ale tych rulonów wyobrazić sobie nie mogę, Malena masz może jakieś zdjęcie jak to wygląda?

czy to jest kartka zwinięta w rulon i położona na stole?

Malena - Pią Wrz 17, 2010 11:36 am

PositiveAga, nie mam zdjęć, to był rulon przewiązany wstążką i postawiony na srodku stołu. Ale można zrobić po kilka sztuk i postawić np przy serwetkach, ewentyalnie połozyć obok sztućców.
Magdzik - Wto Lis 16, 2010 3:45 pm

Szczerze mówiąc jeszcze się nie spotkałam z kartami menu na weselach :roll: Nawet fajny pomysł ale ja chyba sobie odpuszczę :roll:
prestige - Czw Lis 18, 2010 3:10 pm

W menu nie muszą się znajdować tylko informację dotyczące jedzenia - możemy wypisać w nim cały scenariusz nocy, atrakcje i dodatkowe informacje. Goście lubią być zaskakiwani ale też dobrze jak wiedzą co ich czeka :)
motylek666 - Nie Cze 19, 2011 4:49 am

bardzo fajny pomysł - byłam sceptycznie nastawiona do menu ale jak zobaczyłam na naszej sali oglądając ją to się zachwyciłam - u nas np zupy na drugą kolacje mamy dwie do wyboru i wówczas goście już będą wiedzieć którą wolą
poza tym to jest bardzo eleganckie i gustowne- menażerka poleciła nam by zrobić 1 menu na 10 osób - żeby nie zajmowało zbyt wiele miejsca a goście i tak przekazują sobie te menu - zrobiliśmy 1 na 7 osób
format a4 złożone na pół, stojące, barwy i motywy jak na winietkach, zawieszkach , zaproszeniach - jestem ciekawa reakcji gości - wprowadzamy parę nowych rzeczy na naszym weselu tzn nieobecnych do tej pory na innych weselach i menu to jedno z nich

salaWenecja - Sro Cze 29, 2011 1:44 pm

bardzo fajny pomysł, dodaje stylu weselu
muszę pożyczyć ten pomysł:)

MałaMi - Sro Cze 29, 2011 5:20 pm

Na weselu mojej siostry było menu i reakcja gości była bardzo pozytywna - każdy wiedział na co ma się szykować do jedzonka, czy zostawić sobie miejsce bo będzie jeszcze dużo ciepłych posiłków czy wcinać zimną płytę. Część gości wzięła sobie potem menu na pamiątkę po weselu :) U nas niestety chyba ich nie będzie, bo jadłospis ustalamy 3 tygodnie przed weselem i może być problem z wydrukowaniem (a chciałabym, żeby było stylistycznie dobrane do reszty ozdób i przede wszystkim winietek).
cammillka - Wto Paź 18, 2011 4:45 pm

Umieszczenie menu na stołach to fajny pomysł, ale my go zastąpiliśmy odrobiną śmiechu :) Zamiast menu, każdy z gości miał przy swoim miejscu "regulamin wesela". Gościom bardzo się spodobało :) wiem też, że wiele osób zabrało sobie na pamiątkę.

O ile regulamin można zabrać ze sobą, tak menu chyba już nie. Tak mi się w każdym razie wydaje, że trochę dziwnie zabierać menu :)

Malena - Sro Paź 19, 2011 12:07 pm

U mnie kilka osbo zabralo menu na pamiątkę.

My mielismy i to był fajny pomysl, goście od razu zabrali się do czytania, byli pozytywnie zaskoczeni i powiedzieli potem, że to pomaga fajnie rozplanowac jedzenie, tak, żeby się nie najeść przystawkami tuż przed daniem.

Postawiliśmy po jednym na każdym okrągłym stole.

Wybralismy takie menu z Decorisusa:

i w realu


na stole weselnym w komplecie z zawieszkami na wódkę


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group